Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mapa kampanii

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age / Archiwum / Kampania 2015
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 22:30, 10 Lis 2015    Temat postu:

Opisy zajętych lokacji:

Wurzen
Sława:125 Zaopatrzenie: +100
Duże miasto, cudem ocalałe podczas inwazji Chaosu.

Prom w Wurzen: ta jedyna z ocalałych przepraw przez rzekę Talabek w promieniu 100mil, umożliwia łatwy transport towarów i ludzi z głębi Imperium. Armia gracza kontrolującego lokację o jedną turę oddala negatywne efekty pozostawania bez zaopatrzenia.

Fort Korver
Sława:100 Zaopatrzenie: +25
Fort splądrowany i częściowo spalony w 2522r. nadal dumnie wznosi się nad południową granicą Ostlandu.

Zapas uzbrojenia: właściciel lokacji jednorazowo może dopisać za darmo jednej z jednostek, dostępną dla niej opcję wyposażenia (nie wlicza się do kosztu jednostki)

Ferlangen
Sława:125 Zaopatrzenie: +100
Miasto częściowo spalone podczas wojny. Niedawno podniosło się po zniszczeniach i stanowi obecnie centrum handlu w zrujnowanej prowincji.

Targ w Ferlangen: Właściciel może wymienić punkty sławy na dodatkowe zaopatrzenie w stosunku 1:1. Dodatkowe zaopatrzenie zwiększa limit armii przez jedną kolejną turę. Ponadto właściciel może sprzedać tu posiadane magiczne przedmioty otrzymując ich wartość x 2 w pkt. Sławy.

Wolfenburg
Sława:150 Zaopatrzenie: +75
Dotychczasowa stolica prowincji. W 2522r. zdobyta i splądrowana przez siły Chaosu. Obecnie duże skupisko uchodźców.

Obóz uchodźców: spływają tu wieści z całej prowincji. Gracz kontrolujący Wolfenburg posiada stałą premię +1 do Inicjatywy w kampanii.

Krwawy Głaz
Sława:75 Zaopatrzenie: +25
Święte miejsce kultu dla czcicieli Chaosu. Jego moc wabi czempionów mrocznych bogów.

*Rytuały oczyszczenia: kontrolująca armia sił ładu lub neutralna +50 pkt. sławy.
*Kontrolująca armia sił destrukcji: Oko Bogów - podczas bitew na początku pierwszej tury rzuć dla generała w tabeli Eye of the Warp (tabela z podręcznika armii Warriors of the Wastes.) Jeśli wygrasz bitwę otrzymujesz dodatkwo +1k6 pkt doświadczenia. Jeśli przegrasz to odejmujesz 1k6 pkt z puli uzyskanej w bitwie.

Dunkelpfad
Sława:25 Zaopatrzenie: +25
Niewielka górska wioska, spalona przez najeźdźców z północy w 2522r.

Zachodni Las Cieni
Sława:50 Zaopatrzenie: +25
Zachodnia część najmroczniejszej puszczy Imperium.

Siedlisko mutantów: jeśli armia należy do Sił Destrukcji to dodatkowo otrzymuje +25 Zaopatrzenia. Siły Ładu lub Neutralne +25 Sławy, za oczyszczenie lasu.

Verborgenbucht
Sława:25 Zaopatrzenie: +75
Osada rybacka oraz mały port.

Schonfeld
Sława:50 Zaopatrzenie: +50
Miasteczko i strażnica graniczna. Spustoszone w 2522r.

Mierach
Sława: 50 Zaopatrzenie: +50
Zrujnowane górskie miasteczko.
Nieopodal ukryte stare krasnoludzkie sztolnie. – co turę generuje +10 pkt. Sławy w fazie rozbudowy.

Csenger
Sława: 50 Zaopatrzenie: +100
Ocalała faktoria w dobrach barona Wallensteina. Duży tartak i składy drewna.

Zamek Lenkster
Sława: 125 Zaopatrzenie: +50
Forteca strzegąca północnego przejścia do Hochlandu. Oblegana w 2522 roku. Większość zniszczeń zdołano odbudować.

Armie Sił Ładu: Garnizon Forteczny - kiedy gracz broni tej lokacji to otrzymuje dodatkowe siły warte 400 pkt. Jednostki te ustalane są przed bitwą, muszą pochodzić z kategorii Core listy armii gracza. Po bitwie jednostki znikają z rozpiski.
Pozostałe Armie:???

Vogelsang
Sława: 50 Zaopatrzenie: +75
Spustoszone miasteczko oraz manufaktura.
Duże składy rudy żelaza - jeśli gracz zajmie inną lokację z hutą żelaza to jego zaopatrzenia armii wzrasta o dodatkowe +100pkt.

Dzika Wyżyna
Sława: 50 Zaopatrzenie: +25
Pasmo wzgórz na granicy z Kislevem, zamieszkane przez wiele dzikich i niebezpiecznych stworzeń.
Łowcy potworów: pozwala na dublowanie w armii jednostek rare, jeśli są one z kategorii Monster.

Rozstaje
Sława: 25 Zaopatrzenie: +25
Miejsce łączące wiele ważnych szlaków w prowincji. Duży zajazd dla podróżnych, spalony przez zwierzoludzi w 2522r.
Punkt kontrolny: wrogie armie nie mogą wykonywać forsownego marszu poprzez Rozstaje.

Brizban
Sława: 25 Zaopatrzenie: +25
Niewielka wioska u podnóża nawiedzonych Wzgórz Selońskich. Spustoszona, brak ocalałych mieszkańców.

Bohsenfels
Fort zwany Małym Middenheim. Wznosi się na szczycie skały, w której wydrążone są liczne tunele oraz jaskinie. Jako jedno z nielicznych miejsc Bohsenfels nie uległo wojskom Archaona.
Sława:150 Zaopatrzenie: +25* (było +75)
Armie Sił Destrukcji: upadek Bohsenfels. Po tygodniach oblężenia miasto pada pod naporem sił chaosu nie widząc pomocy z żadnej strony. Mieszkańcy zostają brutalnie wymordowani a miasto splądrowane.
Armia klanu Gharhars zdobywa jednorazowo 200 pkt. Sławy, artefakt z kategorii Sztandar Magiczny warty do 50 pkt. oraz zaopatrzenie miasta spada do + 25*.

Wschodni Las Cieni
Sława:50 Zaopatrzenie: +25
Wschodnia część najmroczniejszej puszczy Imperium.
Siły Ładu: polowanie na zwierzoludzi – obszar ten jest siedliskiem wielu band zwierzoludzi. Ich systematyczne tępienie przynosi co turę + 10 pkt. Sławy.

Obelstein
Sława:25 Zaopatrzenie: +75
Faktoria w dobrach hrabiego Otto von Obelsteina. Zrujnowana podczas najazdu chaosu.
Huta żelaza - jeśli gracz zajmie inną lokację ze składami rudy żelaza to jego zaopatrzenia armii wzrasta o dodatkowe +100pkt.

Roezfels
Sława: 100 Zaopatrzenie: +50
Niewielka forteca, zbudowana przez krasnoludy, strzegąca podnóża Gór Środkowych. Ocalała podczas najazdu lecz garnizon został znacznie osłabiony.
Szpital wojskowy: twoi bohaterowie stają się odporni na efekt Ranny, podczas poszukiwań oraz po bitwach.

Pfenzfin
Sława: 25 Zaopatrzenie: +50
Niegdyś bogata ufortyfikowana wieś, dziś stanowi tylko cień dawnych dni.
Armie Ładu: Kowal z Pfenzfin - Stary krasnolud powrócił do swego warsztatu. Wspierając twoją słuszną sprawę przekazuje część swoich zapasów. Jeden oddział w armii otrzymuje ulepszoną amunicję do broni strzeleckiej, dającą +1 do ranienia. Po każdym użyciu w bitwie rzuć 1k6, przy 1 amunicja wyczerpuje się do końca tej bitwy. (żaden gracz nie może skorzystać z tej opcji więcej niż raz na kampanię)
Pozostałe frakcje: Złupiona kuźnia - rabując kuźnię w Pfenzfin armia zdobywa artefakt warty do 50pkt - tylko z kategorii Magiczna Broń lub Zbroja. (po wykorzystaniu lokacja traci tę opcję - nikt inny nie znajdzie tu już nic nowego)

Uroczysko
Sława:50 Zaopatrzenie: +25
Miejsce uznawane za przeklęte. Według miejscowych legend miejsce zgromadzeń zwierzoludzi i mutantów podczas pełni Morrslieba.
Armie Sił Destrukcji: nagromadzona tu energia ciemności zapewnia złym czarownikom w armii kontrolującej Uroczysko +1 do rzutu każdego zaklęcia typu HEX.
Armie Neutralne i Praworządne: Mroczne pokusy: jeden czarodziej w armii może zadeklarować przed bitwą, że używa Czarnej Magii (Black Magic) zamiast swojej głównej dziedziny otrzymuje jednak na czas bitwy -1LD.

Levuldaldorf
Sława:25 Zaopatrzenie: +50
Ośrodek magazynowania juty. Zrujnowany podczas wojny.
Zapasy skór: Jedna jednostka w armii jeśli pozwalają na to jej zasady otrzymuje darmowo lekkie zbroje (nie wliczają się do kosztu. Raz na kampanię).

Trillheim
Sława:25 Zaopatrzenie: +50
Nadrzeczne miasteczko, mimo przejścia wojsk dość dobrze zachowane. Prężnie odbudowuje się ze zniszczeń. Zachowany browar generuje spore zyski.
Browar: baryłki piwa - przed każdą bitwą Gracz może wydać wojakom piwo. Starcza go na 1k3 jednostek. (nie działa na undead, demonic, etheral)
Baryłka piwa ma następujący efekt 1k6 :
1 Zmulenie (-1 Ini oraz Ld)
2-3 Podchmielenie (1 przerzut na bitwę oblanego Ld)
4-5 Kocie ruchy (+1 Ini)
6 Pijacka odwaga (Stubborn)

Bokenhof
Sława:25 Zaopatrzenie: +25
Niewielka wieś, przed najazdem Archaona żyjąca z hodowli bydła. Obecnie siedziba bandy grasantów, którzy chętnie podejmą się czarnej roboty za godziwe wynagrodzenie.
Łupieżcy: przy poszukiwaniach, do wyniku rzutu dla bohaterów dodaje się 1. Za wyjątkiem naturalnego wyniku 1.
Łupieżcy nie chronią przed odniesieniem ran ale wprawa w odnajdywaniu ukrytego dobytku pozwala znaleźć cenniejsze dobra.

Ristedt
Sława:25 Zaopatrzenie: +25
Dawniej bogata wieś położona przy ruchliwej przeprawie przez Wilczy Potok.
Dziś obóz różnej maści awanturników.
Karczma w Ristedt: (Raz na kampanię) Gracz może tu zaciągnąć Awaturnika Czempiona, który dołącza do jednego z oddziałów, który jeszcze nie posiada wykupionej opcji Czempiona. Czempion ten kosztuje tyle co wykupienie zwykłej opcji lecz posiada ekstra: +1W, +1Ini oraz +1WS lub +1BS.

Hasselhund
Sława:25 Zaopatrzenie: +25
Dawniej piękna miejscowość z rezydencją wypoczynkową Księcia Elektora. Obecnie siedlisko gotowych na wszystko uchodźców.
Znajomość okolic: armia właściciela może korzystać z wiedzy uchodźców co zapewnia +1 do Inicjatywy w przypadku użycia rozkazu Marsz.

Lowitz
Sława:25 Zaopatrzenie: +25
Wieś Lowitz i jej pola uprawne zapewniały więszkość zaopatrzenia w żywność dla nieodległego Bohsenfels. Obecnie wieś leży w ruinie.
Spichlerz na łupy: jeśli właścicel zajmuje co najmniej 1 obóz innego gracza to zaopatrzenie z Lowitz wzrasta o + 100.


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Śro 14:58, 06 Kwi 2016, w całości zmieniany 15 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age / Archiwum / Kampania 2015 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin