Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Turniej WFB "Dzikie Hordy" - 03.03.2013 (1200pkt)
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 22:52, 22 Lut 2013    Temat postu: Turniej WFB "Dzikie Hordy" - 03.03.2013 (1200pkt)

Witam, zapraszam wszystkich do udzialu w kolejnym turnieju WFB organizowanym przez AKMF OLIFANT oraz OKF Miscast.

Miejsce: Sala na kortowie, http://www.miscast.fora.pl/punkt-informacyjny,56/spotkania-w-niedziele,2334.html
Na terenie UWM obowiazuje zakaz spozywania alkoholu.
Termin: 03.03.2013
Format: 1200 (losowe pary, zawsze neutralne sojusze)
Bitwy: 3x Battleline
Wjazd: 10 zł/os
Cattering: jak zwykle
Nagrody: dyplomy dla TOP 3
Sędzia: Snipa, Lohost
Stoły:72x48, tereny po obrysie

Rozkład:
8.30-9.00 ustawianie stolow i terenow (kto moze)
9.00-9.30 zapisy
9.30-12.30 1 bitwa
12.30-15.30 2 bitwa
15.30-18.30 3 bitwa
18.35 ogloszenie wynikow i sprzatanie

Rozpiski razem ze swoimi danymi, nalezy wysylac na adres [link widoczny dla zalogowanych]. Za nie przeslanie rozpiski do dnia 01.03.2013 godzina 23.59.59 = 5 punktow karnych.

Kompozycja graczy:

Każdy gracz zostaje losowo przydzielony do innego gracza wg nastepujacych zasad:
Gracze sa dzieleni na dwie "pule": dostawionych oraz dostawianych. Wg rankingu WiM Quest ustala sie polowe graczy ktora jest dostawiona, sa to gracze o najwyzszych miejscach w rankingu. Druga polowe graczy dostawia sie do tych graczy metoda losowania, gdzie losowanie zaczyna gracz najnizej sklasyfikowany z dostawionych. Zaden gracz nie bedzie pauzowal. Dopuszcza sie maxymalnie 2 graczy ktorzy moga grac 2 armiami-co pozwoli na unikniecie nieparzystosci.

Kompozycja magii:

Kosci magii dzielimy tak jak w neutralnym sojuszu, zawsze.

Tak jak w nowym euro przysluguje look out sir maxymalnie 2 bohaterom od czarow: dwelersi, transmutacja, 13 skavenska.

Armia podobnie jak w Euro nie moze dogenerowac wiecej niz 2PD lub 2DD, gdzie do DD licza sie jako 1DD wszystkie automatycznie rozpraszajace czar zwoje.

Maxymalny poziom magiczny w jednej armii wynosi 4, kazdy lv maga lub boundspell w armii(dowolna ilosc na jednym modelu) liczy sie jako 1.

Sojusz, niezaleznie od tego jak zostaly sparowane armie nie moze przezkroczyc 3PD/3DD oraz nigdy nie moze uzyc wiecej niz 12 kosci magii w turze.

Kompozycja armii:
Kompozycja wg podrecznika z nastepujacymi zmianami:
Zakaz brania lordow, bohaterow/lordow imiennych i innych takich.
Max 3 oddzialy(w tym bohaterowie) latajace na armie.
Max 30 modeli strzelajacych na armie(bez maszyn).
Max 3 z: maszyny/potwory/rydwany.

Max liczba MC w armii to 3.

Zakaz dublowania speciali, zakaz dublowania rarow.

Demony: Dopuszczone nowe demony, dzialo khorna max 1.
DE: Pok zabroniony. Max 1 z: kociol / hydra.
Dwarfy: Sila katapy max 4/10.
Empire: ST liczy sie jako 3 maszyny.
Lizaki: Javeliny nie licza sie do limitu strzelania.
Ogry: maneaterzy nie moga miec poisona ani snipera.
Skaveny: elektrycy 0-3. Slavy 0-2. Max 1 z: sztormowa, rakieta, orb.
TK:Max 1 z: kaszkiet/hierotytan. Max 1 sphinx. Hierofanta nie musi uzywac lora nehekary.
VC: Max 3 eteryki. Max 2 krzyki. Vargeisty max 6 modeli. Max 2 oddzialy zombie.
Woc: Max ward save na bohaterach to 4+

Progi co 150 pkt, general 50, bsb 100, inne sztandary 25, czempion zabijajacy bohatera w pojedynku +50.

Wystawianie: na zmiane druzyny wystawiaja tak ze :kazdy z sojuszu wystawia po jednej jednostce, jesli ktoras armia nie ma wiecej wystawien to sojusznicza armia wystawia 2 jednostki.

Zgloszeni:
Norb R WOCH
Mirek R OG
Prezes R VC
Fario R WE
Oskar R WOCH
Ted R OG
Kondzio R TK
Siena R EMP
Kryc R TK
Radek R TK
Snipa R VC
------
Lohost R DOCH


Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Sob 8:41, 02 Mar 2013, w całości zmieniany 17 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 9:06, 23 Lut 2013    Temat postu:

Fajne, ja będę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miras
Zwiadowca



Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:31, 23 Lut 2013    Temat postu:

Ja też
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fario
Gwardzista



Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 21:23, 23 Lut 2013    Temat postu:

Powinienem wpasc
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CICHY
Weteran



Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 2:18, 24 Lut 2013    Temat postu:

spoko kompozycja ale niestety do 30 marca mam poligon
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ted
Zwiadowca



Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pisz

PostWysłany: Nie 15:56, 24 Lut 2013    Temat postu:

Max 3 z: maszyny/potwory/rydwany.

Razem czy każde z osobna, tzn że mogę mieć 2 rydwany plus 2 maszyny itp?
Jak by co postaram się wpaść, jeszcze w tygodniu napiszę
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 16:35, 24 Lut 2013    Temat postu:

na wszystko z tych wymienionych masz w sumie 3 sloty, np TK biora 2x3 rydwany oraz sphinxa, jest to legalne ale nie wezma juz zadnej maszyny ani innego potwora, orki biora rock loba, doom diver oraz rydwan, tez dobrze z tym ze jesli jest to goblinski rydwan to jest to ograniczenie do oddzialu a nie sztuki.czyli doom+loba+3rydwany w jednym oddziale sa ok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bela16
Gwardzista



Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Giżycko

PostWysłany: Wto 15:22, 26 Lut 2013    Temat postu:

będę na 99% (nigdy nie wiadomo co się może zdarzyć)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kondzio19
Gwardzista



Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:49, 26 Lut 2013    Temat postu:

Proszę o zapis Cool , zapowiada się ciekawie
Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sekret155
Weteran



Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 20:33, 26 Lut 2013    Temat postu: prince

Czy rydwan pod Tomb Princem liczy się jako 1 slot rydwanowy?...oraz...
Czy łuki na rydwanach licza się do max. 30 modeli strzelających w armii?


Ostatnio zmieniony przez sekret155 dnia Wto 20:41, 26 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 7:50, 27 Lut 2013    Temat postu:

tak i tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kondzio19
Gwardzista



Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:30, 28 Lut 2013    Temat postu:

Wypociny już poszły Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siena
Weteran



Dołączył: 17 Gru 2011
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pisz

PostWysłany: Czw 15:47, 28 Lut 2013    Temat postu:

Na 99 % Pisz pojawi się w składzie:
Siena,
Ted,
kryc
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 14:22, 01 Mar 2013    Temat postu:

Pierwsze sprawdzone rozpiski, nanioslem poprawke dotyczaca demonow poniewaz poprzedni book juz wlasciwie traci waznosc.

Rozstawieni wg WIM Quest 2012
Lohost
Fario
Snipa
Norb
Mirek
Siena


Kesli ktos chce zagrac sam dwiema armiani to prosze mnie o tym poinformowac w dniu turnieju, zakladam ze przy nieparzystej liczbie graczy moze tak wyjsc. Aby zapobiec pauzowaniu bede mial ze soba 2 dodatkowe armie:

High Elves

1 Mage @ 175.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Death
Annulian Crystal [40.0]

1 Noble @ 122.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Battle Standard

25 First Archers @ 300.0 Pts
Longbow; Standard Bearer; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

1 Great Eagle @ 50.0 Pts

1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts

28 White Lions @ 453.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]

Models in Army: 57
Total Army Cost: 1200.0

Dark Elves

1 Sorceress @ 185.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Death
Dispel Scroll [25.0]
The Guiding Eye [25.0]

1 Dark Elf Assassin @ 151.0 Pts
2ndWeapon
Manbane [25.0]
Rending Star [30.0]

23 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 274.0 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Shield; Musician
1 Guardmaster @ [5.0] Pts

5 Dark Riders @ 85.0 Pts
Spear; Light Armour

5 Dark Riders @ 85.0 Pts
Spear; Light Armour

5 Harpies @ 55.0 Pts

1 War Hydra @ 175.0 Pts

5 Shades @ 85.0 Pts
2ndWeapon; Rptr Crossbow

1 Reaper Bolt Thrower @ 100.0 Pts

Models in Army: 50
Total Army Cost: 1195.0


Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Pią 21:37, 01 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miras
Zwiadowca



Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:16, 01 Mar 2013    Temat postu:

Rozpa poszła...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin