Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Space Wolves
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zioło
Chorąży



Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olszyn

PostWysłany: Sob 17:35, 20 Paź 2007    Temat postu: Space Wolves

Mam do was pytanie

Czy opłaca się grać Space Wolvsami, bo słyszałem ostatni że to spoko armia jest tylko jakie są jej cechy a jakie wady
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:01, 20 Paź 2007    Temat postu:

Osobiscie uwazam ze :
+Armia ma fajny klimat
+ma silnych scout'ow
+jest ciekawa

- nie jest to bardzo silna armia, jest trudna w grze (oczywiscie jak ktos stawia klimat nad zwyciestwami to to akurat minus nie jest)
- niektore IMO klimatyczne jednostki sa bezuzyteczne
- figurki z forge world bodajze oraz konwersje niektore sa zawaliste ale niektore figurki sa slabe i wymagaja zkonwertowania.
- Ogolnie armia ma ciezko w 4ed.

Kodeks ma wyjsc podobno za rok albo i pozniej wiec ciezko mi powiedziec czy sie opyla, jezeli chcesz grac to armia to raczej ze wzgledu na klimat i styl gry.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zioło
Chorąży



Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olszyn

PostWysłany: Sob 20:59, 20 Paź 2007    Temat postu:

Jeśli tak to co opłaca się kupić na początek

Jaka arma z sm jest dobra prosta w grze i klimatyczna

Osobiście myślałem o ultrasach

Ps 100 post
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:00, 20 Paź 2007    Temat postu:

Prosta to zwykli marines z kodeksu a klimatyczna o ile sie postarasz to moze tez byc...........
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zioło
Chorąży



Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olszyn

PostWysłany: Sob 21:02, 20 Paź 2007    Temat postu:

Acha jak tak to co najpier kupić podstawowy oddział, kodex, czy drednota czy coś w tym stylu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:28, 20 Paź 2007    Temat postu:

Do SW to obowiazkowo kodeks. drednota tez, podst. odzialy Wink oraz scoutow,.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zioło
Chorąży



Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olszyn

PostWysłany: Nie 5:52, 21 Paź 2007    Temat postu:

a do ultrasów
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:14, 21 Paź 2007    Temat postu:

Ultrasi jezeli chcialbys grac nimi tak klimatycznie to bardzo silni nie sa ale jezeli grasz na kolorystyce to normalny kodeks (ktory musisz kupic). Najpierw zdecyduj czym chcesz grac ktora armia ci sie podoba.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 10:16, 21 Paź 2007    Temat postu:

Plk Gromek napisał:
Osobiscie uwazam ze :
+Armia ma fajny klimat
+ma silnych scout'ow
+jest ciekawa

- nie jest to bardzo silna armia, jest trudna w grze (oczywiscie jak ktos stawia klimat nad zwyciestwami to to akurat minus nie jest)
- niektore IMO klimatyczne jednostki sa bezuzyteczne
- figurki z forge world bodajze oraz konwersje niektore sa zawaliste ale niektore figurki sa slabe i wymagaja zkonwertowania.
- Ogolnie armia ma ciezko w 4ed.

Kodeks ma wyjsc podobno za rok albo i pozniej wiec ciezko mi powiedziec czy sie opyla, jezeli chcesz grac to armia to raczej ze wzgledu na klimat i styl gry.


Że aż tak ciężko chyba nie Wink Fajnie sie tym gra można wygrywać trzeba tylko sie pouczyć nie mają niektórych rzeczy co maja sm ale mają scoutów i dreda i piechote których sm nie mają Wink A Leman russ któy jest klimatyczny jest fajnym pestkowozem Wink
Powrót do góry
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:18, 21 Paź 2007    Temat postu:

No ciezko bardzo nie ale wydaje mi sie ze trudniej sie gra niz zwyklaki lub BA Wink . Leman russ jest klimatyczny to fakt ale nigdy go nie widzialem na stolach:).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zioło
Chorąży



Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olszyn

PostWysłany: Nie 11:31, 21 Paź 2007    Temat postu:

A jaka armia była by dobra na początek mojej przygody z wh40k
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 11:37, 21 Paź 2007    Temat postu:

Na początek są najlepsze armie którymi trzeba troche pomyśleć i są w miare trudne w prowadzeniu bo uczysz się grać Wink Na początku są porażki ale potem tylko SLAUGHTER Twisted Evil
Czyli wilki,jacyś sm,DA,BA czy też gwardia Wink
Powrót do góry
Zioło
Chorąży



Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olszyn

PostWysłany: Nie 13:13, 21 Paź 2007    Temat postu:

ok chyba wszystko wiem ale kupić kodex do sm czy do wilków
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 13:16, 21 Paź 2007    Temat postu:

graj Dark Eldarami,armia jest zajebista i do łatwych do grania nie należy.

btw.jakbyś grał wilkami to oba,bo wilkowy codex to tylko ich dodatkowe zasady,jednostki i takie pierdoły
Powrót do góry
Alex
Lord Dowódca



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Nie 14:56, 21 Paź 2007    Temat postu:

Zioło, naucz się zasad, kup codex, pograj na proksach, a dopiero potem kupuj jakiekolwiek modele. Po co masz kupowac coś, co potem może uznasz z anie przydatne?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 1 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin