Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Majster
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Nie 19:50, 06 Maj 2012    Temat postu:

Cytat:
Wyczuwam zły kierunek rozmowy.


That's the only way we play Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Munio
Czempion



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Nie 19:54, 06 Maj 2012    Temat postu:

http://www.youtube.com/watch?v=xat1GVnl8-k&feature=related
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kero
Czempion



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Wto 12:48, 08 Maj 2012    Temat postu:

Mistrz kuźni 120 pkt.
Konwerter materii


Troops:


10x Space marines 170
1x missle luncher
1x flamer

10x Space marines 170
1x missle luncher
1x flammer


Elite:

5x Sternguard 145
2x Plazma cannon

5x Sternguard 155
2x lascannon


1x Drednought 125
1x twin linked autocannon
1x twin linked autocannon

Heavy support:

1x Drednought 125
1x twin linked autocannon
1x twin linked autocannon

1x Drednought 125
1x Missle luncher
1x twin linked autocannon


Fast Attack:

Land Speeder 90
typhoon

Land Speeder 60 Razem: 1285
Melta cannon


Ostatnio zmieniony przez Kero dnia Śro 10:35, 09 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Wto 13:12, 08 Maj 2012    Temat postu:

Cytat:
Troops:

10x Assault marines 220
1x meltabombs
1x power fist
1x Rihno


Co takiego? Albo pomyliles dexy, albo nie wiem. SMi przeciez nie maja Assault Squadu w troopsie i nie moga miec. No i masz 3 elity w tym 2 zdublowane, wiec kolejna rzecz zle.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Wto 13:31, 08 Maj 2012    Temat postu:

Kero napisał:


Elite:

5x Sternguard 180
1x Drop pod
1x meltabombs
1x power weapon



Można się tak pobawić ale to zabawa droga i niezbyt skuteczna - w 95% przypadków spadniesz sternami w pobliżu wroga i na tym zakończysz swoją egzystencję.

Kolega stosuje sternów w ustawieniu:
- Melty/kombimelty na cały skład w dropie - spadasz blisko landka i masz jeden problem z głowy.
- Flamery/kombiflamery - spadasz i palisz piechotę.


Pozatym tak jak napisałem Sterni w Dropie to bohaterowie 1 akcji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Wto 13:44, 08 Maj 2012    Temat postu:

Zobaczylem sternow w podzie to juz sobie dopowiedzialem te combi melty. Kero, serio, co taki oddzial 5 zwyklycyh marinsow z power weaponem i melta bomba mialoby zrobic?

Po co tez servitorzy do mastera? Czy nie jest tak, ze na 4+ ich oddzial nic nie robi czy cos takiego? Co wazniejsze, po co masterowi power weapon skoro ma beamera?

Po co Ci melta i fist na 10 marinsach skoro nawet rhinosa nie maja, aby te melte dowiezc do przeciwnika.

No i zastanow sie nad wstawieniem drednotom drugiego autocannona linkowanego. Kosztuje tyle samo, ma strzal wiecej, jest linkowany (czyli w ciagu 6 tur trafia ok 6razy wiecej niz misla), a tylko 1 sily mniej.

Jak bedziesz tworzyl kolejna rozpiske, przy kazdym oddziale zadaj sobie pytanie 'po co?'. Jesli bedziesz mial problem aby uargumentowac dany wybor to chyba cos z nim nie tak. No i polecam troche matematyki, bo np. wyzszosc linkowanego autocannona nad missile launcher dobitnie pokazuja wlasnie liczby.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kero
Czempion



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Wto 13:53, 08 Maj 2012    Temat postu:

assault squad może być w troopsie jeśli jest bez jum packów.

Melty dałem squadom po to by miał kontr atak jak ktoś do nich podejdzie.

Zbrojmistrzowi dałem EW żeby jak ktoś go zaatakuje to też się obronił a serwitorów żeby go nie można było wystrzelać od razu.

Sternguardem takim na turnieju kiedyś mnie afro rozwalił. Spadasz blisko wroga wychodzisz i strzelasz. jak przeżyją jedną turę to szarżujesz w drugiej bo mają po 2 ataki.

ok pozmieniam jeszcze
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Wto 14:17, 08 Maj 2012    Temat postu:

Assault Squad bez jump packow jest jedynie infantry nie troops. Nie ma opcji byc troopsem.

Afro na pewno nie mial 5 gosci z melta bomba i power weaponem w drop podzie. Poza tym Afro wystawial z tego co sie domyslam wilki, wiec pewnie jeszcze mial jakiegos termosa w srodku, a to robi spora roznice.

Co do melty na 10 marinsach bez rhinosa. Aby zlapac pojazd na krotkim zasiegu to musisz podejsc na 6", masz ruchu 6" czyli razem 12". Oddzial szarzujacy z land raidera, raidera, barki necronskiej, battle wagona maja ok 21" efektywnego zasiegu szarzy. Nawet szarzujac z rhinosa czy innego pojazdy, ktory sie nie ruszyl ma sie 15" efektywnego zasiegu szarzy, czyli dalej 3" zapasu.

Co do power weapona na masterze, to w 95% przypadkow jak ktos juz dojedzie po tego goscia to i tak ten power weapon nie robi Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kero
Czempion



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Wto 15:02, 08 Maj 2012    Temat postu:

Zmieniłem rozpiskę jest teraz dużo bardziej defensywna.

Mam jeszcze takie pytanko. czy istnieje dobra opcja na troops dla SM? Wystawianie pojedyńczego oddziału z razorem fistem i meltą wydaje mi się kiepskie bo raczej nie dojadą na miejsce


Ostatnio zmieniony przez Kero dnia Śro 10:37, 09 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Śro 11:35, 09 Maj 2012    Temat postu:

Troopsy marinsowe raczej nie sa od tego aby gdzies jechac Wink Bija sie naslabiej ze wszystkich marinsow, wiec one raczej sa na kontre niz na 'pojechanie porezac'. Osobiscie jestem fanem troopsow minimalistycznych, jakies 5 scoutow, czy 5 marinsow po to aby zyskac razora.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:55, 09 Maj 2012    Temat postu:

Kero muszę Cię zmartwić ale znowu masz nielegalną rozpę Wink 3 elity i 2 takie same HS i elity.
Co bym radził to wywal oczywiście 1 dreda i sternguardów. Sterngardów złoż w drop podzie z meltami, taki oddział 1 akcji jak mówił Mysiek Smile. Dokupił troopsom razory. Z pktów którę Ci zostaną można pomyśleeć na podstawie tego co masz co by jeszcze można byłoby sensownego dołożyć Smile.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Munio
Czempion



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Śro 13:08, 09 Maj 2012    Temat postu:

Gromisław napisał:
Kero muszę Cię zmartwić ale znowu masz nielegalną rozpę Wink




ahahahaha bez kitu xd 3 nielegalne rozpiski z rzędu,jeszcze jedna i punkty karne powinny zacząć lecieć


Ostatnio zmieniony przez Munio dnia Śro 13:09, 09 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Śro 22:43, 06 Cze 2012    Temat postu:

82 Dywizja "Jeżdżąca Konserwa"

HQ1: CompanyCommandSquad, Oficer Floty, Autocannon W TRANSPORCIE 1 90
T1-1: PlatoonCommandSquad, 4xFlamer W TRANSPORCIE 2 50
T1-2: InfantrySquad, Lascannon W TRANSPORCIE 3 70
T1-3: InfantrySquad, Lascannon W TRANSPORCIE 4 70
T2: Veterans, 3xMeltagun, 5xShootguns, Autocannon W TRANSPORCIE 5 110
T3: Veterans, 3xMeltagun, 5xShootguns, Autocannon W TRANSPORCIE 6 110
T4: Veterans, 3xMeltagun, 7xShootguns W TRANSPORCIE 7 100
HS1: LemanRussExterminator, Lascannon 165
HS2: Hydra x2 150
TRANSPORT 1: Chimera(multilaser,Heavybolter) 55
TRANSPORT 2: Chimera(multilaser,Heavybolter) 55
TRANSPORT 3: Chimera(multilaser,Heavybolter) 55
TRANSPORT 4: Chimera(multilaser,Heavybolter) 55
TRANSPORT 5: Chimera(multilaser,HeavyFlamer) 55
TRANSPORT 6: Chimera(multilaser,HeavyFlamer) 55
TRANSPORT 7: Chimera(multilaser,Heavybolter) 55

KP: 16
PKT: 1300
MODELE: 65


Ostatnio zmieniony przez mysiek dnia Sob 16:21, 09 Cze 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Sierżant



Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn, Świątynia Avatara

PostWysłany: Pią 16:54, 08 Cze 2012    Temat postu:

Pokuszę się i przedstawię swoją rozpiskę. Właściwie to rozpiski , bo chciałbym aby ktoś pomógł mi ogarnąć co lepiej wystawić, ponieważ prawdopodobnie mój plan użycia war walkerów legnie w gruzach

rozpiszon A
HQ
Avatar 155pkt
Farseer (spirit stone, runes of warding, runes of witnessing, guide, fortune) 150pkt.

Troops
5x Pathfinders - 120pkt
3x Eldar jetbike (shuriken cannon) - 76pkt
6x Dire Avengers (Exarch, 2xshuriken catapult, bladestorm) - 104pkt
+ wave seprent( lanca, star engines, spirit stone) - 160pkt

Fast Attack
5x Warp Spiders (Exarch, 2x death spinner) - 127pkt

Heavy Support
Wraithlord (lanca, bazooka) - 155pkt
3x War Walker (6x scatter laser) - 180pkt

zostaje 123 pkt i co dalej?

rozpiszon B
To samo, ale zamiast walkerów i guide na farseerze wchodzi squad 8x Banshee (Exarch, egzecutioner, contr attack) + serpent p. piech., do tego albo 1 D.A i jeden pająk więcej (lub moc defend i shimer shield na exarsze avengersów)

Rozpiszon C
zamiast walkerów i guide wchodzi fire prism i 1 squad 5 pathfinderów

Właściwie tworząc rozpe nie miałem na celu siania postrachu i zniszczenia na polu bitwy. Po prostu zrobiłem z tego co mam lub co ewentualnie dam rade pożyczyć, no i żeby sie tym pobawić troszkę.
Czekam na rady.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:45, 09 Cze 2012    Temat postu:

Ja bym wybrał koncepcje B. Prism jak kojarzę nie ma jakiegoś wywalonego strzelania a 2 składy pathfindersów to IMO za dużo. Banshee wg mnie to przynajmniej mogą postraszyć marines i nawet ich pouszkadzać Wink. Postarałbym się jednak zostawić tego guida choć nie wiem jak to tam pktowo stoi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin