Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

6 edycja przemyślenia, filozoficzne rozważania
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Nie 22:17, 01 Lip 2012    Temat postu:

Specjalne tereny, tako samo jak sojusznicy, beda polegac na tym, ze NIE beda dopuszczane na turniejach.

Pojazdy sa strasznie slabe obecnie. Landka mozna otworzyc 4 glancingami, teraz nawet missile launchery sa bronia zaglady. Poza tym, dalej 1 penka moze landka otworzyc. Nawet latacze wydaja mi sie mocno srednie, bo wykonuja tylko 1 obrot i to PRZED ruchem.

Jump packi trafia sie normalnie, chyba tylko flyery sie gorzej trafia.

Dlaczego niby tau jest mocne? Jeszcze nie gralem, ale BA na 40 jump packach + DC powinny gromic wszystko.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:45, 01 Lip 2012    Temat postu:

To ja parę przemyśleń po dzisiejszej grze Wink
Ogólnie bardzo fajne ale konkrety Wink.

Pojazdy rzeczywiście osłabione i to nawet bardzo, szczególnie bolało jak w CC 5 wychy z haywire zniszczyło zdrowego BW. To już koniec ery pojazdów aczkolwiek uważam że nadal część z nich będą pojawiać się na stole, a niektóre nawet dostały boosta małego.

Dodatkowo trzeba więcej znaczników/oznaczeń odnośnie HP, walka wręcz też wymaga trochę teraz uwagi bo się zmieniła. Do tego dochodzi precision shot o którym łatwo zapomnieć Wink.
Ciekawie jest u nobów bo ze względu że kazdy jest bohem można look out sir robić tak aby pierwsza linia nie ginęła. Aczkolwiek alokacja woundów u nobów i innych wielowoundówych postaci może się czasem mylić ze względu na wcześniejszą alokację dlatego bez tabelki lub oznaczeń można się pogubić Wink.

Random tereny są dość fajne, taki jeden na stole mógłby być bo dodaje smaczku grze Wink.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kero
Czempion



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pon 9:46, 02 Lip 2012    Temat postu:

Czemu tereny specjalne mają nie być dopuszczane do turniejów?

Wydaje mi się dziwne obcinanie zasad specjalnie na turniej... Po to wydali nowe zasady żeby z nich korzystać.


Jeśli to koniec mechów, to ciekawe jak teraz gwardia będzie się prezentować Very Happy Choć hydry chyba będą zabójcze dla flyerów.


Ostatnio zmieniony przez Kero dnia Pon 12:36, 02 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
saji
Czempion



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:49, 02 Lip 2012    Temat postu:

A po to że jak coś jest niegrywalne albo przegięte to należy tego unikać tak było przecież zawsze , games workshop swoje , turniejowa scena swoje , a to wychodzi na plus bo gdyby gracze nie ingerowali w to co tworzy games workshop to bylby placz i lament - "ALE TO PRZEGIETE" / "BEZ SENSU TO!"itd.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:27, 02 Lip 2012    Temat postu:

Kero napisał:
Czemu tereny specjalne mają nie być dopuszczane do turniejów?

Wydaje mi się dziwne obcinanie zasad specjalnie na turniej... Po to wydali nowe zasady żeby z nich korzystać.


Jeśli to koniec mechów, to ciekawe jak teraz gwardia będzie się prezentować Very Happy Choć hydry chyba będą zabójcze dla flyerów.


Tereny to będzie zależne od organizatorów, ja na pewno jeden arecheotech lub tego typu teren na stół będę dopuszczał na lokalach. Dodaję to smaczku a zupełnie balansu gry nie zmienia gdyż będzie on w strefie zazwyczaj neutralnej/na środku. Po za tym powiedzmy sobie szczerze komu się już nie chce rzygać tym taki standardowym ustawieniem na stole, a tak przynajmniej będzie znośnie Wink.

Mech gwardii wg mnie może się sprawdzać fakt będą spadać szybciej ale jednak nie jest łatwo wbić tyle HP. Sądzę że będą pojawiać się lemany i artyleria, co do Hydr to zależy od flyerów, będą dobre to hydry też, będą słabe i mało popularne to hydry tym bardziej.
Zapominamy też że piechota jednak też będzie mniej wytrzymała Wink.

Natomiast sojusze dla mnie są spoko kiedy jest to z jednej frakcji jak imperium i chaos jest ok. Jednak jakoś głupio walczyć dla mnie przeciwko np nekroni i bladzie. Takie dzikie bo jeżeli chodzi o przegiętość to nie są wystarczy spojrzeć na faqi i widzimy że wszystkie combosy o których gracze pisali zostały zniwelowane.

Sądzę że sojusze będą mieli bana ale na jednym dużym turnieju pewnie będą dopuszczeni.


Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Pon 14:36, 02 Lip 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Pon 17:11, 02 Lip 2012    Temat postu:

saji napisał:
A po to że jak coś jest niegrywalne albo przegięte to należy tego unikać tak było przecież zawsze , games workshop swoje , turniejowa scena swoje , a to wychodzi na plus bo gdyby gracze nie ingerowali w to co tworzy games workshop to bylby placz i lament - "ALE TO PRZEGIETE" / "BEZ SENSU TO!"itd.




W chwili obecnej tworzysz Polhammera. Nie wiem skąd wniosek że coś jest niegrywalne albo przegięte? do tego trzeba testów i kilku gier - podręcznik mamy dopiero 3 dni w Polsce, a scena turniejowa już się zastanawia co wywalić i co przyciąć - chyba nie tak to powinno wyglądać - najpierw testujmy, a potem rezygnujmy.



Jedyny sensowny powód usunięcia budyneczków to czas w jakim odbywają się turnieje, bo już jest ciężko się wrobić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kero
Czempion



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pon 21:46, 02 Lip 2012    Temat postu:

nie wiem właśnie w jaki sposób specjalne budynki mogą być przegięte. o ile sojusze potrafią być straszne jak necroni i bladzie ale budynki są neutralne i specjalne mogą być zarówno w jednej jak i w drugiej strefie rozstawienia. Co w tym przegiętego?

popieram Myśka że nie ma co podejmować tak szybko takiej decyzji, mi też już przejadły się te identyczne rozstawienia stołów.

Gromku, martwi mnie że tak może być z tymi hydrami, choć chimery przydadzą mi się tak czy siak a opcja zmiany na hydre to kwestia magnesu u mnie.

Cieszy mnie twoja teoria że Lemany mogą wrucić do łask Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Wto 5:49, 03 Lip 2012    Temat postu:

Hydry będą dobre na DE i E, w innych przypadkach praktycznie bezużyteczne.


Wiele zyskuje Vendetta, trafiasz ją na 6 ew. strzelasz miskami i trafiasz ja na BS, ale na 5 glanujesz - 3 HP i możliwość wylecenia za pole bitwy powoduje, że jest praktycznie niezniszczalna(chyba że trafisz na gwardię z hydrami).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:28, 03 Lip 2012    Temat postu:

Zawartość nowego startera z dokładnym uzbrojeniem

Cytat:
Dark Angels
Captain Balthasar(In Power Armor, not in Terminator Armour)
Librarian (In Power Armor)
Deathwing Squad (5 strong, with Storm Bolters, no Stormshields)
Tactical Sqaud (10 strong, with 1 Plasma Cannon and 1 Plasma Gun)
Ravenwing Squad (3 Bikes)

Equipment
captain with power sword, combi-plasma, iron halo.
librarian with bolt pistol and force sword
combat squad sarge with plasma pistol and chainsword, 2 plasma gun, 7 bolter
death wing sarge with power sword and storm bolter, 1 assult cannon and 1 chain fist,others 3 power fist
raven wing sarge with chain sword, one bike with plasma, one with pisotl, all twin link bolter
they all have frag and krak grenades

Chaos
Lord (In Power Armor)
Chaos Dreadnought (With Twin Linked Melta and DCCW)
Chosen (6 strong, with Power Maul, Power Fist and Lightning Claw)
Cultists (20 strong, half with close combat weapon and pistol, the other half with assault rifle)

Equipment
Lord with power sword and plasma pistol
dreadnought ( the name in Chinese is something like hell beast, but I assume it's dread from rumors) with multi-melta and power fist( dreadnought fist?)
chosen champion with power maul , 1 lightning claw, 1 power fist, 1 power axe, 2 close combat weapon
cultist leader with 2 ccw, 1 flamer, 8 with ccw and auto pistol
cultist 2 leader with shotgun and ccw, 1 heavy stubber, 8 autogun
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kero
Czempion



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Wto 18:31, 03 Lip 2012    Temat postu:

Ciekawe kiedy wyciekną zdjęcia, jak wyglądają figurki ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Wto 19:29, 03 Lip 2012    Temat postu:

Sojusznikow beda bronili gracze IG/SW/GK/BA glownie, a tyrki, eldarzy, Deldarzy beda przeciw. Pytanie czy chcemy boostowac armie i tak mocne i z ogromem roznych mozliwosci w dexie czy nie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kero
Czempion



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Wto 21:46, 03 Lip 2012    Temat postu:

Biorąc pod uwagę że znaczna większość graczy gra IG/SW/GK/BA, nie widzę problemu w sojuszach.

Poza tym niektóre armie wcale nie mają takiego ogromu możliwości jak się wydaje. Wilki z tego co pamiętam mają chyba tylko jedną sensowną wersję troopsa.

Gwardia też ma tylko piechotę i więcej piechoty. Kilku Marines na stole mogłoby urozmaicić rozgrywkę.

Nie upieram się jednak przy sojuszach, jeśli inni gracze ich nie chcą. Uważam jednak, że obcinanie nowej edycji z takiego smaczku jak specjalne tereny jest niepotrzebne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Wto 22:14, 03 Lip 2012    Temat postu:

Cytat:
Biorąc pod uwagę że znaczna większość graczy gra IG/SW/GK/BA, nie widzę problemu w sojuszach.


Skoro tak to na pewno sie nie dogadamy w temacie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
saji
Czempion



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:55, 03 Lip 2012    Temat postu:

Co do polhammera ,żeby sprostować ja nigdy nie byłem jego zwolennikiem ale jednak widać chociażby tak jak w przypadku WHFB - niektore rozpiski byly absurdalne i potrzebne byly ciecia na co wszyscy przystawali BARDZO chetnie , no chyba ze grali tymi ograniczanymi armiami tu aprobata byla juz mniejsza.

Co do samych terenów nie wiem jak one dokładnie działają , ja tylko tlumacze czemu niektóre zasady powinny być korygowane przez graczy , poza tym kazdy organizator turnieju ma prawo ustalac takie zasady jakie mu sie podobaja , ludzie przychodza znaczy akceptuja , a nie muszą.
A jeżeli wiekszosc organizatorow stwierdzi absurdalnosc tych terenów to chyba jednak cos jest na rzeczy tym bardziej ze ludziom zalezy na zbalansowanej i rownej rozgrywce.

P.S zapomnialem dodac - po to są specjalne tereny żeby GW jeszcze więcej zarobiło (pewnie niedlugo wydadza jakies super fajne ruiny itp. , a kto tego nie widzi ten OSIOŁ Laughing


Ostatnio zmieniony przez saji dnia Wto 22:56, 03 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Śro 4:59, 04 Lip 2012    Temat postu:

Nie twierdzę że tworzysz Polhammera, ale z tego co widze to 3 dni po wydaniu podręcznika ekipa trójmiejskich orgów turniei zastanawia się co wywalić i co przyciąć.

Specjali zabraniali, a teraz się okazuje, że wcale nie tacy są straszni.
Tereny pewnie też nie są straszne, bardziej obawiam się tych aliesów, ale dopóki niepotestujemy to się nie dowiemy co jest dobre.

Tak btw. na każdą przegiętość jest rozwiązanie - Indepów i specjali można teraz wyciągać moździerzami i snajprkami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin