Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Lipcowy rzeźnik - 20 lipca in 3city

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gruzbal
Weteran



Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Miasto Doznań

PostWysłany: Nie 8:35, 06 Lip 2014    Temat postu: Lipcowy rzeźnik - 20 lipca in 3city

Cytat:

Wysłany: 2014-06-21, 17:38 Lipcowy rzeźnik - 20 lipca
Stowarzyszenie Miłośników Gier Strategicznych "Trójmiasto" ma przyjemność zaprosić na turniej klasy Lokal, który odbędzie się w dniu 20.07.2014 w Rzeźniku na ul. Kolberga w Sopocie.

Wpisowe 10pln

NAGRODY:

6x losowanych kuponów o wartości 55zl każdy do wydania w Shaga

1. Harmonogram:

Zapisy 9.00-9.20
I bitwa: 9.30-11.30
II bitwa: 11.35-13.35
III bitwa: 13.40-15.40

2. ARMIE:

ARMIE:
-Format punktowy to 1300 pkt.
- armia zbudowana na zasadach Battle-forged, składająca się z następujących elementów:
1) JEDNEGO detachementu COMBINED ARMS;
2) maksymalnie JEDNEGO detachementu ALLIED;
3) maksymalnie JEDNEGO detachementu innego typu (np. INQUISITORIAL DETACHMENT, IMPERIAL KNIGHT DETACHEMENT, dataslates)

Dopuszczone:
Oficjalne kodeksy: Adepta Sororitas, Astra Militarum, Blood Angels, Chaos Daemons, Chaos Space Marines, Dark Angels, Dark Eldar, Eldar, Grey Knights, Imperial Knights, Inquisition, Legion of the Damned, Militarum Tempestus, Necrons, Orks, Space Marines, Space Wolves, Tau EMPIRE, Tyranids
Suplementy: Black Legion, Clan Raukaan, Crimson Slaughter, Farsight Enclave, Iyanden, Sentinels of Terra

Sojusznicy: Dopuszczeni

Jednostki i zasady z Imperial Armour: Niedopuszczone.

Escalation: Niedopuszczone

Bohaterowie specjalni: Dopuszczeni.

Fortyfikacje: Dopuszczone - obowiązują zasady Stronghold Assault i fortyfikacje tam wymienione posiadające modele z wyłączeniem Aquilla cośtamcośtam

3. ZGŁOSZENIA:

Zgłaszamy się w tym temacie.

Wzór rozpiski jaką należy posiadać na turnieju:

Gracz (imię, nazwisko, armia)

HQ1 : (nazwa jednostki, wykupione opcje, odnośnik do trasportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]

Elite1 : (...)
Elite2 : (...)

Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
Troop 3 : (...)
Troop 4 : (...)

FA1: (...)
FA2: (...)

HS1: (...)
HS2: (...)

Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)
(proszę nie umieszczać domyślnych opcji!)

TOTAL: [(punkty)pts]
KP: liczba kill ponitów
Modele: liczba modeli

4. PRZYGOTOWANIE DO GRY:

Gracze zobowiązani są posiadać:
- czytelną rozpiskę w stosownym formacie,
- oryginalne kodeksy/zasady swojej armii, a także kostki, miarki oraz wzorniki (których używają);

5. TERENY/STOŁY:

Stoły: 72"/48"

Tereny na stołach ustawiają sędziowie i tylko oni mogą je zmieniać.

6. BITWY :

a) Punktacja

0 różnicy - 10: 10
1 pkt różnicy - 11: 9
2 pkt różnicy - 12: 8 itd.

- Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.

- Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0vp - 0vp.

Czas na rozegranie bitwy: 2 godziny

b) Kolejność rzeczy losowanych i ustawianych przed bitwą:

1. Generowanie mocy z Rulebooka (ma zapis, że przed grą a nie przed wystawieniem)

2. Wystawienie znaczników, gracze losują kto pierwszy wystawia znacznik (jeżeli mają być one ustawiane przez graczy)

3. Rzut na to kto wybiera pierwszy stronę

4. Losowanie Warlord Traitów

5. Rzut za Night Fight (gdy misja ma Night Fight, gracze decydują czy chcą rzucać, chyba, że misja precyzuje występowanie Night Fight)

6. Rzut na to kto zaczyna, zwycięzca rzutu decyduje kto jest pierwszy

7. Wystawienie armii, pierwszy gracz zaczyna

8. Wystawienie Infiltratorów, gracze losują kto pierwszy wystawia infiltratorów

9. Scout Redeploy, gracze losują kto pierwszy przestawia

10. Pierwszy gracz może oddać zaczynanie drugiemu

11. Przejęcie Inicjatywy


Misje - przed każdą rundą będzie losowana 1 z 3 misji poniżej:

- w każdej misji jeden oddział może zajmować/blokować tylko jeden objective, w przypadku zajmowania więcej niż jednego gracz wyraźnie musi zadeklarować który znacznik zajmuje dany oddział.
- w przypadku wybicia jednostek przeciwnika przed ukończeniem ostatniej tury gracz zdobywa tyle objective’ów ile ma scoringów. Oczywiście górnym limitem jest limit możliwych objective’ów.

We wszystkich misjach obowiązują: Rezerwy, Deep Strike, Infiltracja, Night Fight - zgodnie z podręcznikiem


Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Strefy Wystawienia: Hammer and Anvil
Zasady specjalne: night fight w pierwszej turze
Cel misji: 3 znaczniki, wystawiane przez graczy przed wyborem strony. Każdy znacznik wart jest 4VP.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker


Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: night fight jak w rulebooku
Strefy Wystawienia: Vanguard Strike
Cel misji: Znacznik na środku stołu warty 4VP
Dodatkowo: Każda zabita jednostka przeciwnika jest warta 1VP.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker


Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: night fight jak w rulebooku
Strefy Wystawienia: Dawn of War
Cel misji: 2 znaczniki, wystawiane przez graczy w swoich strefach rozstawienia. Swój wart 5VP, przeciwnika 7VP.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker


7. KULTURA GRY:
Granie z przeciwnikiem powinno być przyjemne i nie stresujące; Każdy z graczy powinien wykazywać wysoką kulturę osobistą oraz uprzejmość w stosunku do innych graczy;

Osoby, które NIE POTRAFIĄ tego zrobić, kłócą się o wszystko pod byle pretekstem z sędzią lub innymi graczami, naginają okrutnie zasady, specjalne przedłużają grę, spożywają alkohol lub są w stanie wskazującym na bycie pod wpływem alkoholu, głośno przeklinają itp. będą karane KARNIAKAMI wraz z możliwością całkowitego usunięcia z turnieju włącznie;

8. OGÓLNOPOLSKA LIGA WH40:
Turniej będzie zaliczony do rankingów Polskiej Ligii WH40:

9. Ocena Modelarska:

Armia nie musi być pomalowania, jakkolwiek musi być sklejona - granie pustymi podstawkami, biegającymi nóżkami itp. nie przejdzie;

PRZED TURNIEJEM każdy gracz przedstawia organizatorowi:
- armię
- kodeks!!!
- rozpiskę zgodną z wzorem rozpiski;


Ktoś był by chętny bo mnie samemu się niestety nie kalkuluje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Sierżant



Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn, Świątynia Avatara

PostWysłany: Nie 13:06, 06 Lip 2014    Temat postu:

20 lipca powiadasz. Może ja, ale muszę skombinować jakąś armię bo eldarscy są w rozsypce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gruzbal
Weteran



Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Miasto Doznań

PostWysłany: Pon 4:45, 07 Lip 2014    Temat postu:

no mam dwa miejsca w aucie jeszcze
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gruzbal
Weteran



Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Miasto Doznań

PostWysłany: Pon 15:10, 07 Lip 2014    Temat postu:

Dobra być może będzie jeszcze jechać Majkel i Iliach, wtedy z Piterem by stykło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin