Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Battle Cannon 9.II.2008
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 14, 15, 16  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Olek
Czempion



Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Czw 19:56, 27 Gru 2007    Temat postu:

Zamian armi to generalnie fajny pomysł Very Happy Cool tylko powstaje w związku z tym sporo problemów Sad . Poza tym nnie którzy bardzo nie lubia jak sie ich figurki rusza i wcal sie im nie dziwie i żeby na koniec nmie było akcji że ktoś komuś coś połamał czy coś w tym stylu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
saji
Czempion



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:15, 27 Gru 2007    Temat postu:

Ederus napisał:
Cytat:
Ja bym wrzucił jedną misję z zamianą armii


Zaraz wybuchną okrzyki, że co to ma być, że daję swoje figurki komuś Rolling Eyes. Lepiej nie dawać bo to zbyt kontrowersyjny temat Smile


To fakt ja również uważam że to będzie rodziło zbyt wiele problemów,jak wiadomo mamy w klubie kilka osób które chciały by grać a za chiny nie chciałyby żeby ktokolwiek ruszał ich figurki, więc sorry ale 'NO Way Dude!'

Zgadzam się z Olkiem,2 misje turniejowe i 2 misje Kienda.Tak chyba będzie najlepiej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 23:06, 27 Gru 2007    Temat postu:

czekam na dalsze opinie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k n o w z
Kapitan



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 23:11, 27 Gru 2007    Temat postu:

popieram... ja na przykład nie grałbym w turnieju, w którym miałbym dać komuś zagrać moją armią i tu pomijając fakt, czy ktoś by je zniszczył, czy nie, bo moim zdaniem jak ktoś wybiera armie, którą gra to nie dlatego, że miał takie widzimisie, ale dlatego, że chciał wkręcić się w jej klimat i szkolic się w graniu nią... jak dla mnie misje na turniejach z zamianą armii są straszliwie głupim pomysłem... poza tym nie wiem jak wy, ale ja do swojej armii jestem przywiązny i nie tak średnio podoba mi się pomysł, żeby ktoś inny nią grał... pozdrawiam...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 23:13, 27 Gru 2007    Temat postu:

poprawka czekam na dalsze opinie o misjach, a temat zamian armii proponuję zakończyć
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 19:46, 30 Gru 2007    Temat postu:

Regulamin:
http://www.miscast.fora.pl/warhammer-40k,4/battle-cannon-09-02-08-regulamin-zgloszenia-wy,1373.html#20838
Na wskazanie ewentualnych błędów macie czas do nowego roku tak gdzieś w środę wyśle zgłoszenie i zainstaluję go na gildi (PROSZĘ MNIE NIE UBIEGAĆ)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:57, 30 Gru 2007    Temat postu:

Regulamin zdaje mi się wporządku Smile uważam jednak że potworki mają za silny sv, ja bym dał 3sv/4inv.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 20:16, 30 Gru 2007    Temat postu:

Widzisz chodzi o to żeby tych punktów nie dało się "zrobić" jedną salwą z dwóch trzech odziałów ewentualnie wspartych psoniką. W końcu ile w tej grze widziałeś zwierzaków tak silnych kosztujących aż tyle?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Nie 20:47, 30 Gru 2007    Temat postu:

Zmienna grawitacja raczej ok

Kto zajebie tego stwora mając do rozwalenia jeszcze armię przeciwnika?? Confused. W tym momencie jest niemiły wybór czy bić przeciwnika czy potwora. Poza tym odbijanie mocy jest trochę dziwaczne, bo czy stworek też rzuca psychic test czy nie i jak się ma odbijanie do lasha?? Kto następnie przestawia czarodzieja??

Drugi cel trzeciej misji taki na siłę wymyślany Confused. Może coś ciekawszego niż "rozbij go??, a poza tym to mi raczej styka.

Czwarta misja pomimo, że za nią nie przepadam to przynajmniej normalna Smile

Swoją drogą uważam, że powinny być stoły obcięte przynajmniej do 48"x60", bo takie są po prostu za duże na te pts Confused.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olek
Czempion



Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Nie 20:48, 30 Gru 2007    Temat postu:

Plk Gromek napisał:
uważam jednak że potworki mają za silny sv, ja bym dał 3sv/4inv.


Dużemu a małemu to max 4sv/5inv. Kendo w twojej wersji to tego nie bedzie można zabić zraninie bedzie sukcesem. Kenod IMkO to srogo przesadziłeś z tymi stworkami. I zabrał bym i cover. Lustro nawet spoko tylko jak z lashem kto bedzie wybierać gdzie przesuwa sie czarodziej czyżby był to przecwnik Question Rending na małych stworkach pytam sie po co czy one nie są jeszcze za słabe bez niego.


Reszta misji jest spoko bez zbędnych udziwnień moim zdaniem grywalne.

Punkty hobbystyczne też spoko.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mike
Czempion



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 21:28, 30 Gru 2007    Temat postu:

Stworki za twarde. LoS po prostu powinien na nie nie działać. Rendingi niech zostaną. Jeśli mając mieć tak fatalnego sejwa to chociaż obetnij im Woundy. Grubemu do 4 a małym do 2.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 21:30, 30 Gru 2007    Temat postu:

Cytat:
Kto zajebie tego stwora mając do rozwalenia jeszcze armię przeciwnika?? . W tym momencie jest niemiły wybór czy bić przeciwnika czy potwora. Poza tym odbijanie mocy jest trochę dziwaczne, bo czy stworek też rzuca psychic test czy nie

Cytat:
Dużemu a małemu to max 4sv/5inv. Kendo w twojej wersji to tego nie bedzie można zabić zraninie bedzie sukcesem. Kenod IMkO to srogo przesadziłeś z tymi stworkami. I zabrał bym i cover.

-czego wy się tego covera czepiacie? myślicie że jak ma ochronę tego typu to w szarży bez granatów zmiecie szarżującego po inicjatywie czy jak?
-kto i gdzie napisał że misja musi być łatwa? zresztą skoro można grać na zasadzie przeciwnik ma przewage punktową = moja armia razy dwa (różne misje i to na turniejach też bywają) i wygrać to tu też powinno się dać radę co wy byście za każdym razem chcieli cele misji przy których pozamiatanie przeciwnika daje te punkty z automatu? weź jeden z drógim pogłówkuj czasem masakrę zgodze się ciężko będzie zrobić w tej misji ale wciąż daje się ją wygrać
Cytat:
Poza tym odbijanie mocy jest trochę dziwaczne, bo czy stworek też rzuca psychic test czy nie

nie psyker już to przecież zrobił
Cytat:
i jak się ma odbijanie do lasha?? Kto następnie przestawia czarodzieja??

gdybym zapomniał zapisać to zdanie w zasadach:
Cytat:
Niepodatność na psychologię – Stworki automatycznie zdają wszelkie testy oparte o współczynnik Ld, są odporne na wszelkie efekty psychologiczne, ale nie są Fearles, ignorują wszelki przymusowe ruchy wywoływany przez psonikę lub rzeczy pokroju Inferno Shels

to powiedziałbym że działa zasada że przeciwnik wykonuje rzuty itp za stworka
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Nie 21:52, 30 Gru 2007    Temat postu:

Żeby zasadzić masakrę w misji z potworami to trzeba wybić przeciwnika go zera zabić przynajmniej dużego i 1 małego stwora i jednocześnie nie stracić więcej niż 249pts... Już widzę jak ktoś wklepuje maskę Confused

Swoją drogą to widełki są schizowe Confused. Za trudno IMO maskę wklepać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 22:03, 30 Gru 2007    Temat postu:

Ale ty upierdliwy jesteś. Od kąd pamiętam ustawiam takie widełki punktowe, a zaczęło ci to przeszkadzać dopiero cos z turniej dwa temu. A wcześniej jakos udawło się zakładac masakry. Wiec o co chodzi? Czy to strach przed tym że nie potrafisz zrobić masakry w taki sposób?
Weź z łaski swojej zdefiniuj mi co to według ciebie znaczy zamasakrować przeciwnika. Bo według mnie jest to wykonanie misji połączone ze spuszczeniem takiego łomotu przeciwnikowi żeby w najbliższym czasie nie mógł ci podskoczyć na twoim odcinku frontu.
Odnosnie misji numer 3 to masz jakiś sensowny pomysł na cel misji zamiast rozbicia? Swoją drogą dziwne że ci przeszkadza bo wredcz modelowo wpasowuje się w typ gry o który was ostatnio podejżywam - czyli ulubiona misja to taka w której jeśli wytłucze się przeciwnika to punkty z misji same wpadną
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Nie 22:25, 30 Gru 2007    Temat postu:

Moim zdaniem jak wybijesz przeciwnika do nogi nie tracąc NIC to można powiedzieć, że go zmasakrowałeś Confused.

Co do trzeciej misji to już ciekawsze się wydaje nie wiem choćby wybrać oddział, który jak przeżyje bitwę to dostaje się za niego pts. Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 14, 15, 16  Następny
Strona 8 z 16

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin