Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co z turniejami?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 28, 29, 30  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 21:18, 22 Paź 2014    Temat postu:

a jak zapatrujecie sie na nanowsza errate gw (oficjalna, dziala od dzisiaj) ze slot hero i lords zostal zwiekszony do 50% kazdy? :>
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bela16
Gwardzista



Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Giżycko

PostWysłany: Śro 22:30, 22 Paź 2014    Temat postu:

I nie zapominajmy o lore of undeth dla każdego maga Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczur
Gwardzista



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:10, 23 Paź 2014    Temat postu:

oh for fucks sake
Lubię zmiany, ale nie takie które prowadzą do zmiany Warhammera w system skirmishowy.

EDIT Chociaż jakby się tak zastanowić to przy obecnych ograniczeniach euro aż takiej masakry nie ma. W sumie te 75% to żaden wymóg a taki WoCH czy VC nie będzie chciał poświęcać pewnych slotów ze speca i rare'a, +przycięcia z euro typu ograniczanie wardów 3+ czy kombosu Red Fury z Quickblood... Da radę, tylko trzeba będzie się przyzwyczaić.

To Lore of Undeath śmieszne będzie na wszystkich armiach, no ale jak je weźmiesz to poświęcasz slota na death na przykład. Chociaż fakt że dużo więcej magusów możesz wlepić.


Ostatnio zmieniony przez Szczur dnia Czw 8:26, 23 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rob
Chorąży



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz

PostWysłany: Czw 8:51, 23 Paź 2014    Temat postu:

jeszcze się z tym nie zapoznałem, nie wiem jakie bzdury wejdą przez te zmiany do rozp i nie wiem czy balans (nawet ten który został wypracowany przez euro comp) nie zostanie zbytnio zaburzony. jestem na stanowisku, że nie należy wszystkich zmian wprowadzać do turnieju "ad hoc", trzeba się nad tym zastanowić a nie wiem czy dam radę to zrobić do turnieju.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 9:07, 23 Paź 2014    Temat postu:

nie badz pradziad! dawaj zmiany. jaki sens grac cos co juz nie ma racji bytu?

juz lubie woch na 5+ bohaterach Very Happy 2 diably, duzy mag, bsb, klepacz...kosztem heleny raptem Razz

tak sobie liczac to zbytnio to nie zmieni balansu gry chyba ze cala meta nagle przestawi sie na herohammera...ale do tego jest zbyt malo fajnych magicznych przedmiotow.


Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Czw 9:12, 23 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczur
Gwardzista



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:46, 23 Paź 2014    Temat postu:

Odkryłem, że nawet na jewro zmieści mi się zwykły wampur lord klepacz razem ze sztrigojem, obydwu na red fury. Nie wiem jeszcze kosztem czego by mi się to mieściło ale teoretycznie rzecz biorąc koncepcja jest piźnięta w ucho Very Happy

Jeżeli meta by się przesunęła na herohammera, to które armie obok VC, WoC, Lizaków i OK by mocno zyskały? A które mają stosunkowo gównianą kadrę?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bela16
Gwardzista



Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Giżycko

PostWysłany: Czw 11:00, 23 Paź 2014    Temat postu:

TK mi przychodzi pierwsze do głowy... ale myślę, że w armiach, które nie miałyby potencjału na Herohammera zostałyby przy jednostach. Pamiętać trzeba, że nie wszyscy hero mają stubborn lub unbreakable i można takich samym CR pogonić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rob
Chorąży



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz

PostWysłany: Czw 12:42, 23 Paź 2014    Temat postu:

jedyna koncepcja jaka mi przychodzi do głowy z tymi 50% na lordów oraz herosów to razem z tym dopuścić postacie specjalne - a nawet nakazać aby co najmniej jedna taka postać była w rozpie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczur
Gwardzista



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:45, 23 Paź 2014    Temat postu:

Ehmmm... A co obecność szpeców niby rozwiązuje? O.o Niektóre kombinacje robią się tylko bardziej kosmiczne, bo oprócz szpeca typu Teclis będzie jakieś rębajło lordowe Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 13:10, 23 Paź 2014    Temat postu:

TK najzwyklej w swiecie przestaje istniec. Masz legion i VC, zwykle TK nawet z uwolnionymi specami nie ma co zrobic z tak zatrwazajaca iloscia hero-bomb, ze staje sie armia dla klimaciarzy.

Dopuscic specow mozna, w kilku armiach, ale nie wszystkich. Woch, Doch, DE, HE radza sobie i bez tego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczur
Gwardzista



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:44, 23 Paź 2014    Temat postu:

Yhm, jeżeli jest możliwość wystawienia Undead Legion to VC też traci sens tak po prawdzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 15:24, 23 Paź 2014    Temat postu:

Imo nie, zarowno gracz dobry jak i klimaciarz z powodzeniem moga sobie zafundowac gre na czystych vc i wiele na tym nie traca. Vc z jednostek ktore moze by chcialy miec z TK...kaszkiet, pozniej dlugo dlugo nic i...wlasciwie to tylko kaszkiet. Vc podobnie jak Woc jest armia komplatna, boostow nie potrzeba wcale.

Natomiast TK juz zaczynajac od slabszych jednostek az do slabszej magii, ma tylko lepsze strzelanie...ktorego vc jakos specjalnie nie brakuje.

Z plotek, za kilka dni w preorderze juz ma byc dodatek do chaosu, gdzie armie sie polacza, nowy lore na podobienstwo LoU, tyle ze summonowac bedzie mozna demony.

Imo, Euro zbanuje te dodatki, ale ingerowac w limity % na sloty i nie dopuszczenie oficjalnego lora magicznego...to juz troche sliskie. Cale szczescie jest tam Kudlaty, moze cos wykombinuja sensownego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczur
Gwardzista



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:49, 23 Paź 2014    Temat postu:

Lohost, sęk w tym, że mogę grać identyczną rozpą na VC i UL, ale na UL mi się armia nie sypie po tym jak generał się przekręci. Pewnie, że można na VC, ale tak naprawdę nic się się nie traci, a tylko zyskuje przez podmiankę literek VC na UL Razz

Przyzywanie demonów wydaje się być bardzo prawdopodobne, skoro mamy to już w 40k a w batlu są trupy.
A Euro nie musi banować całych %; wystarczy nałożyć limity na "worst offenders". Czyli np. w VC Red Fury 0-1 - i już nie ma takiej pornografii.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 16:49, 23 Paź 2014    Temat postu:

tzn ja nie jestem za banowaniem tego, absolutnie, to daje mase nowych mozliwosci, a te edycje mam ograna do urzygu, wiec ciesze kazdym nowym uscisleniem, errata, nowa jednostka czy cala kampania jak male dziecko z lizaka. szczyt szczescia, jest cos nowego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczur
Gwardzista



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:11, 23 Paź 2014    Temat postu:

I tak skończy się na tym że większość kmin typu "OMG JAKIE GIĘTE" rozpieprzy się o rzeczywistość Razz Ale fakt że fajnie że meta się trochę wstrząśnie. Fingers crossed za 9tą edycję Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 28, 29, 30  Następny
Strona 11 z 30

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin