Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

siły pancerne Kosmicznych Marines whirlwind

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 15:31, 05 Maj 2012    Temat postu: siły pancerne Kosmicznych Marines whirlwind

Jak działają whirlwindy

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 19:33, 07 Maj 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
ertman_176
Zbrojny



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:42, 05 Maj 2012    Temat postu:

Primo który codex ? SW/SM/BA ?

Rhino w ciemno 2 sztuki chociaż warto rozejrzeć się za Razorbackami. Jeśli potrzebujesz kontaktu do najtańszego sklepu jaki znam daj znać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 15:49, 05 Maj 2012    Temat postu:

Jeśli mógłbyś podać mi adres tej strony bardzo bym był wdzięczny.
Powrót do góry
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Sob 15:55, 05 Maj 2012    Temat postu:

Podanie o to, ktorymi marinsami grasz jest faktycznie kluczowe do prawidlowej odpowiedzi Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 16:16, 05 Maj 2012    Temat postu:

ultramarines
Powrót do góry
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Sob 16:23, 05 Maj 2012    Temat postu:

Ok to teraz mozemy rozmawiac Wink Kupowanie rhinosa z jednego prostego powodu jest bez sensu. Kupujac razorbacka (tyle samo PLN) masz wszystkie czesci do rhino i do tego masz czesci do razora.

Co do czolgow. Glownie wystawia sie predatory i land raidery, ale tez ostatnio sa popularne drednoty. Wszystkie 3 jednostki sie sprawdzaja, a wyzszosc jednego nad pozostalymi moze ewentualnie wynikac z tego co masz w reszcie armii.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 17:56, 05 Maj 2012    Temat postu:

Mam jeszcze 2 pytania :
czy opłaca się kupować drednoty zwykłe , Ironclady czy venerable?
czy kupując zestaw razora rhino będzie wyglądał identycznie jakbym kupił go w zestawie rhino
Powrót do góry
Kero
Czempion



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Sob 17:56, 05 Maj 2012    Temat postu:

Korzystając z okazji zadam kilka pytań odnośnie SM które mnie też nurtują a mianowicie:

- W jaki sposób i do czego używa się działa Thunderfire ?

- Czy wystawianie mistrza kuźni jest opłacalne? wydaje mi się że tak bo strzela na 36 z placka S7 pp 3/4 a powyżej 48 z placka S10 pp 1/2

- Czy piechota Damned marines się sprawdza? mają inva 3+ wydają się mocną piechotą strzelającą nie wiem czy nie mają 2 ataków z bazy.

- jak się sprawdza ironclad drednought ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Sob 17:58, 05 Maj 2012    Temat postu:

Tak, rhino bedzie takie samo Smile

Wszystkie drednoty sa fajne, ale tak samo jak inne pojazdy zalezne od tego co masz w armii. Najprostsze w uzyciu sa zwykle drednoty.

EDIT: Thunderfire cannon jest przydatny na chyba kazda armie. Ma 3 rozne tryby strzelania i kazdy na swoj sposob uzyteczny. Mozna strzelac blastem z s6 co wiekszosc piechoty rani na 2+, mozna strzelac tak, ze przeciwnik nie ma covera to sie przydaje np. na orkow, albo tym plackiem co nakazuje przeciwnikowi ruszac sie jak w trudnym terenie (czyli pojazdy, motory i jump packi rzucaja niebezpieczny).

Master of the forge sie przydaje tylko po aby miec wiecej drednotow. Bo jego dzialo jest heavy czyli musi miec motor aby strzelac po ruchu (wtedy kosztuje juz chyba 155pts) i musi trzymac sie z jakims oddzialem aby za szybko nie zginac, a to znaczy, ze jakis oddzial musi sie trzymac ok 36" od przeciwnika.

Ironclad jest fajny w drop podzie aby zrobic u przeciwnika zamieszanie w pierwszej turze. Tylko nie pamietam czy moze miec 2 melty czy tylko 2 heavy flamery. No i Av13 sprawia, ze w combacie juz sie calkiem calkiem sprawdza

Legion of Damned maja 3+ inva, ale tylko po 1 ranie i chyba nawet nie maja feel no pain, wiec od strzalow z ap4 i wiecej (a to wiekszosc jednak) gina tak samo jak zwykli marinsi


Ostatnio zmieniony przez Ederus dnia Sob 18:07, 05 Maj 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gruzbal
Weteran



Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Miasto Doznań

PostWysłany: Sob 21:52, 05 Maj 2012    Temat postu:

ze wszystkim się zgodzę co do rad ederusa za wyjątkiem ironclada, zrzucanie go w pierwszej turze w dropie na przeciwnika nie jest dobrym pomysłem, z mojego doświadczenia dostaje kilka strzał z melt i pozostaje dymiącym kraterem, bo albo spadasz i lutujesz z melty do rhinosa przeciwnika albo inwestujesz w flamery i wtedy może masz szanse zniszczyć przeciwnika którego nie schowa w jakimś pojeździe, ewentualnie dymek. Jak dla mnie Iron clady bez dropa z meltą i flamerem z dwoma rakietami osłaniają rhinosy czy coś i powoli za pojazdami w coverze biegną do wroga, w tedy nawet mi potrafiły przetrwać do końca gry, przetrwać w jakimś combacie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kero
Czempion



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Nie 8:36, 06 Maj 2012    Temat postu:

hmmm. broń master of fordge faktycznie jest heavy, a zostawić go w rogu stołu żeby po prostu strzelał z działka raczej się nie opłaca co nie? Na motorku za 155 wydaje się nadal opłacalnym dowódcom (tak mi się wydaje) bo nadal posiada pancerz 2+

nie jestem pewien czy nie posiada jeszcze serwo uprzęży która daje mu dodatkowe ataki z S8 czy to jest wymienne z tym działem.

Hmmm. a jakby całą armię SM zrzucić w drop podach? może oprócz heavy supportu stojącego na końcu i strzelającego.
Czy wilki i BA posiadają drop pody?

Master of Fordge pozwala w konsekwencji wystawić 6 dedów. Lepiej nimi stać czy strzelać? Wydaje mi sie kiepskim pomysłem by dred szedł do przeciwnika po 6 cali na turę...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin