Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Turniej 11.03.2012
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jaki chciałbyś zagrać turniej.
4 bitwy na zasadach patrolu - małe punkty(600-900)
50%
 50%  [ 4 ]
3 bitwy na średnie punkty(1300-1600)
12%
 12%  [ 1 ]
3 bitwy na większe punkty(1700-2000)
37%
 37%  [ 3 ]
Wszystkich Głosów : 8

Autor Wiadomość
Kero
Czempion



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Wto 23:57, 28 Lut 2012    Temat postu:

jeśli chodzi o hq, to jeżeli kodeks nie posiada hq z dwoma woundami to można po prostu nie brać dowódcy. Myślę że w każdym kodeksie znajdzie się coś ciekawego za tą samą cenę punktową.

nie wiem czy ograniczenie siły broni jest na miejsu, bo przecież nawet na realnych patrolach znajdzie się ten żołnierz w wyrzutnią rakiet.


Zastanawiam się czy nie dałoby rady wprowadzić ciekawych misji w stylu akcji małych jednostek patrolowych, jak np. zdobądź i utrzymaj. Trzeba by to było dokładnie oczywiście rozpisać
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:26, 29 Lut 2012    Temat postu:

Wydaję mi się że niektórzy źle patrzą na tą siłę Wink ona jest nie większa niż 8 czyli 8 może być Wink. A co do fistów itd to ja bym zrobił że ta siła > 8 to dotyczy jedynie nie zmodyfikowanej czyli po prostu wszystko co ma siłę 9 lub 10 jest bleee Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Śro 5:50, 29 Lut 2012    Temat postu:

Cytat:

'Sila broni nie wieksza niz 8' jak to sie ma do fistow? One sily nie maja, jedynie na potrzeby ranienia/przebijania pancerza podwajaja sile uderzajacego.


Fist nie ma w statystyce siły 8 i nie jest bronią tylko weargearem i ma zasadę że podwaja siłę. Jak dla mnie nie jest żadną przeszkadzajką.


Cytat:

Zastanawiam się czy nie dałoby rady wprowadzić ciekawych misji w stylu akcji małych jednostek patrolowych, jak np. zdobądź i utrzymaj. Trzeba by to było dokładnie oczywiście rozpisać


3 misja się tak nawet nazywa.


Cytat:

nie wiem czy ograniczenie siły broni jest na miejsu, bo przecież nawet na realnych patrolach znajdzie się ten żołnierz w wyrzutnią rakiet.



Siła 8 lub mniejsza jest dopuszczona, ale jak znajdzie się ktoś komu będą potrzebne większe siły to zmienimy.

Cytat:

Nie chciał bym przy tych zasadach trafić na orki


Na małe punkty lepiej wziąć więcej broni co częściej strzelają - pojazdy nie mają mocnych pancerzy a piechotę lepiej zapestkować.


Cytat:

1 misja do zdobycia 1800pkt (choć ciężko jest je zdobyć)
(200-250pkt z znacznik)
2 misja 1800pkt
(2x zamiast 3x)
3 750pkt
(dałbym 3x300)
4 900pkt (ok)


1 Misja - 900pkt - twoje znaczniki są w strefie rozstawienia przeciwnika, a swoich zająć nie możesz. To ma być patrol ze sprawdzeniem przedpola - sprawdziłeś przedpole i przeżyłeś, żeby zdać raport to masz punkty, nie sprawdziłeś lub zginąłeś to nie masz.


2 misja specjalnie 3x za zniszczone - bo nie ma 2x razy za społowione(chociaż to możemy zmienić, bo IG ma przerypane przez to)



3 misja - ok. zmieniam



I Uwaga końcowa - Nie ma wymagań do wystawiania HQ aczkolwiek jak komuś bardzo potrzebne to jest zapis, że można wystawiać modele 3 woundowe ale mają 2 woundy.


Ostatnio zmieniony przez mysiek dnia Śro 7:03, 29 Lut 2012, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sam100
Gość






PostWysłany: Śro 7:53, 29 Lut 2012    Temat postu:

Na jakie punkty będziemy w takim razie grali ? 900 ? 800 ?

Ostatnio zmieniony przez Sam100 dnia Śro 7:54, 29 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Śro 8:53, 29 Lut 2012    Temat postu:

W regulaminie jest.


900 pkt.


Maca uświadomił mnie że nekroni mają podwyższony pancerz do pierwszej penetracji(13 zamiast 11) daje im to weargear obowiązkowy - trzeba to jakoś logicznie pominąć lub dać możliwość wzięcia ograniczonej ilości broni o sile 9.

Jakieś pomysły?


Ostatnio zmieniony przez mysiek dnia Śro 8:58, 29 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sam100
Gość






PostWysłany: Śro 9:39, 29 Lut 2012    Temat postu:

Skoro ścinamy woundy z 3 na 2 to i to podwyższenie pancerza ściąć i tyle.
Powrót do góry
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Śro 9:43, 29 Lut 2012    Temat postu:

Tyle, że to weargear - tak samo jak fist, który może mieć siłę większa niż 8



Moja rozpiska:
HQ 130
CompanyCommandSquad(4xPlasmagun, capracearmour)

E1 60
Psykers(4+1)

E2 60
Psykers(4+1)

T1
PlatoonCommandSquad(4xflamer) 50
InfantrySquad(autocannon,plazmagun) 75
InfantrySquad(autocannon,plazmagun) 75

T2
PlatoonCommandSquad(4xmelta) 70
InfantrySquad(autocannon,plazmagun) 75
InfantrySquad(autocannon) 60

T3
PlatoonCommandSquad(4xmelta) 70
InfantrySquad(2xpowerweapon, komisarz, meltabomba) 110
InfantrySquad(powerweapon, meltabomba) 65


KP: 9-12
Modeli: 87
PKT: 900

Potrzebuje pożyczyć 10-20 gwardzistów żeby mieć wyswyg.


Sam Challenge?


Ostatnio zmieniony przez mysiek dnia Sob 17:05, 10 Mar 2012, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sam100
Gość






PostWysłany: Śro 11:17, 29 Lut 2012    Temat postu:

hehe był pierwszy no....Niech Ci będzie Rafał...zjadę Cię w pierwszej bitwie Razz
Powrót do góry
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Śro 11:39, 29 Lut 2012    Temat postu:

HQ1: Warboss warbike, power klaw, cybork body, attak squig, kombi skorcha 155pts

Elite1: 10 lootas 150pts

Troops1: 10 Grotz 40pts
Troops2: 10 Grotz 40pts
Troops3: 7 Nobz 7x warbike, 7x cybork body, painboy, 3x power klaw, 3x big choppa, 4x kombi skorcha, waaagh banner, 2x boss pole 515pts
-power klaw
-power klaw, kombi skorcha
-power klaw, waaagh banner, boss pole, kombi skorcha
-painboy, kombi skorcha
-big choppa
-big choppa, kombi skorcha
-big choppa, boss pole

Total: 900pts
KP: 5
Modele: 40
EDIT: Dlaczego nie ma deep strike i infiltracji? Poza tym, ze w tym momencie niemozliwym jest wystawienie demonow Razz to te zasady sa przeciez dokladnie w klimacie patrolu. Warto byloby dodac progi punktowe, bo bez nich vp za misje sa totalnie bez sensu.


Ostatnio zmieniony przez Ederus dnia Śro 11:43, 29 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sam100
Gość






PostWysłany: Śro 12:13, 29 Lut 2012    Temat postu:

Blood Angels Patrol:

ELITES

Chaplain - 140 pkt
 Power armour
 Bolt pistol
 Frag and krak grenades
 Rosarius
 Crozius Arcanum
 Power fist
 Jump pack

Sanguinary Priest - 75 pkt
 Power armour
 Bolt pistol
 Frag and krak grenades
 Chainsword
 Jump pack
 Blood Chalice

TROOPS

Assault Squad (10) – 230pkt
 Power armour
 Bolt pistol, chainsword
 Two Flamers
 Sergeant (hand flamer, power weapon)
 Frag and krak grenades
 Jump pack

Assault Squad (6) – 168pkt
 Power armour
 Bolt pistol, chainsword
 Meltagun
 Sergeant (infernus pistol, power fist)
 Frag and krak grenades
 Jump pack

FAST ATTACK

Attack Bike Squadron (2) - 100pkt
 Power armour
 Multi-melta
 Bolt pistol
 Frag and krak grenades
 Space Marine Bike

Land Speeder Squadron (2) - 180pkt
 Heavy bolter x2
 Assault cannon x1
Typhoon missile launcher x1



TOTAL: 893 pkt
Modele:22
KP: 6


Ostatnio zmieniony przez Sam100 dnia Śro 12:22, 29 Lut 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Śro 12:51, 29 Lut 2012    Temat postu:

Ederus napisał:

EDIT: Dlaczego nie ma deep strike i infiltracji? Poza tym, ze w tym momencie niemozliwym jest wystawienie demonow Razz to te zasady sa przeciez dokladnie w klimacie patrolu. Warto byloby dodac progi punktowe, bo bez nich vp za misje sa totalnie bez sensu.





Zmieniam ten zapis z deepstrike i infiltracją.


Up.
Dodałem progi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Munio
Czempion



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Śro 13:51, 29 Lut 2012    Temat postu:

Ederus napisał:
szawła rozpiska z nobami na motorach


marry me :* :*
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:29, 29 Lut 2012    Temat postu:

A więc tak się bawimy Pawle, skoro tak to proszę bardzo Twisted Evil

HQ
Big Boss (HC, CB,AS,) 90pkt

Elita
9x Lootas 135pkt

Troops:
10xNobz (10xcybork body) 420pkt
Painboy
Nob (Power Klaw)
Nob (Power Klaw, Kombi scorcha)
Nob (Power Klaw, eavy armor)
Nob (Huge Choppa, Waaaagh Banner)
Nob (Huge choopa,scorcha)
Nob (Huge choopa
Nob (HC,Boss pole)
Nob (HC, eavy armor)
Nob (HC, Kombi rokkit launcha)
+ Truck (RPJ, RR) 45pkt

10 gretchins + slaver 40pkt

Shoota/slugga boyz (nob bosspole, HC) 80pkt

H.S.
2x Killa kans (Grotzyka) 2x45=90pkt
900pkt
Modeli 43
KP:7

Ale i tak pewnie pykną swoją pancerną gwardią Wink chociaż zobaczymy bo nie wiem czy zdzierżę stawić się na turniej Sad


Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Śro 16:38, 29 Lut 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kero
Czempion



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Czw 9:32, 01 Mar 2012    Temat postu:

Nie ma to jak kroczący w patrolu oddział wart połowę armii. -_-

- Wyślijcie paru żołnierzy na standardowy zwiad
- Kogo?
- Gwardię Królewską i oddziały specjalnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Czw 9:56, 01 Mar 2012    Temat postu:

Gromek, motonoby kontra truck noby zawsze i wszedzie Wink Kero spojrz na to tak, w gwiezdnych wrotach jak dzialo sie cos dziwnego to prawie zawsze wysylai sg1 aby sprawdzili o co kaman Wink Poza tym jak sie na serio nad tym zastanowic to nawet bitewki na 2k w porownaniu do faktycznych bitew opisywanych w ksiazkach black library czy codexach sa patrolami Smile Np. rozpiska smow na 30-40 modeli to raptem 4 taktyczne, jest to ledwo pol kompanii jak doliczyc command squad itp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 3 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin