Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Battle Cannon 9.II.2008
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 14, 15, 16  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 17:12, 01 Sty 2008    Temat postu:

Niech wam bedzie. Zmieniłem troch.ę zasady tego potworka
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olek
Czempion



Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Wto 18:28, 01 Sty 2008    Temat postu:

Cytat:
Duży: Ws 6, Bs-, S 8, T 8, W 5, I 4, A k6+2, Ld 10, Sv 2+/3+ Inv


Dobra pomysł z tym obniżaniem inva i covera jest dobry bo ten potwór stał sie deczko łatwiejszy do zabicia i w pewnym momencie powinny sie na nim posypać woundy Very Happy Cool , ale dawanie mu 8 T Shocked to nie jest fajne Confused. Ten stwór zrobi sie dopiero twardy i moim zdanie 7 T w zupełności wystarczy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:33, 01 Sty 2008    Temat postu:

Ja tam tą gadzine bym troche pozmieniał Smile ale co tam i tak nastukam tego stwora:D.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 19:21, 01 Sty 2008    Temat postu:

Czego wy znowu chcecie? Narzekaliście na inv - zmieniłem, narzekaliście na covera - zmieniłem, proponowaliście w zamian poprawkę tafa - zmieniłem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Wto 19:31, 01 Sty 2008    Temat postu:

Kendo... Wszystkich się czepiasz, że nie czytają dokładnie, a sam nie jesteś lepszy... Mike mówił, że można by podnieść T do 8 w przypadku kiedy dajemy 1 dużego potwora za 1000, a nie 2 małe i jeszcze duży z 8T...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 19:46, 01 Sty 2008    Temat postu:

A o ironi to słyszałeś kiedyś?

Dwie rzeczy które nie dają mi spokoju:
- wciąż nie mam nikogo na niegrającego sędziego pomocniczego
- czy ktos podjąłby się skonstruować logo do naszego turnieju? takie coś nie duże bo ja wiem w pikselach dajmy na 100 na 100? no w każdym razzie takie cos co mozna by montować na kartach gracza / dyplomie?


Ostatnio zmieniony przez Doom dnia Wto 19:47, 01 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
saji
Czempion



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:01, 01 Sty 2008    Temat postu:

Jeśli chodzi o ten znaczek to moze cos prostego?
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 20:08, 01 Sty 2008    Temat postu:

No nie przesadzajmy raczej chodziło mi o cos bez napisów pozatym podobne cuś jest już na dyplomach i srednio mi się podoba
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 15:19, 02 Sty 2008    Temat postu:

Jako, że rozważam wycieczkę do was, mój komentarz na temat misji:
1. ok
2. to nie stworki, to potwory - duży do kibla, małe do przemodelowania i obcięcia zasad specjalnych - są za mocne, zbyt namieszane
3. totalna pomyłka - dwa złe rzuty, a tak naprawdę jeden na wybór strefy i jeden gracz może pakować figurki - totalnie niezrównoważone i znów jakieś mieszanie A/B, które skomplikuje i wydłuży grę ponad odporność przeciętnego gracza...
4. spoko

tyle mojego
Powrót do góry
Olek
Czempion



Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Śro 20:26, 02 Sty 2008    Temat postu:

Piszczu będzie PRO Cool jak wpadniesz Very Happy i mam nadzieje, że weźmiesz jak najwięcej osób ze sobą było by świetnie Very Happy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:08, 02 Sty 2008    Temat postu:

Ja zastanawiam się czy wogóle warto w wielkiego stwora pruć.
1) Jest tak twardy że potrzeba naprawde niezłej mocy żeby go zranić........no i do tego in na 3+
2) Po co ryzykować skoro najjwyżej wbijemy mu 1 ranę bądź 2 skoro taką siłe ognia mogliśmy skierować w jednostki przeciwnika
3) I właśnie często nie opłaca się do nie go sztrzelać uderzać bo później (założmy pofarciliśmy) i wbiliśmy mu 3-4 rany przeciwnik może sobie go próbować dobić czym się da żeby zdobyć 500pkt

Wniosek, nie warto do niego zaczynać sztrzelać bo może to nam spowodować że oddamy ture sztrzelania oraz 500pkt przeciwnikowi. Dlatego wydaję mi się że nikt nie otworzy do stworka tego ognia tylko będą go omijaćSmile.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 10:18, 03 Sty 2008    Temat postu:

Cytat:
to nie stworki, to potwory

Cichaj chyba nawet inkwizycyjni nie są takimi reakcjonistami żeby wołać potwór na coś o czym nie wiedza jak wygląda Wink
Cytat:
i obcięcia zasad specjalnych

A która konkretnie ci tak mocno się nie podoba? I dlaczego?
Cytat:
dwa złe rzuty, a tak naprawdę jeden na wybór strefy i jeden gracz może pakować figurki - totalnie niezrównoważone

Dlaczego?
Cytat:
A/B, które skomplikuje i wydłuży grę ponad odporność przeciętnego gracza...

A tego to już zupełnie nie rozumiem, chyba że przez to wydłużenie gry rozumiesz przetłumaczenie zasad leniowi któremu nie chciało się ich przeczytać, co niestety jest u nas raczej częste Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Czw 14:01, 03 Sty 2008    Temat postu:

Można przeciwnikowi ściąć LoS przestawieniem terenów albo wystawić jakiś skimmer na ostrzał jak nie mega sporo oddziałów, które się kryje za jednym laskiem Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora
saji
Czempion



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:41, 03 Sty 2008    Temat postu:

Kendo.. trza koniecznie zmienić te 2 misje,owszem zmienna grawitacja jest gut , ale eksterminacje i zabójcze iluzje wymienił bym na coś turniejowego/może z challengera coś co sie wszystkim podobało?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 22:45, 03 Sty 2008    Temat postu:

Doom napisał:
Cytat:
i obcięcia zasad specjalnych

A która konkretnie ci tak mocno się nie podoba? I dlaczego?
szczerze większość, a przede wszystkim ich ilość 2 figurki mają więcej zasad specjalnych niż większość armii - pytanie PO CO?? skoro są tylko dodatkiem do walki dwóch armii...
Doom napisał:
Cytat:
dwa złe rzuty, a tak naprawdę jeden na wybór strefy i jeden gracz może pakować figurki - totalnie niezrównoważone

Dlaczego?
Zamiana area na byle górkę wyswigową to mega zmiana w strefie, a potem A np Death Company a B minmax w rogu ...idiotyzm

Doom napisał:
Cytat:
A/B, które skomplikuje i wydłuży grę ponad odporność przeciętnego gracza...

A tego to już zupełnie nie rozumiem, chyba że przez to wydłużenie gry rozumiesz przetłumaczenie zasad leniowi któremu nie chciało się ich przeczytać, co niestety jest u nas raczej częste Sad
Patrz przykład wyżej - już wolałem syrenę w starym CSM
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 14, 15, 16  Następny
Strona 10 z 16

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin