Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Turniej w40k 22.04.2012
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Munio
Czempion



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Czw 11:12, 19 Kwi 2012    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

trochę zasad mogących urozmaicić standardowe domowe granie w 40tkę Wink (nie wiedziałem gdzie wrzucić a i tak wszyscy wchodzą w ten temat)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:31, 20 Kwi 2012    Temat postu:

Drobne zmiana w 1 bitwie
Zamiast dodatkowych 350pkt za zniszczenie 75% jednostek wroga jest zasada "Kill them all - Za zniszczenie każdego KP +50pkt "

Zmieniłem to aby usprawnić rozgrywkę wcześniej trzeba było liczyć najpierw zabite KP potem ich różnice a następnie ilość jednostek wroga i czy zabito te 75% jednostek. Teraz liczymy zabite KP i różnice. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Pią 10:02, 20 Kwi 2012    Temat postu:

napisał:
1 scoring może scorować tylko 1 objective! W każdej bitwie działa infiltracja, deepstrike itd.

W kazdej misji poza celami misji liczy sie rowniez KP. Gracz ktory zabije wiecej KP dostaje dodatkowe VP zgodnie z tabelka:
1-2 KP roznicy - 250VP
3-4 KP roznicy - 500 VP
5+ KP roznicy - 750 VP

1) Oldschool
Strefy rozstawienia – Pitched battle (12” cali od krawędzi)
Cele misji – Za zabite i spolowione jednostki przeciwnika dostaje się podwójną wartość punktową (np. za zniszczenie land raidera za 250pts dostaje sie 500VP, a za np. urwanie mu broni 250VP.
Kill them all - Za zniszczenie każdego KP +50pkt
Zasady specjalne- VP, 6 tur

2) Zrzut zaopatrzenia
Strefy rozstawienia – Dawn of War
Cele misji –Utrzymanie 6 znaczników, każdy wart jest 350pkt.
Zasady specjalne – VP, 7 tura na 4+ rzucamy na początku 6 tury, Spadające znaczki
Dwa znaczniki spadają w 2 turze, kolejne 2 w 3 turze i ostatnie 2 w 4 turze. Spadają one na początku każdej tury i dla każdego znacznika rzucamy 4d6” i scater, mierzone od środka stołu (w przypadku hitu wybieramy tylko 2 najwyższe wyniki). Znaczniki mogą wpaść w odział, pojazd, monstra itd (wtedy znacznik znajduję się cal przed odziałem) a jednostka trafiona dostaję d6 hitów z siłą 3 AP -.

3) 4 przyłożenia w jednym meczu
Strefy rozstawienia – Pitched Battle
Cele misji – każdy odział z „piłką” w strefie rozstawienia przeciwnika (wszystkie modele muszą być w strefie ale nie mogą być w transporterze) mogą wykonać przyłożenie wtedy gracz zdobywa punkty.
1 przyłożenie = 500pkt
2 przyłożenia = 1000pkt
3 przyłożenia = 1500pkt
4 przyłożenia = 2000pkt
Gracz posiadający więcej przyłożeń + 250pkt
Za zniszczenie oddziału z piłką +100pkt
Zasady specjalne – VP, 6 tur, Polk High
Polk High – każdy gracz ma 4 piłki do przydzielenia, gracz przydziela je do swoich troopsów a jeżeli nie ma wystarczających oddziałów to przydziela je do dowolnych odziałów piechoty (może to być elita, Fast attack, hs byle tylko nie maszyna, monstr itd.). Niestety modele nie z troopsów są zbyt pewne siebie (ba w końcu nie raz już zdobyli przyłożenie) dlatego poruszają się w trudnym terenie gdyż zamiast biec to szpanują i bawią się z przeciwnikiem. Również odział spoza troopsów poruszający się już w trudnym terenie, rzuca d6 a nie 2d6. Oprócz tego kiedy jednostka dokona przyłożenie te ograniczenie znika.Dodatkowo modele z piłkami nie mogą się deepować, robić scout move, infiltrować i out flankować, po prostu muszą zaczynać bitwę w swojej strefie rozstawienia. Gdy odział zostanie zniszczony lub ucieknie piłka przepada.

Tabela punktowa:
0-350 10:10
351-700 11:9
701-1050 12:8
1051-1400 13:7
1401-1750 14:6
1751-2100 15:5
2101-2450 16:4
2451-2800 17:3
2801-3150 18:2
3151-3500 19:1
3501+ 20:0



Wydrukowałem powyższe w 6 kopiach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ertman_176
Zbrojny



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:58, 20 Kwi 2012    Temat postu:

Gdyby sędzia się pytał moja rozpiska:

1 lord PF 115
5 plague champ 2 flamer icon 185
6 plague champ fist 2 melta icon rhino 238
6 plague champ fist 2 melta icon rhino 238
6 plague champ fist 2 melta icon rhino 238

3x2 oblit 450

1 Gdemon 100

6x3 demons 234


1798

Wyczarować do niedzieli 24 CSM [easy], 6 oblitów [not so easy], 4 rhino [crazy?], Gdemona [lol], 18 demonów [gwardziści dadzą rade]

edit: miało być 6x3 demons, nurgle nad mną czuwa


Ostatnio zmieniony przez ertman_176 dnia Pią 12:59, 20 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:09, 20 Kwi 2012    Temat postu:

Piter – Eldarscy 1800 pkt

HQ:
- Eldorad Ulthran – 210 pkt.
- Avatar of Khanie – 155 pkt.

Elites:
- 8 Howling Banshees – 160 pkt.
(Exarch, executioner, War Shout, Acrobatic)
+ Wave serpent – 145 pkt.
(b. lance, spirit stones)

Troops:
- 6 Dire Avengers – 104 pkt.
( Exarch, two shuriken catapults, Bladestorm)
+ Wave Serpent – 160 pkt.
(b. lance, spirit stones, star engines)
- 5 Pathfinders – 120 pkt.
- 3 Guardian jetbike – 76 pkt.
(Shuriken cannon)

Fast Attack:
- 5 Warp spiders – 127 pkt.
(Exarch, two death spinners)
- 5 Warp Spiders – 137 pkt.
(Egzarch, two death spinners, powerblades)

Heavy Support:
- Wraithlord – 155 pkt.
(b. lance, missle launcher)
- Wraithlord – 145 pkt.
(star cannon, missle launcher)
-2 War Walker – 100 pkt.
(2x scatter laser, 2x shuriken cannon)

Total: 1794 pkt.
KP: 14
Modeli: 40
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Pią 12:25, 20 Kwi 2012    Temat postu:

ertman_176 napisał:

Gdemona [lol]



Wezmę Avatara
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pią 12:55, 20 Kwi 2012    Temat postu:

Gromek, zmiana z zabicia 75% modeli na 50pts uwazam za mega bzdure. Juz sa punkty za KP, a teraz bedzie sie dostawalo 2x punkty za to samo. Nie widze tutaj usprawiania rozgrywki tylko dodatkowe przyciecie armii typu eldarzy, dark eldarzy, tyrki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ertman_176
Zbrojny



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:59, 20 Kwi 2012    Temat postu:

Mysiek thx za Avatara, przyda się
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Munio
Czempion



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Pią 13:02, 20 Kwi 2012    Temat postu:

Gromisław napisał:
Drobne zmiana w 1 bitwie
Zamiast dodatkowych 350pkt za zniszczenie 75% jednostek wroga jest zasada "Kill them all - Za zniszczenie każdego KP +50pkt "

Zmieniłem to aby usprawnić rozgrywkę wcześniej trzeba było liczyć najpierw zabite KP potem ich różnice a następnie ilość jednostek wroga i czy zabito te 75% jednostek. Teraz liczymy zabite KP i różnice. Smile


Jeżeli mogę się wtracić to jestem przeciwko. Raptem z 350 pkt za killpointy jest (w moim przypadku armii na 20 killpointach) 1000 pkt na dodatek tracone regularnie przez całą bitwę a jako że mam papierowe ale tanie jednostki tracę ich dużo a jak będą kosztować 2xwięcej to mogę zremisować wygraną bitwę. Wybicie 75% armii jest dużo bardziej zbalansowane i uczciwsze więc jeżeli robisz tą zmianę tylko po to żeby łatwiej było liczyć to lepiej daj sobie spokój (tym bardziej że chyba każdy ma kalkulator w telefonie)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Pią 13:27, 20 Kwi 2012    Temat postu:

Ederus napisał:
przyciecie armii typu eldarzy, dark eldarzy, tyrki.



Munio i tak miał za dobrą statystykę w ostatnich 2 turniejach:P


Gromek faktycznie - lepiej dać punkty za zabicie 75% armii(toć to przecież zabite 1800*75%= 1350 punktów


Mnie osobiście jako gwardzistę też zawsze na turniejach bolą punkty za KP.


Ostatnio zmieniony przez mysiek dnia Pią 13:28, 20 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:00, 20 Kwi 2012    Temat postu:

Dobra, zostało to zmienione
teraz dostajemy 350pkt (tak jak wcześniej) za zniszczenie co najmniej 75% ilości KP przeciwnika (więc to czy ktoś ma ich mało czy dużo nie ma znaczenia).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gruzbal
Weteran



Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Miasto Doznań

PostWysłany: Pią 15:50, 20 Kwi 2012    Temat postu:

Ją nie dojade na turniej, tak że nie musicie się mną przejmować, mam nieprzewidziany wydatek przezco kasę na wyjazd musiałem dziś upłynnić. Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:05, 20 Kwi 2012    Temat postu:

Tyrki Mike'a
HQ:
Tervigon (160 + 15 (Catalyst)) - 175
Tervigon (160 + 15 (Catalyst)) - 175
ELITES:
3 Hive Guard (50) - 150
3 Hive Guard (50) - 150
3 Hive Guard (50) - 150
TROOPS:
11 Genestealers (14 + 2 (Scything Talons)) - 176
11 Genestealers (14 + 2 (Scything Talons)) - 176
10 Genestealers (14 + 2 (Scything Talons)) - 160
10 Genestealers (14 + 2 (Scything Talons)) - 160
10 Genestealers (14 + 2 (Scything Talons)) - 160
10 Genestealers (14 + 2 (Scything Talons)) - 160

TOTAL: 1792


Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Pią 16:10, 20 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Munio
Czempion



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Pią 21:34, 20 Kwi 2012    Temat postu:

Gromek prosił żebym napisał pkty to pisze

Asdrubael Vect zajebator z kosmosu 240 pkt

Haemonculus człowiek zagadka z kosmosu 50 pkt

7 Incubi demony z kosmosu + raider 234 pkt

2x5 Kabalite Naprawdę Urodzeni w kosmosie + 4 blastery + venom 175

3x5 Kabalite Po Prostu Urodzeni w kosmosie + blaster + venom 125

7xczarodziejki z księżyca + baba jaga + agonizer + raider 170

3xravager z kosmosu 3x125

tym razem wyszło mi 1794 bo wcześniej z szawłem za drogo liczyliśmy babę jagę
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spyro
Gość






PostWysłany: Sob 13:52, 21 Kwi 2012    Temat postu:

Jakby ktoś zapomniał to przypominam aby wzięte mi zostały Rhinosy, Berki i Defiler, bo nie będę mia łczym was zabijać xD
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 8 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin