Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Space Wolves
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:49, 29 Paź 2007    Temat postu:

Fajniej jest robic wlasny zakon, po za tym kodeks daje duzo mozliwosci w tym kierunku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 12:05, 29 Paź 2007    Temat postu:

A ja sie niezgodze.
Duzo fajniej miec orginalny zakon. Jasne ze treity moga ci nie paowac, schemat malowania srednio podchodzic. Ale kiedy przeciwnik cie pyta jakim zakonem grasz a ty podajesz jakis znaneych, fluffowych koksow, to odrazu czuje sie klimat czterdzestki. Very Happy

Jakos dla mnie zawsze lepiej brzmialo:
-"Gram Iron Hand'sami/Space wolf'sami/Raven Guaredem" niz
-"Gram Dragon Knights"
-"Czym?"
-"Taki moj wymyslony zakon zlozony na treitach"

To poprostu nie jest to Very Happy
Powrót do góry
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 15:50, 29 Paź 2007    Temat postu:

Ej a może odpuście sobie rozmowę o traitach, albo niech jakis mod zmieni temat topicka na jakiś ogólny o marinach. Zioło z 40k do tej pory miał tyle wspólnego co czasem zerknął w klubie jak gramy, a to trochę za wcześnie żeby mu mieszać traitami. Albo się zniechęci albo będzie co chwila słuchał wiązanek o jego nielegalnych pomysłach Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:58, 29 Paź 2007    Temat postu:

Iron Jaro napisał:
A ja sie niezgodze.
Duzo fajniej miec orginalny zakon. Jasne ze treity moga ci nie paowac, schemat malowania srednio podchodzic.
A to juz zalezy Smile niektorzy wlasnie lubia grac czyms innym i tworzyc nowa historie itd a niektorzy wola miec jakis znany zakon tak jak ty Jaro grasz Iron Hands'ami Wink ). To juz jest kwestia gustu i raczej bym nie powiedzial co jest lepsze bo kazdemu co innego sie podoba Smile. Ja osobiscie uwazam ze obie rzeczy sa fajne Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pon 17:30, 29 Paź 2007    Temat postu:

Myślę, że tworzenie własnego zakonu powinno się ograniczyć do robienia jego historii i schematu malowania Smile. Bo jak się pytasz czym gra przeciwnik, a on Ci odpowie "Marines na traitach" to wiesz o co chodzi, a nie tak jak wspomniał Jaro Smile. Muszę też przyznać, że granie na oryginalnych zakonach też ma swoje klimatyczne zalety Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 19:18, 29 Paź 2007    Temat postu:

Iron Jaro napisał:
A ja sie niezgodze.
Duzo fajniej miec orginalny zakon. Jasne ze treity moga ci nie paowac, schemat malowania srednio podchodzic. Ale kiedy przeciwnik cie pyta jakim zakonem grasz a ty podajesz jakis znaneych, fluffowych koksow, to odrazu czuje sie klimat czterdzestki. Very Happy

Jakos dla mnie zawsze lepiej brzmialo:
-"Gram Iron Hand'sami/Space wolf'sami/Raven Guaredem" niz
-"Gram Dragon Knights"
-"Czym?"
-"Taki moj wymyslony zakon zlozony na treitach"

To poprostu nie jest to Very Happy


pomijając to że wolf'sami z małej to jakaś prowokacja Twisted Evil
To zgadzam się z Jarem.Granie jednym z legendarnych zakonów jest pro Wink
Nie mówiąc już o zasobie fluffu do nich Wink Jak i funu z gry nimi Very Happy
Powrót do góry
Olek
Czempion



Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Pon 20:15, 29 Paź 2007    Temat postu:

Osobiście nie wyobrażam sobie grać na zwykłych marinsach na traitach nie czuł bym klimatu. Za to moje Blood Angles to jest to dzika przyjemność z gry, a najlepszy moment to szarża mojej kompanii. Niezapomniane przeżycie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mike
Czempion



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 20:18, 29 Paź 2007    Temat postu:

Tia, 40 ataków z rendingiem, jak doleci ^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olek
Czempion



Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Pon 20:22, 29 Paź 2007    Temat postu:

Nie zapominaj o Kapelanie, bez niego nie było by przerzutów ataku, a to powoduje, że ta jednostka jest naprawde silna. Bo jego skromne 5 ataków to już nie to samo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mike
Czempion



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 20:33, 29 Paź 2007    Temat postu:

Ederus the Farseer of Der napisał:
Myślę, że tworzenie własnego zakonu powinno się ograniczyć do robienia jego historii i schematu malowania Smile. Bo jak się pytasz czym gra przeciwnik, a on Ci odpowie "Marines na traitach" to wiesz o co chodzi, a nie tak jak wspomniał Jaro Smile. Muszę też przyznać, że granie na oryginalnych zakonach też ma swoje klimatyczne zalety Wink


Racja, no i można nazwę zmienić, np. jak i moi żelaźni:

"Czym grasz?"
"Wraithwingiem..."
"CZYM?!"

I więcej nie zmieniać ^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zioło
Chorąży



Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olszyn

PostWysłany: Pon 20:50, 29 Paź 2007    Temat postu:

Ma ktoś linka do Ab do 40 jak tak to podajcie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 12:01, 30 Paź 2007    Temat postu:

Mike napisał:

"Czym grasz?"
"Wraithwingiem..."
"CZYM?!"

I więcej nie zmieniać ^^


Wlasnie tu jest ten zgrzyt. Trzeb sie tlunmaczyc co to wlasciwie jest, i jak to sie je. A Przy legendarnych zakonach wszystko jest jasne Smile

Mi osobiscuie podoba sie tez idea grania zakonem Soul drincers. Brak zasad daje spore mozliwosci dobrania treitow, a jednoczesnie autorzy stwozyli calkiem zacny Fluff do tego zakonu Very Happy
Powrót do góry
Alex
Lord Dowódca



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Wto 13:27, 30 Paź 2007    Temat postu:

Panowie, proszę skończyć ten offtop i wrócić do tematu. Temat o traitach można zawsze założyć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zioło
Chorąży



Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olszyn

PostWysłany: Wto 14:34, 30 Paź 2007    Temat postu:

a może ma ktoś ten link do ab
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 14:56, 30 Paź 2007    Temat postu:

A może jednak najpierw przeczytaj kodeks/kodeksy i zasady?
AB w przypadku wilczarzy ma teraz w cholerę błędów zwłaszcza przy komunikacji kodeks SM kodeks SW. Zaczynając gry od AB to sobie tylko zaszkodzisz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 4 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin