Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

O&G 1500
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Wto 16:19, 31 Paź 2006    Temat postu: O&G 1500

Black orc big boss 150
(choppa, martog's best basha, heavy armour, bigged's kickin' boots, boar)

Black orc big boss 129
(choppa, sword of might, heavy armour, bigged's best kickin' boots)

Orc big boss 125
(battle standard bearer, gork's waaagh banner)

24 orc boyz 188
(additional choppa, musician, boss)

10 forest goblin spider riders 160
(musician, boss, standard)

19 black orcs 300
(musician, boss, standard, gork's waaagh banner)

9 orc boar boyz big'uns 323
(musician, boss, standard, gork's waaagh banner)

orc boar chariot 85
(extra orc)

snotling pump wagon 40

total:1500
modele: 67

Jak pewnie zauwazyliscie, rozpa nie ma zbyt duzo modeli, ale postanowilem zlozyc taka rozpiske, ktora ma za zadanie uderzyc wszystkim w jednym momencie, a kiedy to zalezy od tego czy zaczynam czy nie Smile. Orczy rydwan wspomaga sile uderzeniowa, a snotlingowy jedzie do wroga i szarzuje kiedy mu na to kostki pozwola (tak poza tym wzialem go dlatego, ze bardzo podobaja mi sie jego zasady, wyglad i klimacik Very Happy )
Czekam na surowa krytyke (tu oczywscie moge liczyc na kenda Very Happy ), ale i tak wyprobuje ta rozpe w klubie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Lord Dowódca



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Wto 20:10, 31 Paź 2006    Temat postu:

Moim skromnym zdaniem przydało by się zamienić jednego z bossów na szamana. Jakiś magik zawsze się przyda. W tym wariancie, Twoja armia jest bardzo narażona na magię. Jak spadnie (nie daj Gorku) kometa, to może nie być czego zbierać, jak jakis boss ucieknie, i LD osłabnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Wto 20:30, 31 Paź 2006    Temat postu:

Na 1500 i tak nikt nie uzywa raczej duzej ilosci magii Very Happy Ale przemysle to, chociaz nie wiem, ktorego bossa bym zmienil, bo wszyscy sa potrzebni do mojej taktyki Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Lord Dowódca



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Wto 22:18, 31 Paź 2006    Temat postu:

Właśnie tu jest problem. Armia jest dobrze złożona do walki wręcz, i wszyscy big bossowie wydają się być brakującymi ogniwami łańcucha. A na 1500pkt. wiele armii używa magii. W 95% rozpisek znajduje się przynajmniej jeden mag, a nawet jeden może Ci nieźle namieszać, jeśli masz małe szanse na odpieranie czarów. Osobiście bym Ci radził wyrzucić BsB z rozpiski.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WRZESLAW
Weteran



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ciemna strona wrzesiny

PostWysłany: Wto 23:29, 31 Paź 2006    Temat postu:

failur/error 42/bigged's best kickin nie moze być dane dla 2 bohaterów.

ŻADEN magiczny przedmiot poza DS i PS nie moze występowac 2 razy
(jeszcze grzybki chyba mogą)

a tak ode mnie

Rozbij spidery na 2x5 wiecej zwojują.
Zastanawiał bym sie tyż nad rozbiciem bigun-ów - Wizualnie bedzie ciebie wiecej
Wywalił bym zwykłego bossa, a blackorkowi dał bym BSB i zostawił sword of might. Ew dał cos jeszcze bo mozesz( albo sztandar albo magic stuff)

ALEX ty widzisz magów ale nie wiesz ze to są caddy(1lvl i 2 DS) tacy magowie sa tylko poto aby nikt magią nie dowalił im. Nie jestem zadnym tam wypas graczem ale wiem ze (prawie*)nikt nie kozysta z magii

*Chaos tzeentcha, VC i TK. Wiecej nie wymyśle

BRONCI PANIE BOZE WYWALAC BSB W ARMII Z PIECHOTĄ[/url]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Wto 23:36, 31 Paź 2006    Temat postu:

Nie moge big'unsow rozbic, bo moge miec tylko jeden oddzial. Ale z pajakami to tez o tym myslalem, ale nie bylem pewien czy to cos da.Z tym sztandarowym to przemysle, moze masz racje Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WRZESLAW
Weteran



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ciemna strona wrzesiny

PostWysłany: Wto 23:41, 31 Paź 2006    Temat postu:

co do alexa jeszcze to jak myślisz ze komety z nieba co ture BĘDĄ SPADAC ZAWSZE to ci krzyzyk na droge bracie...

za tego BSB co go teraz masz mógłbyś wystawic drugi odział orkasów, tylko ze po 20 i bez bossów. ew jeśli nie starczy punktosów to moze NG z fanolami, one zawsze sprawiają graczom problem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Śro 0:04, 01 Lis 2006    Temat postu:

Black orc big boss 150
(choppa, martog's best basha, heavy armour, bigged's kickin' boots, boar)

Orc big boss 114
(sword of might, heavy armour, battle standard bearer)

25 orc boyz 205
(additional choppa, musician, boss, standard)

5 forest goblin spider riders 71
(musician)

5 forest goblin spider riders 71
(musician)

20 night goblins 125
(musician, standard, boss, fanatic)

19 black orcs 275
(musician, boss, standard)

5 orc boar boyz big'uns 203
(musician, boss, standard, gork's waaagh banner)

orc boar chariot 80

Giant 205

total:1499
modele: 83

Po lekkich przerobkach wyglada to tak (dalem ja drugi raz, aby moc porownac), ale taktyka nadal ta sama, a brzmi... WAAAAAAAAGH Very Happy


Ostatnio zmieniony przez Ederus dnia Śro 18:27, 01 Lis 2006, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WRZESLAW
Weteran



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ciemna strona wrzesiny

PostWysłany: Śro 0:20, 01 Lis 2006    Temat postu:

było by łatwiej gdybyś rulebooka poczytał Confused Sztandarowy armii moze miec ALBO magiczny sztandar i zwykła broń ALBO magicznąbroń(jednoręczną), magiczną zbroje (bez tarcz) i zwykły sztandar.

Nie liczył bym tylko na WAAAAGH. Wież mi że na to biegnięcie mozna znaleźć banalny sposób i cała twoja armia zamiast zaszarżowac pierwsza, ucieknie. Nie ma co liczyc na jeden aspekt armii.

Co takiego daje ten waaaagh baner poza tym

Mędrkuje a sam taktyk-**** jesem Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Śro 9:57, 01 Lis 2006    Temat postu:

Juz tam poprawilem ta bron (o tym nawet codexie pisze, ale poprostu zapomnialem o tym Smile ). Gork's waaagh banner raz na gre dodaje d6 do szarzy (przedtem dodawal 1' jak sie szlo w kierunku do najblizszego wroga i 2' jak sie na niego szarzowalo). Moze ta rozpa jest slaba, ale mam wielka ochote nia zagrac Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 10:46, 01 Lis 2006    Temat postu:

Nie wyglada tak źle. Ten banner jest magiczny więc nie może sie powtarzać w armii. Czyli możesz go dać jednej jednostce. IMHO spisałby się u boar boysów. Podoba mi się ze względu na klimatyczność. W końcu ktoś chce pograć bez hordy nocnych goblinów. Choć jeden oddział nie byłby głupim pomysłem bo zabezpieczałbyś sobie nim jakąś flankę. Pajączkom wywal te sztandary bo to dla przeciwnika będzie 100VP po ich wybiciu w hth. Ja bym zostawił tylko po muzyku. Ich celem powinno być wspomożenie piechoty w walce wręcz przez szarżowanie przeciwników od boku żeby dostać bonus za flankę i zdjąć szeregi lub polegnięcie chwalebnie w jakieś misji samobójczej żeby ustawic sobie wroga na pozycję do ataku. Trzymaj je za innymi oddziałami jeśli przeciwnik ma magów lub strzelców.
Bohaterowie są chyba ok. Choć można by zmienić tego sztandarowca na zwykłego orka z oszczędzić kilka pkt.
Snoot wagony liczą się chyba jak rydwan czyli każda armata niszczy taki jednym strzałem. Ale zagraj najlepiej z imperium i zobacz jak wyjdzie. Ja bym je wywalił + za te nadwyżkowe sztandary + czempion od dzików w którym masz szefa to może by starczyło na Giganta. A ten zrobi wiecej. Big unsi z szefem będą bardzo drogim oddziałem. Moze ich przytnij do 5+bos a za resztę wstaw nocniki.Choć nie wiem czy starczy Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Śro 14:10, 01 Lis 2006    Temat postu:

Jak zostalem uswiadomiony, ze tylko raz moge miec jakas rzecz magiczna to doszedlem do wniosku, ze chyba jednak troche masy sie przyda Very Happy Gobliny z jednym fanatykiem jako straszak Smile Gigant dodaje stylu, rydwan robi to co umie najlepiej czyli jezdzi i niszczy Very Happy, a orkowie robia DUUUUUZE WAAAAAGH Very Happy Wyprobuje ten myk z mniejszym oddzialem big'unsow, moze sie sprawdzi Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 14:28, 01 Lis 2006    Temat postu:

No teraz wyląda to całkiem przyjemnie, możesz przeć do przodu piechotą, masz dziki i rydwan do szybkiego wsparcia i duuużego typa który może sobie poradzić z większością jednostek przeciwnika i jeszcze wzbudza terror . No i taki treeman może teraz od kogoś oberwać.
Klimatycznie. Teraz przetestuj w praniu. Bo to już tylko kwestia wypracowania strategii.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Śro 15:21, 01 Lis 2006    Temat postu:

Jesli ta rozpa sie sprawdzi to bede z siebie bardzo zadowolony, bo jednak nie trzeba bylo wiele zmieniac Smile, a dopiero zaczynam grac w battla Smile Dzieki za rady, zobaczymy jak sie sprawdzi ta rozpa Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 18:22, 03 Lis 2006    Temat postu:

Jeżeli zagrasz tym w klubie to napisz jak co się sprawdziło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin