Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Najbliższy turniej battla: dyskusje, sugestie, ustalenia.
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alex
Lord Dowódca



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Śro 11:44, 04 Lip 2007    Temat postu: Najbliższy turniej battla: dyskusje, sugestie, ustalenia.

Tak jak prosił Sniper, nowy temat.

I od razu ode mnie: Jakby co to mogę przed turniejem po testować z kimś misje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necromanter
Gość






PostWysłany: Śro 18:05, 04 Lip 2007    Temat postu:

Narazie to jest bardzo wstępny regulamin.Jasne,że będzie można grać samemu tylko najwidoczniej to przeoczyłem.W tym tygodniu jakoś z Lohostem się umówie i jak pogoda dopisze to może nawet przy grillu:P zrobimy to pożądnie po prostu chodziło mi o to,żeby coś zaczęło iść w kierunku organizacyjnym.Jak narazie to nie mam większości informacji o kosztach co zresztą widać w projekcie.
Zielony goblin jest moją autorska nazwą i jak najbardziej nie jest zobowiązująca.
Powrót do góry
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:12, 04 Lip 2007    Temat postu:

Ja nazwe proponuje Polnocne pustkowie X, x--> numer ktoregos to z kolei trunieju Wink bodajze 3 Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:18, 04 Lip 2007    Temat postu:

Co do numerowanie turniejów to moim zdaniem najlepiej zrobić tak jak to ustaliliśmy w 40 po prostu dajemy nazwę bez numeru i tyle.
Ja ze swej strony proponuje nazwać ( na stałe ) nasze turnieje Warhammera FB " BŁĘKITNY GOBLIN" bez numeru Very Happy .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necromanter
Gość






PostWysłany: Czw 7:05, 05 Lip 2007    Temat postu:

Ja wymyśliłem coś takiego,żeby organizować turnieje corocznie,czyli np.robimy dwa turnieje battla w roku i w następnym przypuśćmy,że też w mniej więcej tym samym czasie więc turnieje powtarzające się co rok mogły by się tak samo nazywać przez co konkretna nazwa będzie kojażyć się z turniejem w Olsztynie i o ile fajnie to zorganizujemy to ludzie tylko ze względu na nazwę będą przyjedżać...
Powrót do góry
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:08, 05 Lip 2007    Temat postu:

No to w takim ukladzie proponuje Polnocne pustkowie i blekitny goblin ;D blekitnego bym dal w okresie wiosny i wakacji a polnocne jesien i zima (jego nazwa jest bardziej dolujaca wiec pasuje do takich por roku) Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 18:26, 06 Lip 2007    Temat postu:

No to jedziemy:
Cytat:
turniej odbywac się będzie w jednostce wojskowej przy ul.Warszawskiej(wejście od strony ul.Armii krajowej).

Powinno być w okolicach 3 linijki regulaminu, gdzies w bliskiej okolicy daty turnieju, zerknij na regulaminy które pisał Norbert i ja)
Cytat:
możliwe jest wykupienie obiadu w cenie ok.10??,jeśli ktoś się zdecyduje to proszę o wcześniejsze zawiadomienie tego faktu

1) to już załatwione, czy piszesz na podstawie chelengera do 40k? bo jak to drógie to wiedz że ten punkt powinien być dosyć mocno rozważony opcja niezła, ale na ostatnim turnieju dosyć kosztowna (pamiętacie to co Norbert się irytował na koszty?)
2) jesli to jeszcze nie załatwione to proponuję usunąć to z regulaminu przynajmniej czasowo
Cytat:
przewidujemy bardzo atrakcyjne nagrody w postaci statuetki, figurek i książek. Wysokość nagród zależy od ilości zgłoszonych uczestników. (tu nie jestem też pewnien)

żaden zdrowy na umysle organizator konkursu / turnieju nie powinien wgule umieszczać takich informacji - jesli gracze niespodziwają się nagród pozadyplomami to są szczęśliwi jeśli coś jeszcze ostaną, jeśli widzą akie info to zaczynają się spodziewać Bóg wie czego, a potem narzekają (pamiętaj że praktycznie każdy może inaczej definiować sobie np okreslenie "atrakcyjne")
Cytat:
Na terenie lokalu obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu(tego nie wiem)

Jak nie wiesz to po co piszesz? dodajesz tylko ddatkowe linijki do regulaminu,
Cytat:
dojazd z dworca PKP: autobus 3 lub 28, wysiadamy na drugim przystanku (pl. Rapackiego), na pasach przechodzimy na drugą stronę ulicy, skręcamy w prawo, idziemy cały czas prosto obok niewielkiego parku, przechodzimy przez jedne pasy (ze światłami), następnie przez drugie (bez świateł) i docieramy do dużego skrzyżowania. Przechodzimy na pasach na drugą stronę (na wprost) i obok pętli autobusów idziemy cały czas prosto (po prawej mamy cinema city). Dochodzimy do skrzyżowania, skręcamy w lewo i zaraz potem, naprzeciwko cmentarza jeszcze raz w lewo. Wejście do klubu jest tuż obok kiosku. W razie konieczności, organizatorzy zobowiązują się spreparować mapkę

WTF:?: a tak wogule to mamy już taką mapkę:
[link widoczny dla zalogowanych]
Cytat:
gramy turniej par na 2250 pts na stronę. Jest podział slotów pomiędzy graczami czyli we 2 mamy do dyspozycji standardowe limity jak na 2000pts.

IMHO formuła gry równie debilna jak ta w której przeciwnicy zamieniaja się armiami, ale cóż na szczęście nie gram w tym turnieju to kłucił się o to nie bedę Wink
Cytat:
isnieje możliwość gry samemu ,ale będzie trzeba wpłacić pełną kwotę za wejście

jesli to ma być turniej par to wywal to zdanie jak najszybciej, a jeśli już dopuszczasz opcję to w przypadku w którym ktos z pary nagle odpadł tuż przed turniejem
Cytat:
rozpiski należy zgłaszać na adres [link widoczny dla zalogowanych] do 3 sierpnia (osoby, które prześlą w wyznaczonym terminie poprawną rozpiskę bedą miały doliczone 3 punkty do generalnej klasyfikacji )

główna idea czegoś takiego to zgłoszenie się graczy na spokojnie (w przypadku limitowanej liczby miejsc) i SPRAWDZENIE przez orga lub sędziów poprawności rozpisek, a nastepnie wskazania ich zgłaszającmu, w ten sposób zgłaszający może skorygować rozpiskę na spokojnie, a sedzia ma jeden potencjalny problem mniej na głowie, przy terminie jaki ustaliłeś (a mówię z doświadczenia) nie da się tego zrobić bo 3/4 rozpisek dochodzi na ostatnią chwilę, a nierzadko prze zapchane łącza ma lekki poślizg...
Cytat:
turniej zaliczany jest do Rankingu Ligi Ogólnopolskiej

Poprawny zwrot to "zgłoszony", o zaliczeniu decydują koordynatorzy ligowi, pozatym zaliczony to czas przeszły dokonany Razz
Cytat:
gramy na zasadach Limited - dopuszczone są jednostki DoW oraz RoR nie zajmujące slota hero (w razie wątpliwości, pytajcie).

A wydawało mi sie że limited banuje min wlaśnie najemników Wink
Cytat:
przadmioty z Miragliano dopuszczone

Pytanie z czystej ciekawości - co to za przedmioty?
Cytat:
Pamiętamy jednak, że Rulebook jest podstawową wykładnią zasad.

Z racji pewnych niedorobień tumaczenia dożuciłbym tam słowa "w oryginalnej wersji językowej' lub "angielski"
Cytat:
Techniczny KENDO

wypraszam sbie to pismo oficjalne jest więc albo pisz imię i nazwisko albo nik z forum
Cytat:
zostanie przeprowadzony test wiedzy , z którego można uzyskać maksymalnie 15 punktów na parę(każdy z graczy w parze rozwiązuje jeden test i liczymy średnią)

chory pomysł, weź daj albo wspólny test dla obu gości w teamie, albo nakaz że tam deleguje swojego zawodnika który zrobi test, w ostateczności, dwa różne (dla pierwszego goscia z pary jeden, dla drógiego inny) testy z których można uzyskać iles punktów łącznie (po zsumowaniu)
Cytat:
wygrywająca para wybiera zaczynanie bądź stronę przy czym pierwszy wystawia swój oddział.

Trochę mentne... chodzi o to że goscie z pierwszą turą stawiają odział jako pierwsi?
Cytat:
NIE MA WYMOGU POMALOWANIA ARMI.

To dałbym w okolicach infa o punktach na armię
Cytat:
ilość pomalowanych modeli: 1-33%: 0,5 pts, 34-66%: 1 pts, 67-99%: 1,5 pts, 100%: 2 pts

Rozdziału punktów nie komentuję, ale punkty ułamkowe to idiotyczny pomysł na turniejach

rozplanowaie bitew zostawia trochę do rzyczenia zwłaszcza że nigdzie nie ma infa o noclegu, a tradycyjnie mamy kilku graczy którzy nie zostają na noc (nawet jakjest taka opcja), a jada do domu sie wyspać

generalnie (jak pewnie to już zauwazyłeś) regulamin wymaga upożądkowania
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczur
Gwardzista



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:12, 06 Lip 2007    Temat postu:

Cytat:
A wydawało mi sie że limited banuje min wlaśnie najemników


Źle ci się wydawało.

Cytat:
Pytanie z czystej ciekawości - co to za przedmioty?


Magiczne przedmioty dla DoW właśnie, z jakiejśtam hiszpańskiej kampani. Często są dopuszczane z racji i tak pokrzywdzonego statusu psów wojny.

Cytat:
jesli to ma być turniej par to wywal to zdanie jak najszybciej, a jeśli już dopuszczasz opcję to w przypadku w którym ktos z pary nagle odpadł tuż przed turniejem


Kiedy turniej był w planach to już było o tym mowa. IMO to dobry pomysł, bo nie mam pojęcia, czy znajdę kogoś do pary, a jak znajdę, to czy będe miał jak się z nim zgadać wcześniej i zagrać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 22:39, 06 Lip 2007    Temat postu:

Cytat:
Kiedy turniej był w planach to już było o tym mowa. IMO to dobry pomysł, bo nie mam pojęcia, czy znajdę kogoś do pary, a jak znajdę, to czy będe miał jak się z nim zgadać wcześniej i zagrać.

NIe przecze że jest to rozwiązanie swietne w twojej sytuacji, niestety (chociaż może być to efekt mojego... sceptycznego podejścia do natury ludzkiej) Całkiem sporo osób może pójść na łatwiznę i zagrać samemu "bo nie mogło znaleźć pary" Dlatego jeżeli ma to być turniej par to takiego zdania nie powinno sie umieszczać w regulaminie bo efekt może być taki że będzie grało ze 20 osób z czego z 10 bedzie grać osobno
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necromanter
Gość






PostWysłany: Sob 8:26, 07 Lip 2007    Temat postu:

Doomie daj zrobić turniej,a potem krytykuj.Spoko niektóre uwagi napewno zostańą wzięte pod uwagę,ale niektóre to lanie w banie w moim przekonaniu.Jednak mimo wszystko thx.
P.S.Jeśli zrobimy tylko turniej par bez możliwości gry samemu to nie ma opcji,żeby chodź połowa możliwych uczestników by się nie zjawiła.Turniej singli jest już w tym terminie więc 3ba zrobić alternatywe.Co do formatu to się nie wypowiadaj,bo nie grasz w battla i tyle...
Powrót do góry
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 9:25, 07 Lip 2007    Temat postu:

Przecierz zaznaczyłem że to o formacie to tylo moja prywatna opinia?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 15:13, 07 Lip 2007    Temat postu:

REGULAMIN :

*Wstęp X zł

* Turniej odbędzie się XX.08.2007, start o godz. 9.00 w Klubie Garnizonowym na ul. Saperska 1 (Jednostce Wojskowej na rogu ulic Warszawskiej i Armii Krajowej) w Olsztynie. Możliwe zakwaterowanie na noc na terenie Jednostki Wojskowej, potrzebne własne śpiwory i karimaty(nie spodziewajcie sie luksusów :> ). Na terenie lokalu obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu, a po godzinie 20 całkowity zakaz opuszczania terenu jednostki i wychodzenia poza wyznaczony budynek.

*Dojazd z dworca PKP najlepiej ilustruje mapka: [link widoczny dla zalogowanych] , z Dworca Głównego, najprościej jest wsiąść do autobusu linii nr 3 i podjechac

*Gramy turniej par 1125 pkt na osobę, nie istnieje możliwość grania samemu.
Pary mają do podziału sloty takie jakie przypadają na bitwę 2000+ (co oznacza ze jedna strona może wystawić lorda, sloty core sumują się)

*Ze względu na format turnieju nie wprowadza się restrykci dotyczących łączenia armii z jednym wyjątkiem: Nie może być 2 takich samych armii w sojuszu.

*Zasady niestandardowe dla sojuszniczych armii:
Jednostki panikują itd. od jednostek sojusznika. Generał jest jeden i daje liderkę wszystkim sojuszniczym oddziałom. Jedynie bohaterowie nie mogą dołączać do sojuszniczych jednostek. W przypadku nieumarłych sojuszniczy generał działa jak ich normalny generał czyli po jego zabiciu rozsypują się itp.

*Gramy 5 potyczek (6 tur lub mniej więcej 3h 15min- chyba ze scenariusz mówi inaczej)

*Dla każdej bitwy oddzielny scenariusz z dodatkowymi zadniami, odpowiednio oczywiscie premiowanymi punktowo, treść misji oraz punktacja poniżej.

*Rostawianie jak dla pitched battle

*Istnieje limit miejsc, w sumie dla 30 par jest miejsce, decyduje kolejność zgłoszeń

*Rozpiski należy zgłaszać na adres [link widoczny dla zalogowanych] do XX sierpnia (osoby, które prześlą w wyznaczonym terminie poprawną rozpiskę będą miały doliczone bonusowe punkty do generalnej klasyfikacji )
Za wcześniejsze przysłanie rozpiski 2pkt.

*Turniej zgłoszony jest do Rankingu Ligi Ogólnopolskiej

*Gramy na zasadach Limited - dopuszczone są jednostki DoW oraz RoR nie zajmujące slota hero (w razie wątpliwości, pytajcie).

*Przedmioty z Miragliano dopuszczone (przedmioty magiczne dla DoW)

*Armie z Storm of Chaos są dopuszczone (z wyjątkiem tych, których army booki wyszły po ukazaniu się SoC)

*Gramy wg. wszystkich errat, direwolfów i uściśleń sędziowskich. Pamiętamy jednak, że Rulebook jest podstawową wykładnią zasad.

*Dla ułatwienia, wszystkie domki traktowane są jak budynki jednopiętrowe (czyli parter i piętro, czyli strzelać może max 10 modeli).

*Gramy na tereny po obrysach.

*Grający sędziowie, techniczny nie grający, nie wyłoniliśmy jeszcze sędziego głównego

*Decyzje sędziego głownego są niepodważalne ( to nie znaczy , że nie można spytać sędziego czemu taką podjął decyzję , chodzi tu o wykłócanie się , wymądrzanie się itd...)

*Na początku gry gracze wykonują rzut kostką K6 – wygrywający wybiera zaczynanie bądź stronę przy czym pierwszy wystawia swój oddział.

*Za ćwiartki generała i sztandary – 100 pts

*Gramy na stołach 72'’ na 48’’ ( tereny na stołach są ustawione przez organizatorów przed turniejem i są niezmienne).

*Zostanie przeprowadzony test wiedzy , z którego mozna uzyskać maksymalnie 5 punktów na parę, test jest rozwiązywany „wspólnymi siłami”

!!!NIE MA WYMOGU POMALOWANIA ARMI!!!
-jednakże jest względny zakaz proksowania, każdy proks (1figurka lub 1 oddzial- to jest granica tolerancji) powoduje brak punktów z oceny hobbystycznej, w przypadku większej ilości modeli możliwe naliczenie punktów karnych wg indywidualnej oceny sędziego.


OCENA MALOWANIA:
ilość pomalowanych modeli: 1-33%: 2 pts, 34-66%: 3 pts, 67-99%: 4 pts, 100%: 5 pts
podstawki: 0-2 pts (liczy się ilość oraz jakość wykonania)
wyswig: 0-1 pts
konwersje: 0-3 pts
*kazda osoba z teamu podlega osobnej ocenie malowania, dla "singli" mnozymy x2(nie dotyczy punktow za wyswig, konwersje i podstawki)

PUNKTACJA :

Za wcześniejsze przysłanie rozpiski 2pkt.
Za oryginalną, użyteczną i bajerancką rozpiskę 2pkt

różnica małych pkt. wynik
0-450 10-10
451-900 12-8
901-1350 14-6
1351-1800 16-4
1801-2250 18-2
2250+ 20-0

Anihilacja (zero modeli przeciwnika na stole na końcu gry) +1 duży punkt do wyniku.




HARMONOGRAM :


Sobota (X sierpnia)
8.30 - 9.00 zapisy
9.15 - 12.30 I bitwa
12.50 - 16.05 II bitwa
16.25 – 19.40 III bitwa
Niedziela (X+1 sierpnia)
9.15 - 12.30 IV bitwa
12.50 – 16.05 V bitwa
16.30 ogłoszenie wyników

MISJE:
Pierwszy dzień:
1) Spaczeń - Na stole po rozstawieniu wszystkich jednostek rozmieszcza się trzy znaczniki oznaczające spaczeń. Znaczniki rozmieszczają gracze na zmianę, zaczynając od tego który wygrał rzut na zaczynanie/wybór strony. Znacznik nie może leżeć bliżej niż 12" od jakiejkolwiek jednostki oraz 18" od innego znacznika. Nie może leżeć w terenie niedostępnym. Aby przejąć spaczeń jednostka gracza musi dotknąć go podstawką. Traci w tym momencie pozostały ruch. Przeciwnik nie może przejmować znaczników. Ale może je blokować stając na nich np. własną jednostką. Oddział który znalazł spaczeń może go stracić w momencie gdy zostanie zniszczony. Znacznik kładzie się w miejscu gdzie jednostka została zniszczona. Oddział który ucieknie poza pole bitwy ma szanse na dostarczenie Generałowi swojego kawałka spaczenia. Po bitwie jeżeli na 1k6 gracz uzyska 4+ to uciekinierzy przynoszą swój kawałek. Za każdy kawałek spaczenia po bitwie przyznawana jest premia 200VP. Specjalne działanie spaczenia: jednostka która przenosi spaczeń w chwili gdy go przejmuje podlega jego mutującemu działaniu do końca gry - gracz rzuca 1k6: 1-2 Przeciwnik może odjąć 1 od dowolnej charakterystyki tej jednostki (z zastrzeżeniem że żadna nie może być przez to mniejsza niż 1) 3-4 Przeciwnik musi dodać 1 do wybranej przez siebie charakterystyki tej jednostki (z zastrzeżeniem że żadna nie może być przez to większa niż 10) 5-6 Gracz może dodać 1 do wybranej przez siebie charakterystyki tej jednostki (z zastrzeżeniem że żadna nie może być przez to większa niż 10)

2) Odwieczny wróg.
Zgładzenie wrogiego generała (nie liczy się ucieczka poza pole bitwy) powoduje przyznanie jego podwojonej wartości na koniec gry(generała, a nie zwierzaka na ktorym siedzi). Plus zwyczjowe 100VP za zabicie wrogiego generała.

3) ####Pitched battle####

Koniec dnia pierwszego.

Drugi dzień:

4) Nienawiść.
Nienawiść powoduje maksymalną determinację wojowników. Każda jednostka (również poniżej 25% składu) która uciekając z różnych powodów dochodzi do krawędzi otrzymuje możliwość zebrania się w tym momencie. Jeżeli test zbierania kończy się powodzeniem to jednostka staje 1" od krawędzi, może zostać obrócona w dowolny sposób. W następnej turze może działać bez ograniczeń. Jednostki dogonione przy teście złamania lub uciekające w teren niedostępny lub przez jednostki wroga o us 5+ są niszczone normalnie. Żadna z armii nie będzie chciała oddać pola zanim nie zgładzi ostatniej jednostki przeciwnika. Na koniec 6 tury, gracz który rozpoczynał grę rzuca k6, na 4+ gra przedłuża się o jeszcze jedną turę. Następnie na koniec 7 tury, gracz rozpoczynający rzuca k6, na 5+ gra trwa kolejna turę. Ostatecznie po 7 turze, gracz, który rozpoczynał rzuca k6, na 6 gra trwa jeszcze jedna turę, po tej turze gra definitywnie kończy się.

3) Poszukiwacze zaginionych skarbów (nie ruszamy terenów!!)
Generał sojuszniczych armii został wysłany na dawne pobojowisko z misją odnalezienia wartościowego przedmiotu, relikwii czy czegoś w tym rodzaju która zaginęła w wojennym zamęcie. Wiesz od żywych świadków bitwy gdzie mniej więcej należałoby szukać. Jednak po przybyciu na miejsce okazuje się że wśród mogił, stert kości i pogruchotanej broni myszkują żołnierze wroga. Musisz ich przepędzić!
Każdy z graczy przed rozstawianiem i wyborem strony wybiera jeden teren na stole i zapisuje w tajemnicy na odwrocie karty gracza punktowo ile jest wart(od 0 do 100) i trzyma kartę tak aby przeciwnicy nie mogli zobaczyc co jest tam napisane. Wszyscy gracze mogą wybrać ten sam teren, ujawnianie terenow następuje na koniec bitwy. Za utrzymanie go (czyli posiadanie na koniec ostatniej tury gry w 6" od terenu własnej lub sojuszniczej jednostki która nie jest ogarnięta paniką) dostajemy tyle VP ile zapisaliśmy. Jeśli przeciwnik przejmie twój teren (czyli na koniec ostatniej tury w 6" będzie miał większy US niż twoje jednostki) to dostaje podwójną ilość punktów zapisanych przez ciebie.

Koniec dnia drugiego, podliczanie punktów i wręczenie nagród.


Czekam na konstruktywna krytykę, razem z pomysłem ulepszenia i uzasadnieniem.
Ostatecznie pełny regulamin, zostanie ogłoszony zaraz po ustaleniu detali z Władzami Jednostki Wojskowej. Zostana wtedy także podane pewne informacje dotyczące obiadów i wogóle czasu trwania turnieju, jesli bedzie on jednodniowy, regulamin zostanie zmieniony na potrzeby nowej sytuacji. pozdrawiam

regulamin po wstepnej korekcie , za pomoc dziekuje Doom'owi i Nekromanter'owi


Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Nie 13:42, 15 Lip 2007, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczur
Gwardzista



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:12, 07 Lip 2007    Temat postu:

Przede wszystkim to 5 bitew na dwudniowy turniej to za mało. Po tej 16:25 to co ja będe tam robił do nocy, chodził w kółko po sali? Wink
6 imo minimum, 4 w sobote. Od 9 do 19 spokojnie wyjdzie nawet z jakąś godzinną przerwą. Chyba że są jakieś stanowcze głosy przeciw.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 16:23, 07 Lip 2007    Temat postu:

są takie że:
-po ostatnich wyczynach pewnych osóbpojawił sie projekt bana na zostawnie w klubie niprzyjzdnych nieletnich na noc
-4 bitwy turniejowe w jeden dzień to za dużo
co masz robić? zagrać towaysko jakjesteś psychol iznajdziesz jeszcze chociaż jednego to możesz tak grać aż do wznowienia turnieju, możesz wyjść na miastoz jednostki żeby zjeść coś / uzupełnić zapasy przed zamknięciem w jednostce itp itp
pozatym nie przeszkadzaj mi jak na gg recenzuję regulamin lohostowi Razz (strasznie wnerwia jak w pół czytanego słwa odswierzanie się włączy...)


Ostatnio zmieniony przez Doom dnia Sob 16:23, 07 Lip 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 16:23, 07 Lip 2007    Temat postu:

nom stanowczy glos przeciw, jest moj jeden , mianowicie w toruniu gralismy 1500 z raczej doswiadczonymi graczami i koniec byl o 18, teraz wyobraz sobie jak gra 2 zawodnikow po kazdej ze stron na o polowe wieksze punkty...troche to potrwa...zreszta zobaczymy co dalej ludzie powiedza, ja jestem za tym zeby bylo tak jak jest.

swoja droga jak juz bedzie pewne ze to "parowka" to tzreba by zalozyc temat z propozycjami sojuszy Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin