Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Warhammer 8ED
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 21:34, 18 Cze 2010    Temat postu:

wiadomo, od jakiegos czasu a niestety coraz to nowe plotki tylko potwierdzaja jej przegiecie w 3 lorach i kolejno imo jak bedzie rzadzila magia fire, death, light. reszta tez bardzo mocna i prawda, magia bedzie rzdzila, a najmocniejsze beda armie ktore maja dostep do najwiekszej ilosci lorow.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 12:54, 19 Cze 2010    Temat postu:

Nie do końca rozumiem coście się na 40k uwzięli :/
Od pewnego czasu ten system również dostaje po ***** w ramach uproszczania zasad i innych marketingo pochodnych ulepszeń zasad
Zgodzę się że lista zmian jakie wyczytałem w temacie jest delikatnie mówiąc mocno zmieniając system ale bez jaj to wciąż (jeszcze) WFB Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necromanter
Gość






PostWysłany: Sob 14:41, 19 Cze 2010    Temat postu:

Taa tylko żeby nie zaczęło przypominać lotra....
Powrót do góry
korek
Chorąży



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Północy...

PostWysłany: Sob 17:17, 19 Cze 2010    Temat postu:

Co do podejścia marketingowego GW, to w ich interesie jak najbardziej byłoby wydać nowe armybooki (choć niektóre powychodziły zaledwie przed kilkoma miesiącami... :/ ) zawsze to kilka książek do opchnięcia tym naiwniakom - hobbystom... :/
Dlatego wcale bym się nie zdziwił, gdyby zamiast errat właśnie nowe kodeksy się pojawiły (choćby stopniowo, jak to było przy 7 edycji).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 19:22, 19 Cze 2010    Temat postu:

Doom to nie chodzi o to że 40stka jest be, tylko, że zbliżają na siłę te systemy w pewnych zasadach. Klimat się nie zmienia ale filozofia rozgrywki już tak.
Co do errat to muszą wyjść bo niektóre armie byłyby nie grywalne w okresie przejściowym. Tak jak z piątej do szóstej było ravening hordes wydane.
A proces nowych army booków rozpocznie się zapewne niedługo od początku. I się biznes kręci. Ich prawo, ale to już na prawdę wkurza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudobrody79
Czempion



Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: GIŻYCKO

PostWysłany: Pią 10:39, 25 Cze 2010    Temat postu:

ta wiadomosc dostalem z jednego sklepu internetowego:

Na 99% nie będzie polskiej edycji podręcznika 8 edycji.
Polskie zasady ukażą się w odpowiedniku "Bitwy o przełęcz Czaszki" w
październiku lub listopadzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 15:54, 10 Lip 2010    Temat postu:

Dzis kupilem podrecznik do 8 ed. Po pierwszych ogledzinach, bardzo mi sie podoba. Zaraz zabieram sie do czytania. Pozniej sprobuje napisac cos wiecej.
Powrót do góry
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 10:29, 11 Lip 2010    Temat postu:

A gdyby ktoś szukał errat do swojej armii pod 8 edycję to proszę:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczur
Gwardzista



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:19, 13 Lip 2010    Temat postu:

Hm. Teraz poczytałem podręcznik do besti, popatrzyłem na zasady tej 8mej edycji, i doszedłem do wniosku, że chętnie zagram. Możliwe, że będzie sporo poronionych rzeczy, ale teraz kiedy myślę o grze w warhammera to czuję się, jakbym nigdy wcześniej w to nie grał, i będzie ta radocha próbowania wszystkiego od nowa. A nie mój standard 2xherd 2xczariot 2minosy 3xpsy 2xspawn Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 9:05, 08 Lis 2010    Temat postu:

Musze pocieszyc kazdego kto uwaza, ze w tej edycji magia jest niezbalansowana i wogole do bani. Otoz ostatnio z Jackiem sprawdzalismy mniej wiecej "przewidziany" format dla 8ED czyli 3000pkt. Wbrew pozorom dzieki magicznym zabawkom, lordom i konstrukcji procentowej, tez nie jest tak strasznie uzbierac armie na te punkty. Ale do rzeczy...na lordow 750pkt, bohaterow tyle samo, pozniej minimum tyle w corach...gra jest oparta o jakichs 4-6 bohaterow-bo na tylu styka punktow. O dziwo gra na jakichs mega magicznych rozpiskach nie ma najmniejszego sensu bo sredni rzut na magie to 7 kosci + 2 z jakichs przedmiotow lub dorzutow przy ok 5-6 dispela...im wiecej punktow tym latwiej cos takiego zablokowac jakimis podstawowymi magami, a jak jeszcze przypadkiem mamy w ekwipunku jakis feedback scroll albo podobnie bijace urzadzenie to wogole nie ma o czym mowic. Wniosek jest prosty, nie jest niezbalansowana edycja ani magia, ale punkty na ktore przywyklismy grac. Im wieksze punkty tym bardziej marginalna role odgrywa magia. Serce rosnie tez przy jednym...pelnym stole figurek, nareszcie wyglada to jak starcie armii a nie oddzialow zwiadu w niektorych przypadkach. Pojawiaja sie pomniejsze stwory latajace, bo smok zlapany na czempiona w czelendzu nie ma szansy sie splacic, nie mowiac ze zlapie brejka o -2 lub -3. A latanie smokiem i czyszczenie kusznikow lub mniejszych oddzialow? Nie zdarzy nabic tyle co sam jest wart, nie mowiac ze jak ktos ma park maszynowy to jeszcze go utlucze ostatecznie. Zagralem gryfem i jestem super zadowolony, gra sie podobnie jak smokiem, ma t.stompa i wozi generala puszke-czego wiecej chciec? A najwazniejsze zmiescilem do tego jeszcze arcymaga w slotach lordow Smile GW osiagnelo swoj cel, chcac zwiekszyc dochody, zmusza nas do inwestowania w wiekszy format gry. Ja juz rozpoczalem produkcje filerow do corowej piechoty Wink
To era nowej jakosci zabawy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 9:45, 08 Lis 2010    Temat postu:

Z jednej strony fajnie, z drugiej bardziej niz nie fajnie bo "troche" utrudnia to sprawę turniejów. Im większe punkty tym mniej bitew, a im mniej bitew tym wieksze ma znaczenie poczatkowy paring a nie skille gracza...
A jak wygladaja bitwy na punkty mniejsze niż domyślne to widać...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
korek
Chorąży



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Północy...

PostWysłany: Pon 14:00, 08 Lis 2010    Temat postu:

@Lohost - bardzo ciekawy post!
Chętnie bym zagrał na takie trzy tysiaki abo i więcej, ale obawiam się, że bym musiał na ten cel wziąć jakiś porządny urlop i wysłać Żonę do Teściów, żeby nie płakała, że przepadłem gdzieś na kilka dni... Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 14:51, 08 Lis 2010    Temat postu:

zagralismy z Jackiem 3000pkt w 4,5h a jestem pewny ze o jakas godzine moznaby to scisnac gdybysmy nie poruszali tematow w rozmowie nie zwiazanych lub odbiegajacych od wfb Smile gra sie przyjemnie, okazuje sie ze jak masz armie hordowe to w sumie nie masz duzo wiecej oddzialow, sa one po prostu bardziej liczne, a jak kombat sie rozgrywa to albo trwa od poczatku do konca albo jedna runde najczesciej, manewry sa tak uproszczone, ze podejscie "sportowe" jak w poprzedniej edycji jest nie mozliwe podczas fazy ruchu... magia Smile ja mialem przewage magiczna i zamierzalem ja bezczelnie wykorzystac, problem jednak byl taki ze miscasty sa kosmiczne teraz i mag ktory mial byc batem na armie przeciwnika, nie dozyl konca 2 rundy czarow Very Happy wiec okazuje sie ze i magia jest bardziej zbalansowana na duze punkty bo moze i z magii jakies kombo wsiorbie oddzial z bohaterem a Ty sobie myslisz "phi, mam jeszcze 4 podobne", kombo tez traci na efekcie gdy na jego rzucenie zuzywasz powerscrola (one use only) i np. magowie dostaja becki a pozniej rzucasz sloneczko albo dwellersow z 6 kosci...po takiej rundzie wynik jest taki...wsiorbalo mi klocek ale Tobie wsiorbalo 2 magow i pol oddzialu w ktorym stali...heh, slaba zamiana Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:33, 11 Lis 2011    Temat postu:

Witam, nazywam się Gromek, mam 12 lat i chciałbym ponownie spróbować gry w battla po 20 latach przerwy. Generalnie chciałbym się dowiedzieć jak wygląda teraz 8 edycja, jakie zmiany zaszły w stosunku do 7 itd.
Jeżeli bym grał to biorę pod uwagę ogry (mało modeli w armii) lub bretonnia (klimat rycerski = Dancing ). Dlatego jak wyglądają na nowym dexie ogry czy można pokombinować czy jest jedyna słuszna rozpiska i generalnie jak się prezentują i czy ciekawie się tym gra. Odnośnie bretonni to wiem że kodeks ma szansę wyjść jako następny ale jak tak czytałem to od 2 lat już tak wychodzi Wink. I czy kodeks skromny w jednostki da radę jednak pokombinować przy rozpisce czy też może na jedno kopyto wszystko?
Z góry dzięki za odpowiedź Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Snipa
Lord Administrator



Dołączył: 21 Cze 2005
Posty: 1238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 11:48, 11 Lis 2011    Temat postu:

Ogólnie to nie grałem z bretą w nowej edycji ale z tego co wiem to idzie im całkiem dobrze.
Jeżeli chodzi o zmiany co do edycji whfb to ogólnie zyskała bardzo dużo piechota i każdy praktycznie na niej gra. Magia też wymiata i przy obecnych zasadach zawsze opłaca się mieć przynajmniej jednego lub dwóch magów. Teraz przed wykonaniem każdej akcji (tj. szarża, strzelanie, magia) można zawsze mierzyć zasięg. Co za tym idzie artyleria także zyskała bo jedyne co może pójść nie tak to rozrzut.
To tak w skrócie. Smile Gra się całkiem fajnie. Smile

pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin