Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Turniej 11.03.2012
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jaki chciałbyś zagrać turniej.
4 bitwy na zasadach patrolu - małe punkty(600-900)
50%
 50%  [ 4 ]
3 bitwy na średnie punkty(1300-1600)
12%
 12%  [ 1 ]
3 bitwy na większe punkty(1700-2000)
37%
 37%  [ 3 ]
Wszystkich Głosów : 8

Autor Wiadomość
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Pią 11:13, 24 Lut 2012    Temat postu: Turniej 11.03.2012

Witam


W planach kolejny turniej, termin 11.03.2012 - miejsce Kortowo


Zasady:
1. Turniej zgłoszony do Ligi
2. NA turnieju obowiązują zasady 5ed. + FAQ + PKZ
3. Sędzią głównym jest: Gromek, sędzia pomocniczy: Mysiek
4. Gramy na stołach 48x48 cali
5. Armia powinna składać się z nie więcej niż 900pkt.
6. FOC:
0-1 HQ
0-2 E
1-4 T
0-2 FA
0-1 HS
7. Nie można używać modeli o 3 woundach i więcej - można wystawić taki model, ale ma on wtedy 2 woundy i nie jest zmniejszany jego koszt.
8. Suma pancerzy pojazdu(Przód, Bok, Tył) nie więcej niż 33(jeżeli weargear daje większy pancerz to nie zostaje on zwiększony powyżej AV 33)
9. Specjalni bohaterowie - zabronieni
10. minimalny sv: 3+
11. Bronie typu ordnance: zabronione
12. Siła broni nie większa niż 8(Jeżeli siła zależy od liczebności oddziału lub rzutu kostką to wynik większy niż 8 daje siłę 8, siła zwiększana przez weargear - zostaje automatycznie zmniejszona do 8, jedyny wyjątek fouriuscharge- może podnieść siłę do 9)
13. Wpisowe - 10zł.
14. Bitwy trwają 1h30
15. Na turnieju gracze zobowiązani są posiadać czytelną rozpiskę, potrzebne miarki, kostki, wzorniki
16. Dopuszczone armie: wszystkie oficjalne GW, niedopuszczone IA
17. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymują automatyczna masakrę w bitwie w której oszukiwali 20:0
18. Tereny na stolę ustawiają sędziowie i tylko oni mogą je zmieniać – każda zmiana terenu wiąże się z automatyczną masakrą 20:0
19. Ocena Hobbystyczna:
Dopuszczalne są proxy ale w granicach rozsądku. Model proxa musi mniej więcej wielkością odpowiadać oryginalnemu modelowi.

W razie jakby komuś brakowało jednostek to niech pisze na forum, zawsze można coś pożyczyć.

Malowanie 0-3
Konwersje 0-2
Podstawki 0-2
Schemat armii 0-1
Rozróżnienie oddziałów 0-2 (w przypadku gdy ktoś nie ma takich samych oddziałów dostaje 1pkt)
Wyswig 0-2
Czytelna rozpiska wysłana w terminie 0-3 (rozpiska wysłana w terminie 1pkt, czytelna rozpiska w dniu turnieju 2pkt)

20. Przedziały punktowe

Różnica VP
'10:10 0 - 129
'11:9 130- 259
'12:8 260 - 389
'13:7 390 - 519
'14:6 520 - 649
'15:5 650 - 779
'16:4 780 - 909
'17:3 910 - 1039
'18:2 1040 - 1169
'19:1 1170 - 1299
'20:0 1300+


21. Dodatkowe punkty z misji:
0-1KP +0VP
2-3KP +150VP
4 i więcej +300VP

22. Misje, we wszystkich misjach obowiązują zasady deepstrike i infiltracji.


Misja 1 "Sprawdzić teren i zdać raport"
Rozstawienie: PichedBattle
Czas trwania: 6 tur
1 tura NightFight
Zasady specjalne: 3 znaczniki w strefie rozstawienia przeciwnika na środku strefy rozstawienia i dwie w połowie między środkowym znacznikiem i krawędzią stołu. Znaczniki oznaczamy znajdując się 3 cale od niego - zaznaczyć znacznik może tylko jeden oddział i jeden oddział może zaznaczyć tylko jeden znacznik. Taki oddział nie musi stać na zaznaczonym znaczniku. Taki znacznik można odznaczyć tylko niszcząc lub powodując ucieczkę ze stołu oddziału, który go zaznaczył.
Z każdy "zaznaczony" znacznik na koniec bitwy +300 pkt. zwycięstwa

Misja 2 "Walki zaczepne"
Rozstawienie: Spearhead
Czas trwania: 6 tur
Zasady specjalne: Za każdy zniszczony oddział wroga pkt x3

Misja 3 "Zająć i utrzymać"
Czas trwania: 6 tur, 7 tura na 4+
Rozstawienie DownOfWar
Zasady specjalne: Trzy znaczniki na stole(6' od krawędzi i 12' od siebie), każdy wart 300 VP

Misja 4 "Lost Patrol"
Czas trwania: 6 tur
Rozstawienie: PeachedBattle
Zasady specjalne: Jeden znacznik w strefie rozstawienia przeciwnika wart: 450 pkt.

Zgłoszenia:
1. Mysiek IG R
2. Sam SM:BA R
3. Kero
4. Vorset SM: UM R
5. Gromek Orks R
6. Filip SM:UM R
7. Prezes SM:SW R
8. Ederus Orks R
9. Munio DE
10. Ertman CSM? R

23. Rozpiski umieszczamy najpóźniej 24h przed turniejem tu na forum.
24. Turniej rozpoczyna się o 10:00 - planowany koniec godzina 16:30.



1 Adam Baranowski Munio DE Olsztyn 76
2 Paweł Korpal Ederus Orks Olsztyn 74
3 Piotr Mariański Gromek Orks Olsztyn 74
4 Krzysztof Kalinowski Prezes SM:SW Olsztyn 64
5 Michał Bieńkowski Vorset SM:UM Poznań 38
6 Wojciech Witkowski Sam SM:BA Olsztyn 37
7 Filip Czaks SM:UM Szczytno 35
8 Rafał Myszka Mysiek IG Trójmiasto 33
9 Krzysztof Piersa Kero SM:UM Brodnica 27
10 - Ertmański CSM Iława -72


Ostatnio zmieniony przez mysiek dnia Pon 16:46, 12 Mar 2012, w całości zmieniany 44 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kero
Czempion



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pią 12:42, 24 Lut 2012    Temat postu:

jestem jak najbardziej za. Moglibyśmy zagrać na zasadach patrolu, wtedy z pewnością będzie wielu graczy ;D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sam100
Gość






PostWysłany: Nie 18:36, 26 Lut 2012    Temat postu:

Jestem za bitwą na 1500 pkt. Muszę przetestować kolejny miniRazor-Spam zanim zacznę dokupować figsy Smile
Powrót do góry
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:44, 26 Lut 2012    Temat postu:

Ja natomiast zagrałbym tak na pewno patrol raz a drugi turniej to na pkty zbliżone do mastera czyli 1750-1850pkt ze specami. Jednak najpierw patrol potem te większe Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zioło
Chorąży



Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olszyn

PostWysłany: Nie 20:02, 26 Lut 2012    Temat postu:

Ja jestem za średnimi punktami, albo patrolem. Normalne misje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Nie 22:37, 26 Lut 2012    Temat postu:

Od razu proszę o jakieś wstępne zgłoszenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gruzbal
Weteran



Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Miasto Doznań

PostWysłany: Pon 6:13, 27 Lut 2012    Temat postu:

zagrajmy na duże punkty ;] 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Pon 8:11, 27 Lut 2012    Temat postu:

Przeliczyłem czas i wyszło mi że w wypadku patrolu będzie można zagrać 5 bitew.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kero
Czempion



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pon 10:45, 27 Lut 2012    Temat postu:

jestem za patrolem. trzeba tylko dokładnie rozpisać zasady patrolowe, żeby na 800 pkt. nikt nie wyskoczył z oddziałem za 600.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pon 11:32, 27 Lut 2012    Temat postu:

Cytat:
trzeba tylko dokładnie rozpisać zasady patrolowe, żeby na 800 pkt. nikt nie wyskoczył z oddziałem za 600.


To jest akurat bzdura Razz Skoro na 1500 mozna wystawic oddzial za 1200 to dlaczego na 800 nie mozna za 600? Osobiscie jestem anty-patrol, ta gra i tak sie czesto gesto rozmija z balansem, a patrol jedynie zwieksza 'paper-rock-scissors-lizard-spock' Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:14, 27 Lut 2012    Temat postu:

O to zasady patrolowe z naszego turnieju który organizowałem kiedyś z edkiem parę lat temu.

-1+ Troops
-Możesz mieć 1 hq ale nie więcej
-Żaden model nie może mieć więcej niż 2 woundy (Tu bym zamienił na np na maks 3 albo bez monstrous creature ale raczej to drugie).
-Bez special charakterów
-Bez sv/inv 2+
-Suma pancerzy pojazdów maks 33 (przód,tył+1bok)
-Bez broni ordnance
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pon 12:17, 27 Lut 2012    Temat postu:

Ja proponuje 1812 ze specami (punkty zainspirowane overture 1812 Tchaikovsky Wink ).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Pon 13:16, 27 Lut 2012    Temat postu:

Gromisław napisał:
O to zasady patrolowe z naszego turnieju który organizowałem kiedyś z edkiem parę lat temu.

-1+ Troops
-Możesz mieć 1 hq ale nie więcej
-Żaden model nie może mieć więcej niż 2 woundy (Tu bym zamienił na np na maks 3 albo bez monstrous creature ale raczej to drugie).
-Bez special charakterów
-Bez sv/inv 2+
-Suma pancerzy pojazdów maks 33 (przód,tył+1bok)
-Bez broni ordnance



Ja bym wolał

- Maks koszt punktowy oddziału 200 pkt nie tyczy się troopsów
- Maks 2 woundy - jeżeli coś ma 3 to można wystawić ale ma wtedy tylko dwa woundy i nie zmieniamy kosztu punktowego
- Bez broni typu odrnance
- Siła broni nie większa niż 8
- SV nie mniejszy niż 3+
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olek
Czempion



Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Pon 14:42, 27 Lut 2012    Temat postu:

Kilka luźnych sugestii:

Wywaliłbym w ogóle modele z 3 i więcej woundami.
Dodał bym zapis o pojazdach: ich łączne AV musi być nie większe niż 33.
Cytat:
- Maks koszt punktowy oddziału 200 pkt nie tyczy się troopsów
To bym wywalił i unikałbym "dziwnych zapisów" tego typu.
Pamiętam Trójmiasto kiedyś robiło lokala gdzie dopuszczali jedną broń z siła 8 i więcej warto się nad tym zastanowić.

P.S
Mądry Człowiek napisał:
Osobiscie jestem anty-patrol, ta gra i tak sie czesto gesto rozmija z balansem, a patrol jedynie zwieksza 'paper-rock-scissors-lizard-spock'

+1


Ostatnio zmieniony przez Olek dnia Pon 14:46, 27 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Pon 15:30, 27 Lut 2012    Temat postu:

Chciałem napisać "dodał" napisałem "wolał"
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 1 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin