Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Battle Cannon 9.II.2008
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 14, 15, 16  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mike
Czempion



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 13:29, 23 Gru 2007    Temat postu:

Jeśli da radę to chciałbym 5 bitew, ale jeśli mają być naciągane to niech zostaną 4.

BTW. Kendo, moje posty w 99% są na temat, a jeśli dowalę jakiś offtop to w tym samym poście jest też informacja tematyczna. Zwróć na to uwagę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Nie 14:17, 23 Gru 2007    Temat postu:

Ja osobiście jestem za 4 bitwami, bo przy 5 będzie trzeba się spieszyć, a niektórym jak wiemy to nie wychodzi Confused.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mike
Czempion



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 14:52, 23 Gru 2007    Temat postu:

Tia, normalne granie nie wychodzi, a ty mówisz o spieszeniu się?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:13, 23 Gru 2007    Temat postu:

Mi to tam rybka Smile mogą być 4 mecze, przynajmniej będzie na spokojnie i nikt nie będzie miał prawa przedłużyć meczu przy takiej ilości czasu Wink. Najwyżej się zagra jakąś bitwę jak się skończy przed czasem Wink.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olek
Czempion



Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Śro 13:53, 26 Gru 2007    Temat postu:

Pytań kilka do organizatora mam. Bo nie wiem kto organizuje ten cały turniej.

- Czy będzie dozwolone IA Question
- Czy bedą cięte sloty na armi Question
- Czy będzie zabronione dublowanie lub triplowanie choć wątpie że ktoś na te punkty zabroni dulblować Question
- Kiedy będzie regulamin Question
- Jak będzie oceniane Fair Play i malowanie Question

I to powinno być tyle. W sumie pojawienie sie regulaminu powinno odpowiedźieć na moje pytania.


Ostatnio zmieniony przez Olek dnia Śro 14:03, 26 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 22:52, 26 Gru 2007    Temat postu:

Święta --> kłopoty z netem --> trochę spraw widze do uregulowania Wink
poklei:
Mike:
Cytat:
BTW. Kendo, moje posty w 99% są na temat, a jeśli dowalę jakiś offtop to w tym samym poście jest też informacja tematyczna. Zwróć na to uwagę.

Cytat:
Mike napisał:
Rychu napisał:
Mike napisał:

Masz punkt ^^


... na maturze ? Razz


Też ^^
Confused
Olek:
- czy ja kiedyś to banowałem?
- nie, ale coś w slotach mam zamiar zamieszać (lukaj niżej)
- dublowania napewno nie wprowadzę czy triplowanie to się zasanawiam w końcu punkty małe dosyć będą
- myślę że po nowym roku
- malowanie juz zapodałem nad FP jeszcze nie zamknąłem dyskusji, na razie poproszę o opinie (i to lepiej większości potencjalnych graczy) czy wogule ma być

Oki moje propozycje misji
- Zmienna grawitacja -wersja pośrednia między BC który robilismy na Olkonie i Chelkiem (z czelka zasady grawitacji reszta misji z tamtego turnieju)

teraz misje nowe
misje w wersjach naszkicowanych, pełne podam jak je zrobie czyli pewnie po piątku (egzamin na prawko to troche czasu mi się uwolni

- Eksterminacja
nastąpiło przebicie miedzy materium i immaterium. Ze szczeliny wylazło... coś... a w zasadzie to dwa małe cosie i jeden większy, rozkaz do wszystkich jednostek: Eksterminować
rozstawienie 12'' od długiej krawędzi
czas 6 tur
zasady: deep na pewno, czy infiltracja to mam wątpliwości bo w sumie jednostki jada na bitwę z alarmu więc na rozpoznanie ciut mało czasu było, z innych zasad to zasady stworków
cele misji - oczywiście ubić stworki 50% punktów "za misję" za dużego, po 25% za maluchy:
stworki:
duży: Ws 6, Bs-, S8, T7, W5, I4, Ad6+2, Ld10, Sv 2+/3+inv/3+covera - MC, MTC, Zasłona Mroku, Niepodatność na psychologię
mały: Ws5, Bs-, S6, T5, W3, I6, Ad6+2, Ld10 Sv 3+/3+ inv/3+ cover - rending, MTC, Zasłona Mroku, Niepodatność na psychologię
Niepodatność na psychologię - zawsze i w każdych okolicznościach zdają testy oparte na współczynniku Ld, nie można ich pogonić, w CC nie liczą się jak fearles (nie można zadeptać masą), nie można ich pinować, olewaja rzeczy wywołujące auto reatret itp
Zasłona mroku - stworki generują wokół siebie swoją prywatną sferę mroku. Sfera jest nieduża - wystarczająco mała żeby w nią strzelać, ale wystarczająco duża żeby utrudnić zawadzenie stworka stąd ich cover, do tego w walce wręcz działa to skuteczniej --> każda 1 na trafienie PRZED PRZERZUTEM JEŚLI TAKOWY JEST = równa się trafienie sojuszniczego modelu (nie działa jeśli walka jest 1:1 lub 1 zakapior gracza na więcej niż jednego stworka (one to olewają)
Wszelkie rzuty za stworka wykonuje przeciwnik
Punkty za ubicie dostaje ten kto zdejmie ostatnią ranę
Ruch zwierzaków - przed początkiem tury każdego z graczy (czyli dwukrotnie na turę gry) duzy k6 + scater, małe 2k6 plus scater wejdzie w btb z modelami graczy - liczone jak szarża, zatrzymuje się w styku z nieprzekraczalnym terenem, nie może wyjść za stół (krawędź = teren nieprzekraczalny)
stworek duży to podstawka 60mm mały 40mm (mogą być czyste w końcu nie wiadomo jak cholery wyglądają przez te kulki mroku które generują Wink Razz Wink
Zasady cc w której biorą udział 3 strony bitwy wklepię jak już uformuje misję do końca, ale jak ktoś jest kumaty to się pewnie domyśli jak to będzie wyglądać
wystaiwenie: naprzemiennie mały/duzy/mały stawia się na środku stołu i scater o 2k6 (nie mogą zacząć w btb z przeciwnikiem i na niedostępnym terenie wtedy stoją jak najbliżej miejsca docelowego ale cal od takiej przeszkody) jeśli gracze nie mogą ustalić kto stawia małe kto dużego niech biją k6 jak na strony itp


GROMEK, EDERUS, OLEK ZANIM ZACZNIECIE BLUZGAĆ PRZECZYTAJCIE TO CO JEST NIŻEJ BO TEKST MISJI RÓŻNI SIĘ DO TEGO CO BYŁO W INNYM TEMACIE
-Zabójcze iluzje
Owszem słyszałeś o uczciwej walce ale już dawno stwierdziłeś że nie chcesz mieć z nią nic wspólnego, dlatego zawsze starasz się mieć jakąś brudną zagrywkę na podorędziu. Tym razem dzięki uzyskaniu pomocy pewnego psykera pobawisz się oczami przeciwnika.
Rzut k6 – zwycięzca decyduje czy chce wybrać stronę, czy zaczynać (przydałoby się żeby, teren wpływał na tą decyzję...). Gracz wybierający stronę wystawia się pierwszy.
Strefa rozstawienia:
Clanse II
Gracz który wybiera stronę wybiera jeden z rogów stołu przeciwnik otrzymuje przeciwny. Następnie w neutralnych rogach odmierza się strefę neutralną – patrz mapka niżej
Czas gry 6 tur
Punkty za cel misji: standardowo na turniejach robionych przezemnie łączne punkty za misję to około 2/3 limitu punktowego dla gracza
Cele misji:
-Wejść do strefy rozstawienia przeciwnika, taką ilością jednostek punktujących żeby ich tam było więcej niż jednostek przeciwnika
-Wytłóc ich - rozbić przeciwnika
Zasady specjalne: Deep, Concelment, Zabójcze Iluzje.
Zabójcze iluzje; Za straszne kwoty zapewniłeś sobie współpracę jednego z najlepszych psykerów w tej części sektora, dzięki jego czarom przygotowałeś wredną niespodziankę dla przeciwnika.
Gracz który wybierał strefę rozstawienia po wystawieniu wszystkich jednostek, a także ruchach specjalnych typu scout, caliduska, długouchy magik, ale przed początkiem pierwszej tury gry uruchamia niespodziankę od swojego psykera: kładzie dwa znaczniki przy dwóch terenach:
* ze strefy przeciwnika LUB jednym ze strefy przeciwnika jednym z ziemi niczyjej
ALBO
*ze swojej strefy LUB jeden od siebie drugi ze strefy niczyjej
Tereny oznaczone znacznikami zamieniają sie na tą bitwę swoimi zasadami.
Gracz który zaczyna nominuje dwa swoje odziały piechoty (a konkretniej nie samodzielny pojazd /pojazdy MC itp, chodzi o modele generalnie liczone jako piechota, ale wliczają się tu też motocykle, jumpacki, kawalerie itp którys odział lub ob moga mieć transport) i z tej samej sekcji FOC. Magik którego wynajął ten gracz zrobił coś z przeciwnikiem. Co nie wiesz (nie zrozumiałeś jak tłumaczył Wink ) ale działa to tak że za każdym razem kiedy przeciwnik chce strzelić w pierwszy z nominowanych oddziałów to chwilę potem okazuje się że strzela w numer 2 (w drugą stronę nie działa). Jeśli ten odział akurat jest poza los/zasięgiem itp strzał zostaje zmarnowany. Zasada działa tak długo jak:
* drugi odział nie zostanie wybity / wygnany za stół itp
* oddziały będą trzymać ze sobą koherencję 6'' (wystarczy "styk" pojedynczych modeli) - jeśli ją stracą (któryś wlezie w transporter zaszarżuje itp) w tym wypadku można ją odnowić przez ponowne wejście w 6''

i na koniec mały ukłon w stronę premiery nowych zielonych Wink
-Kill da Lootas
To była zajebista okazja, kopiłeś mało używany ciężki czołg (lub duże wredne bydle które w sumie taki czołg z powodzeniem zastępuje) i to wszystko za nędznych parę garści zębów ochotniczo oddanych przez twoich szeregowców. Niestety okazało się że ten wredny zielony gnojek który się z tobą targował podprowadził miał kumpli którzy w tym czasie podprowadzili ci podobna jednostkę dopuki ich nie dorwiesz

żeby misja była grywalna w regulaminie pojawi się wpis mniej więcej takiej treści 'obowiązkowo jeden slot Heavy Support musi być obsadzony przez "ciężki" pojazd wsparcia (chodzi o slot zajęty tylko i wyłącznie przez pojazd / szwadron pojazdów ) / MC nie bedące bohaterem niezaleznym'
Zasady proste wystawienie na ćwiartki z uciętą przestrzenią 6 cali od środka stołu (nie chodzi o wycinek koła, tylko o sześć cali równolegle do krótszej i dłóższej krawędzi) odpychanie 24 calowe
czas 6 tur
zasady deep i infiltracja ewentualnie to co się sprawdza czy któraś tura jest w nocy
w terenach obszarowych najbliżej środka na neutralnych ćwiartkach siedzi po pięciu "zielonych" statystyki przeciętnego orka uzbrojenie ccw/pistolety (amunicja wyszła więc służą jako pały co najwyżej) do tego jeden jest szefem z clawem i ccw (jedna drużyna to ci co zawijali ciężki sprzęt druga to "handlarz" i jego obstawa)
2 z 3 celów misji to rozwalić drani (punkty dla tego kto skosi ostatni model), zasady patrz misja ze stworkami (zasady używania ziomów nie zasady specjalne) zasady specjalne to MTC i kradzież
Kradzież - kiedy wejdą w btb z pojazdem (bez desantu w środku) lub nie IC monsterem odrazu chcą go ukraść działa tak: nob (i ewentualnie chłopaki jeśli maja szanse coś zrobić) bije swoim clawem z ASF; sprawdza czy weszły woundy/glance/penetracje za każdy wound lub glan rzut k6 na 6 przejęcie przy pence na 4+ jeśli się nie ma przejęcia nic się z pojazdem nie dzieje za to ekipa może w odpowiedzi dostać kontrę od zwierzaka / pojazdu (jeśli może w cc się wykazać) [pote wymyslę jakiś fluff do tej akcji]
Po przejęciu ładują się do pojazdu lub na grzbiet monstera i są traktowani jak w transporcie, ale nie wyjdą ze środka wcześniej niż pojazd zostanie rozwalony stworek skasowany zasady ruchu bez zmian za to w fazie strzelania mogą palnąć z uzbrojenia pokładowego w najbliższą jednostkę (orkowy bs) zawsze biją z najcięższej broni a dopiero potem z dodatkowych (zbuntowany leman na polu bitwy Twisted Evil )
3 cel misji to "odzyskać" skradziony sprzęt i tu niespodzianka opchnęli go przeciwnikowi - przed bitwą gracze wymieniają się jedną jednostka z HS (parametry podane w tym pogrubionym tekście wyżej) acha żeby nie było wałów w stylu np u tyrków 2 normalne karasie i jedne do cc na kosach specjalnie dla przeciwnika na tą misję to przeciwnik wybiera co rąbnęli złodzieje (czyli to czym będzie grał)

Fajne? Sorry że takie chaotyczne to trochę ale mało czasu na napisanie tego miałem...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olek
Czempion



Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Śro 23:26, 26 Gru 2007    Temat postu:

Chaotycznie napisane tu musze sie z tobą zgodzić Very Happy .

Kendo musze przyznać , że fajne misje Cool .

Takie drobne uwagi mam:

- Eksterminacja ten stwór jest zdecydowanie zbyt twardy, wiem że trzyma ogrom pounktów, ale mimo to za mocny jest. Te jego wszystki savy. Jak ktoś mu wounda wbije to będzie sukces. Zabić go bedzie ciężko. Deczko bym oba stworki osłabił.

- Iluzja tu bym nic nie zminiał Very Happy. Ładnie Ci ta misja wyszła.

- Kill da Lootas. Tu mocno udziwniłeś. Jakies typy co kradną pojazdy i monstery. Do tego wymiana pojazdów. Trzeba sie nad tym zasatnowić.

Jak sie uda to jutro zagramy którąś z misji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Śro 23:28, 26 Gru 2007    Temat postu:

Jutro z olkiem zagramy jedną z tych misji, ale ta z kradziejstwem chyba jednak zbytnio udziwniona i jak się "odzyskuje" ten skradziony sprzęt??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
saji
Czempion



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:33, 26 Gru 2007    Temat postu:

Ja pierdole żeś Kendo wymyślił z tą eksterminacją , jak dla mnie to wszystko jakieś na siłe jest zrobione... 50% pt's za misje od duzego typa?! bez przesady... poza tym skąd każdy ma wziąć te duże i małe 'cosie'(jak to slicznie okresliles) ja wolal bym uniknac uzywania jakis figurek zupelnie nie zwiazanych z tyranidami bo jak to potem na blacie wyglada?-.^ i w ogole jestem na NIE jesli chodzi o eksterminacje , jestem na TAK jesli chodzi o zmienna grawitacje, zabójcze iluzje nadal jak dla mnie misja na siłe i rodząca zbyt wiele problemów, a jesli chodzi o misje z orgami jak dla mnie bez fluffu , zero klimatu , jestem sobie tyranidą raptem bah orki i mam czołg?i skąd do licha ciężkiego ja w armi wezme CZOŁG?!;/ a jesli mowa o bydlakach to nie sadze zeby KTO KOLWIEK myślał że ma szanse przekonać Carnifexa do uległości za pomocą power clow'a albo innego scierwa... blaah
Reasumując: Zmienna Grawitacja TAK! reszta : no przykro mi , nie bałdzo...

Pozdrawiam:Saji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k n o w z
Kapitan



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 0:19, 27 Gru 2007    Temat postu:

a ja mam takie pytanko: czy wam naprawdę już tak znudziło się granie w 40k, że próbujecie zmieniać ją tak bardzo przez udziwnianie misji?... dlaczego nie można zmienić misji tak klimatycznie i delikatnie... poza tym przynajmniej na turniejach nie powinno stosować się takich udziwnień.... takie jest moje zdanie na ten temat...

Ostatnio zmieniony przez k n o w z dnia Czw 0:24, 27 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:14, 27 Gru 2007    Temat postu:

To ja się wypowiem:)
1) Kendo przejrzyj wcześniejsze posty w temacie szukam crashtesterów, odnośnie iluzji, z tego co wiem to dałem jej wpierw szanse zagrać a potem komentować (co prawda jej nie zagrałem ale dalej nie komentowałem) Smile.
2) Eksterminacja: misja może powodować ciutke problemów ze zrozumieniem ale ogólnie chciałbym ją wypróbować. Co napewno bym zmienił to sv potworków na o wiele gorszy.
3) Iluzja: Wygląda ok ale do crash testów czyly trza przetestować Wink.
4) Lootas: dzięki Kendo za ukłon w strone orków ale Smile no trochę przekombinowane, motyw z wymianą jednostek ze slotów to ok:).

Ogólnie mówiąc bym trochę pozmieniał (ostatnią misje całkowicie tylko ten otyw z wymianą slotów może być ale wyobrażam sobie już: Nie będziesz dotykał moich figsów xD). Może walniemy jakoś misję z ligi Wink?
Ogólnie to myśle tak:
1)Zmienna
2) Zwykła jakaś misja
3) Najlepsza z tych 3 co Kendo dał (po poprawkach )
4) Jakaś z ligi Smile 2 już są gotowe na 1500pkt:)


Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Czw 18:30, 27 Gru 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Czw 10:37, 27 Gru 2007    Temat postu:

Ja osobiście bym był za wstawieniem 1-2 normalnych misji, bo to zawsze lepiej wygląda. Poza tym 4 dziwne misje odrzucają trochę. Zróbmy 2 turniejówki i 2 nasze misje IMO. Jeśli kendo byś skończył regulamin tak przed połową stycznia i wrzucił na gildię to jest szansa, że ktoś z poza miasta wpadnie Smile.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olek
Czempion



Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Czw 17:43, 27 Gru 2007    Temat postu:

IMkO misje powinny wyglądać tak:
- 2 zwykłe turniejówki:
ćwiary i dłuższe krawedzie z lub bez odpychania. Do tego jakieś tam zasady specjalne deep strike, infiltracja i może świt i zmierzch.

- 2 Kenda:
zmienna grawitacja i iluzja tylko bym sobie z tym odziałem odpuścił zostawił tylko zamine terenu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mike
Czempion



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 19:50, 27 Gru 2007    Temat postu:

Ja bym wrzucił jedną misję z zamianą armii ^^ A druga mogłaby być z tymi terenami (tyle, że na każdą - a nie tylko na jedną stronę - przypadają tereny).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Czw 19:52, 27 Gru 2007    Temat postu:

Cytat:
Ja bym wrzucił jedną misję z zamianą armii


Zaraz wybuchną okrzyki, że co to ma być, że daję swoje figurki komuś Rolling Eyes. Lepiej nie dawać bo to zbyt kontrowersyjny temat Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 14, 15, 16  Następny
Strona 7 z 16

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin