Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Oblężenie zamku LOTR
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Ustawka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek
Sierżant



Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn, Świątynia Avatara

PostWysłany: Śro 21:38, 09 Sty 2008    Temat postu:

a ja powiem tyle że nie wysłałem zgłoszenia z kilku powodów powodów.
po 1, dwa dni to za mało, tymbardziej że zdaje się jednym z nich był sylvester...
po 2, o ile dobrze pamietam gdzieś padło stwierdzenie że nie pomalowane figurki nie grają, a ja całej armi w pełni pomalowanej nie mam, owszem większośc jest maźnięta ale nie wszyscy, a grac na tym co mam pomalowane tylko też nie będę bo to nie jest sensowna rozpiska.
po3, kiedy przeczytałem rzekomy regulamin to mi chęci odeszły. 3 blaty to za dużo. nie mówie że jeden ma byc, ale można by jakoś sensowniej to zorganizowac.
po 4, wątpie szczerze że zdązymy to rozegrac. nie raz graliśmy mniejsze bitwy, na mniejszych blatach i od 12 do 18 nie starczało nam czasu. No i spory przy zasadach będą pewnie,a rozstrzyganie ich na 4+ według mnie nie jest dobrym pomysłem.


Ostatnio zmieniony przez Piotrek dnia Śro 21:39, 09 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mike
Czempion



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Śro 22:10, 09 Sty 2008    Temat postu:

2 blaty prundzą, jako naczelnik stanę z Rulebookiem Abdiba i będę czatował ^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
*Abdib*
Weteran



Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: się biorą ignorańci?

PostWysłany: Czw 14:39, 10 Sty 2008    Temat postu:

A wiesz że Alex zaszczyci nas swoją obecnością ^^
I będzie nas pilnował żeby goblin nie ruszał się 20 cm. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mike
Czempion



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 15:49, 10 Sty 2008    Temat postu:

Trudno i tak JA szefuję ^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 22:28, 10 Sty 2008    Temat postu:

Bez urazy ale jakoś coraz czarniej widze rozegranie tego oblężenia Confused
Powrót do góry
*Abdib*
Weteran



Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: się biorą ignorańci?

PostWysłany: Czw 22:44, 10 Sty 2008    Temat postu:

Widze Genio że i Ty przejżałeś na oczy Smile
Ale z drugiej strony było by fajnie gdyby to wyszło jakoś po ludzku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mike
Czempion



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 22:52, 10 Sty 2008    Temat postu:

Przyjść zawsze można, pamiętaj o tym! ^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 23:15, 10 Sty 2008    Temat postu:

*Abdib* napisał:
Widze Genio że i Ty przejżałeś na oczy Smile
Ale z drugiej strony było by fajnie gdyby to wyszło jakoś po ludzku.

A no bywa tak czasem Wink ale i tak jestem ciekaw co z tego wyjdzie tylko szkoda sam pomysłodawca coś się nie odzywa ostatnio
Powrót do góry
*Abdib*
Weteran



Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: się biorą ignorańci?

PostWysłany: Czw 23:32, 10 Sty 2008    Temat postu:

Z tego co wiem to ma bardzo ograniczony dostęp do neta. Co nie zmiania faktu że oblężenia zapowiada sie kiepsko. Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 18:02, 11 Sty 2008    Temat postu:

Mike zdjęcie dobre ale ja bym zwiększył mury o jakieś 3 razy. I te figórki troche inne my będziemy używać takich bardziej LOTRowych Very Happy

Co do ilości stołów ... to też sądze że 3 to troszeczke za daleko dla moich krótkostopych Smile ale jeden to też chyba troche mało bo łucznicy mogą na nas salwować z murów od początku walki. Jest jeszcze sprawa jak będzie wyglądał zamek bo nie wiadomo czy będzie bardzo wysunięty do przodu czy nie. Ja bym proponował 2 blaty aby można się było swobodnie rozstawić ze swoimi oddziałami nawet dalej od krawędzi.

Co do malowania z tymi ,,murzyńskimi niewolnikami'' to sądze że to był żart aby was jakoś zmotywować do pomalowania waszych figsów. Według mnie o wiele przyjemniej się gra kolorowymi figórkami niż jednolitą masą.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 18:15, 11 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Alex
Lord Dowódca



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Pią 18:22, 11 Sty 2008    Temat postu:

To ja może zacznę w ten sposób:
Po pierwsze: Co to ma być, że zasady znajdują się tutaj, a nie w dziale LOTR? Bo to jest jakieś naprawdę wielkie nieporozumienie które miejsca mieć nie powinno, a z woli kilku, ekhm "nieroztropnych" ludzi jednak miejsce ma. Mowa tu o poście, a nie o samej idei siege'a którą popieram.
Teraz druga kwestia: O ile mi się dobrze wydaje, a przykro mi Iliachu w tej materii znam się dużo lepiej od Ciebie, to bez urazy ale Twoje zasady specjalne, scenariusz i uściślenia są tak beznadziejne, że zastanawiam się co paliłeś jak pisałeś, a żeby nie być gołosłownym:
Iliach napisał:
Cele scenariusza:
Sojusz dobra szturmuje zamek.
Celem dobra, jest zabicie Lorda Węża i podbicie stołpu.


Powiedz mi, czemu używasz raz nazw angielskich, a raz polskich? Zdecyduj się chłopcze, bo to jest naprawdę irytujące, i dowodzi braku umiejętności w wypowiadaniu się, ale do rzeczy:
Nie wiem czy wiesz, ale w oblężeniu celem jest zajęcie wybranego punktu, a warunkiem zajęcia jest posiadanie w tymże obszarze przynajmniej jednej swojej jednostki, tymczasem nie może być tam żołnierza strony przeciwnej. Czyli coś czego Ty nie napisałeś...
A co do zabicia postaci: decyduj się, albo rusza się i wlicza do kosztu normalnie, albo rezygnujesz z celów odnośnie jego osoby. Bo aktualny zapis jest bez sensu.

Iliach napisał:
Okrzyki :
Come to the serpent!
- Sulladan rzuca kością. Na 3+ rzut jest zdany. Po zdanym rzucie , przerzuca kość k6, i przyzywa z pola bitwy wężową straż, maksymalnie 6 na bitwę. Ilość przyzwanych zależy od ilości wyrzuconych oczek. Przyzwany Serpent Guard, nie może wykonywać ruchu w tej turze, ani opuszczać stołpu do końca bitwy. Przyzwany posiada również karę, w postaci tego, iż ginie, kiedy zabije 3 przeciwników. Po udanym bądź nie udanym przyzywaniu, sulladan nie może wykonywać ruchu.


Człowieczku, wiesz że to jest z deka bez sensu? Otrzymujesz darmowych ludzi do blokowania wrót. Jeżeli nie są większe niż 6" szerokości, to ustawiasz serpentów, i nie możesz się dostać do środka, bo stosujemy tu zasady forsowania drzwi. Radzę zapoznać się z podręcznikiem.

Iliach napisał:
Fight for Harad!
-Sulladan rzuca kością. Na 3+ rzut jest zdany. Sulladan traci cały swój ruch, jednak wszyscy w odległości 4 cali od niego, odzyskują połowę ruchu.


Nie przeginasz? Bo mi się wydaje, że tak i to zdrowo. Piechota biegająca 9"? Nie ma problemu z tą zasadą, ogólnie wszystko się dyskwalifikuje nawzajem. Przeginasz na całej linii...

Iliach napisał:
Victory or Death!
-Po długim x tur oblężania ( x- umawiamy podczas bitwy) Sulladan może być kontrolowany przez gracza i opuścić stołb, tak samo, jak jego straż.


Zasada naprawdę bezsensowna. Uważam, że można ją było zastąpić rozwiązaniem wiele razy lepszym, czyli jej brakiem. Ograniczasz strasznie gracza, a potem wprowadzasz losowy element, który działa na niekorzyść SC.

Iliach napisał:

Czarny stołp:
Wszyscy przeciwnicy na terenie fortu, otrzymują karę -1 do Courage w promieniu stołpu.


Ok, zło wystawi goblińskie bębny i Nazgula. Podskoczysz w jakikolwiek sposób? Bo z -3C to wystarczy doprowadzić siły dobra do 50% początkowej liczebności, i patrzeć jak uciekają. Widać, że naprawdę nieprzemyślane...

Iliach napisał:
Siła krucjaty - kiedy wszystkie machiny oblężnicze zostają zniszczone, po upływie trzech tur, siły dobra mają respawn machin, które pojawiają się na końcu pola bitwy.


To już jest bezsensowne, bo się nie przyda. Dawanie zasady specjalnej, która nic nie daje naprawdę mija się dosyć mocno z celem. Jak chcesz zniszczyć coś o 3+ ranach z obroną o minimalnym współczynniku 8? Życzę powodzenia w strzelaniu patyczkami z s2...

Iliach napisał:
Soul of Crusader- Wszyscy w promieniu 4 cali od bohatera, dostają przerzut, gdy ten zda rzut na tę umiejętność, która jest na 4+


Hmm... Mam wrażenie, że wszystkie lekcje języka ojczystego omijałeś szerokim łukiem. Sprecyzuj jaki przerzut, na co przerzut. Przy aktualnym zapisie, jest to tak niejasne i bez sensowne, że robi mi się naprawdę źle i zastanawiam się czemu jeszcze ktoś z góry cię nie "uderzył" piorunem....

Iliach napisał:
Blessed of light-
Raz na bitwę , siły dobra mogą wskrzesić swoje jednostki ( żołnierzy jak i bohaterów) , wykonują rzut na 3+, potem rzut ilu zostanie wskrzeszoncyh.


Może byś sprecyzował jaki rzut, jaką kością? Gdzie te jednostki się pojawiają, czy to działa na sojusz czy na jedną armię? Po prostu żałosne, nie wiem co o tym myśleć...

Iliach napisał:
Otóż jak na rysunku widać, jednostki na murach znajdują się wyżej, tak więc mogą ostrzeliwać nawet i czwarty rząd szeregu, ponieważ łucznik z murów widzi wszystkich żołnierzy znajdujących się w szeregu. Tak samo dzieje się, gdy ktoś chowa się za murki czy barbakany. Taki żołnierz też jest dostrzegany. W razie co, nie ja to wymyślałem, tak było napisane w 7 części gazetki deagostini .
Co innego stanowi las


Słuchaj i naucz się czegoś: Zasady z DeA są nieaktualne, bo wyszedł w tym czasie nowy podręcznik, gdzie wiele rzeczy pozmieniano. Rzeczywiście, celować z pozycji wyższej niż wojownicy strony przeciwnej można do dowolnego modelu, ale w kwestii lasów jest mała różnica. W głąb lasu widać niezależnie od pozycji 3". Będąc na wyższej pozycji niż wojownicy w lesie, możesz strzelać do każdego z widocznych szeregów, czyli do którego chcesz, pod warunkiem, że go widzisz w domyślnym lesie. Las traktujemy jako pierwszą przeszkodę podczas strzelania. Następnie rozpatruje się wojowników. To tak na przyszłość...

Podsumowując: Twoje zasady specjalne, jak i wiedza o większości zasad, oraz arogancja są tak żałosne, że więcej nie napiszę, z troski o Twoje zdrowie psychiczne...
W pierwszy dzień ferii z lotrem, albo w jutrzejszym klubie powiem Wam jak się gra oblężenia, bo to co Ty wyprawiasz jest na anielską cierpliwość przesadą...

PS. Czemu raz piszesz "stołb", a raz "stołp"? Czyżbyś miał ze sobą podobne problemy co Gollum? Bez urazy, ale na razie to tak średnio widzę Twoje zdolności humanistyczne...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ILIACH
Weteran



Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: za górami za lasami, tu z osamą, z talibami.

PostWysłany: Pią 18:41, 11 Sty 2008    Temat postu:

Oblężenie

Castle Siege odbędzie się dnia 16.01.08 w Planecie 11.

Prosimy uczestników o przyjście na godzinę 12. (Wcześniej nie da rady, ponieważ o tej godzinie otwierają planetę )

Na siege poświęcimy dwa blaty.

Nie zaczynamy oblegać odrazu chop siup chopla.

Na początku macie czas ( około godziny ) na dopracowanie rozpisek, ułożenie strategii, rozłożenie fortecy itp, a w tym czasie, ludzie "zieloni" interesujący się lotrem, zagrają dla zabawy partyjkę po 10 figurek.

Zgłoszenia (wpisowe na meila ) przyjmuje cały czas


Proszę nie panikować, zieloni nie będą grać przez połowę dnia.


Rozumiem jak ktoś przyjdzie gdzieś tak 12.15 czy 12.30 , ale to już jest sprawa tej osoby, że nie będzie mieć czasu na ułożenie rozpiski.


Mamy zasady oblężeń, pan Prezes również zakupił polski podręcznik do lotra, więc nie powinno być problemów.

Prosimy również o przyniesienie jakichś elementów fortecy. Zapewne nie będzie wyglądać to zbyt pięknie, ale zawsze coś. Prezes przynosi jakieś ruiny świątyni na oblężenie. Co prawda dziwnie wyjdzie cała makieta, ale i tak to ma być walka pokazowa dla zabawy.

P.S Bym zapomniał. Jako iż siły dobra zaklepują sobie bohaterów i wysyłają mi ich nazwy na e-mail, to nie chciałbym, aby były spory, że siły zła mają dwóch tych samych bohaterów.

Ja w razie czego będę sobie grał Khamulem. Piszę tu, bo nie będę sobie tego przecież wysyłać na e-maila , a ludzie muszą widzieć co już zaklepane Wink


Ostatnio zmieniony przez ILIACH dnia Pią 18:56, 11 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mike
Czempion



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 19:35, 11 Sty 2008    Temat postu:

Alex weź stonuj trochę bo kurna zaczynasz przeginać ;/ To, że raptem okazało się, że zostajesz nie daje Ci prawa do tego typu tekstów. Trzeba docenić to, że chłopak się wysila.

A co do Przema to mój drogi, skołuj takie tereny to pogadamy, bo takie pieprzenie, że mury 3 razy wyższe nie za bardzo jest na miejscu. A co do tego, że figurki lotrowe... masz mnie za idiotę? Przecież to zdjęcie jest po to żeby pokazać jak MOŻE wyglądać oblężenie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ILIACH
Weteran



Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: za górami za lasami, tu z osamą, z talibami.

PostWysłany: Pią 20:52, 11 Sty 2008    Temat postu:

Słuchajcie, nie róbcie z tego tematu jakiejś jednej wielkiej kłótni.

Jeśli chodzi o imprezę.

To zwykły projekt. Nie chodzi mi wcale o to, aby stworzyć jakieś oblężenie które jest wyjechanie zajefajne , a zamek to istny cud świata. Gdyby tak miało być, to wszystko odbywałoby się na turnieju , a oblężenie odbywałoby się jako jedna z konkurencji.


Projekt polega na tym, aby lotrowicze weszli powiedzmy w następne "stadium" bitewniaka, w którym są oblężenia. Nie chodzi o to, aby stworzyć jakąś makietę zamku do planety, którą będą pokazywać w gazecie itp. Zabawa na tym polega, aby gracze mieli okazję zagrać na warunkach nieco innych niż zwykle, by potem narodził się pewien sygnał typu - o rany, jakie to fajne! Mam wolny czas, zrobię jakiś murek czy coś do klubu. Wiele osób, które przeczytają ten post zapewne zaczną rechotać się pod nosem, że zabawa bardziej zniechęci ludzi, niż zachęci. Ja postaram się, by tak nie było.

Cieszę się, że ludzie wzięli projekt bardzo poważnie, ale jak już wspomniałem, to wszystko jest na pokaz. Wszystko tak się odbywa, że osoby trzecie, które skończą sobie grać wojskami 10 vs 10 będą mieli tę radochę, że popatrzą jak profesjonaliści oblegają zamek, jak korzystają z zaklęć, bohaterów i innych ciekawych zasad.

Staram się jak staram, wygląda to jak wygląda, ale chcę dać coś od siebie do klubu. Nie mam zamiaru tu kogoś urazić czy robić coś w takim stylu. Nie wiem, jeżeli macie jakieś własne koncepcje co do kwestii oblężenia, to powiedzcie to wprost w wiadomości E- Mail , lepsze to, niż knucie jakichś planów i własnych obiekcji bez niczyjej wiedzy. Zawsze lepiej jest starać się z kimś dogadać.

Co do mojego wkładu, to nie jest to zwykłe pisanie na forum. Trochę mnie to wszystko kosztowało. Nie chcę, by ktoś zaraz mi wypisywał, że chcę w jakichś sposób zaszpanować czy coś w tym stylu.

Zakupiłem kilka metrów balsy, chyba za 18 złotych.
Koszt wyjazdu do Olsztyna na imprezę i do domu wyniesie mnie 20 złotych.
Kupiłem jeszcze maty z trawą jakby była jakaś potrzeba za 18 złotych.
Kupiłem posypki do makiety - trochę trawki trochę kamyczków, za 24 złote.
Wstaję na pociąg który odjeżdża o 5.47 nad ranem, więc w Olsztynie muszę zjeść jakieś śniadanie połączone z obiadem. Zapewne będzie miało to miejsce w KFC, więc wydam około 20 złotych.
Kupiłem wiaderko kleju typu wikol, chyba za 10 -15 złotych.
I inne badziewia.

Nie zapomnę również pochwalić zapału Przema, który specjalnie na projekt oblężenia zakupił krasnoludzką balistę, chyba za 65 złotych , a jeszcze trzeba dodać te 40 złotych na bilety i na wyżywienie.


I to wszystko zostało przeznaczone na skromny projekcik, który ma zachęcić ludzi do działania.

Z resztą i tak już zapewne kilku ludzi ma zapał typu - Z palcem w zadkuzrobiłbym to lepiej od Iliacha, zrobię trochę terenu i pokarzę mu, jak to powinno wyglądać.

Nie chcę nikogo skrzywdzić , ze mną zawsze da radę się ugadać Wink


Ostatnio zmieniony przez ILIACH dnia Pią 20:52, 11 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 21:06, 11 Sty 2008    Temat postu:

Mike nie powiedziałem że masz zrobić takie trzy razy wieksze murki tylko że mi bardziej podobały by się większe (a wiedomo że bardzo często nie dostajemy tego co chcemy).
A co do figórek LOTRowych to był poprostu niewinny żarcik , widocznie nie zauwarzony przez ciebie.

I jeszcze jedno ja tu nikogo nie nazwałem idiotą ani nie sądze że ktoś nim jest. Smile
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Ustawka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 4 z 7

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin