Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wydarzenia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age / Archiwum / Kampania 2015
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 7:59, 20 Paź 2015    Temat postu: Wydarzenia

Wraz z pierwszymi roztopami wasze wojska przekroczyły granice Ostlandu.
Ostatnia wielka inwazja chaosu rozbiła się o skałę Middenheim, lecz Ostland zapłacił największą cenę za zwycięstwo. Większość prowincji włącznie z jej stolicą Wolfenburgiem zostało spustoszone przez najeźdzców. Elektor Valmir von Raukov wraz z resztkami wojsk zabarykadował się w nadmorskim Salkalten i stamtąd próbuje przywrócić ład na swych ziemiach. Bandy zwierzoludzi, grasantów i zwykłych bandytów czyhają na każdym kroku, żerując na gromadach uchodźców pozbawionych swoich domostw i opieki szlachty.
To czas chaosu i okazji do realizacji ambicji waszych wodzów...

(dla niewtajemniczonych - za kanon przyjmujemy wydarzenia ze Storm of Chaos. End of Times to bujda)


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Pon 21:09, 31 Lip 2017, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 22:27, 29 Lis 2015    Temat postu:

Do Altdorfu doszły wieści o dziwnych działaniach wojennych w Ostlandzie. Wieści mówiły o heretyckich sojuszach zawieranych przez obrońców imperium.
Wielki Teogonista postanowił skierować do prowincji inkwizytorów kultu Sigmara...


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Pon 21:09, 31 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 23:58, 15 Gru 2015    Temat postu:

Po przeprowadzonym śledztwie istnieją podejrzenia wobec niektórych generałów o współpracę z wrogiem.
Aby udowodnić swoją niewinność przed wysłannikami ze stolicy, zaatakuj sojusznika z przeciwnej frakcji (siły Destrukcji vs siły Ładu. Nie dotyczy armii neutralnych).
Twoja wierność zostanie nagrodzona.


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Pon 21:09, 31 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 0:11, 16 Gru 2015    Temat postu:

Wieści o walkach doszły do najemników w okolicy.

Do Ostlandu przybywa oddział Ogrów Borga Ludojada gotów walczyć dla każdego kto dobrze płaci.

Oddział ten może wynająć każda armia. Oddział zaciąga się na jedną turę do armii gracza, który zaoferuje najwyższą zapłatę w punktach sławy, nie mniejszą niż 50 pkt. (propozycje składa się w fazie rozbudowy)
Najemne Ogry traktuje się w bitwie jak Suspicious Allies. Ich koszt dolicza się normalnie do wartości całej armii jednak nie używają one limitu zaopatrzenia armii.

Ogry Borga Ludojada 300 pkt. (3 modele oraz bohater)
M 6 WS 3 BS 2 S 4 T 4 W 3 I 2 A 3/4 Ld 7 Monstrous Infantry
Equipment: Heavy Armour, 2ndWeapon, Musician, Standard
Special Rules: Fear, Bodyguard, Thunderous Charge
Ogre Spec. Rules: Meat Avalanche
Borg Ludojad 150 pkt. (bohater, nie może opuszczać swojego oddziału)
M 6 WS 5 BS 2 S 5 T 5 W 4 I 3 A 5/6 Ld 8 Monstrous Infantry
Big Name: Ludojad (działa jak Fleshglutton)
Equipment: Heavy Armour, 2ndWeapon
Special Rules: Fear, Thunderous Charge
Ogre Spec. Rules: Meat Avalanche


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Pon 21:09, 31 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 5:16, 24 Gru 2015    Temat postu:

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia, życzę Wam wszystkiego najlepszego!
Spokojnych, wesołych, rodzinnych Świąt!

A pod choinkę Św. Mikołaj wrzuca wam po jednej losowej zdolności exp. dla każdego z waszych bohaterów.


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Pon 21:09, 31 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 0:53, 12 Sty 2016    Temat postu:

Tura 4. Wypełniona misja klanu Gharhars. Zdobądź i utrzymaj Salkalten. +3 Punkty Zwycięstwa.
W nagrodę za spustoszenie tymczasowej siedziby elektora Ostlandu, Archaon wysłał jedno z piekielnych dział do wzmocnienia armii Klanu Gharhars. (do armii dołącza Hellscream Cannon, jego koszt nie wlicza się do jednostek Rare, nie dotyczą go limity, nie zużywa zaopatrzenia, nie można dokupować do niego żadnych ulepszeń, koszt jednostki wlicza się do całkowitej wartości wojska podczas bitwy – w celu oszacowania kto posiada przewagę punktową.
Jednostka ta przyłącza sie do armii na jedną wybraną przez gracza bitwę, po której wraca do armii Archaona. Jest to jednostka jednorazowego użytku.


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Pon 21:10, 31 Lip 2017, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 1:00, 12 Sty 2016    Temat postu:

Nagrodzona lojalność.
Dotyczy: Mroczne Elfy oraz Wilki Ulricha.

Wasz generał udowodnił lojalność względem stolicy. W nagrodę armia otrzymuje specjalne priorytetowe dostawy zaopatrzenia.
(Zaopatrzenie +200 jeśli kontrolujesz własny Obóz). Oprócz tego armia otrzymuje przedmiot magiczny warty do 50pkt.

Renegaci
Dotyczy: Czarna Kompania oraz Wojownicy Władcy Przełęczy.

Wasz generał został uznany za odszczepieńca i zdrajcę. Za jego głowę Władca wyznaczył nagrodę, a każdy kto wam pomaga ryzykuje podobny los.
(Armia zmienia frakcję na Neutralną,
Niesubordynacja: oddziały w armii, za wyjątkiem bohaterów oraz najemników, będące poza zasięgiem dowodzenia generała podlegają zasadzie Głupota. Jeśli już posiadają taką zasadę z innego źródła to muszą przerzucić udany test.

Efekt niesubordynacji utrzymuje się w armii przez 3 tury kampanii, a następnie wojsko otrząsa się z szoku i wraca do normalności.
Generał przed bitwą może próbować wygłosić płomienną mowę aby zniwelować całkowicie ten efekt.
Test dowodzenia przed rozstawieniem: Ld-2 w turze 5, Ld-1 w turze 6 i pełne Ld w turze 7.

Banita: za eliminację waszego generała renegata w czasie bitwy przeciwnik otrzymuje 200 pkt. premii zamiast zwyczajowych 100pkt.


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Pon 21:10, 31 Lip 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 23:49, 13 Sty 2016    Temat postu:

Mroczna zmiana:

Generał Wilków Ulricha przyjął orszak dziwacznych kupców, którzy w zamian za pewną ,,dawną przysługę'' pozostawili mu kufer pełen złotych monet.
Niedługo po tym incydencie Ulrich Kruger zaczął się dziwnie zachowywać, budząc niepokój swych podkomędnych.

Z czasem zmiana prowadzi coraz brutalniejszego zachowania Generała, który zaczyna odczuwać przyjemność w niszczeniu swych wrogów...

EFEKT: Generał przestaje podlegać zasadzie Głupota.
Wciąż nie wpływają na niego korzystne efekty z modlitw kapłańskich - Blessings nie działają na model generała.
Mroczna obecność: kiedy generał zabije w pojedynku innego bohatera lub zgładzi model z kategorii monster otrzymuje zasadę Frenzy oraz + 1S (bonus do siły tylko raz na bitwę i mija po jej zakończeniu)

Armia otrzymuje + 200 punktów Sławy (wliczono do skarbca)


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Pon 21:10, 31 Lip 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 8:18, 13 Lut 2016    Temat postu:


ESKALACJA


W związku z intensywnością zmagań, wasze armie powiększają się o dodatkowe siły wysłane przez waszych mocodawców i patronów.

W obecnej turze 6 na jej koniec, każdy z waszych obozów zaczyna przynosić dodatkowe zaopatrzenie + 400 pkt. Tzn. sam obóz pozwala utrzymać wojsko o wartości 2000 pkt.
Dodatkowo do skarbca każdego z uczestników wpływa + 200 $ławy.
Każda armia otrzymuje możliwość zakupu jednego magicznego przedmiotu.

Limity jednostek ulegają pewnym zmianom:

Jednostki Specjalne mogą osiągać w sumie wartość równą dwukrotnej wartości jednostek Podstawowych. (Core x2)
Pozostałe limity bez zmian.

DOMINACJA

Od obecnej tury również wyniki bitew mogą wpływać na wynik kampanii.
Zwycięstwo w bitwie z wynikiem 'Masakra' daje dodatkowy punkt zwycięstwa w kampanii.


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Pon 21:10, 31 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 2:16, 23 Lut 2016    Temat postu:

Tura 6. Wypełniona misja Czarnej Kompanii. + 3 Punkty Zwycięstwa.
Opanowany został przez siły Czarnej Kompanii cały ostlandzki brzeg rzeki Talabek.
Elektor Talabeclandu Helmut Feuerbach w nagrodę za zabezpieczenie swych interesów w pogrążonej w chaosie sąsiedniej prowincji, wysłał na pomoc jedno z najnowocześniejszych osiągnięć techniki wojskowej, Czołg Parowy. (do armii dołącza Steam Tank, jego koszt nie wlicza się do jednostek Rare, nie dotyczą go limity, nie zużywa zaopatrzenia, nie można dokupować do niego żadnych ulepszeń, koszt jednostki wlicza się do całkowitej wartości wojska podczas bitwy – w celu oszacowania kto posiada przewagę punktową.
Jednostka ta przyłącza sie do armii na jedną wybraną przez gracza bitwę, po której wraca do rodzimej prowincji. Jest to jednostka jednorazowego użytku.


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Pon 21:10, 31 Lip 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age / Archiwum / Kampania 2015 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin