Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Plany turniejowe WFB
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 20:37, 15 Paź 2007    Temat postu:

No w sumie,ale to raczej żeby w całym teście wiedzy były z 2 pytania,głównie fluff bo o to tu głównie chodzi..
Powrót do góry
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 20:39, 15 Paź 2007    Temat postu:

nasze wypowiedzi sa naszym wlasnym zdaniem wiec jesli chcesie sie ze mna koniecznie posprzeczac to zapraszam na priv albo podam gadu gadu albo komorke...pogadamy, pewnie nic wam to przyjemnego zreszta nie przyniesie ale co mi tam.

fluf, ja nie mam nic przeciwko , ale nie wszyscy tym zyja a skoro juz i tacy ludzie ktorzy fluf maja za nic zyja wsrod was to takze nalezy sie z nimi liczyc jak to powiedzial Norbert "troche szacunku" .

skoro jestescie tacy oczytani, oh i ah, to powiedzcie mi jak w tej edycji obchodzi sie redirect szarzy? albo co zaslaniaja wzgorza jednopoziomowe albo co z nich widac? jakim zasadom podlega hunter z ogre kingdoms noszac na plecach baliste? moze chociaz wiecie gdzie tego szukac?? nie? dziwne , same madrale sie tutaj wypowiadaja Smile a co powiecie na erratowe zasady dostawiania na "corner to corner"?? specjalisci od 7miu bolesci!

powiem wam jescze jedno, latwo sie na kogos naskakuje w demokratycznym kraju majac wiekszosc, proponuje rozmowy jeden na jeden, ciekaw jestem czy ktorys z was bedzie tak samo odwazny :>

chinczyk...lubie te gre, skrable i kilka innych tez, tylko niestety prawdy nie zmienicie, jesli warhammery porownywac do innych gier to batla porownalbym do brydza, a czterdzieste ...piotrus to za duzo, wiec do wojny. probowalem i tak prymitywnego systemu nie widzialem.

sa to moje opinie i nie probujcie ich krytykowac, wyrazajcie wlasne! no chyba ze nie widzicie koledzy roznicy.

odkad zaczalem grac w batla wlasnie to mnie przyciagnelo ze nie tylko za to ze sie tym zyje sa punkty w tescie ale takze za to ze chcesz znac lepiej zasady ktore dotycza konkretnej juz gry, nie sa one proste, nie latwo je znalezc zreszta ale dla mnie to jest wlasnie batlowym klimatem, ze w tym swiecie musisz tez wiedziec co moze Cie zabic i w jaki sposob, a jak mozna sie przed tym bronic.

nie wymagam, nie buntuje i nie staram sie siac zamieszania, to byla propozycja, nie przejdzie to trudno, to wy bedziecie pokrzywdzeni a nie ja.

ocenzurowalem sie, a to ze pisze dobitnie...no coz :> tak wlasnie pisze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 20:52, 15 Paź 2007    Temat postu:

Lohost nie unoś sie tak strasznie. To że znasz zasady to twój plus. Ale akurat znajomość tzw. fluffu składa się na wiedzę o świecie gry i z tego robi się testy. Znajmość tego typu rzeczy to nieodzowna część tego hobby. To że masz to gdzieś i nie masz zamiaru o tym czytać jest Twoim prawem ale nie licz że z tego powodu nie będą pojawiały się pytania z tych tematów. To Twój wybór. Liczą się zapewne dla Ciebie duże pkt. więc to raczej Ty tu stracisz.
Chcesz być na pewno graczem odnoszącym sukcesy na turniejach takie przynajmniej mam wrażenie. Tak więc zauważ że Ci najlepsi w Polsce - super znają zasady, super znają klimat i historyjki ze świata WFB i mają najczęściej super lub przynajmniej bdb pomalowane armie.
No i już wszystkich proszę o zakończenie dyskusji o teście. Bo to będzie rozmowa o power v.s. klimat. Co i tak nigdy się nie rozstrzygnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 21:18, 15 Paź 2007    Temat postu:

kto byl sedzia a kto katem w moim przypadku? i zachcialby ktos wytlumaczyc za co dostalem ostrzezenie? niby ze co takiego strasznego napisalem? jesli wogole to czemu tylko ja?

zreszta, nie wazne, cos i tak mi sie wydaje ze i tak najszybciej dojde do piatki Smile bywa, wiedzcie tylko ze karanie kogos za poglady jest paskudne a ja mam dluga pamiec.

a moze urazilem kogos?? ktos sie skarzyl?? czy moze tylko ma mnie to uciszyc?? zly kraj, zle obyczaje, uciszac i karcic kazdego kto mysli odwrotnie Very Happy bardzo chwalebnie Smile

Norbercie, polecam czytanie ze zrozumieniem...czy uwazasz ze o sobie napisalbym ktos? albo ktorzy? wiec skad ten wniosek ze ja mam fluf w powazaniu? logiczny wniosek? powaznie watpie w takim razie w logike...nastepnym razem jak bedziesz mial ochote mnie ocenic i wymierzyc szeroko pojmowana sprawiedliwosc zastanow sie dwa razy.

robcie co chcecie, ja robie tylko swoje i serio nie wydaje mi sie zebym zrobil cos strasznego wysuwajac propozycje o pytania z zasad.

co do czterdziestki to jest moja opinia niczyja inna mam prawo ja wypowiedziec i gwarantuje mi to konstytucja jakby ktos nie wiedzial. czekam na przeprosiny od moderatora.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 17:06, 16 Paź 2007    Temat postu:

Minus dostałeś za sugestie, że ktoś kto gra w 40stkę nie ma pojęcia o WFB i jego zdanie jest infantylne na tyle że ma nie wtrącać nosa w gry dla dużych chłopców. Jest to nieodpowiednie aroganckie podejście. Nie będziemy na tym forum dyskryminować ze względu na wiek albo system w który ktoś gra, to co myślisz o 40stce jako systemie to inna broszka od tego jak się odniosłeś do graczy/gracza 40stki. Tak więc minus zostanie. A przeprosin nie będzie.
Poza tym nie rób z siebie rewolucjonisty. Nikt Ci nie zabrania wygłaszania swoich opinni tylko widzę, że nie podoba Ci się że innym one nie pasują do końca. Cała ta dyskusja mogła wyglądać zupełnie inaczej bez dolewania oliwy do ognia i prowokowania. W gruncie rzeczy się z tobą zgadzam jeśli chodzi o dołączenie pytań z zasad do testu. Bo i sam tak kiedyś układałem testy czyli pół na pół.
To że pisałeś o małym poważaniu fluffu jak dla mnie to oczywiste że piszesz tu o sobie bo nikogo kto o to walczy tu oprócz ciebie nie widzę. Aha piszesz o tych innych z całej polski chyba. No jeśli tak to wybacz pomyłkę.
I proszę już wrócić do tematu. Czyli konkretnych uwag nt. najbliższego turnieju. Zażalenia proszę na PW. Kolejne żale w tym temacie będą kasowane.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:19, 17 Paź 2007    Temat postu:

Turniej trzeba zgłosić do ligi .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k n o w z
Kapitan



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 10:49, 20 Paź 2007    Temat postu:

jak widzę 13 osób już zagłosowało, więc może ustalimy już ilość punktową na turniej... dzięki temu będzie więcej czasu na przygotowanie rozpisek i misje treningowe... pozdrawiam...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 20:14, 20 Paź 2007    Temat postu:

Oki. jak widać wygrała opcja 1700pkt. tak więc turniej odbędzie się na tyle pkt. Misje i regulamin pojawią się w poniedziałek bo teraz nie mogę ich zamieścić niestety.
Może macie propozycje co do nazwy turnieju.
A i nastawcie się na nowe High Elves Brick wall , Lohost tylko siedem dni musi być w sprzedaży army book żebyś mógł go używać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Lord Dowódca



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Nie 14:52, 21 Paź 2007    Temat postu:

Zależy od ilości modeli Lohosta to może nawet na 2 Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 16:40, 21 Paź 2007    Temat postu:

nazwa...moze jakis ostatni bastion? bo tak na uboczu troche i ostatni w tym roku Smile

moze i na 2 , zlezy jak proxy beda dozwolone bo watpie abys chcial brac teraz SH Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Lord Dowódca



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Nie 19:15, 21 Paź 2007    Temat postu:

Hehe. Po doklejam im skrzydełka na hełmy z green stuffu na czas turnieju i będę miał 3-4 piątki DP Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 21:13, 23 Paź 2007    Temat postu:

Turniej "..............." 08.12.2007r.
Zgłaszany do Ogólnopolskiej Ligi WFB
Limit punktowy: 1700 pkt.
Zasady: limited, obowiązują aktualne oficjalne zasady i erraty GW oraz polskie uściślenia sędziowskie. Dopuszczone są armie z Storm of Chaos o ile nie ukazał się dla danej armii nowy podręcznik do 7ed. WFB. Dopuszczone jest używanie Dogs of War oraz Regiments of Renown za wyjątkiem jednostek zabierających slot Hero.
Kompozycja armii: standardowa na bitwy <2000pkt.
Opłata wpisowa: 5zł Limit miejsc: 30
Zgłoszenia: do dnia 03.12.br. na adres turniej@miascast.hg.pl lub w dniu
turnieju.

Na turnieju nie ma wymogu używania pomalowanych modeli.
Gracze mają obowiązek udostępniać rozpiski przeciwnikom do wglądu przed bitwą. Gracze przed bitwą wykonują rzut 1k6 zwycięzca wybiera stronę stołu lub decyduje kto pierwszy wystawia jednostkę na stole. Po rozstawieniu gracze rzucają ponownie 1k6 i zwycięzca decyduje kto zaczyna pierwszą turę. Gracz, który pierwszy skończył wystawiać jednostki ma +1 do tego rzutu.
Tereny są ustawiane przez organizatorów. Po bitwie przesunięte tereny należy postawić na pierwotnych miejscach.
Uczestnicy są zobowiązani do posiadania czytelnej rozpiski z wyszczególnionym kosztem jednostek i ekwipunkiem dodatkowym oraz podręczników armii lub innych źródeł zasad z których korzysta ich armia a także własnych kostek, miarek i wzorników potrzebnych do gry. Grający leśnymi elfami powinni zaopatrzyć się w dodatkowy las we własnym zakresie.
Za ćwiartki, generała, sztandary przyznawane jest po 100VP.

Bitwy:
1) "Stare porachunki"
Naprzeciw twoim wojskom stanęła armia twojego osobistego wroga. Z tej bitwy tylko jeden z was może wyjść żywy. Żołnierze wiedzą o waszych porachunkach i czują, że to będzie bardzo krwawa bitwa.
Rozstawienie: piteched battle
Zasady specjalne: Za zabicie wrogiego generała oprócz premii 100 VP otrzymuje się jego podwojony koszt. Ponadto w momencie utraty generała wszystkie oddziały w jego armii które nie są odporne na psychologię i nie znajdują się w walce muszą wykonać test paniki na koniec tej fazy gry. Jednostki które nie przejdą testu uciekają w stronę własnej krawędzi stołu.

2) "Zła sława"
Wrogie armie zaczęły zajmować pozycje naprzeciw siebie. Wśród szeregów wroga ty i twoi wojownicy dojrzeliście sztandar znienawidzonego regimentu. Oddział ten brał udział w niejednej bitwie i głośne są zbrodnie jakich się dopuścił na waszych ziemiach. Może tobie uda się wyrównać z nimi rachunki.
Rozstawienie: pitched battle "po skosie"
Zasady specjalne: Przed rozstawieniem wojsk każda strona wybiera w armii przeciwnika jeden z jego oddziałów, który będzie tą elitarną jednostką. Nie może być to bohater, maszyna wojenna albo pojedynczy potwór oraz koszt tego oddziału nie może być niższy niż 100pkt.
Za zniszczenie/ucieczkę z pola bitwy tego oddziału otrzymuje się jego podwojony koszt. Przed bitwą właściciel elitarnego oddziału przyznaje mu +1WS lub +1BS lub +1Ld. Ponadto oddział ten wzbudza strach a jeśli już go wzbudzał to zamienia się to w terror. Dodatkowo walczący z nim przeciwnicy podlegają zasadzie nienawiść.

3) "Miejsce mocy"
Wrogie armie spotkały się w miejscu o którym krążą legendy, że wiatry magii wieją tu szczególnie mocno. Odważny generał mógłby wykorzystać tę moc przeciw swoim wrogom.
Rozstawienie: pitched battle
Zasady specjalne: przed rozstawieniem wojsk gracz, który wygrał rzut kładzie na stole znacznik oznaczający miejsce mocy, nie może leżeć on bliżej niż 12" do bocznych krawędzi oraz 12" od stref rozstawienia. Nie może również leżeć w terenie niedostępnym. Po umiejscowieniu należy go jeszcze przesunąć zgodnie z wynikiem rzutu kością artyleryjską i kością rozrzutu.
Jeżeli w 6" od tego miejsca znajduje się czarodziej to generuje on +1 kostkę mocy i rozproszenia. Ponadto raz na turę jeden czarodziej który jest w 6" od miejsca mocy zamiast rzucać czary w fazie magii może użyć specjalnych mocy. Gracz rzuca wówczas 1k6 i sprawdza wynik:
1- Porażenie: wykonaj natychmiast rzut w tabeli miscast.
2- Coś nie tak - nic się nie dzieje
3- Wizja chwały - Wybrana własna jednostka zyskuje odporność na psychologię do końca gry.
4- Wizja zagłady - Dowolna jednostka przeciwnika natychmiast wykonuje test paniki. Chyba,że jest odporna na psychologię lub jest w walce. Przy niepowodzeniu ucieka od najbliższej wrogiej jednostki.
5- Aura heroizmu- Dowolna własna jednostka staje się nieugięta (stubborn) do końca gry.
6- Przeciążenie mocy - jeden przedmiot magiczny na polu bitwy traci magiczne właściwości do końca gry, staje się zwykłym niemagicznym odpowiednikiem. Gracz musi wybrać jeden przedmiot , jeśli przeciwnik nie ma żadnego to musi zdezaktywować jeden z własnych.

4) "Zbójcze iluzje"
Za ciężkie pieniądze załatwiłeś sobie wsparcie w tej bitwie jednego z największych iluzjonistów tego świata.
Rozstawienie: pitched battle "po skosie" , leśne elfy nie mają bonusowego lasu w tej bitwie.
Po rozstawieniu wojsk gracz, który wygra rzut na zaczynanie może rzucić iluzję na jeden z własnych oddziałów. Oddział ten "wygląda" teraz jak jednostka przeciwnika. Dopóki nie zaatakuje on w żaden sposób wrogów lub jednostka wroga nie zbliży się do niego na 6" lub mniej, to oddział ten nie może być celem żadnego bezpośredniego ataku lub szkodliwych zaklęć ze strony wrogów. Raz ujawniony traktowany jest już normalnie do końca bitwy.
Gracz, który przegrał rzut na zaczynanie może przerwać iluzje rzucone na otoczenie - natychmiast może zamienić ze sobą miejscami dwa tereny. Jeżeli w jakimś terenie znajdowała się jakaś jednostka to automatycznie znajduje się w nowym terenie (nie może być to teren niedostępny) np. oddział który stał na górce może znaleźć się nagle w lesie.

Punktacja za bitwy:
0-399 - Remis 10:10
400-799 - Małe zwycięstwo 13:7
800-1199 - Średnie zwycięstwo 15:5
1200-1599 - Duże zwycięstwo 17:3
1600+ - Masakra 20:0

Anihilacja - jeżeli przeciwnik na końcu gry nie ma żadnego (również uciekającego) modelu na stole to otrzymuje się +1 duży pkt. do wyniku bitwy.

Hobby
Aby otrzymać ocenę co najmniej 50% jednostek musi się kwalifikować do oceny.
Malowanie (0-6) Minimum 3 kolory bez widocznego podkładu na dużych powierzchniach.
Podstawki (0-3) Minimum pomalowane farbką
Konwersje (0-3)
Wysiwyg (0-3)

Test wiedzy o świecie gry i zasadach WFB. (0-10pkt)
Wcześniejsze przysłanie poprawnej rozpiski w terminie - 1pkt.

Harmonogram:
8.45-9.15 - Zapisy
9.30-11.30 - bitwa pierwsza
11.45-13.45 - bitwa druga
14.00-16.00 - bitwa trzecia
16.15-18.15 - bitwa czwarta
18.45 - podanie wyników końcowych
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 13:57, 25 Paź 2007    Temat postu:

Cytat:
4) "Zbójcze iluzje"
Za ciężkie pieniądze załatwiłeś sobie wsparcie w tej bitwie jednego z największych iluzjonistów tego świata.
Rozstawienie: pitched battle "po skosie" , leśne elfy nie mają bonusowego lasu w tej bitwie.
Po rozstawieniu wojsk gracz, który wygra rzut na zaczynanie może rzucić iluzję na jeden z własnych oddziałów. Oddział ten "wygląda" teraz jak jednostka przeciwnika. Dopóki nie zaatakuje on w żaden sposób wrogów lub jednostka wroga nie zbliży się do niego na 6" lub mniej, to oddział ten nie może być celem żadnego bezpośredniego ataku lub szkodliwych zaklęć ze strony wrogów. Raz ujawniony traktowany jest już normalnie do końca bitwy.
Gracz, który przegrał rzut na zaczynanie może przerwać iluzje rzucone na otoczenie - natychmiast może zamienić ze sobą miejscami dwa tereny. Jeżeli w jakimś terenie znajdowała się jakaś jednostka to automatycznie znajduje się w nowym terenie (nie może być to teren niedostępny) np. oddział który stał na górce może znaleźć się nagle w lesie.

Ostre zmiany. Wersja oryginalna była az tak niestrawna?

Dlaczego nie możecie zostać przy nazwie Północne Pustkowia? Bardzo adekwatna do zagęszczenia graczy w naszej okolicy i (prawie adekwatna) do naszego położenia geograficznego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:22, 25 Paź 2007    Temat postu:

Odnosnie z Kendem zgadzam sie z nazwa, polnocne pustkowie jest bardzo dobre. Scenariusze fajne:D szkoda ze w 3 bede sie tylko "przygladal" Wink ale ciekawe:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k n o w z
Kapitan



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 11:28, 26 Paź 2007    Temat postu:

miscje bardzo mi się podobają... teraz tylko pora popracować nad rozpiskami i do boju... i mam takie pytanko dla upewnienia się: do moich Wood Elves mogę dołączyć jeden oddział z Dogs of War, czy muszę robić całą armie z Dogs of War?...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 7 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin