Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

1500 dwarfki
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 15:05, 03 Lis 2006    Temat postu: 1500 dwarfki

1500-



Thane- great weapon
master rune of gromil -1+ sv.
Master rune of spite - 4+ Wsv
oath stone } 159 pkt

15 Warriors heavy armour, shield
muzyk, sztandar i champion } 160 pkt.

15 Warriors heavy armour, great weapon
muzyk, sztandar i champion } 175 pkt.

10 Thuneders l. armour, dwarf handgun
muzyk sztandar, champion with brace of pistols }165pkt

10 Quarrellers l armour, crossbow } 110 pkt.

10 Rangers , heavy armour,great weapon , throwing axe }155 pkt
muzyk, sztandar i champion

12 miners- pick ( great weapon), heavy armour, blasting charges
muzyk, sztandar prospector with steam drill (+3s, re-rol undegroud advance) }212pkt


cannon rune of reloading 100 pkt

2x bolt thrower ( 1 bolt ma master rune of Skewering hit na 2+) 120 pkt.
gyrocopter 140 pkt


-----------------------------------------------------------
1496 pkt.
Powrót do góry
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pią 17:45, 03 Lis 2006    Temat postu:

Ja moze sie nie znam na krasnych ludkach, ale osobiscie uwazam, ze gyrocopter ma tylko fajny klimat Confused Lepiej wzmocnic strzelanie moim zdaniem np. za pomoca organkow
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 18:20, 03 Lis 2006    Temat postu:

Nie wiem po co tym handgunerom sztandar i muzyk, strata punktów a co gorsza 100pkt za sztandar po złamaniu. Czempion ok. z tymi pistolami to niezłe ale można też sobie podarować.
Warriorów malutko. jeden ci ginie i już nie masz bonusu za jeden szereg.
Za dużo punktów w rangersów i minersów. Po ci rangersi. Do spowalniania masz żyrokopter. Ja bym ich wywalił Minersi mogą namieszać ale spokojnie ze dwóch możesz wywalić albo i więcej jak można. Oni konretnych regimentów to nie rozwalą a na maszyny i strzelców albi spowalnianie to tylu ich nie trzeba. Tak samo sztandar dla nich ani to potrzebne ani klimatyczne. Thane wygląda ok. wzmocnij warriorów, moze starczy na jeszcze jakiś konkretniejszy oddział np longbeardzi , a moze zabójcy trolli - potrafią przytrzymać albo przyłożyć. Balistom lepiej dać wg. mnie rune of penetrating. - niszczysz rydwany itp.
Inżynier nie byłby też głupim pomysłem.
W tej chwili to słaba rozpa wg. mnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 14:38, 06 Lis 2006    Temat postu:

no to tych 15 warriorsów z jednoręcznymi zamieniłbym na 20 warriorsów.
14 longbeards z weteranem i sztandarem zamiast scoutów i sztandara i wojownika minersów.
Powrót do góry
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 18:01, 06 Lis 2006    Temat postu:

14 longbeardów to nieporozumienie. Wsadz tam Thana i zwiększ do 19.
Musisz zrozumieć , że grajac piechotą musisz mieć maksymalny bonus CR a przy tej liczbie to po otrzymanych stratach możesz nie być liczebniejszy od przeciwnika i już tracisz +1CR. MAsz na starcie wyciągać +5CR. Te trafianie na 2+ w bolcu bym darował i obydwu wykupił inżyniera i masz przyzwoity BS4. Dokupiłbym MAster inżyniera i wstawił do armatki która zacznie zadawać d6ran i oprócz tego okopujesz sobie jedną maszynę. A jak będziesz potrzebował to dołoączy do bolta i masz te 2+ trafianie. Daj choć jednemu rune of penetrating. Jak zagrasz z leśnymi elfami to zobaczysz jaka to różnica ranić drzewca na 4 a na 3+. Drugi oddział warriorów z dwurakami rozumiem że będzie kontratakował lecz też bym mu dorzucił wojowników bo może być tak że to on będzie zaszarżowany. Ja bym go zmienił chyba na slayersów ale to już indywidualne. Ten gyrocopter chyba jednak lepiej zmienic na organki, które coś zabiją napewno. Np ostro tłuką skirmisherów czego już nie będzie robił hellblaster imperium bo teraz musi trafiać na bs. I zaoszczędzisz 20pkt. Masz minersów oni na zapleczu wroga będą mieszać. Ja bym im zabrał ten sztandar i czempiona a za to dodał już lepiej kolejnych minersów. zawsze to +1A i +1W. A nie tylko atak. Jak planujesz ich używać bo coś mi się widzi, że chcesz nimi z czymś konkretnym się bić ale uważaj bo jeden oddział odizolowany od reszty napewno nie pożyje za długo. Te demolitony to chyba też lepiej zamienić na kolejnych minerów. Ja bym ich zostawił 12 . A reszta w resztę armii.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 18:56, 06 Lis 2006    Temat postu:

No to teraz:

Thane- great weapon
master rune of gromil -1+ sv.
Master rune of spite - 4+ Wsv ,oath stone
} 159 pkt

10 Warriors heavy armour, great weapon
sztandar i champion } 120 pkt.

19 Longbeards h. armour., hand weapon, shield, pełny cg.}253 pkt

20 Warriors h.armour, hand weapon, shield pełny cg
}205 ptk.

10 crossbowmen 110 ptk.

10 thuderers veteran with brace of pistols 150 ptk.

Bolt thrower ,engineer z brace of pistols
rune of penatrating }90 ptk

Bolt thrower ,eninger
} 60 ptk

Cannon} 90 ptk.

8 Miners ,prospector z steam drill} 123ptk

gyrocopter 140 ptk.

----------------------------
1500 ptk.

Zmniejszyłem liczbę warriorsów z dwurakami, ponieważ nie czekają oni na przyjęcie ataku tylko wejście na flanki itd.

Minersów też zmniejszyłem bo oni są pod ziemią a prospector z steam drillem przerzuca wyjście na powierzchnie.
mam nadzieje że lepsza jest ta rozpa.
Powrót do góry
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pon 19:07, 06 Lis 2006    Temat postu:

Ty chcesz tycg 10 warriow uzyc do szarz?? Moim zdaniem malo rozsadne, bo oni sa malo mobilni (6' szarzy) i raczej nie za czesto ktos bedzie tak szarzowal, aby dostac pozniej ich szarze od boku, a poza tym, po co im sztandar?? Tym bardziej jak ktos wpadnie prosto na nich to zyskuje prawie 2 razy tyle ile squad jest warty (squad 120, a za sztandar 100). Ja bym chyba zrobil 2 squady po 15 z tarcza i bronia reczna, aby zdolali przetrzymac szarze, ale tez dopiero zaczynam grac i nie musze miec racji Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 20:07, 06 Lis 2006    Temat postu:

Widzę, że pewnych rzeczy twardo się trzymasz. Jasne, czasami tylko własne doświadczenie rewiduje pogląd.
IMO ta dziesiątka to sie lepiej spisze jako kolejny oddział kuszników.
Sztandar nie potrzebny im bo jeżeli zamierzasz włączyć się do walki która już się toczy to i tak liczy się tylko jeden sztandar na stronę a zakładam, że będziesz wspierał albo Warriorów albo Dłogobrodych.
Możesz odchudzić Thana zabierając od niego warda i oath stona. Gość ma i tak 1+SV a z tarczą i hand wpn. 0+ w oddziale nikt czarem ani armatą Ci go nie wyjmie. A ręcze, że atakujący będzie wolał bić po zwykłych żołnierzach bo mają mniejszy Sv. A jak się dobrze ustawisz to nie ma prawa być szarży od boku Smile Za te punkty to weź dorzuć do tej dziesiątki wojowników. Na Thanie oszczędzasz 65pkt + 120 (sztandar zamień na dodatkowego typka akurat 10pkt) = 185 pkt na ten oddział do wydania. Czyli 17 z czempionem i muzykiem albo 16 FCG. Lub co chyba jest lepszym wyjściem z uwagi na WS5 i S4 weż drugich długorbodych z dwurakami S6 Twisted Evil 13 szt. Czempion i muzyk - 184pkt jak wywalisz tego czempiona thundererów to masz jeszcze sztandar w nich itd. Tylko tak ich trzymaj trochę z tyłu żeby w następnej turze po szarży wroga mogli zaatakować. Confused Ogólnie to jak dla mnie to już lepiej wygląda i całkiem klimatycznie. Ten helikopter to przetestuj w porównaniu z organami i oceń co narobiłlo wrogowi więcej szkód.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 12:29, 08 Lis 2006    Temat postu:

Tak myślę ,że się dobrze nie rozstawię bo wielkiego doświadczenia nie mam ( 3 krwawe bitwy), Potrzebowałem też czegoś szybkiego lu dalekosiążnego zo zaatakuje (np. łyczników, obsługę machiny) wielu ludków ( hmm co tu. wybrać... gyrocopter będzie w sam raz). Z samego początku myślałem że 15 warriorów z tarczami i hand weaponami, będzie w sam raz kusiła do zaatokowania jej, a jednocześnie zdołającej nie zginąć w pierwszej rundzie. Tych 10 (lun 12) ciężkich warriorów, spróbuje wystawić tak, że zaatokowanie ich to kompletna głupota. Thundersi z championem bronią machin. Very Happy
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 1:50, 15 Lis 2006    Temat postu:

Ja to widze tak. U thana ward i oath stone są niepotrzebne. Wątpie żeby ktoś miał więcej niż jeden mocny oddział, więc wjazd w bok ci nie grozi. Ta 10 warriorów niby jest ok, ale nikt kto gra choć troche w WFB nie da sie tak złapać. Dla długobrodych kupiłbym warbanner. Dalej, osobiście poszukał punktów i kuszników zamienił na Tunderersów, to tylko 30 punktów a spora poprawa jakości. Nie wiem czy champion u strzelców jest potrzebny? Dla mnie strata punktów. Nie rozumiem po co ci minerzy? zjadają tyle punktów a z 6 ruchu to nigdzie za bardzo od krawędzi nie odejdą, troche chybiony wybór. Do cannona dodałbym inżyniera i rune z przerzutem misfire'a. A latacza zamieniłbym na organki, jak strzelać to strzelać. żadni łucznicy ci raczej nic nie zrobią za bardzo.
Powrót do góry
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 17:47, 15 Lis 2006    Temat postu:

Ci minersi to są fajni z kowadłem dopiero. Ale też bym ich nie brał
Cytat:
Wątpie żeby ktoś miał więcej niż jeden mocny oddział, więc wjazd w bok ci nie grozi.
Razz Kamil proszę Cię. Snipa ma ze trzy mocne. Ja dwa. A ty? Organki to organki. Choć helikopterek też jak się go mądrze używa to potrafi zarobić na siebie. Ale organy to dają czasem kopa i cały regon ucieka albo pada na glebę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 13:13, 16 Lis 2006    Temat postu:

Jescze jedna rozpa na strzelająco:

general :Thane- great weapon
master rune of gromil -1+ sv.
Master rune of spite-4+ Wsv}139 pkt.

Thane-grormil armour,battle standard with Master rune of Valaya (+2 dispel, 12" is dispelled automaticly) }190pkt

2X 15 warriors shield, FCG }160 pkt


12 thuneders ,champion with brace of pistols, shield }190 pkt.

2X 10 thuneders }140 pkt.

10 Quarrellers }110pkt

Cannon, rune of reloading (shooting as long, as there 1 crew) 100pkt.

Bolt thrower ,engineer
2xrune of penatrating }110 ptk

Bolt thrower ,eninger
} 60 ptk

Gyrocopter 140 pkt
---------------------------
1499

Skomentujcie to. Confused

ta jest chyba (przynajmniej) dobra. Czekam na odpowiedzi.
Powrót do góry
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 19:10, 16 Lis 2006    Temat postu:

Jak dla mnie to gorsza od poprzedniej. Czym chcesz tu kogoś zatrzymać ? Tymi dwoma oddziałami po 15? Na co ten drogi banner przeciw magii jak masz na bazie 4DD. Masz 2 tury na strzelanie bo w trzeciej wróg na kawalerii będzie szarżował na 100% a czasami nawet i w 2 turze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 22:42, 16 Lis 2006    Temat postu:

Racja to wogóle odpada. 15 wariorrów nic nie przetrzymają, a pozatym chciałbym zobaczyć jak rozstawiasz 42 strzelców i maszyny, żeby wszystko strzelało nawet jak będziesz miał górke, i jeszcze wciśniesz gdzieś tych wariorrów. A ja dalej bym stawiał na organki. Co mi sie podoba to BSB, +1CR jest teraz super, ale nie w tej kombinacji i napewno nie z magicznym sztandarem. Ja bym dał BSB master rune of gromil i 1-2 rune of cleavring. Wtedy temu drugiemu dałbym shield + rune of stone (ps. orientuje sie ktoś czy w 7ed posiadanie magicznej broni lub tarczy neguje bonus hw&shield?? Bo ja nigdzie tego nie moge znaleść) i coś magicznego do walki.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 11:53, 17 Lis 2006    Temat postu:

Magicznej tarczy niema, a jeżeli ma się runiczną broń to nic w tym nie przeszkadza ponieważ dalej jest to hand weapon.

No to proponuje to:

general :Thane- great weapon,shield
rune of stone(+1sv),master rune of
chalenge 126pkt.


Thane-grormil armour,battle standard,
master rune of gromil, -1+ sv.
rune of cleaving(+1 st)}135

19xlongbeards shield,fcg }253 pkt

2X 20 warriors shield, FCG }2x205 pkt


10 thuneders ,champion with brace of pistols,}150 pkt.

10 thuneders, }140 pkt.

10 Quarrellers }110pkt

Cannon, rune of reloading (shooting as long, as there 1 crew) 100pkt.

Bolt thrower ,engineer
}60 pkt.

Bolt thrower ,
} 45 ptk

organ gun 120 pkt
---------------------------
1499
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin