Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

"NOWE" IMPERIUM
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:03, 31 Gru 2006    Temat postu:

Nierozumiem dlaczego tak wszyscy podniecają się armatami w Imperium (i innymi strzelającymi maszynami imperialnymi) przecież one są bardzo zawodne i właściwie niezdażayła mi sie bitwa w której niewypadłby miscast a później jakieś dziwactwa z wybuchem maszyny włącznie ( dlatego np. zaniechałem urzywania helblastera - ciągle mi wybuchał ...) , a atak jakiejkolwiek jednostki (np. kawalerii) we flanke (od boku dla niewtajemniczonych Wink ), która nic niezrobi przeciwnikowi bo ma zamało siły i jest strasznie droga i dlatego mało liczebna to jest bez sensu, przesiwnik i tak wygra starcie bo ma przewage liczebną i niedaj boże zada jeszcze na dodatek jakąś rane. co do klimatyczności to uwazam że Imperium było zawsze bardzo uniwersalne, można było zrobić armie na piechote i armie kawaleryjską albo to wymieszać i dlatego była fajna i miała jakiś klimacik a teraz to tylko piechota i wątpliwej jakości (przydatności) machiny psełdo strzelające.... OCH ale jestem wkurzony na GW za takie "odswierzenie" mojego ukochanego Imperium Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necromanter
Gość






PostWysłany: Nie 14:32, 31 Gru 2006    Temat postu:

Od kiedy tylko pamiętam, jak zaczęłem interesować się battlem, to imperium wtedy jeszcze Andrzeja było oparte na piechocie!! I wcale nie stało na przegranej pozycji, potem dopiero wszyscy zaczęli masowo inwestować w kawalelrię i dla mnie to troche straciło klimat. Imperium moim zdaniem powinno opierać się na piechocie, bo jak kotś chce grać kawalerią to ma brete i tyle , dlatego też powieram w całości pomysł GW na takie rozwiązania. Prezez moim zdaniem zbytnio przesadza, a do armat to może dlatego ,że tak naprawde niewiadomo co one zrobiąi są przez to świetnym straszakiem w końcu nie wszyscy mają strzał z S10 i D6 obrażeń!!!
pozdro
Powrót do góry
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Nie 15:38, 31 Gru 2006    Temat postu:

Ja mam kawalerię z 3+ save, a poza tym może wpaść w animozję i nic nie zrobić, albo pozabijać jak jeździ z nimi black orc boss i jakoś żyję Very Happy. We wszystkich grach jakie do tej pory miałem, ze strzelania naprawdę niewiele się działo, a piechota często dochodziła do cc Smile. Niech prezes się nie zamartwia, da się złożyć na pewno dobrą rozpę, byle poszczególne oddziały współgrały i uzupełniały się Smile. Trzymam kciuki i powodzenia w składaniu rozpy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 16:51, 31 Gru 2006    Temat postu:

Eee...czyli teraz Imperium bardziej będzie się opierało na piechocie niż kawaleri,a szkoda... Sad Bo chciałem używać prawie tylko kawaleri-wiem,że jest Bretonia (ale klimat mi się niepodoba...) Szkoda,może ktoś będzie chciał ze mną zagrać na starych zasadach?!?!?! A otworzę przed wami nowy temat dotyczący kosztów ponieważ piechota jest droga i mało punktów kosztuje więc jeżeli robimy bitwe na np.2500pkt. to koszt samej piechoty jest trochę wysoki.Empire Soldiers to wydatek 111.99zł-nie wiem tylko jak to ma się punktowo bo jest ich tam 19...A armia raczej nie powinna się opierać na samej piechocie,powinno być zróżnicowane wojsko-strzelcy,piechota,kawaleria,armaty... Smile Very Happy Wink Czy mi się zdaje,czy GW nie myśli... Confused
Powrót do góry
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:08, 31 Gru 2006    Temat postu:

GW mysli wlasnie teraz pierwszy raz slysze ze imperium pogorszyli, ogolnie z tych artykulow i na forach gildi zmiany imperium uznali za kosmetyczne i ogolnie dobrze sie przyjely. Co do samego Imperium to uwazam ze klimatyczna armia ta powinna miec wszystkiego po trochu z przewaga piechoty. Jezeli sa takie armie w wfb jak bretonia lub kislev to moim zdaniem imperium nie powinno byc armia z sama kawaleria i z" dodatkami", z imperium powinno sie zlozyc kazda armie(masa kawaleri, dzial...) ale nigdy nie do konca, no i piechota w imperium musi byc Smile .A co do armat to sie zgadzam z Kamilem:), po za tym co ja mam w tej sytuacji powiedziec Very Happy mam duzo wszelakich dzial i zadnej kawalerii ale nie narzekam bo krasnale maja wiele innych zalet. Prezesie nie martw sie napewno jakos rozpiske da sie sklecic Very Happy . Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 17:53, 31 Gru 2006    Temat postu:

Krasnale są przede wszystkim wytrzymałe i łatwo się nie poddają (czego nie mogę powiedzieć o moich krasnoludach Wink ),dobre działa,spece w broni dystansowej...niestety jak to każdy mały ludek są wolni Mad A imperium zgadzam się,że powinno być urozmaiconą armią,ale obniżenie statów kawaleri mnie zdenerwowało...
Powrót do góry
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pon 2:12, 01 Sty 2007    Temat postu:

Ale kawaleria jest dobra, bo jest szybka, wpada w bok drugiego oddziału zabija się tego, z którym się było w styku i przeciwnik ma już (o ile liczebność obu oddziałów była równa na początku) -3 liderki, za bok, za zabicie i za przewyższanie. To jest battle, to już jest wszystko słabe jeśli się tego źle użyje Very Happy

p.s. Pierwszy post na forum w tym roku Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 13:16, 01 Sty 2007    Temat postu:

Nie rozumiem o co Ci Prezesie chodzi. Armaty strzelają jak zwykle i nie mów że są słabe. Bo jak wiesz mają specyficzny sposób określania celu i przez to są lepsze od np. balisty elfów. Zadają dużo ran z dużą siłą i są tanie. Co ty o tej kawalerii wypisujesz ??? Od boku nic nie złamie?! Jaka mała siła? S6 z lancą to mało? 1+ save to mało? Piechocie ściągasz bonus za szeregi i co nawet jak ma tą liczebność to jest to 1CR a ty za wjazd od flanki masz +1CR i niwelujesz tę przewagę i już by trzeba być niezłym pechowcem żeby nie zabić piechociarza od boku. Prezes nie marudź. Strzelania w cale Ci nie pogorszyli. Jeden hellblaster strzela inaczej ale jak wsadzisz inżyniera to celność się poprawi a masz jednak te S5 -3 SV na 24". A ta wyrzutnia rakiet to co złe . A te lepsze modlitwy, lepsi biczownicy. Arcylektor Sigmara. Lepsze sztrzelanie pistoliersów.
Piechota w imperium to podstawa wynikająca z Fluffu. Takie regimenty halabardników, mieczników to obowiązkowa jednostka. Poza tym piechota potaniała w stosunku do poprzedniego kodeksu i jest już naprawdę konkurencyjna. Jak dla mnie to nawet groźniejsze się stało to imperium. Mnie się nie spodobało tylko zmienienie białych wilków ale podejrzewam że wynika to z historii wojny z Archaonem i rozpierduchy w Middenheim.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:24, 01 Sty 2007    Temat postu:

OJ Norbert Wink pomarudzić niemożna.... Ale powaznie rycerze maja siły 3 +2 za szarże to 5 i to wszystko, Białe Wilki mają też siły3 +1 za młotki to 4 i atakują zawsze ostatni... a co do maszyn strzelających to poza armatą która musisz ( POWTARZAM) musisz uzywać bo inaczej niemasz żadnej siły rażenia ( a i tak coś tam złego na kostkach wypadnie) a tak naprawde to armaty przydają się do mordowania bohaterow i np. rydwanów ale niezupełnie są w stanie zmaskrować jakiś oddział wojska... Ale spokojnie i tak pokonam każdego oponenta Imperatora w polu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Evil or Very Mad Niech żyje Imperator !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k n o w z
Kapitan



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 14:40, 04 Sty 2007    Temat postu:

Prezes napisał:
Evil or Very Mad Niech żyje Imperator !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wink

i to jest duch wojownika, hehe... niech tak pozostanie... ale tylko do września kiedy to moje Leśne Elfy wrócą z Anglii w pełnej sile... wtedy Imperium zobaczy co może zdziałać siła lasu... Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 0:47, 07 Sty 2007    Temat postu:

Brnąc coraz głebiej w podręcznik odkrywam ze zgrozą nowe "uleprzenia" GW... oto kilka z nich:
- osłabienie (moim zdaniem znaczne czołgu parowego) np. zadaje D3 impact hits + D3 impact hits za każdy punkt pary zużyty na szrże, poprzddnio było D3 za każdy przejechany cal w trakcie szrży (za 1 punkt pary można przejechać 3 cale ) więc np. poprzednio za przejechanie 9 cali (3 punkty pary) zadawał 9 D3 impact hits a teraz tylko 3 D3 impact hits Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
- nieznalazłem (przynajmniej dotychczas) nigdzie w podreczniku żadnego słowa czy Imperium może uzywac Psów Wojny... bez komentarza Confused
jak znajde wiecej takich Evil or Very Mad rewelacyjnych zmian na lepsze Evil or Very Mad to dam znac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Snipa
Lord Administrator



Dołączył: 21 Cze 2005
Posty: 1238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 1:15, 07 Sty 2007    Temat postu:

Prezesie mylisz się. Czołg zadawał k3 impacty za każde 3 przejechane cale do celu szarży + k3. Maksymalnie 6k3 impacty.J eżeli cel był 6" cali od czołgu to zadawałeś 3k3 impacty. Z tego co piszesz, teraz wystarczy, że wydasz 5 pkt pary na szarże i już zadajesz 5k3 impaktów jeżeli dojedziesz do celu. A psów wojny może używać każda armia oprócz Bretonni. Tak jest napisane przy zasadach psów wojny. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:40, 07 Sty 2007    Temat postu:

Chyle czoła Snajper... rzeczywiscie masz racje ( chociaż o tych Psach Wojny niewiedziałem , poprostu niemiałem ich kodeksu w rekach).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 13:50, 08 Sty 2007    Temat postu:

Bo takiego kodeksu niema Wink Jest chyba tylko lista w Battlowym odpowiedniku Chapter Aporowed - jesli się nie myle nazywa się toto Rewering Hords, ale i tak juz nie jest kompletna, bo pojawiło sie troche nowych odziałów a część reedytowali i trzeba je pojedyńczo ściągać z róznych dwarfów, albo strony GW.
Cytat:
a tak naprawde to armaty [ciach] niezupełnie są w stanie zmaskrować jakiś oddział wojska...

Wydaje mi sie że nowe zasady grapeshota dosyć ostro z tym stwierdzeniem polemizują Wink
A co do czołgu, to przrgladając kodeks w sobotę wkużyła mnie inna rzecz: cena, bardzo nieadekwatna do możliwości Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:27, 10 Sty 2007    Temat postu:

Rzeczywiście Kendo moim zdaniem czołg jest nieco drogi w punktach ( figórka też jest dtoga w złotych...) a jego możliwości, szczególnie odporność niepotwierdza tej ceny Sad . Za 300 punktów otrzymujemy słabe działo na kółkach i pancerny rydwan a troszeczke malo za tyle punktów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin