Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

More *** For Prince Of Excess na 1,350kafla
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saji
Czempion



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:39, 07 Lis 2006    Temat postu: More *** For Prince Of Excess na 1,350kafla

-Lord- Bike, Rune, Dark blade,Mark "księcia",dem mutation,aura,Doom Siren, furious charge,Frag Granades 226pt's

-Sorcerer Slaanesha
clawy, sila, mutacja, tough i speed do tego furious charge,5 minor psychic power
220pt's

6xNoise Marine-Blastmaster ,Plasma pistol
Chempion(free) - Power fist
Tank Hunters 167 pt's

6xNoise Marine-flamer
Chempion-power fist
Furious Charge
153 pt's
Rhino:Smoke Luncher , extra Armour 58 p's

5xNoise Marine-Blast Master,Plasma gun
Tank Hunters
130 pt's

6x Terminators : 2x Blast Master 4x Sonic Blaster,3x power fist , 3x Power weapon
Tank Hunters
225 pt's

Predator : Autocannon , Heavy Bolters , Dem Possesion , Mutated Hull

160 pt's

Rady , porady i krytyka mile widziane.
Pozdrowienia,Saji.


Ostatnio zmieniony przez saji dnia Nie 23:01, 24 Gru 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 12:10, 08 Lis 2006    Temat postu:

Po pierwsze temat to jednak walnołeś taki że chyba wszystkie programy cenzorskie z miejsca go zblokują w dodatku prawie napewno narusza regulamin forum (zależnie od interpretacji fragmentów o treściach obscenicznych/nieprzyzwoitych jeśli dobże pamiętam)
Po drugie taktykę opracować musisz sam, bo inaczej nigdy nie nauczysz się grać na poziome wyższym niż dolne granice przecietnego
Po trzecie przy takim ukałdzie armi strategia gry narzuca się raczj sama: strzelasz, strzelasz, strzelasz, a jak cos podejdzie to w mordę, na ziemię i kopać po nerach dopuki nie przestanie się ruszać i wydawać dzwięków
Po czwarte właściwie to chyba nic już nie... anie jest jeszcze jedno po co ci fragi na lordzie skoro masz syrenę która działa znacznie lepiej?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
saji
Czempion



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:45, 09 Lis 2006    Temat postu:

Po Pierwsze : taka taktyka mi odpowiada : strzelac , a jak cos podejdzie to to w mache klepac, ale jest tez lord ktory jezdzi po polu bitwy i klepie co sie da dopoki go nie zaklepia ;p.
Po drugie:mój lord lubi jak ma jakis smieszny przedmiot przy pasie ktory robi "BOOM!".
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 23:47, 09 Lis 2006    Temat postu:

Kendo po to zamieszcza sie rozpiski żeby ktoś je komentował z podaniem słabych stron lub właśnie możliwości zastosowania. Wiadomo, że chłopak musi coś wypracować ale nic się nie stanie jak mu coś podpowiesz jak expert od WH40k . A Ty saji mógłbyś podać jaką chcesz zastosować tym taktyke.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 11:01, 10 Lis 2006    Temat postu:

Cytat:
Kendo po to zamieszcza sie rozpiski żeby ktoś je komentował z podaniem słabych stron lub właśnie możliwości zastosowania.

Rozpiska jest względnie dobra - więc co tu komentować zmiany kóre bym proponował są raczej kosmetyczne niż taktycznie ważne (no może poza jedną; żeby zmienić pistolet plasmowy na karabin)
Cytat:
taka taktyka mi odpowiada : strzelac , a jak cos podejdzie to to w mache klepac,

co do ogulnej taktyki to zgadzamy się że główny argument to wysyłanie przeciwnikowi głośnych i wybuchających argumentów. Najwazniejsze czego będziesz musial sie nauczyć to jak (z duzym naciskiem na kiedy) uzywać kontry. Odnosnie kolesia na motorku to lepiej załóz mu kaganiec bo jak sam bedzie ganiał po stole bez mozliwości szybkiego wsparcia przez resztę ekipu to częst będziesz dawał przeciwnikowi jakieś 100 punktów zamiast je mu zabierać (podjeżdzasz kosisz minmax, albo coś w tym guście a potem dostajesz tyle ognia w mordę że zostaje maly krater, albo doskakują ze dwa fisty z podobnym efektem)
Cytat:
mój lord lubi jak ma jakis smieszny przedmiot przy pasie ktory robi "BOOM!".

To wybrał zły przedmiot bo frag to conjwyzej takie małe "pyk" robi, jeśli już to daj mu melta bombę, sama w sobie głośna nie jest ale jak przykleisz coś takiego do baku leman rusa...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
saji
Czempion



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:24, 23 Lis 2006    Temat postu:

Może ma ktoś pomysł na jakiegoś lepszego / bardziej klimatycznego lorda Slaanesha z dark blade'm ? hmm ?
Walcząc o miejsce w lidze (1750 pt) dodałem 2 predatory : jeden z lascanonami drugi z autocanonem i heavy bolterami
Grając ostatnio testowałem sorcera , wszystko dobrze szło dopuki nie musiał wybrać : dostać laskanonem na pysk czy nie zostać zaszarżowany przez Blood Company,wybrał to pierwsze (czar zwany "Siren" : nie pozwala szarżować lub strzelać do maga) zaszarżowało mnie blood company i wyszło że 2 paniusie, jak to Kendo określił , podrapały się po pyskach z czego mój mag zginął zadawszy 2 rany blood companiście , terminatorom nie mam nic do zarzucenia , sprawdzili się jak nigdy (chyba będę musiał poprosić Mrocznego Księcia o jakąś premię dla nich),lord na bike też sporo wyciął , sprawdził się Doom Siren na motorze , predatorzy też calkiem calkiem wycieli Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Czw 21:20, 23 Lis 2006    Temat postu:

Wlasnie wpadl mi do glowy mega-chamski pomyslXD zrobic z lorda na bike'u czarodzieja i dac mu 6kosci na czary i wtedy by sie rzucalo mu syrene w szarzach, a w strzelaniu by sie zazwyczaj mialo inva od boorsta, a poza tym ma sie runeXD chamskieXD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
saji
Czempion



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:03, 24 Lis 2006    Temat postu:

też o tym pomyślałem , zdaje się konsultowaliśmy to na gg , to jest nawet fajny pomysł gdyż przy okazji syreny można wylosować czary wpsomagające w Close Combacie np. Fulled by pain (daje 1 dodatkowy atak za kazdy wysavowany wound , rozdziela sie te ataki na koncu , po fistach)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 12:19, 24 Lis 2006    Temat postu:

Ot optymiści. A wiecie że: syrenę nie zawsze wylosujesz; czar może nie wyjść, strzelanie może cię jednak skasować, a jak na stole będzie nowy farseer, albo liberian to się może okazać że czar i tak nie wyszedł Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nemezis
Czempion



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Wawa

PostWysłany: Pią 12:58, 24 Lis 2006    Temat postu:

Wiecie zamiast kombinowac i twierdzic ze sa dwa uda (uda lub nie uda) to lepiej po kilka razy przetestowac jedna i druga rozpe na kilku przecwnikach i dojsc do optimum.. Ja tez po dostaniu nowego kodexu dochodzilem do optimum ze 3 miechy i zmienilem tyle razy taktyke i jednostki jakie uzywam ze szok - ale doszedlem do mojego optimum.. Wiec Saji*(maly edit Razz) nie ma cos filozofowac tylko wziac dupsko do grania i kombinowac Razz

Pozdro.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
saji
Czempion



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:25, 24 Lis 2006    Temat postu:

Kendo , ale nam tu chodziło żeby zrobić taki dodatek na wyższą ilość pt's , bo patrz właściwie w lordzie śię nic nie zmienia , tylko dochodzi mu 6 kości na czary , nie traci Demonicznej Runy Mrocznego Księcia , ani Swojego Inva.. więc wlaściwie te czary to tylko dodatek jak by się grało na większą ilość pt's, bo jak wyrzuci się właśnie taki czar jak Syrena czy Fulled by Pain , to mozę naprawdę pomóc, bo atakuje cię jakiś cherlak ,ty sobie save zdajesz i masz dodatkowy atak.Podsumowywując na wyższą ilość pt można spróbować czarów żeby lepiej rzeźił.Ale i tak jestem dość zadowolony bo ta rozpiska jest o niebo lepsza od moich poprzednich.. Moim zdaniem jest nawet całkiem dobra.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 13:30, 24 Lis 2006    Temat postu:

Ale o to chordzi że te 6 kości na czary to jakieś 70 punktów więcej w modelu który wbrew pozorom można łatwo zabić...
A jakby cię jakiś cherlak atakował to penie nawet sv nie mósiałbys zdawać Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
saji
Czempion



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:07, 24 Gru 2006    Temat postu:

WERSJA NA 1500 pt's

-Lord- Bike, Rune, Dark blade,Mark "księcia",dem mutation,aura,Doom Siren, furious charge,Frag Granades 226pt's

-Sorcerer Slaanesha
clawy, sila, mutacja, tough i speed do tego furious charge,5 minor psychic power
220pt's

6xNoise Marine-Blastmaster ,Plasma pistol
Chempion(free) - Power fist
Tank Hunters 167 pt's

6xNoise Marine-flamer
Chempion-power fist
Furious Charge
153 pt's
Rhino:Smoke Luncher , extra Armour 58 p's

6xNoise Marine-Blast Master,Plasma gun
Chempion-power fist
Tank Hunters
130 pt's

6x Terminators : 2x Blast Master 4x Sonic Blaster,3x power fist , 3x Power weapon
Tank Hunters
225 pt's

6x Demonette Of Slaanesh
90 pt's

Predator : Autocannon , Heavy Bolters , Dem Possesion , Mutated Hull , Smoke Luncher

163 pt's

Rady , porady i krytyka mile widziane.
Pozdrowienia,Saji.

Nie wiele się zmieniło , właściwie doszły tylko Demonettki i fiściarz do składu ... teraz już 6 osobowego składu (klimatyczniej Wink )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 12:03, 25 Gru 2006    Temat postu:

-może jednak pokombinuj skalpelem i zamień pistolet w karabin?
-jeśli nie to TH znacznie bardziej przyda się w tym odziale w którym masz regularną plazsmę.
-markowane odziały mają ikony za free więc masz skąd wypuścić panienki, ale ponieważ demonice są wolne a ich wychodzenie testujesz już od drugiej tury możes się okazać że nic nie zrobią bo odparują po salwie z jakiegoś pestkowozu*
-napisz jak myślisz tym grać (coprawda domyślam się ale...)
-porucznik jest stanowczo za drogi
-na te punkty przydałby ci się już jakiś lascannon, bo prawdopodobieństwo spotkania pojazdu z AV 14 jest bardzo wysokie, a jeśli to monol będzie to masz małe szanse na otworzenie go...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pon 12:31, 25 Gru 2006    Temat postu:

Nie chcę nic mówić, ale za tanich terminatorów masz, jeden markowany termit kosztuje 41pkt...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin