Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mistrzostwa Mazur "BIAŁY SZKWAŁ 2013" Giżycko 3-4.
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rudobrody79
Czempion



Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: GIŻYCKO

PostWysłany: Sob 9:16, 29 Cze 2013    Temat postu: Mistrzostwa Mazur "BIAŁY SZKWAŁ 2013" Giżycko 3-4.

Chciałbym serdecznie zaprosić na organizowane przez MKGB PÓŁNOCNE RUBIEŻE

MISTRZOSTWA MAZUR „BIAŁY SZKWAŁ 2013”

Miejsce: Klub Garnizonowyw Giżycku, ul. Mazurska 4
[link widoczny dla zalogowanych]
Termin: 03-04.08.2013
Format: 2400+800 (patrz kompozycja armii)
Bitwy: 5 x battleline
Wjazd: 15 zł
Cattering: smaczny jak zwykle
Nagrody: TOP 3 i nagroda pocieszenia za ostatnie miejsce
Sędzia: będzie
Stoły:72x48, tereny po obrysie

Nocleg: zorganizowane kwatery - 10zł / osobę (bez pościeli);
( dla bardziej wymagających proponowany w schronisku młodzieżowm w twierdzy Boyen – koszt 25zł
[link widoczny dla zalogowanych] )

ROZKŁAD JAZDY:

Sobota:
8.00-8.45 zapisy
8.45-12.00 - 1 bitwa battleline
12.00-12.30 - przerwa obiadowa
12.30-15.45 - 2 bitwa battleline
15.45-19.00 - 3 bitwa battleline

Niedziela:

8.45-12.00 - 4 bitwa battleline
12.00-15.15 - 5 bitwa battleline
15.25 ogloszenie wynikow i sprzatanie

KOMPOZYCJA ARMII

Każdy z graczy gra armia na w kompozycji euro, z dodatkowym 800pkt kontyngentem na spacjalnych zasadach.
-kontyngent 800pkt podlega zwyklym ograniczeniom procentowym, ale nie wolno uzywac lordow oraz bsb.
-kontyngent musi posiadac conajmniej jednego bohatera ktory bedzie pelnil role generala dla tego kontyngentu.
-kontyngent razem z armia zasadnicza nie moze przekroczyc ograniczen euro dotyczacym magii, jednostek ograniczonych 0-1, przedmiotow magicznych itd.
-kontyngent armii zlych moze pochodzic z dowolnej innej lub tej samej zlej armii. Armiom i kontyngentom SKV i DE nie pogarszaja sie zasady sojuszu, zawsze sa suspicious .
-kontyngent armii dobrej moze pochodzic z dowolnej innej dobrej lub tej samej dobrej armii
-kontyngent armii neutralnej (OK, TK) moze pochodzic neutralnych armii. Jesli kontyngent jest z tej samej armii to sojusz liczy sie jako "trusted" sojusz.
-kontyngent MOZE zawierac dodatkowych 10 modeli strzelajacych(ogr jako 3 modele) oraz powtorzyc jeden oddzial core ponad limit podany w euro
-kontyngent nie moze zawierac jednostek specjal lub rare ktorych limit dublowania i triplowania zostal wykorzystany w armii glownej (np 4 oddzial shade lub 4 baza spirit hostow nie sa dozwolone, tak samo jak 3 warshrine)
-kontyngent rozpoczyna gre od 2 tury na 3+ caly wychodzi z dowolnej bocznej lub wlasnej dlugiej krawedzi stolu tak jakby wracal z poscigu w 12" od swojego generala (w 4 turze wchodzi z automatu).
- jesli jednostka posiada wlasne zasady wystawiania (np scout lub ambushers) to sa to nadrzedne zasady do zasad kontyngentu
-TK,WE,OG,BOC: jesli jest to podstawowa armia dodatkowe punkty z euro naleza sie, jesli jednak sa kontyngentem ciagle jest to tylko 800pkt
-armia + kontyngent nie podlega bonusowi grand army
- kontyngent w turze gdy pojawia się na stole może zostać popchnięty z czaru lub z zasady specjalnej ale nie może szarżować !
- kontyngenty maja swoich generalow, hierofantow itd. kontyngent bretonski nie ma dodatkowego bsb.
- doch -kontyngent moze zawierac jednostki tylko jednego bostwa(np mono slaanesh), max 3 bestie nurgla, tabelka magiczna reign of chaos obowiazuje takze przy demonicznym kontyngencie, jesli gracz w swojej turze magii na k6 wyrzuci 5+ (na wyniku 1-4 bogowie uznaja ze pole bitwy nie jest warte ich uwagi)


ARMY RESTRICTIONS FOR THE ETC 2013
Rules changes:
 Two characters per unit (owner's choice) will get "look out sir" versus the following spells that automatically kill models or automatically remove an entire regiment: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th. Normal requirements for lookout sir apply.
 All BSBs can take all the equipment, their unit type has access to as if they weren't BSBs.

General Restrictions:
 No Special or Named Characters.
 Army used can be any of the currently published GW Army books. Forge World based army lists & units may not be used on the event, except for Chaos Dwarves.
 An army may have up to 4 war machines and/or shooting template weapons. War machines that use a template count as a single choice in this regard. All template weapons (from magic items, abilities, etc.) count, except for spells. Bolt throwers count as ½ a war machine(round up).
 Any item that auto-dispels a spell counts as generating 1 dispel dice each magic phase.
 Folding Fortress is not allowed.
 Units cannot be more than 40 models nor 450 points (including all command, upgrades, magic items/banners). This restriction applies during the creation of the roster - unit size/cost may be increased during the game (for example - by joining characters to the unit). This restriction does not apply to characters.

Magic Restrictions:
 No duplicate non-signature spells (not including bound spells) and max 2 Spirit Leech (Signature spells are spells you can swap other spells to).
 An army may use up to maximum 12 power dice during each phase.
 Player can use maximum 5 power dice to cast a spell. For spells from Lore of Death/Lore of Shadow/Lore of Hashut, this max is lowered to 4 power dice.
 Apart from Winds of magic, an army may only use 2 power/dispel dice per magic phase. After an army generates the limit all the other extra dice are discarded. This includes channeled power dice/dispel dice.
 You may have units/abilities that actually would generate more than 2 extra dice, but any excess dice are lost.
 Some magic items/abilities count as generating dice toward this limit. “Count as” items/abilities may never exceed a cumulative 2 power dice/dispel dice per phase. This means that a player who already spent his limit power dice limit, can't take more items which “count as adding power dice” or add power dice from channeling during game (same for dispel dice).
 All modifiers are applied from the army list and will not change during the game.

Detailed description
Apart from Winds of magic, an army may only use 2 power dice/dispel dice per magic phase (unless army restrictions specify otherwise). After an army generates the limit all the other extra dice are discarded. This includes channeled power dice/dispel dice.

If a dice is stolen from the opponent’s pool, but your army has already generated two extra dice, the dice is removed from the opponent’s pool and then discarded.

Some special items and abilities DECREASE the limit of power or dispel dice you can add to the pool. We refer to those as “count as” items. What this means is that, if your roster includes one “counts as 1 Power Dice (PD)” item, your army can only add 1 power dice (instead of the usual 2 dice) to the pool in each of your own magic phases of the entire game (regardless of whether the item is destroyed or used up).
Please note that you cannot have a combination of items that would decrease the limit of extra power or dispel dice to below zero.

Race specific army composition:
Army sizes, additional power dice/dispel dice and VP reduction are represented as follows:
Army (Point size, additional power dice/dispel dice, VP reduction, if any (excluding bonus points for banners, general, etc.))

Some choices are limited to a maximum number. If there is a “,” between the unit names it means you can have a maximum of each of these units corresponding to the number. If there is a “/” it means that you can have a maximum of these units combined(or choice for a single model), corresponding to the number. Sometimes there will be an 0-1 listed after a unit's name, that means that this unit can only be picked once.

For example a Beastmen army can have 4 units of Tuskgor Chariots and 4 units of Ungor Raiders. While an Ogre army can have a maximum of 2 out of these 4, Slaugther master/Iron blaster 0-1/Standard of Discipline/Crown of Command. So you could have 2 Slaugther masters, but no of the other picks, or a Slaugther master and either an Iron blaster, the Standard of Discipline or the Crown of Command. The 0-1 after the Iron blaster, means it can only be pick once, so you are not allowed 2 Iron blasters.

Bretonnia (2400pts)
 No Restrictions.

Beastmen (2700pts, +1 Power Dice, -10%)
 Tuskgor Chariots, Ungor Raiders, max 4 each.
 A unit cap of 50 models per unit and point cap on units 550 pts. instead of 450 pts.

Chaos Dwarfs (2400pts)
 Chalice of darkness(counts as 2 PD)/Sorcerer Prophet, max 1 in total.
 Iron daemon count as a war machines, K'daii destroyer count as 2 war machines.
 Magma Cannon/Hellcannon 0-1/Dreadquake Mortar, max 3 in total

Dark Elves (2400pts)
 Repeater Crossbows (excluding chariots & characters) in the army, max 35.
 Harpies, Flying characters, Rending stars, max 2 of each.
 Dark rider units, max 3.
 Shades models, max 20.
 Pendant cannot be worn by a Dreadlord or models with Crown of command.
 Pendant of Khaeleth/Crown of command/Cauldron of Blood/Hydra, max 2 in total.
 Sacrificial dagger/mage lord, max 2 in total.

Daemons of Chaos (2400pts, +1 Dispel Dice)
 Skull Cannon, max 1.
 Beast of Nurgle models, max 8.
 Flying units(excluding chariots and units with the Hover special rule), max 4.
 The Rock of Inevitability cannot be chosen.

Dwarfs (2400pts, +2 Dispel Dice)
 Quarrelers/Thunderers, max 45 models in total.
 Grudge Throwers, max 2.
 Gyrocopter doesn't count towards the war machine/template max.
 Anvil counts as 1 war machine.

Empire (2400pts)
 Models with strength 4 shooting weapons, max 45.
 Units of Knightly Orders, max 3.
 Demigryphs models, max 8.
 Cannon/Steam tank, max 3 in total.
 Cannon/Steam tank/Demigryph unit, max 4 in total.
 Crown of Command/Steam tank, max 1 in total.

High Elves (2400pts)
 Flying units (excluding chariots), max 4.
 Frostheart Phoenixes, max 1.
 Book of Hoeth counts as 2 power dice and 1 dispel dice.
 Banner of World Dragon counts as 1 dispel dice.
 Ellyrian Reavers, max 3.
 Models armed with shooting weapons(Bolt Throwers count as 5 each), max 70.

Lizardmen (2400pts)
 Salamanders units, max 1.
 Mounted Scar-Veterans, max 2.
 Cupped hands of the Old Ones counts as 2 power dice.
 Becalming Cogitations/Dispel Scroll/Cube of darkness, max 1 in total.
 A model with feedback scroll and/or the Lore of Death cannot take Bane Head.
 (Crown of Command or Higher State of Consciusness)/Standard of Discipline/Focused Rumination/Second Slann, max 2 in total.
 Non character units consisting of less than 20 models and costing 130pts or under, max 6.

Ogre Kingdoms (2400pts)
 Gnoblars units with less than 20 models, max 3.
 Dispell Scroll/Hell Heart (count as 1 dispel dice), max 1 in total.
 Slaugther Master/Iron Blaster 0-1/Standard of Discipline/Crown of Command, max 2 in total.
 Mournfang models, Max 8.

Orcs&Goblins (2600pts)
 Night Goblin Shamans mushroom dice do not count as power dice in regard to the power dice limit.
 Maximum model cap is 60 models per unit
 Fanatics/Manglers, max 9 in total.

Skaven (2400pts)
 Clan Slave units, Rat Swarms, Engineers, max 3 each.
 Giant Rats units with less than 20 models, max 2.
 Gutter runners are limited to 2 units and max 20 models in total.
 Screaming Bell/Second Grey Seer/Power scroll, max 1 in total.
 Hellpit Abomination 0-1/Screaming Bell/2nd Assassin/Doomwheel 0-1/Warp-lightning Cannon 0-1, max 3 in total.
 Doom Rocket/Brass Orb/Storm Banner, max 2 in total.

Tomb Kings (2600pts, +1 Power Dice, -10%)
 Models with Bow or Giant Bow, max 80.
 Neferra's Scrolls of Mighty Incantations counts as 2 power dice and 2 dispel dice.
 Hierotitan is worth 1 power dice so long as it's alive.
 Skeleton Horsemen, Skeleton Horse archers, Chariots units, max 3 each.
 Warsphinx/Necrosphinx, max 3 in total.

Vampire Counts (2400pts)
 Zombies, Dire Wolfs units, max 3 each.
 Flying units (excluding Hovers), max 4.
 Vargheists models, max 8.
 Ethereal units, max 3 in total, of these max 2 can be of the same type or characters.
 Howls/shrieks, max 2 in total
 Red Fury/Quick Blood/Terrorgheist 0-1/Each Lord Choice, max 3 in total.
 Mounted characters and black knights combined, max 15.
 Blasphemous Tome upgrade count as 1 power dice.

Warriors of Chaos (2400pts)
 Core Chaos chariots, Marauder Horsemen, Warhounds, max 3 each; Hell Cannon, max 1.
 Model with 3+ ward save can’t have Third eye of Tzeentch.
 Chimera/Daemon Prince, max 2 in total.
 Daemon Prince can have max (3 - ½ his levels) of Soul feeder/armour save of 2+ or better/Mark of Nurgle/Fly
 5 or more chariots/Deamon Prince/Unit of Skullcrushers/Exalted Heroes on daemonic mount, max 3 in total

Wood Elves (2700pts, -10%)
 Glade guard models, max 70.
 Glade Riders, Scouts units, max 3 each.

ictory points to Battle points per game:

0-200 Victory-Points difference - 10-10
201-400 - 11-9
401-600 - 12-8
601-800 - 13-7
801-1000 - 14-6
1001-1200 – 15-5
1201-1400 – 16-4
1401-1600- 17-3
1601-1800- 18-2
1801-2000-19-1
2001+ - 20/0

V. Simple Line of Sight
All units and terrain pieces are divided into the following three categories.
- Blocking: Hills, Buildings and impassable terrain.
These block Line of Sight, even to other blocking terrain (You can't see through it).
- Non-Blocking: Rivers, marches and swarms.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- Interfering: All other terrain and units.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).

- If you shoot through interfering units or terrain there is a -2 to hit penalty, only -1 for woods (never
cumulative).
- If shooting at a large target, units in buildings or on hills there are no to hit modifiers for interfering
or non-blocking terrain or units, unless it is an interfering wood.
- When such a unit is doing the shooting there are no to hit penalties for interfering or non-blocking
units or terrain, other than interfering woods.

REGULAMIN:

Gramy na jawne rozpiski, kazdy gracz przed bitwa musi udostepnic rozpiske do wgladu przeciwnikowi.
- Sędzia ma zawsze rację
- Proxy w granicach przyzwoitości, każdy prox musi być wielkości odpowiadającej figurce którą zastępuję
- turniej zaliczany jest do Rankingu Ligi Ogólnopolskiej
- gramy oczywiście na 8 ED , oraz wszystkie aktualne podręczniki armijne
- Gramy na najnowsze uscislenia sedziowskie, erraty i faq.

PUNKTACJA
- Generał oraz BSB 100 pkt
- Za inne sztandary 25 pkt
- Za zabicie czempionem bohatera w pojedynku 50 pkt

Pozostałe zasady:

W przypadku nieparzystej liczby graczy, pierwsza gre pauzuje organizator, nastepnie osoba o najmniejszym dorobku punktowym. Za pauze gracz otrzymuje 15 DP i odpowiednia wartosc MP. nikt nie moze pauzowac wiecej niz raz.

Nie ma wymogu grania pomalowana armia, podczas turnieju odbędzie sie jednak ocena hobbystyczna pod nastepujacymi kryteriami:

Jakość pomalowania
1 - 50 % modeli pomalowanych poprzez poprawnie nałożone 3/4 kolory
2 - 100% modeli pomalowanych poprzez poprawnie nałożone 3/4 kolory

Podstawki modeli i oddziałów
1 - 50 % modeli posiada modelowane podstawki
2 - 100% modeli posiada modelowane podstawki

Podstawki oddziałów
1 - 50 % oddziałów posiada modelowane traye
2 - 100% oddziałów posiada modelowane traye

Spójność armii
1 - zbieranina modeli z różnych armii, brak spójności, PROXY na mniej niz 25 % oddziałów
2 - raczej spójna, choć są pojedyncze modele odstające stylem od reszty armii, bez PROXÓW

Przygotowanie do gry
0 - brak więcej niż jednego z następujących przyborów: kości/miarki/podręcznik armijny/wzorniki używane przez armię/rozpiski
1 - brak jednego z wyżej wymienionych elementów
2 - pełne przygotowanie do gry


Proszę Państwa, doszły mnie słuchy, że jest grupa osób które specjalnie uniemożliwiają sprawdzenie rozpisek poprzez ich nie wysłanie w terminie, ponieważ nie ma wyraźnie zaznaczonych kwestii karnych za niedostarczenie rozpiski. Informuję, że wobec tego naprawiam to niedopatrzenie i dopisuję w porozumieniu z organizatorem punkt regulaminu:

Za niedostarczenie rozpiski do dnia 01.08.2013 do godziny 23.59.59 obowiazuje kara 10 punktow karnych. Organizator moze ten termin przedluzyc jesli uzna okolicznosci za wystarczajace, na prosbe gracza.


Ostatnio zmieniony przez rudobrody79 dnia Sob 13:51, 29 Cze 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kondzio19
Gwardzista



Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:17, 30 Cze 2013    Temat postu:

Proszę o wpisanie na listę zgłoszeń Smile
Arrow I od razu mam zapytanie , czy generał kontyngentu OK musi używać Lore of Great Maw , tak samo jak generał/hierofanta TK Lore of Nehekhara ?


Ostatnio zmieniony przez Kondzio19 dnia Nie 16:19, 30 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CICHY
Weteran



Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:23, 30 Cze 2013    Temat postu:

kto będzie sprawdzał rozpiski ?
do kiedy mają być wysłane i pod jaki adres ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lahire12
Weteran



Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pisz

PostWysłany: Nie 17:23, 30 Cze 2013    Temat postu:

Tak
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necromanter
Gość






PostWysłany: Wto 7:32, 02 Lip 2013    Temat postu:

Rozpiski do 1 na adres
[link widoczny dla zalogowanych]

pzdr

preferuje format html
Powrót do góry
rudobrody79
Czempion



Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: GIŻYCKO

PostWysłany: Wto 16:05, 02 Lip 2013    Temat postu:

zgłoszenia chętnych na nocleg przesyłajcie do 19.07 na [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kondzio19
Gwardzista



Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:58, 03 Lip 2013    Temat postu:

I jeszcze jedno istotniejsze pytanie...
Bardziej do sędziego , ale może to przeczyta Smile
Arrow
Grając TK + TK mam teoretycznie dwóch Hierofantów w armii , czy śmierć mojego generała/hierofanty zmusza mnie do zdawania testów LD po jego śmierci , czy ten drugi Hierofanta wtedy utrzymuje wtedy w ryzach całą armię?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 8:17, 04 Lip 2013    Temat postu:

systemy sojuszy zostaly zmienione aby odpowiadaly obecnej mecie i wielkosci oddzialow.

Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Czw 12:16, 04 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudobrody79
Czempion



Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: GIŻYCKO

PostWysłany: Śro 20:50, 10 Lip 2013    Temat postu:

dzieki pomocy Akadery z Frontu Wschodniego Litwini zostali powiadomieni zgodnie z zapowiedzia
[link widoczny dla zalogowanych]
widac z wypowiedzi jednego z nich, ze szlak jest juz przetarty. moze przyjada.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudobrody79
Czempion



Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: GIŻYCKO

PostWysłany: Czw 18:38, 11 Lip 2013    Temat postu:

czyzby nie bylo chetnych na nocleg za 10 zeta ???
dla pierwszych zgloszonych beda lozka Wink dla pozostalych miejsce na karimate Smile Smile Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 8:21, 19 Lip 2013    Temat postu:

UWAGA! zmienila sie zasada dzialania tabelki demonicznej dla kontyngentu demonow. efekty z tabeli beda przyslugiwaly gdy gracz przed rzutem na wiatry magii rzuci 5+ na kosci k6.

dlaczego? efekt jest zbyt mocny jak na kontyngent za 800 pkt zeby go rzucac co runde i uzywac potencjalnych bonusow na calej armii przeciwnika za 3200pkt w sumie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necromanter
Gość






PostWysłany: Pią 10:19, 19 Lip 2013    Temat postu:

bez jaj testowałeś to ?
Powrót do góry
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 10:59, 19 Lip 2013    Temat postu:

rzucalem na przykladowych rozpiskach + kontyngentach, najgorzej jest w 2 rundzie u gracza zaczynajacego bo jest mala ilosc walk, kontyngent powodowal ze pozycjonowanie armii przeciwnej a zwlaszcza herosi przy najpopularniejszych efektach 5,6,8,9 obrywali niemilosiernie. wiadomo ze jest to losowe...niemniej wydaje mi sie ze 800pkt z 2400 to 1/3 wiec tabelka przy rzucie na 5+ (1/3) wydaje sie rozsadna.

przykladowa tura dla brety wygladala tak ze efekt 8(kaszkiet) pozbawil bretoncow lorda, malych pegazow oraz maszyny z kontyngenu. spowodowal panike na drugich pegazach.

przykladowa tura przeciwko we przy efekcie 6, to strata kilku driad, lorda/boh na orle, po kilku lucznikow w oddzialach. kontyngent nie ucierpial. w innym spadla tylko jedna klopa z efektu 9, spadla na drzewca i zabila na miejscu...

testowalem tez na orkach i imperium, straty byly relatywnie mniej odczuwalne, ale w pkt siegaly ok 100pkt po kazdym z tych efektow.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necromanter
Gość






PostWysłany: Pią 11:39, 19 Lip 2013    Temat postu:

ale to jeszcze trzeba coś tym zrobić, zresztą jak chcesz jest aż za dużo ciekawych alternatyw
Powrót do góry
rudobrody79
Czempion



Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: GIŻYCKO

PostWysłany: Pon 17:20, 22 Lip 2013    Temat postu:

nagrody przygotowane
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin