Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

IG - 1750

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kero
Czempion



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Nie 9:43, 11 Wrz 2011    Temat postu: IG - 1750

Naszła mnie dzisiaj myśl na rozpiskę łączącą liczną piechotę i silną artylerię. jak to się prezentuje?

Drużyna dowodzenia kompanii 145
Melta
Melta
Melta
Melta
Chimera

Troops

Pluton Piechoty:

5x command squad 65
Komisarz

10x Infantry 60
autocannon

10x Infantry 60
autocannon

10x Infantry 60
autocannon




Pluton Piechoty:

5x command squad plutonu 40
autocannon

10x Infantry 60
autocannon

10x Infantry 60
autocannon

10x Infantry 60
autocannon







10x Weteran 115
Plazma gun
Plazma gun
Plazma gun


10x Weteran 115
Plazma gun
Plazma gun
Plazma gun


Fast attack

Vendetta 130

Vendetta 130

3x Sentinel 120
Autocannon
autocannon
autocannon


Ciężkie wsparcie
2x Hydra 150

2x Hydra 150

Leman Russ Executor 230
Plazma Sponsons






Razem: 1750
Modeli: 107
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Pon 8:53, 27 Lut 2012    Temat postu:

małym komandom wywal komisarza i autokanony - to są jednostki które mogą wziąć 4 sztuki uzbrojenia specjalnego i tylko to im się opłaca dawać - wybór broni to już twoja sprawa - jednak plazmy są zbyt drogie na ten oddział.


Komisarz jeżeli już ma być to tylko jak robisz oddział do CC(3 i więcej Infantry składy z powerweponami + komisarz z powerweponem) daje to dużą żywotność takiego oddziału i pięknie niszczy oddziały, które kosztują dużo punktów u przeciwników(np. GK)

Autokanon na Infantry Squadzie to najlepsza opcja - tu bardzo dobry wybór

Generalnie weterani są za drodzy, a plazmy powoduja za duże straty u strzelającej gwardii zamiast 2 oddziałów wetów z plazmami lepiej wziąć 3 IS z autokanonami - siła ognia odobna.


Kurczaki mi się nigdy nie sprawdziły, ale 120 pkt za 3 autosy to dużo, lepiej wziąć 3 autosy w HWT.


Minusem dużej ilości piechoty jest to że można ich łatwo ściągnąć broniami obszarowymi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pon 11:37, 27 Lut 2012    Temat postu:

Trafisz na 1 landka i sie sypiesz niestety. Veterani duzo lepiej sie czuja w chimerach niz w vendkach, bo z chimer moga strzelac bez wysiadki, co znaczaco poprawia ich szanse na przezycie kolejne tury Wink 10 is bez komisarzy i bez chimer to smiech na sali niestety. traca 3 gosci i ld na 8? Good luck.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:03, 27 Lut 2012    Temat postu:

Komisarz to chyba przez pomyłkę jest w dowództwie piechoty Wink dodając PW sierżantom i komisarzowi wtedy to nawet termosy nie straszne. Co do weteranów z plazmami to w mojej pancernej dywizji się bardzo dobrze sprawdzali, monstry, termosy itd padali aż im się uszy trzęsły Wink. Kurczaki z autocanami z outlfanka nie są złe, prawie zawsze będą na bok strzelać więc mogą być takim straszakiem. Do dowództwa piechoty zawsze coś bym kupił, mi się sprawdzały 4xflamer do kontry. Jednak w rozpie brakuję mi takich weteranów z meltami taki skład który po prostu poluję na landki itd bo dowództwo kompani jednak musi też wydawać rozkazy więc tak nie może sobie hasać gdzie chce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Śro 7:40, 28 Mar 2012    Temat postu:

Lol dopiero zobaczyłem, że jest tylko jeden oddział z meltami - na te punkty to co najmniej o 2 za mało - wystarczy wyłączyć chimerę z meltami z gry i landki szaleją.

Vendetta ma dużą wadę - zawsze ją widać, co może oznaczać że długo na stole nie polata, z tym się trzeba liczyć przy wybieraniu jej opcji wystawienia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin