Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pytania i Odpowiedzi
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 15, 16, 17  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Necromanter
Gość






PostWysłany: Nie 10:50, 04 Lut 2007    Temat postu:

Nie ma żadnego ograniczenia co do ilości modeli w rzędzie. To jest tylko kwestia grającego jaką formację wybierze.
Powrót do góry
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 10:15, 05 Lut 2007    Temat postu:

Jest za to coś takiego jak minimalna liczba modeli w szeregu (właśnie 5) jeżeli chcesz mieć rank bonus Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 15:53, 01 Mar 2007    Temat postu:

mam pytanko, mianowicie w armii imperium pistoliersi mają zasadę że w odpowiedzi na szarżę "zawsze moga stand & shoot" , a pytanie brzmi co oznacza to zawsze?? czy zawsze to jest odnosnie dystansu, bo wiemy że są ograniczenia co do S&S odnosnie odległości szarżującej jednostki 8" albo polowa szarży (jakoś tak) czy tak jak niektórzy to interpretują, zawsze to zawsze, np. szarżuję na pistoliersów od tyłu a skoro zawsze S&S to pomimo iż mnie nie widzą to i tak obrywam??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Snipa
Lord Administrator



Dołączył: 21 Cze 2005
Posty: 1238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 18:04, 01 Mar 2007    Temat postu:

Ta zasada odnosi się co do odległości szarżującego od pistoliersów. Jednostka która dostała szarżę z boku czy z tyłu nie może S&S.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:07, 01 Mar 2007    Temat postu:

Pistoliersi mają "kąt widzenia" 360 stopni więc nie ma znaczenia, z ktorej strony dostali szarże.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Snipa
Lord Administrator



Dołączył: 21 Cze 2005
Posty: 1238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 20:38, 01 Mar 2007    Temat postu:

Prezesie: Proszę przeczytać zasady lekkiej kawalerii w podręczniku. S&S mogą robić tylko wtedy gdy dostają szarże z przodu. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 20:43, 01 Mar 2007    Temat postu:

niestety Prezesie właśnie dorwalem sie do podrecznika i w sumie sam odpowiedzialem sobie na to pytanie cytuje " w przypadku szarży, reakcji stać i strzelać, itp. modele muszą być zwrócone w kierunku wroga w zwykły sposób" no chyba że jakimś cudem maja oni także zasade "zawsze widzą" Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 20:56, 01 Mar 2007    Temat postu:

a mam jescze pytanie a właściwie prośbe o wytłumaczenie zasad działania Steamtank'a bo nie do konca kumam te punkty pary, albo może ktoś ma jakiegoś linka do jakiegoś opisu, erraty, albo coś takiego?

P.s. Prezesie nie chodzi o to jaki on jest dobry i co on może zrobić bo to już wiem, pokazałeś mi to boleśnie, ja chce wiedzieć jak go rozmontować!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necromanter
Gość






PostWysłany: Pią 6:58, 02 Mar 2007    Temat postu:

Ogólnie to trzeba mu wpić ze 3 woundy i liczyć, że sam się rozleci z powodu niezdanego testu na wygenerowanie tych PP.
Powrót do góry
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 13:26, 02 Mar 2007    Temat postu:

lohost napisał:
a mam jescze pytanie a właściwie prośbe o wytłumaczenie zasad działania Steamtank'a bo nie do konca kumam te punkty pary, albo może ktoś ma jakiegoś linka do jakiegoś opisu, erraty, albo coś takiego?

errat itp narazie jeszcze nie ma, działanie jest z gróbsza takie samo jak w starych zasadach - płaci sie punktami pary za określone akcje, zminiło sie generowanie punktów pary
Generowanie punktów pary:
-deklaracja ile punktów pary sie "wytwarza" (zakres od 0 do 5)
-przy deklaracji zero dla czołgu tura gry się kończy (nie robi nic nawet testu na kotły)
-jeżeli zadeklaruje się wiecej niż 0 punktów pary należy sprawdzić czy kotły to wytrzymają: rzut k6 + aktualne woundy żelazka. Jeżeli uzyskany wynik jest równy albo mniejszy od aktualnej liczby woundów wtedy nic złego się nie dzieje, jeżeli jest większy wtedy coś się dzieje(ale nie pamiętam dokładnie jak mocno czołg obrywa)
Cytat:
ja chce wiedzieć jak go rozmontować!

tu jest gorzej nie dość że drań ma t6 i w 10 to jeszcze 1+ sv. polecam wszystkoco bije bez sv najlepiej na odległość (działa, singlowe bolce, pioruny itp) albo jeżeli coś jednak bije tak że zostaje sv to niech ma conajmniej 6 S wtedy jest szansa na ranienie i na to że jakieś rany przejdą przez pancerz... acha odnośnie magi drań jest odporny na wszystko co nie bije z określoną siłą czyli czary typu drain life, hend of dust itp są nieskuteczne

A przy okazji skoro juz temat jest przyczołgu to ja mam coś co mnie zastanawia:
czołg zadaje obrażenia na trzy sposoby:
-strzelanie
-impaki kiedy szarżuje, albo jest szarżowany przez coś co impaki powoduje (mysi być bolesne dla khemrijczyków Wink )
-rozjeżdzanie w hth
i właśnie ten ostatni punkt mnie zastanawia. W zasadach stoi że żeby rozjeżdzać musi mieć parę, to teraz jak się zachowuje w sytuacji kiedy jest uwikłany w walkę wręcz z przeciwnikiem w jego turze a w poprzedniej zurzył już całą parę? nic nie robi tylko grzecznie łyka ciosy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 14:11, 02 Mar 2007    Temat postu:

A dla mnie ten czołk jest przegienty a imperium jest najlepszą armią w batla.Bo za te pp i tak możesz zmiarzdzyć przeciwnika o on ci nic nie zrobi jeżeli ma siłe 5.
Powrót do góry
Necromanter
Gość






PostWysłany: Pią 15:29, 02 Mar 2007    Temat postu:

Kedno jak dodajesz k6 do czegoś to ZAWSZE uzyskasz większy wynik więc coś ci się pomyliło!!
" rzut k6 + aktualne woundy żelazka. Jeżeli uzyskany wynik jest równy albo mniejszy od aktualnej liczby woundów wtedy nic złego się nie dzieje, jeżeli jest większy wtedy coś się dzieje(ale nie pamiętam dokładnie jak mocno czołg obrywa)'
Pozatym na chyba 7 woundów,a nie 10:P
Powrót do góry
Szczur
Gwardzista



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:59, 02 Mar 2007    Temat postu:

rzut k6+zadeklarowane punkty pary, jesli jest wiecej niz aktualna ilosc ran to dostajesz tyle ran, ile wynosi roznica miedzy k6+pp a woundami.
np. mamy 8 woundow, deklarujemy 4 punkty pary, wyrzucamy 6, dostajemy dwa woundy.
Rozkrecic czolg jest ciezko, ale bardzo latwo go unieruchomic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:11, 02 Mar 2007    Temat postu:

Very Happy podaje jak to jest w rzeczywistości (mam przed nosem kodeks Imperium) : K6 plus zadeklarowane punkty pary, jeżeli suma jest równa będz mniejsza niż posiadana jeszcze Żywotność (rany) to wszystko jest ok. jeżeli suma jest wyższa to czołg traci 1 punkt Żywotności i nie generuje żadnych punktów pary.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:16, 02 Mar 2007    Temat postu:

Przepraszam za powyższy post ale coś mi klawiatywa "zwariowała" Powinno być : czołg ma 10 woundów (Żywotności) Very Happy Very Happy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 15, 16, 17  Następny
Strona 8 z 17

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin