Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DMP WarmUp, single 2400 18.07.2015 Olsztyn
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 9:00, 01 Lip 2015    Temat postu: DMP WarmUp, single 2400 18.07.2015 Olsztyn

Witam, OKF MISCAST oraz AKMF OLIFANT maja zaszczyt zaprosic na turniej lokalny "DMP WarmUP".


Miejsce: ul.Heweliusza 14
Sala na kortowie!! Mapka: http://www.miscast.fora.pl/punkt-informacyjny,56/spotkania-w-niedziele,2334.html
Na terenie UWM obowiazuje zakaz spozywania alkoholu.
Termin: 18.07.2015
Format: 2400 EURO
Bitwy: 3x Euro (losowane scenariusze)
Wjazd: 10 zł/os
Cattering: jak zwykle
Nagrody: w trakcie realizacji
Sędzia: bedzie
Stoły:72x48, tereny po obrysie , Mapki Euro

Rozkład jazdy:

9-9.15 - zapisy i ustawianie stolow
9.15-12.30 - I bitwa
12.30-15.30 - II bitwa
15.30-18.30 - III bitwa
18.30 sprzatanie, podsumowanie

Ograniczenia Euro: [link widoczny dla zalogowanych]

Scenariusze:

Cytat:
Przed bitwą jeden z graczy kula kostką. na 1-2, to on wybiera scenariusz z dostępnych na ETC, na 3-4 jego rpzeciwnik wybiera scenariusz z dostępnych na ETC na 5-6 grają battle line. Jeżeli gracze nie chcą grać scenariuszy po prostu obaj wybierają battle line i rzut kostką i tak go wskaże.

Dostepne scenariusze:
Battleline
Meeting engagement (bez rzutu na rezerwy)
Blood and Glory 1-3pkt za scenariusz
King on the Hill


Punktowanie:

Cytat:
Progi dla battleline i meeting engagment:
Kod:
0-150 Victory-Points difference - 10-10
151-300 -> 11-9
301-450 -> 12-8
451-600 -> 13-7
601-750 -> 14-6
751-900 –> 15-5
901-1050 –> 16-4
1051-1200 -> 17-3
1201-1350 -> 18-2
1351-1500 -> 19-1
1500+ -> 20/0


Cytat:
Progi dla blood and glory i king of the hill:
Kod:
0-200 Victory-Points difference - 10-10
201-400 -> 11-9
401-600 -> 12-8
601-800 -> 13-7
801-1000 -> 14-6
1001-1200 –> 15-5
1201-1400 –> 16-4
1401+ -> 17-3


Cytat:
Inne zasady:
General Rules
Up to 2 Characters in a unit can get a 2+ "Look Out, Sir!" against Dwellers Below, Final
Transmutation and Dreaded 13th. Normal requirements for Look Out, Sir! apply.
BSBs can take all the equipment their unit type has access to as if they weren't BSBs.
Units fleeing at the end of the game and / or at 25% or less of the number of starting
models yield 50% of their VPs.

Line of Sight
Simple Line of Site will be used instead of True Line of Sight as defined below:
Terrain pieces are divided into ones that:
● ­ Block LoS: Hills, Buildings and impassable terrain.
● ­ Don't block LoS: all other terrain.
Unit is considered to be in hard cover when:
● ­ Majority of unit's footprint is obscured from shooter's Line of Sight by one or more Interfering
Unit(s) or LOS blocking terrain(s), as described on page 41 BRB
● Unit is garrisoning a Building, as described on page 127 BRB
● ­ Majority of unit's front rank is defending an obstacle, as described on page 122 BRB and
ETC FAQ 8.4. If the unit is being shot from the flank or the rear, treat the corresponding file or
the last rank, respectively, as the front rank
● Majority of unit's footprint is in Ruins

Unit is considered to be in soft cover when:
● ­ Majority of unit's footprint is in or behind woods, as described on page 119 BRB

Models shooting from hills or buildings don't get the hard cover penalty for shooting through
interfering units, unless interfering the unit is also on hill.

Units with majority of its models on hill do not receive hard cover for being shot at through
interfering units, unless that part of the units which interferes is also on hill. Units with majority
of its models on hill do not receive hard cover for being partially obscured from the shooter's
LoS by the same hill they are on

Large Targets can't claim cover for obstacles, ruins and interfering units, unless interfering
unit is also a Large Target. Large Targets which shoot don't suffer any penalties for interfering
units, unless interfering unit is also a Large Target.

Magic Restrictions
A maximum of 12 power dice may be used in each magic phase.
A maximum of 2 dice may be added to the power pool
A 5 Dice Casting Cap will be in effect for all spells
Lore of Death spells will have a 4 dice casting cap in effect
The Lore of Shadow spell Mindrazor will have a 4 dice casting cap in effect
The Lore of Hashut spell Ash Storm will have a 4 dice casting cap in effect

Lore of Undeath will be available to all wizards as follows :
● 4 dice casting cap
● No ethereal units may be raised
● Raised units give up victory points
The Players wishing to use Lore of Undeath must provide to their opponents a list pre­game
of the units, sizes of units and optional upgrades (such as command) that they have the
models for that they could raise during the game.

The following units may generate spells from the Lore of Undeath instead of their normal
Lore(s)
● Pink Horrors
● High Elf Dragon Mages

The following units may not generate spells from the Lore of Undeath instead of their
preselected spells
● Warlocks
● Sisters of Thorn

Scenarios
The following four scenarios will be used with the 20­0 scoring system as described below:­

1: Battle line (normal game)

2: Meeting engagement (no reserve rolls, all units deploy on the board as normal)

3: Blood and glory
The usual 20­0 victory point based scoring system is capped at a maximum of 17 TP’s.
In addition to this the first player to break their opponents fortitude receives an additional 1 TP.
In addition to this if this player remains unbroken at the end of the game this player receives an additional 2 TP’s.
Note that is at anytime during the game all remaining fortitude is in a single unit, the army is considered to be broken. Note also that once broken an army cannot then become unbroken e.g. by raising new units with fortitude using the Lore of Undeath

4: King of the hill
The usual 20­0 victory point based scoring system is capped at a maximum of 17 TP’s.
In addition to this the player that holds the center point at the end of the game receives a
further 3 TP’s. To hold the center point a unit must contain fortitude (excluding the general and the BSB).


Zgłoszenia:
Zgłoszenia na turniej nalezy wyslac na adres email [link widoczny dla zalogowanych] do dnia 14.07.2015 do godziny 23:59:59. Za brak przysłanego zgloszenia z poprawna rozpiska 5 punktów karnych. Zgłoszenie powinno zawierac imie i nazwisko gracza, ID ze strony ligi oraz poprawna rozpiske w formacie txt lub html.

Zgłoszeni:
Kamel R
Lahire R
Mirek R
Lenczek R
Czczur R
Rob R
Cichy R
Fario R
Siena R
Filip R
Zablo (?)
Prezes R
Radoslav R
Bartek R
Stanek R
Bogdan R
Sowa R
Kondzio R
---------------------
Lohost -pauzujacy, parzysty, puszysty, sedziujacy


Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Czw 10:16, 16 Lip 2015, w całości zmieniany 11 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth2
Rekrut



Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:24, 01 Lip 2015    Temat postu:

Ten turniej jest ważny z kilku powodów.

Po pierwsze jest to ostatni turniej w Olsztynie przed DMP, jest to ostatni gwizdek zeby dogadac druzyne lub dwie, zobaczyc co ma sie pomalowane a co trzeba pozyczyc.

Po drugie jest to ostatni turniej w Olsztynie przed masterem. Prosze was zeby zaczely splywac do mnie tereny z Mazur. Nie wszystkie, ale pozniej tez wszystkich nie przewieziemy na raz.
Tereny nalezy jakos oznaczyc czyje sa, zeby pozniej nie bylo klopotow z ich oddawaniem. Wiec albo marker i na spodzie terenu malujemy podpis, albo taksma klejaca ta papierowa zolta i malujemy podpis. Nie bedzie drugiej takiej okazji zeby to wszystko elegancko spiac. Do tego krotka notka co sobie zostawiliscie a co jeszcze ewentualnie moglbym w chwili potrzeby np tydzien przed masterem od was zgarnac.


Po trzecie, bedzie opcja pogadac/zdecydowac na temat tego Age of sigmar itd, zakladam ze juz kilka rzeczy sie wyjasni w ten najblizszy weekend po grach w sklepach (pokazowki).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamel
Sierżant



Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 9:53, 01 Lip 2015    Temat postu:

Zgłaszam się
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lahire12
Weteran



Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pisz

PostWysłany: Śro 10:18, 01 Lip 2015    Temat postu:

Mistrz się zgłasza Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miras
Zwiadowca



Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:47, 01 Lip 2015    Temat postu:

Ja też się zgłaszam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lenczek
Gwardzista



Dołączył: 15 Gru 2013
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:14, 01 Lip 2015    Temat postu:

ja tez bede Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczur
Gwardzista



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:50, 01 Lip 2015    Temat postu:

bynde
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rob
Chorąży



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz

PostWysłany: Śro 21:20, 01 Lip 2015    Temat postu:

Powinienem przyjechać
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fario
Gwardzista



Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 17:18, 02 Lip 2015    Temat postu:

Będę
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siena
Weteran



Dołączył: 17 Gru 2011
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pisz

PostWysłany: Czw 20:10, 02 Lip 2015    Temat postu:

Jeśli tylko nie będę miał wyjazdu wakacyjnego z rodzinką, w tym terminie, to będę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lenczek
Gwardzista



Dołączył: 15 Gru 2013
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:22, 04 Lip 2015    Temat postu:

patrzcie lepiej tematy o age of sigmar...po poczatkowym placzu i żalu sporo ludzi widzi w tym cos dobrego...... poczytalem zasady i te warscrole..... moze byc cos ciekawego.....

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczur
Gwardzista



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:26, 04 Lip 2015    Temat postu:

chyba nie w tym temacie; ale owszem, zasady maja bardzo fajny potencjał o ile jakoś się to scompuje, chociażby scenariuszem. Coś na zasadzie max 100 woundów na stronę, 1-2 bohaterów max, X modeli ponad X woundów, bez czterokrotnego powtarzania warscrolli etc.
Nie wiem, pozyjem, uwidzim, ja jestem optymistą ;P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 16:09, 04 Lip 2015    Temat postu:

Nie jest to takie zle. Natomiast faktem jest ze gra z wymagajacej przeszla w opcje dla debili. Tez zauwazylem problem w braku punktow. Kawaleria z 4 sejwa😀
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Filip
Zwiadowca



Dołączył: 18 Wrz 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Poznan

PostWysłany: Sob 23:43, 04 Lip 2015    Temat postu:

Dajcie spokoj z tym AOS. Zabili nie tylko klimat i fluff( bo sorry ale 20k) ale tez tak uproscili gre ze przypomina to gre do zabawy przy piwku prezed impreza. Taka tam glebia zasad. Niech sie GW goni. To ich trafi bardzo mocno bo ilu znajdzie sie doroslych z mentalnoscia 10 latka? Moze kilku. A mlodzi i tak beda grac w 40k jak bedzie im taki klimat odpowiadal. A jak ktos lubi swiat warhammera to albo inny system albo srodowisko przejmie kontrole nad WFB. Mam taka nadzieje.
Sorry za offtop Wink
Na turnieju bede z zablem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamel
Sierżant



Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 4:23, 05 Lip 2015    Temat postu:

Naradzie dobre jest to, że można korzystać z zebranych modeli.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin