Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Bieżąca rozgrywka.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age / Archiwum / Kampania 2015
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 23:41, 22 Paź 2015    Temat postu: Bieżąca rozgrywka.

Panowie
zaczynamy pierwszą turę.

Zdarzenia:

Boski wiatr: Siły Ładu + 1 do inicjatywy. Siły Destrukcji -1.
*chodzi o inicjatywę w kampanii nie dot. statystyk jednostek.

Rozkazy:

oczekuję od was PM lub sms. Mój tel. 791 759 655

Czekamy na rozkazy: Stanek. Jesli ktos ma kontakt ze Stankiem to dajcie mu znac. Bo jeszcze nie odczytał pmek ode mnie.
Czekam do wieczora a później rozgrywamy turę bez Stanka. Będzie liczył się jako stojący w obozie.

Ogłoszone sojusze: Pakt Klanu Gharhars oraz Demonów Abraksisa
Sojusz Elfów z Argwylon oraz Tor Anrock .


Inicjatywa I tura

Wilki Ulricha 8 +1
Klan Gharhars 3-1
Ogry Golfanga 9
Nehekharyjcy Mściciele 8
Plugawcy Gorthora 6-1
Demony Abraksisa 9-1
Siły Tor Anrock 8+1
Nieumarli Barona Khunta 8-1
Klan Lodowych Jelit 4
Czarna Kompania 6+1
Zastępy z Argwylon 4+1
Dzieci z Har Ganeth 5-1
Wojownicy Władcy Przełęczy 6-1

Dochodzi do bitew :
Krwawy Głaz (teren lesisty) na środku stołu obelisk Altar of Khorne
(traktuj jak Altar of Khaine str. 124 Rulebook 8 edycja WFB)
Plugawcy Gorthora (+partyzantka) vs Nehekharyjcy Mściciele
Wynik 12:8 dla TK, zwierzoludzie uciekają do obozu.


Wolfenburg (teren zabudowany) duże ruiny - dodatkowo 3 ruiny na stole.
Ogry Golfanga vs Siły Tor Anrock (ogry po marszu forsownym)
Wynik: 12:8 - Ogry przegrywają i cofają się do obozu.
Wojownicy Władcy Przełęczy walczą z Wysokimi Elfami.
Wynik: 11:9 - Wojownicy chaosu przegrywają i cofają się do obozu.

Wysokie Elfy opanowują Wolfenburg.


Macie 2 tygodnie na rozegranie bitew. Do 8/9 listopada czekam na wyniki.

Pozostali piszcie czy wysyłacie herosów na przeszukiwanie lokacji.
Jutro wrzucę co dają wam zajęte lokacje.

Mapa updejt

Poszukiwania:

Elfy z Har Ganeth: znajduja magiczny przedmiot warty do 30pkt.
Bsb zostaje ranny w potyczce z patrolem imperialnym.

Demony: Jeden z bohaterów niszczy bandę dezerterow. Armia zyskuje 2pkt dośw.

Czarna Kompania: Konowal ranny w walce z mutantami. Milczek odnajduje w lochach magiczny przedmiot do 40pkt.

Baron Khunt pokonuje w pojedynku zabojce wampirow i zyskuje 1 pkt dosw. Nekromanta w kaplicy Morra znajduje mag. przedmiot do 10pkt.

Wilki Ulricha: Czarodziej Joachim von Sydov ranny w potyczce z norsmeńskimi piratami. Po walce odzyskany łup zawierający przedmiot magiczny do 50pkt.

Klan Gharhars: Bohaterowie łupią karawanę kupiecką co daje im 40pkt. Sławy.

Elfy z Argwylon:
Elfi chorąży ubija wyjątkowo dużego zwierzoczłeka i zdobywa 1 Punkt dośw. dla armii.

Nehekharyjscy Mściciele:
Kahmel - ranny w walce patrolem leśnych elfów. Rahmel - zdobywa 1 pkt. doświadczenia dla armii po zbadaniu runów na Krwawym Głazie.
Sakhmet - zabezpiecza sakwę ze złotem która daje 10 pkt. sławy.

Siły Tor Anrock
Szlachetny Thandruil pokonuje w potyczce szefa półświatka Wolfenburga i zdobywa 3 pkt. doświadczenia.
Czarodziej Finbal w podzięce za pomoc, otrzymuje od uchodźców dary warte 40pkt Sławy.


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Śro 8:20, 11 Lis 2015, w całości zmieniany 26 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 22:44, 10 Lis 2015    Temat postu:

Tura 2

Wasze wojska otrzymują Sławę z zajętych lokacji (opisy w temacie z mapą), znalezisk podczas poszukiwań, oraz premię do Zaopatrzenia. Sława jest przyznawana jednorazowo, wydana nie odnawia się. Zaopatrzenie wyznacza limit wojska, który możecie utrzymać, bez narażania wojska na głodowanie lub braki niezbędnych materiałów wojennych. Zaopatrzenie wylicza się jest z kontrolowanych lokacji oraz obozu startowego. Obóz zapewnia zaopatrzenie na poziomie 1600 pkt. Kolejne lokacje powiększają ten limit.

Limity: startowe limity procentowe poszczególnych rodzajów wojsk zostają zniesione. Od tej pory możecie dowolnie zwiększać koszt wojsk z zachowaniem następujących zasad: wartość jednostek Special lub Rare (każda kategoria osobno) nie może przekroczyć wartości jednostek Core. Bohaterowie nie mogą w sumie kosztować więcej niż 560 pkt. + 50% wartości jednostek Core w waszej armii.

Nadal obowiązuje:
Bohaterowie : nie więcej niż trzech takiego samego typu.
Core: nie więcej niż 3 takie same jednostki core, różnice w wyposażeniu nie mają tu znaczenia.
Specjal: nie więcej niż 2 takie same jednostki specjalne,
Rare: nie można powielać jednostek rare powyżej wartości 100pkt.

Zaczynamy drugą turę kampanii. Proszę was o rozkazy dla armii, ale również o dyspozycje co do rozbudowy z poprzedniej tury. Możecie rozbudować wojska według uznania i posiadanych zasobów. Możecie rozdysponować przedmioty. Wszystko jak opisane w zasadach co do rozbudowy.
Aby przyspieszyć rozgrywkę piszcie od razu, którzy bohaterowie mają wziąć udział w potencjalnych poszukiwaniach w nowej lokacji.

Losowe zdarzenia:

2 Burze i ulewy: forsowny marsz niemożliwy

Inicjatywa 2 tura

Wilki Ulricha 9
Klan Gharhars 8
Ogry Golfanga 7
Nehekharyjcy Mściciele 3
Plugawcy Gorthora 6
Demony Abraksisa 4
Siły Tor Anrock 2+1
Nieumarli Barona Khunta 9+1
Nieuarła Dynastia 10
Czarna Kompania 7
Zastępy z Argwylon 6
Dzieci z Har Ganeth 4 +1
Wojownicy Władcy Przełęczy 6

Obowiązują sojusze:
Wilki Ulricha oraz Dzieci z Har Ganeth
Ogry Golfanga oraz Demony Abraksisa
Pakt Klanu Gharhars oraz Demonów Abraksisa
Sojusz Elfów z Argwylon oraz Tor Anrock


Bitwy:

Demony Abraksisia (straż przednia) zostaja zaatakowane przez armię Nieumarłej Dynastia w Dunkelpfad.
Teren Górzysty + zabudowany.
Wynik: Demony niszczą psychicznie przeciwnika i zdobywają 10 pkt bez walki (walkowerem). Dodatkowo z marszu zajmują Mierach

Czarna Kompania (daleki zwiad) wkracza do opuszczonego przed chwilą przez wampiry Wurzen. Pod koniec dnia nadciaga tam armia Chaosu Wojowników Władcy Przełęczy.
Bitwa teren zabudowany + rzeka.
Wynik: Czarna Kompania masakruje armię Chaosu 20:0, która wycofuje się do obozu i w następnej turze ma -2 do Inicjatywy zanim pozbiera sie po klęsce.
Oddział Straży Przedniej Czarnej Kompaniii po bitwie reorganizowany (-1Ld)


Na rozstajach dochodzi do spotkania maszerujących wojsk Leśnych Elfów oraz Klanu Gharhars. Nie obędzie się bez krwawej bitwy.
Bitwa teren lesisty.
Wynik: Chaos zwycięża 15:5. Elfy wycofują się do Ferlangen.
Klan Gharhars zdobywa trofeum: Potion of Strengh.

Armia Elfów zbiera się po rozbiciu (-1 Inicjatywa w 3 turze).
Ostry Szpon (Forest Eagle) zdobywa dodatkowe doświadczenie +1pkt.




Nehekharyjcy Mściciele szykując się do wymarszu zostają zaatakowani przez żadnych zemsty zwierzoludzi Gorthora przy Krawym Głazie.
Krwawy Głaz (teren lesisty) na środku stołu obelisk Altar of Khorne
(traktuj jak Altar of Khaine str. 124 Rulebook 8 edycja WFB)
Wynik: Zwierzoludzie rozbijają armię Khemri 17:3, która wycofuje się do obozu i w następnej turze ma -1 do Inicjatywy zanim pozbiera sie po klęsce. Chorąży armii Gothor ociera się o śmierć i po przygodach zdobywa dodatkowe 3 pkt. doświadczenia


Pozostałe ruchy:
Wilki Ulricha zajmują Vogelsang
Ogry Golfanga zajmuja Brisban
Siły Tor Anrock zajmują Zamek Lenkster
Nieumarli Barona Khunta zajmują Csenger
Dzieci z Har Ganeth zajmują Dziką Wyżynę

Poszukiwania:
Wilki Ulricha: Maximilian von Graff przeszukuje miasto lecz wraca z niczym.

Ogry Golfanga: Mag Potężnych Jelit wraca z niczym, Mag Potężnego Wulkanu rozbija grupę poszukiwaczy przygód i zyskuje 2 pkt. dośw., Abughor rabuje ich dobytek i zyskuje 10 pkt. Sławy.

Siły Tor Anrock: Thranduil rekwiruje dzieła elfickiej roboty warte 40 pkt Sławy, Finbal znajduje tajny schowek z przedmiotem magicznym (do 30pkt.), Galadriel zostaje raniona próbując wytropić kultystów wśród załogi zamku.

Nieumarli Barona Khunta:
Harald Kuhnt przeszukuje teren bez skutku, Nekromanta Benedikt Schiffner raniony widłami przez grupę chłopów.

Dzieci z Har Ganeth: Mroczna Pani Władców Cieni w starym kurhanie znajduje magiczny przedmiot warty do 10pkt.

Plugawcy Gothora: przy Krawym Głazie generał Thrrogorr raniony przez grupę khemryjskich niedobitków.

Czarna Kompania: Konowal wraca z pustymi rękami. Milczek raniony przez grupę zamaskowanych zbirów. Kapitan znajduje przedmiot mag. do 10 pkt.
Kruk otrzymuje od wdzięcznego burmistrza przedmiot mag. do 40 pkt.

Demony: Abraksis wraca z pustymi szponami. Gog pożera duszę przywódcy górskich rozbójników i zyskuje 20 pkt. Sławy.

Klan Gharhars: Lothor Bubonicus w ruinach gospody znajduje skrytkę z magicznym przedmiotem do 10 pkt.
Brat Gorethat Bubonicus raniony podczas poszukiwań przez elfiego snajpera.


Rozbudowa z 1 tury:
Siły Tor Anrock: poziom doświadczenia dla Galadriel i awans na Arcymaga.
Dokupienie Wielkiego Orła

Czarna Kompania: dodane Halabardy dla 1 oddziału.

Elfy z Argwylon: + sisterhood order 5 szt. 100 pkt

Pozostali: update znalezionych przedmiotów.


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Nie 5:37, 29 Lis 2015, w całości zmieniany 21 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 5:43, 29 Lis 2015    Temat postu:

TURA 3


Zdarzenia Losowe

6 Boski wiatr: Siły Ładu + 1 do inicjatywy. Siły Destrukcji -1

Inicjatywa

Wilki Ulricha 9+1
Klan Gharhars 8-1
Ogry Golfanga 8
Nehekharyjcy Mściciele 5(-1)
Plugawcy Gorthora 10-1
Demony Abraksisa 5-1
Siły Tor Anrock 7+2
Nieumarli Barona Khunta 10+1 (-1)
Czarna Kompania 6+1
Zastępy z Argwylon 8+2(-1)
Dzieci z Har Ganeth 8-1
Wojownicy Władcy Przełęczy 2-1-2

Ruchy:

Dochodzi do wielkiego starcia w Bohsenfels:
Teren zabudowany.

Plugawcy Gorthora (zasadzka) vs Wilki Ulricha (partyzantka) - Obóz "Wilków" atakowany, jednak wojska imperialne nie zważają na rzeź w Salkalten i nacierają na Bohsenfels.

Nehekharyjcy Mściciele vs Dzieci z Har Ganeth (zasadzka)
Wynik: Dzieci z Har Ganeth z zasadzki miażdżą armię Khemri (20:0), która wycofuje się do obozu.
Trofeum: Dispel Scroll,
Bohater Sakhmet poległ w bitwie


Bitwa między Wilkami Ulricha a Plugawcami Gothora zakończona remisem. Obydwie armie wycofują się, liżąc rany.
Lokacja zajęta przez Mroczne Elfy, które korzystają z wykrwawienia się rywali.


Do Wurzen ostrożnie wkraczają Nieumarli Barona Khunta i ścierają się z szykującymi się do marszu oddziałami Czarnej Kompani.
Wynik: Czarna Kompania gromi wampirzą armię (19:1), która wycofuje się do obozu. Trofeum: Talisman of Supreme Shielding,
Oddział ghuli reorganizacja: -1ld w następnej rundzie.



POZOSTAŁE RUCHY:

Do Wolfenburga wkraczają Ogry Golfanga.

Obóz Czarnej Kompanii zajęty przez elfy Tor Anrock.

Wojownicy Władcy Przełęczy zajmują opuszczone Csanger.

Zastępy z Argwylon zajmują Wschodni Las Cieni.

Demony Abraksisa zajmują Obelstein.

Klan Gharhars dalekim wypadem atakuje obóz Wilków Ulricha.


Obowiązują sojusze:

Wojownicyi wladcy przeleczy, Ogry Golfanga i Czarna Kompania.
Wilki Ulricha oraz Dzieci z Har Ganeth
Ogry Golfanga oraz Demony Abraksisa
Pakt Klanu Gharhars oraz Demonów Abraksisa
Sojusz Elfów z Argwylon oraz Tor Anrock


POSZUKIWANIA:

Ogry Golfanga: bohaterowie nie znajdują nic nowego w Wolfenburgu.

Dzieci z Har Ganeth: Mroczna Pani Władców Cieni raniona przez obrońców Bohsenfels strzalem z hohlandzkiego muszkietu.

Demony: Abraksis odnajduje w ruinach kaplicy artefakt wart do 50pkt.

Leśne Elfy: Aladrielle raniona w potyczce ze zwierzoludźmi.


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Śro 5:32, 23 Gru 2015, w całości zmieniany 13 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 16:41, 26 Gru 2015    Temat postu:

TURA 4

Zdarzenia losowe:


6 Boski wiatr: Siły Ładu + 1 do inicjatywy. Siły Destrukcji -1

Inicjatywa:

Wilki Ulricha 4+1
Klan Gharhars 6-1
Ogry Golfanga 9+1
Nehekharyjcy Mściciele 9*-2
Plugawcy Gorthora 5-1
Demony Abraksisa 6-1
Siły Tor Anrock 4
Nieumarli Barona Kuhnta 2-2
Czarna Kompania 9*+1
Zastępy z Argwylon 7+1
Dzieci z Har Ganeth 7*-1
Wojownicy Władcy Przełęczy 10*-1

* - wynik z przerzutem.

Bitwy:

Dzieci z Har Ganeth (Daleki zwiad) aktakują swojego dotychczasowego sojusznika Wilki Ulricha (marsz forsowny) na terenie Dzikiej Wyżyny.
Teren górzysty.
Mroczne Elfy wygrywają nieznaczenie z byłym sojusznikiem (11-9) Wilki Ulricha cofaja się do Vogelsang.

Elfy z Tor Anrock (Patrol) zaatakowane w Strudel przez żądną zemsty ekspedycję Czarnej Kompani (Daleki Zwiad)
Teren zabudowany
Wynik: Czarna Kompania odzyskuje obóz w Strudel, zadając ciężkie straty Elfom (17:3). Ekspedycja Tor Anrock traci Wielkiego Feniksa, który martwy pozostał na placu boju.

Wampirze wojska zaatakowane przez Wojowników Władcy Przełęczy (Daleki Zwiad) walczą o przetrwanie w swoim obozie w Steinhof.
Teren zabudowany
Nieustępliwy szturm chaosu zadaje decydujący cios wampirzemu Baronowi (13:7) zmuszajac go do opuszczenia Ostlandu i powrótu z nielicznymi ożywieńcami do Sylvanii. Armia wampirów zostaje wykluczona z dalszej rozgrywki.


Pozostałe ruchy


Zastępy z Argwylon zajmują Penzfin.

Demony Abraksisa zajmują Roezfels.

Klan Gharhars zajmuje Ferlangen

Plugawcy Gorthora zajmują Uroczysko.

Ogry Golfanga zajmują Zamek Lenkster.

Nehekharyjcy Mściciele zajmują obóz ogrów w Grenzburgu.

SOJUSZE:

Wojownicy wladcy przeleczy, Ogry Golfanga i Czarna Kompania.
Ogry Golfanga oraz Demony Abraksisa
Pakt Klanu Gharhars oraz Demonów Abraksisa
Sojusz Dzieci z Har Ganeth oraz Demonów Abraksisa
Sojusz Elfów z Argwylon oraz Tor Anrock
Sojusz Elfów z Tor Anrock z Wampirzym Baronem Kunhtem.


Sojusz Wilków Ulricha oraz Dzieci z Har Ganeth zostaje zerwany

POSZUKIWANIA

Zastępy z Argwylon w Penzfin - Elfy niszczą bandę dezerterów nękającą ludność i zyskują 3 EXP oraz 10 pkt. Sławy.

Demony Abraksisa zajmują Roezfels i opętują kwatermistrza zamku, który wyjawia wszystkie sekrety fortecy co przynosi 60pkt. Sławy.

Klan Gharhars zajmuje Ferlangen, podczas poszukiwań obydwaj bracia Bubonicus zostają ranieni przez drużynę krasnoludzkich awanturników, którym udało się zbiec.

Plugawcy Gorthora zajmują Uroczysko, między korzeniami znajdują totem zwierzoludzkich szamanów co przynosi 40 pkt. Sławy.

Ogry Golfanga zajmują Zamek Lenkster. Przy zajmowaniu zamku Mag Potężnego Wulkanu postrzelony i raniony z ciężkiej kuszy przez obrońców.

Nehekharyjcy Mściciele zajmują obóz wroga i otrzymują 200$ oraz +100 do zaopatrzenia.

Fort Korver zostaje przekazany Wojownikom Władcy Przełęczy przez sojusznika.


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Wto 16:21, 12 Sty 2016, w całości zmieniany 12 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 16:20, 12 Sty 2016    Temat postu:

TURA 5

Zdarzenia losowe

5 Mgły i deszcze: +1 do inicjatywy armii przygotowującej zasadzkę.

Inicjatywa


Wilki Ulricha 9
Klan Gharhars 12
Ogry Golfanga 11+1+1Zasadzka
Nehekharyjcy Mściciele 7
Plugawcy Gorthora 4+1Zasadzka
Demony Abraksisa 6+1Zasadzka
Siły Tor Anrock 6*
Czarna Kompania 8*+1Ostrożny Marsz
Zastępy z Argwylon 6
Dzieci z Har Ganeth 5*+1Ostrożny Marsz
Wojownicy Władcy Przełęczy 11*

*-wynik z przerzutem.

BITWY

W Penzfin nagle pojawiają się demoniczne siły Abraksisa (Zasadzka) i atakują spakowane do wymarszu Leśne Elfy z Argwylon.
Teren zabudowany + 2 górki co najmniej.
Wynik: Wieść głosi, że Elfy obeszły zasadzkę demonów i w zażartej walce zmusiły piekielne zastępy do wycofania się (12:8 )

W Grenzburgu Mściciele z Khemrii (Patrol) zostają zaatakowani przez poganiane biczami oddziały Wojowników Władcy Przełęczy (Daleki Zwiad + Marsz Forsowny)
Teren zabudowany.
Wynik: Wojownicy Chaosu zadają zdecydowany cios oddziałom z Khemrii, zmuszając je do wycofania się w kierunku Menhirów. (15:5)

Na Wyjących Wzgórzach Mroczne Elfy z Har Ganeth (Daleki Zwiad) atakują obóz Plugawców Gothora. Zwierzoludzie zmieniają plany i wracają do obozu by zmierzyć się z napastnikami.
Teren górzysty.
Wynik: Obie armie wykrwawiają się w bitwie bez jednoznacznego zwycięzcy i wycofują się na pozycje wyjściowe(10:10)

W Kienbaum obóz Wysokich Elfów z Tor Anrock (Daleki Zwiad) zostaje błyskawicznie najechany przez siły Renegackiej Czarnej Kompanii (Daleki Zwiad) Elfy walczą o przetrwanie lub całkowicie rozbite wrócą do Ulthuanu.
Teren dowolny + 2 domki co najmniej.
Wynik: Czarna Kompania w ciężkim boju zdobywa obóz wysokich elfów, które zdziesiątkowane opuszczają Ostland kierując się w stronę morza by wrócić do Ulthuanu. (14:6)

POZOSTAŁE RUCHY

Bohsenfels zajęte przez Klan Gharhars

Spalone Salkalten zajęte przez Wilki Ulricha

Ogry wkraczają do kontrolowanego Wolfenburga

SOJUSZE:

Ogry Golfanga i Czarna Kompania oraz Zastępy z Argwylon.
Ogry Golfanga oraz Demony Abraksisa
Pakt Klanu Gharhars oraz Demonów Abraksisa
Sojusz Dzieci z Har Ganeth oraz Demonów Abraksisa


Elfy z Argwylon zrywają sojusz z Elfami z Tor Anrock
Wojownicy Władcy Przełęczy zrywają sojusz z Ogrami Golfanga


POSZUKIWANIA

Klan Gharhars - nie znajduje nic nowego w Bohsenfels, które zamyka bramy przed nowym zagrożeniem. Gorethat Bubonicus zostaje raniony przez imperialnego strzelca wyborowego.


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Wto 0:38, 09 Lut 2016, w całości zmieniany 11 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 0:58, 09 Lut 2016    Temat postu:

TURA 6

Zdarzenia Losowe:

2 Burze i ulewy: forsowny marsz niemożliwy.


Inicjatywa:

Wilki Ulricha Brak rozkazu-pozostają w miejscu
Klan Gharhars8
Ogry Golfanga Brak rozkazu-pozostają w miejscu
Nehekharyjcy Mściciele8*
Plugawcy Gorthora5
Demony Abraksisa6
Czarna Kompania8
Zastępy z Argwylon8*
Dzieci z Har Ganeth9*
Wojownicy Władcy Przełęczy8*

* - wynik z przerzutem.

Bitwy:

Mroczne Elfy (daleki zwiad) napadają na obóz Nehekharyjskich Mścicieli (daleki zwiad), którzy w pośpiechu szykują się do zaciętej obrony.
Wynik: Mroczne elfy masakrują obrońców. Niszcząc doszczętnie ich obóz, eliminują Nehekaryjskich Mścicieli z dalszej rozgrywki. (20:0)

Czarna Kompania zajumje Trillheim.
Wojownicy Władcy Przełęczy zajmują Levudaldorf.
Leśne Elfy odbijają Ferlangen.
Demony wkraczaja do opuszczonego Penzfin.
Zwierzoludzie zajmują Dziką Wyżynę.
Pozostałe armie biwakują w miejscu.

POSZUKIWANIA

Wojownicy Władcy Przełęczy: Generał w opuszczonej kapliczce znajduje ukryty artefakt warty do 20pkt.

Demony Abraxisa: brak znalezisk. Magog unika ran dzięki "szpitalowi polowemu"

Czarna kompania: Kapitan raniony w potyczce z bandą orczych zwiadowców.
Kruk zdobywa na ich herszcie artefakt do 50pkt. Milczek i Konował gromadzą po potycze informacje dające w sumie 3 pkt doświadczenia.

Zwierzoludzie Gothora: Wódz raniony przez tylną straż mrocznych elfów. Pozostali herosi wracają z niczym.

ROZBUDOWA

Ogry Golfanga - Ogry pozbawione od tygodni żołdu i zapasów żywności linczują generała, zjadają go i ruszają szukać fortuny w innych stronach.
(Armia wyelimnowana z dalszej rozgrywki)

Wojownicy Włacy Przełęczy oraz Czarna Kompania wymieniają się zajętymi włościami. Steinhof i Kienbaum zmianiają właścicieli.


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Wto 1:57, 23 Lut 2016, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 23:35, 23 Lut 2016    Temat postu:

TURA 7

ZDARZENIA LOSOWE:

3 Równowaga natury: Neutralne armie + 1 do inicjatywy

INICJATYWA:

Wilki Ulricha 7
Klan Gharhars8
Plugawcy Gorthora11
Demony Abraksisa7
Czarna Kompania9+1
Zastępy z Argwylon6
Dzieci z Har Ganeth7*
Wojownicy Władcy Przełęczy 8+1

* wynik z przerzutem

BITWY:

Klan Gharhars rusza swą potęgę w celu odebrania Ferlangen z rąk Leśnych Elfów, które umocniły się w mieście. (Obrona)
Teren zabudowany.
Specjana zasada:
Mieszkańcy Ferlangen z trwogą przyjmują wizję ponownego zajęcia miasta przez chaosytów.
Leśne Elfy otrzymują wsparcie w postaci 1 Regimentu Milicji Ferlangen.
Oddział warty do 150pkt. (stworzony wg zasad State Militia z listy armii Empire)
Jednostka traktowana jak oddział sojuszniczy, bierze udział tylko w tej bitwie po której wojacy wracają do domów.
Wynik: Elfy doskonale wykorzystując teren masakrują nacierających wyznawców mrocznych potęg (20:0) i zmuszają ich do odwrotu na Rozstaje.
Nie ma końca wiwatom mieszkańców Ferlangen na cześć dzielnych elfich sojuszników.


Plugawcy Gothora atakują obóz Mrocznych Elfów.
Elfy zmieniają swoje rozkazy i ruszają bronić swych okrętów pozostawionych w obozie.
Wynik: Mroczne Elfy i Zwierzoudzie doprowadzają do remisowego wyniku bitwy. Obóz pozostaje w rękach właścicieli. Zwierzoludzie cofają się na Dziką Wyżynę (10:10)


POZOSTAŁE RUCHY

Wilki Ulricha zajmują Bokenhof

Demony Abraksisa zajmują obóz Elfów nad Leśnym Jeziorem

Czarna Kompania zajmuje Ristedt

Wojownicy Włacy Przełęczy zajmują Wolfenburg

SOJUSZE:

Czarna Kompania oraz Zastępy z Argwylon.
Czarna Kompania oraz Wojownicy Władcy Przełęczy.
Pakt Klanu Gharhars oraz Demonów Abraksisa
Sojusz Dzieci z Har Ganeth oraz Demonów Abraksisa


POSZUKIWANIA:

Wilki Ulricha: w zajętym Bokenhof już wszystko zostało splądrowane.
Maximilian von Graff wraca z pustą sakwą.

Czarna Kompania: Kapitan oraz Milczek napotykają bandę głodnych ogrów z rozbitej armii. Po zaciętęj potyczce kładą kilku z nich trupem a resztę zmuszają do ucieczki. Armia zyskuje 4 Pkt. doświadczenia.

Wojownicy Władcy Przełęczy: W dość dokładnie splądrowanym Wolfenburgu, renegaci chaosu nie znajdują nic godnego ich uwagi.


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Wto 17:18, 08 Mar 2016, w całości zmieniany 16 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 13:37, 13 Mar 2016    Temat postu:

TURA 8

Zdarzenia losowe:

5 Mgły i deszcze: +1 do inicjatywy armii przygotowującej zasadzkę.

Mroczne Elfy i Zwierzoludzie ogłaszają sojusz.

Wydarzenia: zmienia się efekt Niepokojących Zmian u generała Wilków Ulricha.

Rozkazy:

Wilki Ulricha 5
Klan Gharhars3+1
Plugawcy Gorthora10
Demony Abraksisa9
Czarna Kompania6
Zastępy z Argwylon8*+1
Dzieci z Har Ganeth9*
Wojownicy Władcy Przełęczy 5

* wynik z przerzutem.

BITWY:

W obozie Wilków Ulricha dochodzi do bitwy z Demonami Abraksisa (Forsowny Marsz, Oskrzydlenie), Imperialna armia broni się w obozie (Obrona)
Bitwa kończy się remisem. Wojska demonów wycofują się nad Leśne Jezioro (10:10)

Na Rozstajach dochodzi do bitwy wielostronnej. Elfy z Argwylon próbują skrycie podejść chaosytów Klanu Gharhars, który próbuje się przegrupować po ostatniej klęsce.
Elfom zagradza drogę stado zwierzoludzi Gorthora, szukające krwii i walki.
Pierwsza bitwa Elfy (Zasadzka - nie działa na zwierzoludzi którzy mają większą Inicjatywę, Daleki Zwiad) vs Zwierzoludzie (Forsowny Marsz)
Teren lesisty.
Zwycięzca bitwy rozgrywa następnie bitwę z Klanem Gharhars.
Wynik: Zwierzoludzie i Leśne Elfy po wyczerpującej walce wycofują się na pozycje wyjściowe bez wyraźnego zwycięzcy. (Remis 10:10) Wojownicy klanu Gharhars zadowalają się splądrowaniem pola bitwy i cieszą się chwilą wytchnienia.

POZOSTAŁE RUCHY:

Czarna Kompania zajmuje Hasselhund,
Dzieci z Har Ganeth zajmują Lowitz,
Wojownicy Władcy Przełęczy zajmują Uroczysko.

POSZUKIWANIA:

Czarna Kompania: Bohaterowie niszczą grupę kultystów Slaanesha, odbierają im artefakt do 20pkt. Zyskują również + 120 pkt Sławy oraz 2 EXP.

Dzieci z Har Ganeth: Bohaterowie nie znajdują nic specjalnego.

Wojownicy Władcy Przełęczy: Generał zabija minotaura strzegącego Uroczyska i zyskuje 2 EXP.


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Pon 16:34, 11 Kwi 2016, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 16:39, 11 Kwi 2016    Temat postu:

TURA 9

Zdarzenia Losowe:

6 Boski wiatr: Siły Ładu + 1 do inicjatywy. Siły Destrukcji -1.


INICJATYWA:

Wilki Ulricha 7
Klan Gharhars 8-1
Plugawcy Gorthora 8-1
Demony Abraksisa 10
Czarna Kompania 8*+1
Zastępy z Argwylon 11*+1
Dzieci z Har Ganeth 9*-1
Wojownicy Władcy Przełęczy 10*-1+1

BITWY:

Na Rozstajach, Elfy z Argwylon (Zasadzka, Daleki Zwiad) błyskawicznym wypadem podchodzą pod pozycje Klanu Gharhars i zastawiają pułapkę na maszerujących wyznawców chaosu.
Bitwa w terenie leśnym.

Do Bohsenfels zbiliżają się ostrożnie dwie armie. Wśród ruin Mroczne Elfy (Daleki Zwiad). natykają się na renegackich Wojowników Władcy Przełęczy, którzy przybyli tu nieco wcześniej (Daleki Zwiad).
Bitwa w terenie zabudowanym.

POZOSTAŁE RUCHY:

Wilki Ulricha zajmują Rossin
Plugawcy Gorthora zajmują Jegow
Demony Abraksisa stacjonują nad Leśnym Jeziorem
Czarna Kompania wmaszerowuje do sojuszniczego Ferlanen

SOJUSZE:

Czarna Kompania oraz Zastępy z Argwylon.
Czarna Kompania oraz Wojownicy Władcy Przełęczy.
Pakt Klanu Gharhars oraz Demonów Abraksisa
Sojusz Dzieci z Har Ganeth oraz Demonów Abraksisa
Sojusz Dzieci z Har Ganeth oraz Plugawców Gorthora


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Wto 4:25, 19 Kwi 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age / Archiwum / Kampania 2015 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin