Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gamegrinder IV 10.12.2011 800pkt.
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 22:41, 22 Lis 2011    Temat postu: Gamegrinder IV 10.12.2011 800pkt.

Kompozycja Armii
-zakaz wystawiania lordow
-zakaz imiennych bohaterow
-kazda armia musi posiadac dokladnie jednego bohatera
-normalny procentowy limit punktowy
-minimum 3 oddzialy maximum 5
-max koszt bohatera to 150pkt
-max koszt pojedynczego modelu(nie bohatera) to 125pkt
-zakaz eterykow
-zakaz znajomosci calej domeny magicznej (jakiejkolwiek)
-max 2 takie same oddzialy bez wzgledu na wyposazenie i liczenosc
-max 1 maszyna
-max 1 specjal lub 1 rare
-zakaz wystawiania jednostek z zasada duzy cel (LT)
-max 1 rydwan (TK 3)
-zakaz magicznych sztandarow
-pendant of kaleth zabroniony
-max 20 modeli (bez bohaterow, rydwanow etc.) z bronia zasiegowa 20"+
-max 10 Shades
-weapon team liczy sie jako maszyna
-max 1 jednostka latajaca
-kazda armia musi posiadac jeden oddzial skladajacy sie z conajmniej 10 modeli piechoty
-max 7 kosci mocy/rozproszenia wygenerowanych/uzytych w rundzie magii, jest to nieprzekraczalny limit w zaden sposob, max 2 dorobione kosci PD/DD poza wiatrami magii (nadal max 7)
-zakaz rekastu vanhela
-bohaterowie maja look out sir od czarow final transmutation, dredged 13, dewelers below, infernal gateway efekt 11,12.
-jednostki specjalne ogrow max liczebnosc to 3 modele

Ograniczenia liczebnosci:
Oddziały ograniczone sa w następujący sposób:
Koszt punktowy modelu(z wyposazeniem i markami, tatuazami itp, ale bez grupy dowodzenia i magicznych przedmiotow) i maxymalna liczba modeli w oddziale (ułamki zaokraglamy w gore)
1-9p.|max 30 modeli
10-16p.|max 20 modeli
17-24p.|max 10 modeli
25+p.|max 6 modeli


Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Nie 22:18, 27 Lis 2011, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rob
Chorąży



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz

PostWysłany: Wto 22:55, 22 Lis 2011    Temat postu:

czyli co denmarkhammer?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 8:27, 23 Lis 2011    Temat postu:

no tak wychodzi, narazie jest to faza probna, bo na te edycje nie gralismy chyba jeszcze patrolu, a przynajmniej nie z nowymi bookami...kosmicznie ciezko wycelowac co przegiete a co nie...jak ktos ma jakies propozycje lub zastrzezenia to smialo...to powyzej to efekt przewertowania paru stron zasad turniejowych poprzednich edycji, wciskanie balancingu z 7 edycji oraz euro, wszystko skonsultowane z Rilamem, ale ciagle cos mi nie pasuje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rob
Chorąży



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz

PostWysłany: Śro 13:45, 23 Lis 2011    Temat postu:

a może w ogóle bez magii?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 14:01, 23 Lis 2011    Temat postu:

to polozy niektore armie, zastanawiam sie nad kasowaniem recastu na wskrzeszanie i zminic tylko ze limit wskrzeszania ponad limit to np 10 modeli. rekast vanhela jest imo niewskazany na patrolu, zwlaszcza ze z solidnych wyborow zostaje helm i 2x30 ghuli ktore mozna by zwiekszyc do 40 w ciagu krotkiego czasu, albo bierzesz 2 lv magiczny i wskrzeasznie ghuli oraz "tarcze", w sumie obie opcje ok a zostaje jeszcze 150 pkt na cokolwiek, jazde czy nietoperki
ew zbudowac to na 30 ghulach i 20 gwardii , zostaje znowu kolo 150 pkt, a mysle ze kazdy bedzie mial odpowiedz na to jakas. ciezko tutaj o wyczucie co bedzie przegieciem a co nie, musialbym zagrac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:58, 23 Lis 2011    Temat postu:

A dlaczego takie SPECJALNE cięcja dla VC...? Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 16:43, 23 Lis 2011    Temat postu:

bo vc ma jednego z najtanszych i jednego z najlepszych corow? do tego ma wsygnaturze czar wskrzeszajacy w tym ponad limit? chodzi o to zeby balans bym na ok 800pkt a niekoniecznie po 2 dobrych rundach magii chcialbym grac z 2x liczniejsza armia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rilam
Weteran



Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tczewo

PostWysłany: Śro 16:44, 23 Lis 2011    Temat postu:

Trzeba ciąć VC, bo inaczej VC potną resztę ;p.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:15, 23 Lis 2011    Temat postu:

Jakoś tego nie zauważyłem... co mogę wystawić w armii VC żeby przeciwstawić się pierdyliardowi strzałów z kusz, wszelkim przerzutom, maszynom itp. ... jedyną bronią VC jest to że mogą oni powstawać z martwych w starciu jeden na jeden przegrywają...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rob
Chorąży



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz

PostWysłany: Śro 20:32, 23 Lis 2011    Temat postu:

zbanujmy VC Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Caman
Zbrojny



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:08, 23 Lis 2011    Temat postu:

Wpadnę. Chociażby z kartonikami ; )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 22:22, 23 Lis 2011    Temat postu:

wiecie, jak dla mnie mozemy grac na czyste 800pkt
hydra wchodzi, czarownica z 3 spelami oraz wspomniane kusze do oporu i chyba jeszcze jakies harpie...chociaz hydra wystarczy.
mozna nie przycinac vc, eteryki zalatwia reszte. dla mnie to rybka, robie turniej dla was. graj Krzysiu HE i nie placz, majac bardzo silna armie a na przeciwko 20 kusz (pierdyliard?) czy lukow oraz jedna mszyne odbudujesz sobie to w jedna runde. co mozesz wystawic? juz bardzo prosze:

1 Vampire @ 150.0 Pts
General; Magic Level 1; Necromancy
Helm of Commandment [30.0]
The Master: Summon Ghouls [15.0]
Charmed Shield [5.0]

29 Crypt Ghouls @ 248.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts

12 Crypt Ghouls @ 112.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts

19 Grave Guard @ 290.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
1 Seneschal @ [12.0] Pts

Mi osobiscie bardziej podoba sie ta:

1 Vampire @ 150.0 Pts
General; Magic Level 1; Necromancy
Helm of Commandment [30.0]
The Master: Summon Ghouls [15.0]
Charmed Shield [5.0]

27 Crypt Ghouls @ 232.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts

27 Crypt Ghouls @ 232.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts

5 Dire Wolves @ 40.0 Pts

20 Zombies @ 84.0 Pts
Musician

3 Fell Bats @ 60.0 Pts

Gdybys uwazal te moze za slabe to daj drugi poziom magiczny zamiast helmu, a najlepiej sam rusz bania. jakos inni nie placza.
jesli uda mi sie zagrac ze snajperem jakis krotki sparing po walnym zebraniu to okaze sie jak istotny wplyw ma rekastowanie na gre vc na te pkt, to nie jest ostateczny regulamin.


Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Śro 22:30, 23 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Snipa
Lord Administrator



Dołączył: 21 Cze 2005
Posty: 1238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 7:17, 24 Lis 2011    Temat postu:

Według mnie powinniśmy ograniczyć liczbę kości powera do np. 7-8 i zabronić generowania dodatkowych z jakiegokolwiek źródła. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 8:11, 24 Lis 2011    Temat postu:

w sumie tez jest to wyjscie, wampierze sie nie beda rozpedzaly, a dzieki dispelowi z najwyzszej kosc jest szansa na wejscie 1 lub 2 czarow - na farcie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:38, 24 Lis 2011    Temat postu:

Ależ Pawełku Very Happy Lohoście nasz kochany... napewno ruszę bańką ( zresztą jak zawsze ułoże rozpiskę z kodeksem w dłoni... nieużywam żadnych elektronicznych wspomagaczy Very Happy ) ... moje jęszenie wynika po prostu z tego że zawsze jak czytam jakiekolwiek forum (nasze chyba akurat najmniej to robi) to zawsze następuje przed turniejami ciecie VC ... i dyskusja jak tu jeszcze bardzie przycięć i ograniczyć VC... to jakaś fobia ogólnonarodowa Wink . Zresztą popatrzcie na wyniki turniejów.. jakoś nie idzę żebym wszystko wygrywał... Crying or Very sad raczej jest przeciwnie a gram VC to w nizcym mi nie ułatwia gry.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin