Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

12.01.2013 Turniej WFB ''NOWOROCZNE POSTANOWIENIE ''
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Miras
Zwiadowca



Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:35, 06 Sty 2013    Temat postu:

Można mnie też dopisać. Popieram Jacka w sprawie ilości kości którymi można rzucać czary. Powinien być jakiś zapis w ograniczeniach...
Mam uwagę do 'teściowej" - jest ona dość problematyczna np. blokując jednostki po zetknięciu się z nimi - uważam że powinna przechodzić przez oddziały jak fanatyk zadając np.k6 trafień.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 23:15, 06 Sty 2013    Temat postu:

powiem tak, gralismy z Radkiem kilka testow, oto kilka przemyslen.

scenariusze sa niedopracowane, nie wiadomo co sie dzieje gdy jest misfire albo hit u tesciowe. podobnie gdy na srodku stolu stoi domek (pierwszy scenariusz) pozniej ze srodka domku ma ta tesciowa sie poruszac czyli niby wcale? my wystawilismy ja na zewnatr, polowe tur stala bo strzalki byly w kierunku domku...potem jest jeszcze gorzej, bo gdy przy takich punktach jeden jakis model przed ktorym nie mozna sie obronic zdejmuje Ci 10 modeli piechoty o wartosci ok 150pkt...robi sie niefajnie, a jak juz taki znacznik pojdzie w jednym kierunku to sieje spustoszenie w jednej armii najczesciej. jest to zupelnie nieprzemyslane i zbyt mocne. ja lubie ingerujace scenariusze, ale to jest przesada.

nie zgadzam sie z przedmowcami, magii uzywa sie jak sie chce, po to masz albo jakiegos wyjadacza wojownika albo co? ulomnego maga analfabete? zreszta majac 8 kosci magii przeciwnik najczesciej ma 6, chce wladowac wszystko w jeden z 2 czarow o ile wyturlal jakis logiczny zestaw, jego prawo. gralem na magii przeciwko magii, wiecej szkod zrobily miscasty niz czary.

jest cos to wypacza gre bardziej. kawaleria potworow! zgodnie z zapisem pozwla sie miec 2x3 takie jednostki...gralem przeciwko czemus takiemu, stare podreczniki maja z tym w plecy na starcie, zwykle sa wytrzymalsze i lepiej opancerzone niz cokolwiek innego a wchodza najczesniej 2 oddzialy ktore maja mielic...az 20 osobowe klocki? bez jaj, ja myslalem ze jak juz mnie ktos pyta o ograniczenie to po to zeby zrobic je z sensem, tymczasem wyszlo jakies dno.

nie wiem kto i co pil robiac te scenariusze, ale zeby zrobic dobry, nie trzeba tylko przelac jakis chory pomysl na papier, trzeba go najpierw przemyslec!


Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Nie 23:21, 06 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CICHY
Weteran



Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:40, 06 Sty 2013    Temat postu:

hmm cóż ja mogę powiedzieć uwagi przeanalizowałem , wziąłem je sobie do serca ...Wink
mnie nie było przy płodzeniu scenariuszy " teściową proponowałem D6 ran o sile 6 bez pancerza, a jak ma się ta niecna poczwara pokazać na blacie to 1 cal o bimbrowni w której to by potencjalnie szukała swego zięcia Smile i chodzi 2d6 w dowolnym kierunku ( jak trafi na przeszkodę , po prostu ją omija staje albo 1 cal za nią albo 1 cal przed nią )

a co do magii dajcie spokój tym biednym elfom Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fario
Gwardzista



Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 8:01, 07 Sty 2013    Temat postu:

Hmm.. powiadasz Lohost wyjadacz wojownik, a ja mam na te punkty i wojownika i maga analfabetę do tego z magią Athel Loren. Chodzi mi oto, że na te punkty bez limitu kości na czar czary typu autowin też mogą ustawić całą grę. Z kawalerią potworów się zgadzam.
Graliśmy z Mirkiem też ten scenariusz z Teściową i mamy te same przemyślenia co Lohost - też nie wiedzieliśmy co robić w sytuacji misfire i hit, oraz też wpakowała się do domku. Poza tym ustawiła praktycznie całą grę - dwa niezdane testy Terroru u Mirka i do widzenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 8:49, 07 Sty 2013    Temat postu:

Jacek ja wiem ze Ty masz na takie punkty dwa eko-kadlubki. Natomiast lobbowanie pod taki uklad u wszystkich nie jest imo dobre. liczac sobie luzno wychodzi ze aby mag mial jakis mega przegiety czar musi miec farta w losowaniu, pozniej rzucenie go na jakies 21+ najczesciej konczy sie miscastem, ktory kosztuje wiecej samego maga niz oddzial na ktory szucal czar.
W grze z tesciowa, sama tesciowa byla bardziej destrukcyjna niz np sloneczko.

Kto jest wogole organizatorem tego turnieju? Gadam z Łukaszem ktory mnie pyta o komentarz co do ograniczen i scenariuszy, jak powiedzialem co mysle to odpowiedzial ze to nie on to ustalal i nie ma nic do gadania, gadam z Rafalem to jest podobnie. Panowie jak nie wy to kto sie pytam, zeby sie nie okazalo pozniej ze przyjedziemy a tam wszystko zamkniete, bo "ktos" mial sie tym zajac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necromanter
Gość






PostWysłany: Pon 9:20, 07 Sty 2013    Temat postu:

Na misfirze teściowa powinna paść na zawał.Model usuwany z gry Smile
Powrót do góry
rob
Chorąży



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz

PostWysłany: Pon 9:42, 07 Sty 2013    Temat postu:

jeszcze się turniej nie zaczął a już wszyscy mają go dość Very Happy

edit@ wątek turnieju założył rudobrody79, na podforum mazurskim, więc to on powinien być odpowiedzialny za zasady, cichy zgłosił swe uczestnictwo już po jakimś czasie. nie rozumiem tylko dlaczego cichy zamieścił kolejny banner turnieju na forum olsztyńskim ze zmienionymi zasadami - skoro rudobrody79 wyraźnie dał odnośnik do banneru na podforum z pierwotnym zestawem zasad. panowie to trochę niepoważne.


Ostatnio zmieniony przez rob dnia Pon 9:50, 07 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 11:48, 07 Sty 2013    Temat postu:

nie chodzi o to ze ma go ktos dosyc, tylko ze jest niedopracowany. jak na ostatnim turnieju w olsztynie chcialem scinac drzewka(byl taki scenariusz) to konsultowalem go z kilkoma osobami, bazowalem na testach i prosilem o feedback jak sie sprawdza ten scenariusz. to byla zupelna nowosc i tez budzila kontrowersje, ba sam zagralem go kilka razy i rozrzucalem statystyki.
teraz czytam scenariusz, gdzie ruchomy punkt zaczyna de facto w domku, nie jest napisane ze moze z niego wogole wyjsc, pozniej nie wiadomo co zrobic na hicie i misfire, a na koniec jak wejdzie w kontakt z jednostka to daje auto wina przeciwnikowi. tak sie stalo zarowno w grze jacka i praktycznie mojej gdyby byla inna kolejnosc rzutow i Radek nie przypomnial ze na terror w 7 edycji rzucalo sie raz. jak ktos ma ochote grac na zasadach 7 edycji to tez dobrze gdyby je przypomnial i opisal tutaj.
to ze "mlodzi" to ustalili to akurat dobrze, kimkolwiek sa, natomiast dobrze gdyby znalezli sie jacys :starzy" i chociaz opisali to tak jak powinno byc.


Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Pon 11:49, 07 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sekret155
Weteran



Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 13:50, 07 Sty 2013    Temat postu:

Po przeprowadzonych testach jestem za ograniczenie zakazu dublowania Mosnterous Cavalery. Dublowania ,nie wystawiania dwóch różnych MC.
Po pierwszwe zbalansuje to armie a po drugie wymusi różnorodność w składaniu rospisek - co za tym idzie - ciekawsze rozgrywki.


Ostatnio zmieniony przez sekret155 dnia Pon 13:54, 07 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necromanter
Gość






PostWysłany: Pon 14:05, 07 Sty 2013    Temat postu:

O nie już nie będzie ogrów na 2 3 murnfangów Sad
Powrót do góry
Siena
Weteran



Dołączył: 17 Gru 2011
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pisz

PostWysłany: Pon 16:01, 07 Sty 2013    Temat postu:

A chciałem zagrać na dwóch trójkach kurczaków. Teraz bedę zmuszony złożyć rozpiskę niemal identyczną z Roba Twisted Evil

PS. Do turnieju pozostało kilka dni, więc proszę orgów o odniesienie się do przedstawionych przez forumowiczów wątpliwości.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 16:41, 07 Sty 2013    Temat postu:

a ja takze o uzupelnienie regulaminu, bo nie wiem w koncu na ktory gramy, tutaj np nie ma 5 scenariusza, brakuje zapisu o MC i MB wogole...na podforum GiP natomiast jest... ktory regulamin jest obowiazujacy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CICHY
Weteran



Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:16, 07 Sty 2013    Temat postu:

Chemol jest pomysLadawcą i to on poprosił mnie bym wstawił wątek ( ale zjebać mnie można )
-po drugie nikt nikomu nie dogodzi zawsze będzie coś \
-jak przyjedziecie bez obaw od drzwi się nie odbijecie \
-poprawki naniosę niektórzy maja numer do mnie to przecież nie jest problemem zadzwonić ?!
-a watek jest ważny ten od Cichego
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rob
Chorąży



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz

PostWysłany: Pon 17:32, 07 Sty 2013    Temat postu:

no i teraz jest wszystko jasne Smile


ps. trudno żeby wszyscy nagle do ciebie dzwonili w sprawie czegoś co powinno być jasno i klarownie wywieszone na forum.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CICHY
Weteran



Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:41, 07 Sty 2013    Temat postu:

proszę uprzejmie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin