Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Turnieje z poza naszej krainy 1000 jezior
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3074
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tak

PostWysłany: Pon 15:03, 25 Maj 2009    Temat postu: Turnieje z poza naszej krainy 1000 jezior

Jest to temat z turniejami poza Olsztynem (zeby nie zakładać co chwyla tematów). Applause Applause Applause

Challenger w Łodzi 20-21.06
[link widoczny dla zalogowanych]

Może być ciekawe.
Applause Applause Applause


Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Nie 20:21, 06 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 17:29, 02 Cze 2009    Temat postu:

nic pewnego ale może być niezłe waaaaagh!!! w Krakowie
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 18:26, 21 Lip 2009    Temat postu:

Moze ktos zainteresowany i przy okazji przywiezie mi figsy od Ederusa Wink

Stowarzyszenie Miłośników Gier Strategicznych SPIDER oraz Klub Gier Bitewnych Rzeznik maja przyjemność zaprosić na turniej klasy Lokal: "Trojmiejskie Pre-Euro", który odbędzie się w dniu 1 Sierpnia w Rzezniku w Sopocie

Wpisowe: 5 zł
Start godz 9 00
Zapisy od 8 45
Maksymalne spoznienie +-10 min po uprzednim uprzedzeniu telefonicznym

1. Armie:
1750 pkt zbudowane wg. SFOC

2. Dopuszczone armie:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne - ale nie Deathstorm ;
- niedopuszczone są jednostki sojusznicze np. Kroot Mercenaries oraz Deathstormem ;
- dopuszczeni sa bohaterowie specjalni z wyjatkiem: Ghazghkull Thraka, Eldrad Ulthran, Forgefather Vulkan He'stan, Shadow Captain Kayvaan Shrike, Kor'sarro Khan, Fateweaver, Oracle of Tzeentch, The Masque
- zabronione są jednostki z IA, VDR i Tyranid Monstrocities i Deathstorm ;
- niedopuszczony Deathstorm - dla pewnosci
Jezeli masz watpliwosci czy twoja armia zostanie dopuszczona - smialo pytaj (ale Deathstorm niedopuszczony)

3. Gracze zobowiązani są posiadać czytelną rozpiskę, oraz kodeksy/zasady swojej armii, a oprócz tego także kostki i miarki oraz wzorniki.

4. Tereny na stołach ustawiają sędziowie i tylko oni mogą je zmieniać.

5. Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali (20:0). Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.

6. Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.

7. Stoły 72x48 - beda troszke mniej zastawione jak zwykle wiec prosimy sie przygotowac

8. Wynik bitwy będzie rozstrzygany według następujących zasad:

Więcej celów misji: 15-5 DP dla zwyciezcy
Tyle samo celów misji: 10-10 DP
Nastepnie modyfikujemy wynik wg. tabelki:

Liczymy roznice w VP za zabite jednostki wroga. Gracz ktory zdobyl wiecej VP otzymuje bonus do wyniku a gracz ktory mniej otzymuje minus.
Różnica w VP / bonus DP / minus DP
1450-1750 / +5 / -5
1150-1449 / +4 / -4
850-1149 / +3 / -3
550-849 / +2 / -2
250-549 / +1 / -1
0-249 / brak bonusu

10. Dodatkowe punkty turniejowe:
ponad 50% armii pomalowane: +1 pkt
Cała armia pomalowana: +3 pkt
ponad 50% armii posiada pelen WYSYWIG: +1 pkt
Całą armia ma pełen WYSYWIG: +3 pkt

11. Czas Bitwy 2h - spoznienie w oddaniu wynikow karane publiczna chlosta oraz pkt ujemnymi: -1 pkt za kazde 3 min spoznienia a po uplywie 10 min 0 pkt dla obu graczy

12. Misje:
Misja 1: Misja: Seize Ground - 5 znacznikow. Rozstawienie: Dawn of War.
Misja 2: Misja: Capture and Control. Rozstawienie: Pitched battle.
Misja 3: Misja: Annihilation. Rozstawienie: Spearhead
Wg. zasad z Rulebooka

wiecej info na spidergames . pl
Powrót do góry
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3074
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tak

PostWysłany: Wto 18:57, 21 Lip 2009    Temat postu:

Ja osobiście bym z chęcią pojechał o ile zbierze się jeszcze paru ludków od nas Smile.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 20:42, 22 Lip 2009    Temat postu:

No chlopaki zbierac sie jak was Gromek prosi Wink
Czekamy
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 10:12, 31 Sie 2009    Temat postu:

Moze ktos by nas zechcial odwiedzic Wink ?

Stowarzyszenie Miłośników Gier Strategicznych SPIDER oraz Klub Gier Bitewnych Rzeznik maja przyjemność zaprosić na turniej klasy Lokal: "Trojmiejskia Pre-Arena", który odbędzie się w dniu 20 Września w Rzezniku w Sopocie

Wpisowe: 5 zł
Start godz 9 00
Zapisy od 8 45
Maksymalne spoznienie +-10 min po uprzednim uprzedzeniu telefonicznym

Gramy dwie bitwy na 1250 i jedna na 2100 wg. zasad poniezej

Bitwa 1: 9:00 - 10:45
Bitwa 2: 11:00 - 12:45
Bitwa 3: 13:00 - 16:00

1. Gracze zobowiązani są posiadać czytelną rozpiskę, oraz kodeksy/zasady swojej armii, a oprócz tego także kostki i miarki oraz wzorniki.

2. Tereny na stołach ustawiają sędziowie i tylko oni mogą je zmieniać.

3. Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali (20:0). Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.

4. Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.

5. Zasady:
Obowiązują zasady 5 edycji Warhammera 40,000.
Obowiązują oficjalne FAQ ze strony GW (z wyłączeniem zapisu o zajmowaniu więcej niż jednego celu misji jednym oddziałem), Polskie Klaryfikacje Zasad (PKZ) oraz URP wraz z aneksem nr 1 i 2.
Ignorowany jest zapis FAQ o zajmowaniu - jeden oddział może zajmować maksymalnie 1 cel misji/ćwiartkę itp.

Dopuszczone armie:
Dopuszczone do gry są następujące armie:

Codex: Space Marines
Codex: Blood Angels (pdf ze strony GW)
Codex: Dark Angels
Codex: Black Templars
Codex: Space Wolves
Codex: Eldar
Codex: Dark Eldar (również Wych Cult)
Codex: Chaos Space Marines
Codex: Chaos Daemons
Codex: Orks
Codex: Witch Hunters (również jako allies)
Codex: Daemon Hunters (również jako allies)
Codex: Tyranids
Codex: Imperia Guard
Codex: TAU Empire
Codex: Necrons
Kroot Mercenaries (nie są dopuszczeni jako allies)

Bitwy na 1250 pkt
1250 punktów
FOC:
1 HQ
0-2 Elites
2-6 Troops
0-2 Fast Attack
0-2 Heavy Support

Obowiązuje zakaz dublowania jednostek poza slotami Troops (czyli nie można wystawić dwa razy tego samego oddziału). Zakaz ten nie obejmuje jednostek wystawianych w ramach jednego slotu (np. dwóch Heraldów u demonów, Zoantrop u Tyranidów itp.).
Special characters: dopuszczeni jedynie Samael i Beliali pod warunkiem, że zostaną użyci również w rozpisce na niedzielę.

Bitwa na 2100

Dozwolone armie:
2100 punktów
Standard FOC.

Dopuszczone jest wystawienie jednego bohatera imiennego z wyłączeniem:

O: Ghazkul Trakka
E: Eldrad
SM: Vulkan
SM: Shrike
SM: Khan
D: Oracle
D: Masque
IG: col. Strakena
IG: Yarrick
IG: Usarkar Creed
CSM: Abaddon

lub jednej jednostki z Imperial Armour z wyłączeniem:

Deathstorm Drop Pod
Inferno Shells
jednostek Super Heavy
Gargantuan Creatures
Flyers

Bitwy 1 i 2 grane będą na stołach 60x48"

Misja 1
Rozstawienie: Spearhead
Czas trwania: 6 tur
Cele misji: Ćwiartki warte: 300VP własna, 400VP neutralna, 500VP przeciwnika.
Zasady dodatkowe: Zapięcie, Strategic Assets, Anihilacja

Misja 2
Rozstawienie: Pitched Battle
Czas trwania: 6 tur
Cele misji: Każdy scoring w strefie rozstawienia przeciwnika jest warty 400 VP
Zasady dodatkowe: Zapięcie, Strategic Assets, Victory Points

Wyniki bitew:
Min:max Różnica VP - punkty dla zwycięzcy - punkty dla pokonanego
0:179 - 10 - 10
180:359 - 11 - 9
360:539 - 12 - 8
540:719 - 13 - 7
720:899 - 14 - 6
900:1079 - 15 - 5
1080:1259 - 16 - 4
1260:1439 - 17 - 3
1440:1619 - 18 - 2
1620:1799 - 19 - 1
1800+ - 20 - 0

Bitwa 3
Rozgrywana na stole 48x72"

Rozstawienie: Pitched Battle
Czas trwania: 6 tur, 7 tura na 5+
Cele misji: 5 znaczników wystawianych po wyborze stron. 1 znacznik na środku stołu i po 2 w 12" od krawędzi każdego gracza. Po rozstawieniu każdy z graczy wybiera jeden scoring unit przeciwnika, który będzie traktowany jako "złodziej".
Cel główny: kontrolować więcej znaczników niż wróg - warty 1500 VP
Cel drugorzędny: kontrolować/blokować "złodziejem" neutralny znacznik- warty 900 VP
Cel trzeciorzędny: Zadać większe straty przeciwnikowi niż on tobie (liczone w KP) - warty 600 VP
Zasady misji: Zapięcie, Strategic Assets;

Wynik bitwy:
Min:max Różnica VP - punkty dla zwycięzcy - punkty dla pokonanego
0:284 - 10 - 10
285:569 - 11 - 9
570:854 - 12 - 8
855:1139 - 13 - 7
1140:1424 - 14 - 6
1425:1709 - 15 - 5
1710:1994 - 16 - 4
1995:2279 - 17 - 3
2280:2564 - 18 - 2
2565:2849 - 19 - 1
2850+ - 20 - 0

Zasady specjalne misji

Zapięcie:
Zwane czasem rozbiciem. Gracz, który zniszczy minimum 75% jednostek (==KP) przeciwnika, dokonuje zapięcia - przekłada się to na 3 dodatkowe punkty turniejowe za daną bitwę. Jeżeli obaj gracze dokonają zapięcia przeciwnika, obaj otrzymują 3 dodatkowe punkty.

Strategic Assets
Każdy z graczy rozpoczyna turniej posiadając komplet wymienionych Assetów. W ciągu całego turnieju można wykorzystać 3 z nich przy czym w jednej bitwie można wykorzystać tylko jeden Asset. Nie można w dwóch różnych bitwach użyć tego samego Assetu! Zużycie Assetu musi być zaznaczone w karcie gracza - przez przeciwnika, lub sędziego z zaznaczeniem numeru bitwy w której dany Asset został użyty.

Dostępne Assety:

Zakłócenia łączności
Kiedy używany: po rzucie na wybór strony/zaczynanie
Działanie: przeciwnik ma 3 minuty na wystawienie swoich jednostek (w bitwach niedzielnych 5 minut) mierzone od pierwszej figurki. Czas mierzy przeciwnik (czyli gracz który używa Assetu). Jednostki które nie zostaną wystawione, wychodzą w 1 turze z własnej krawędzi. Po użyciu tego assetu przeciwnik który wygrał rzut na zaczynanie może oddać inicjatywę.

Sabotaż
Kiedy używany: po zakończeniu wystawienia obu graczy (również infiltratorów) a przed rozpoczęciem bitwy.
Działanie: Wybrany wystawiony oddział przeciwnika wychodzi w 2 turze z własnej krawędzi. Można w ten sposób usunąć transporter wraz z zawartością. Po użyciu tego Assetu przeciwnik może automatycznie przejąć inicjatywę.

Informacje wywiadu
Kiedy używany: po zakończeniu wystawienia obu graczy (również infiltratorów) a przed rozpoczęciem bitwy.
Działanie: gracz może przestawić 1 dowolny oddział w swojej strefie rozstawienia. Przestawiony oddział, nadal musi spełniać wymogi wystawienia danego scenariusza. Można w ten sposób przestawić transport wraz z zawartością.

Wsparcie artyleryjskie
Kiedy używany: na początku dowolnej tury (nie może zostać użyty w 1 turze).
Działanie: S3, AP-, Large Blast - umiejscowiony w dowolnym miejscu planszy - posiada BS0 (przy strzałce scatteruje pełne 2d6) i rzuca 2d6 na przebicie pojazdów.

Interwencja siły wyższej
Kiedy używany: w dowolnym momencie bitwy po wykonaniu rzutu kośćmi
Działanie: pozwala na przerzucenie 1 dowolnej kości gracza, który korzysta z tego Assetu. Gracz musi zaakceptować wynik drugiego rzutu.

Heroizm
Kiedy używany: na początku dowolnej swojej tury.
Działanie: jeden oddział gracza automatycznie się zbiera, ignorując wszelkie ograniczenia (poniżej 50%, wróg w 6" itp.). W tej turze oddział traktowany jest jako nie ruszony, więc może strzelać z ciężkiej broni, ruszać się itp.


Anihilacja
Każdy KP zdobyty na przeciwniku jest warty 200 VP.

Victory Points
Jak w podręczniku 5 edycji.

Ruchome znaczniki
Znacznik może zostać podniesiony przez scoring unit pod koniec jego fazy ruchu, a następnie poruszać się wraz z nim. Jeśli oddział niosący znacznik zginie, znacznik upada w miejscu zgonu ostatniego modelu. Jeśli oddział przegra starcie i ucieka, również gubi znacznik (w przypadku przegrania walki z innym oddziałem Score'ującym, automatycznie przejmuje go ten oddział). Jeden Scoring może wieźć tylko jeden znacznik. raz podniesionego znacznika nie można dobrowolnie upuścić (special rule: "nie oddamy tego co nasze!").

Wysywig i malowanie:
50% armi pomalowane +1DP/ 100% +3DP
50% armi ma wysiwyg +1DP/ 100% +3DP

Zapraszamy !!


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 6:59, 02 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 9:25, 01 Wrz 2009    Temat postu:

Turniej zostal juz oficjalnie przeniesiony na niedziele 20.09

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 7:00, 02 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 11:15, 06 Sty 2011    Temat postu:

Szalom,
ja odnośnie innego turnieju, a mianowicie Drużynowych Mistrzostw Warszawy: [link widoczny dla zalogowanych]

Wybieracie się może tam? Wraz z kumplem poszukujemy trzeciego do teamu "Rage Against Terra Bureaucracy" na DMW. Póki co mamy w składzie Chaos Space Marines i standardowych Space Marines.

Pozdrawiam
Malarz
Powrót do góry
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Czw 12:42, 06 Sty 2011    Temat postu:

Już 1 team od nas się zgłosił - Team Damage Smile Ale może ktoś jeszcze się znajdzie chętny na wyjazd Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 13:39, 06 Sty 2011    Temat postu:

O to spoko Wink Fajnie będzie znowu z Wami zagrać Wink
Powrót do góry
saji
Czempion



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:11, 09 Sty 2011    Temat postu:

Nie ma od nas więcej chętnych ? Jak znajde team to jade,a nie wiem czy jeszcze potrzebujecie kogoś , dajcie znać.

Ostatnio zmieniony przez saji dnia Nie 22:11, 09 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 7:56, 10 Sty 2011    Temat postu:

Ja ciągle szukam jednej osoby do teamu Wink
Powrót do góry
saji
Czempion



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:37, 10 Sty 2011    Temat postu:

No to ja chętnie się zapodłącze , gram wilkami w ciągu najblizszych kilku dni odezwe sie na gg.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pon 14:38, 04 Lip 2011    Temat postu:

Jak niektórzy wiedzą, byliśmy w ten weekend z ARRRdianem na challengerze w Łodzi. Poszło nam na prawdę zacnie, ARRR zajął 8 miejsce, a ja 4. Wrzucam tutaj małą relację z tego turnieju jakby ktoś był zainteresowany.

Cytat:
W Łodzi jak to w Łodzi, zacnie Muszę przyznać, że przed przyjazdem bałem się, że będzie mega klapa z powodu deszczu, ale jak widać organizatorzy wykombinowali jak obejść ten problem i było mega Jeśli miałbym się do czegoś przyczepić (ale to i tak o bzdurę) to w niedzielę rano można śmiało robić start bitew 9-9:30, bo 10:30 to już na prawdę przesada. Stoły mi nie przeszkadzały, ale grałem chaosem i to klasykiem, to jestem mało obiektywny tutaj Co do bitew to tak:


W pierwszej trafiłem na kolegę z bladymi (Bartek Skalski o ile mnie pamięć nie myli). Od razu na starcie powiedział, że gra baaaaaardzo rzadko i zagrał totalny rush w pierwszej turze. Jako, że cała armia BA poza devkami i scoutami była u mnie w pierwszej turze, to skontrowałem jump packi princem i termosami, a oblitami i drugimi termosami odsunąłem się z zasięgu szarży i strzelałem. W kolejnej turze udało mi się zabić duży oddział z rhinosa i honour guard, a sam straciłem tylko princa. W tym momencie przeciwnikowi zostały devki, scouty, razor i baal na immobilu i bez assaulta. Zacząłem jechać po znacznik plagami, a jabba zajął się otwieraniem pojazdów. Oblity zdjęły szybko devki i opór stawiał już tylko oddział scoutów. Niestety nie zdążyłem ich zabić (2 zostało i nie uciekli) i brak 7 tury sprawił, że obaj zajęliśmy po znaczniku. Skończyło się 15:5 dla mnie.


W drugiej bitwie trafiłem na Lesia z marinsami. Tutaj największą różnicę robiła rozpiska Lesia. Miał 2 troopsy z miską i flamerem, jeden w landku zwykłym, a drugi w redeemerze, 2 AB z meltami, scoutów z fistem w stormie i librę. Bitwę ustawiła pierwsza tura kiedy 3 oblity otworzyło pierwszym strzałem landka z laskami i od tej pory już mój cały shooting był nie do ruszenia. Scouty wpadły w oblity, ale nic nie zrobiły, a został sam sierżant, którego w mojej turze dobił princ. Potem to już tylko strzelałem plasma cannonami do troopsa z librą (libra się jednak uchował z tego troopsa), zlashowałem i zabiłem AB i do końca gry męczyłem drugiego landa. Mimo chyba 6 czy 8 strzałów z melt na krótkim to sukcesem było chyba tylko urwanie broni. W pewnym momencie Lesiu postanowił wysiąść troopsem i zabić mi termosy, ale no sie nie udało, potem dostali plasma cannony i tyle ich było. Mi na koniec zostało 6 oblitów, 6 termosów, jabba i troopsy, a Lesiowi pół libry i pół landka. 18:2 dla mnie.


W trzeciej trafiłem na Skarka z jego IG. Była to misja z 5 znacznikami to już na starcie wiedziałem, że tę bitwę przegram, o ile nie będę miał 100% skuteczności strzelania Skark miał chyba tyle scorów co ja unitów w armii to nie było opcji z tym wygrać Zaczęło się i tak nieźle, bo mamut (termos z reaperem, kto widział ten wie o co chodzi ) pierwszym strzałem 1 hydrę zniszczył, a drugiej urwał broń. Potem nawet udało mi się zabić 2-3 chimery, duży oddział z power weaponami i komisarzem, ale no Skark ciągle miał przewagę na stole. Na koniec nie udało mi się zniszczyć chimery, która zablokowała mi znacznik i skończyło się 4:0 w znacznikach i trochę w VP dla Skarka. Przegrałem 17:3.


W czwartej przyszło mi grać z Piszczem i disco GK Rozpiska była dla mnie dosyć problematyczna, bo Piszczu miał 3 razory, 2 rhino, 2 dredy i sporo GK. Ja wstawiłem trofea na oblity i plagi, a Piszczu na assasinki i purifierów, co uważam za poważny błąd. Bitwa była pełna absurdów. O ile w pierwszej turze Piszczu nie zdał żadnego covera i zabiłem mu razora, a drugiemu urwałem broń, to w drugiej zdał wszystkie. Szarża purifiera z młotem i inkiego na oblity, 2 oblity z granatów biją w swój oddział. Mój oblita normalny zabija inkiego, 2 pozostałe zabijają mi 1 oblita, purifier nic nie trafia i ginie z fearlessa. Piszczu ustawił 2x strike squad na openie tak, że lashem trudno byłoby ich lepiej ustawić to 2 tury strzelania z plasma cannonów zabiły łącznie 1 gościa. W VP zabiliśmy sobie podobnie (200VP na korzyść Piszcza), ale miałem przewagę 3 trofeów i do tego KP i skończyło się 15:5 dla mnie.


W piątej trafiłem na Sebastiana Ramusa z tyrkami. Bitwa była bez historii, ja zdałem trochę za dużo save'ów na oblitach (około 2 oblitów powinno mi zginąć), wszystkie lashe wyszły, grałem asekuracyjnie i co tura eliminowałem kolejny oddział Sebastiana. Było mi momentami głupio patrzeć jak przeciwnik jest bezradny. Zabiłem wszystko, a straciłem termosy, pół plagów i chyba rhinosa. 19:1 dla mnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Munio
Czempion



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Sob 19:47, 28 Kwi 2012    Temat postu:

słyszałem że szwedzi mają dobre funowskie turnieje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin