Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Propozycje wlasnych zasad dot. armi lub bitewniaka
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:33, 04 Gru 2005    Temat postu: Propozycje wlasnych zasad dot. armi lub bitewniaka

Czy nie zastanialiscie sie moze kiedys co mozna byloby zmienic, dodac badz usunac zeby wasza armia stala sie bardziej klimatyczna Question Ja kiedys stawilem czolo temu zagadnieniu dlatego podziele sie z wami moimi propozycjami ktore IMO by zwiekszyly jeszcze bardziej klimat (chociaz i tak jest ogromny Very Happy ) orkow.
Ogolnie co mi nie pasuje BS orkow, nie chodzi o to ze jest za maly tylko chodzi mi o to ze jest troche nie klimatyczny jezeli patrrzac na zachowania orkow.Kazdy wie jak orki strzelaja (wienksze trachu trza zrobic Very Happy) wyobrazcie sobie ze na jednego orka naciera zalozmy jakis tyranid hotmogaunt), ork moze i by sie powsztrzymal od robienie wczesniej wspomnianego wiemkszego trachu ale niestety techniika shooty mu za bardzo na to nie pozwala (duzy rorzut) Wniosek: praktycznie powinien gorzej sztrzelac.
Sytuacja druga: jest ten sam ork (pozdro) i naciera na niego masa hormagauntow
ork nawet gdyby sztrzelal jak wtedy napewno by wiecej ubil.
Kolejna spraawa naboje orkow sa bardzo silne i kazdego mnoga zranic (zobaczcie ten kaliber Smile ) wiec dobrze przeprowadzony sztrzal powinien zwiekszyc szanse na zranienie.
Wiec co ja proponuje: orkowie maja bs 1 ale jezeli uderzeja w odzial od 1 do 5 , jezeli od 6 do 10 to maja 2, jezeli od 11 do 15 to 3 a jezzeli powyzej 20 to 4. Powini dostac tez umiejetnosc (dakka dakka) ktora wiekszosciom broni pozwala na przerzucenie na zranienie jezeli wypadnie 6 (taki maly rending Smile )
Kolejna sprawa to to ze big shoota IMO powinna miec rending a mega blasta powinna byc assault ale i przez to drozsza. Kolejna sprawa mekaniacy powini dostac umijetenosc teleport ktory pozwala sie ruszyc im na 18 cali(brak szarzy i sztrzelania) ale powinno sie wykonac nastepujaca tabelke:
1- mekaniakowi zepsulo sie cos Smile wiec nie ma teleportu Smile
2-3 mekaniak porusza sie k6'' w kierunku uzyskanym za pomoca kostki kierunkowej( wpadka na budynkiem konczy sie smiercia la na terenie niedostepnym na 4+ plus save)
4-5 wszystko dobrze przebieglo
6-mozliwosc szarzy po teleporcie
po teleporcie oodzial moglby byc jedynie trafiony jak jednostka zda ld (przedstawiam to ze nagle pojawienie sie orkow moze troche zdezorientowac) pojazdy nie moga je atakowac (za wolno sie orientuja).
koszt czegos takiego wynosi 40pkt i mozna wybrac to albo pole silowe (ale nie dwoch, wyjatkiem by byl big mek) Smile
TEz bym dodal tak zwany (z dawn of war)szajbimber Very Happy dla medykow i painbossa ktore dziaja tak: co tura rzucza sie jezekli wypadnie jedynka jest negatywny wplyw a jezeli 6 to pozytywny
1:
1-3- dostaja szalu i sie bija miedzy soba
4-5-efekt uboczny, nie wiadomo co sie dzieje Smile ogluszeni na jedno ture:)
6- oslabieni szarzuja i poruszaja sie 2k6 sztrzelaja z bs 1

pozytywne (kumuluja sdi ejezeli ktos wyrzucil 4 to ma to co jest od 1-3 i 4-5)
1-3 dostaja zapalu poruszaja sie na dod k6'' do najblizeszego oponenta
4-5 podczas szarzy dostaja 1+do sily i incjatywy(dodawane po waaaagh)
6- odpornosc na bol i morale(inv+3 i sa fearless).
Jeszcze mam pare pomyslow ale sadze ze narazie wystarczy, zapraszam do komentowania i dawania wlasnych propozycji Smile
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Nie 14:59, 04 Gru 2005    Temat postu:

Do eldarow by mogli dodac wlasnie rending np. do skurikenow i moim zdaniem jest glupie, ze s. catapult i s.pistol maja taki sam zasieg. Mogli by dodac aspect psionikow, bo jak mam tylko 2 psionikow do wyboru to troche kicha. Marze o otwartym transportocu i silniejszym troche avatarze, ze np. 12 cali szarzy czy ruchu i feel no pain tez by mogl miec, ale bylby drozszy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 15:55, 04 Gru 2005    Temat postu:

A ja bede inny:D Mi moje DA sie bardzo podobaja i nic nie mam zamiaru zmieniac;]
Powrót do góry
k n o w z
Kapitan



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 17:00, 04 Gru 2005    Temat postu:

co do propozycji dotyczących orków to nie widzę tam klimatycznych zmian tylko zmiany polepszające zielonoskórych... na przykład taki teleport to dla mnie odbiega maksymalnie od klimatu orków...

Ostatnio zmieniony przez k n o w z dnia Nie 17:02, 04 Gru 2005, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:01, 04 Gru 2005    Temat postu:

Widzisz kazdy ma rozna opinie........... a co do teleportu to masz racje ale chodzilo mi raczej o taki jak byl w dawn of war. Jednak moze i masz racje z tym teleportem, jednak jakbys mogl powiedziec co ci sie nie podoba w pozostalych pkt typu bs i doping dla cyborkow bylbym wdzieczny bo kazda uwaga jest dobra o ile jest dobrze uzasadniona Smile
Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Nie 18:57, 04 Gru 2005, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 17:36, 04 Gru 2005    Temat postu:

heh orki powinny spadać z orbity w koszach do śmieci a nie teleportować się Razz To byłby klimat... Taaak.: " Generale, co to? < pokazuje na niebo> Hmmm...nie wiem chyba kosmiczne odpady... , ej co do?.... Qrva tam w środku są Orki !!! Aaa !! uciekać .....<odgłosy w tle> WAAAAAGGHH !! " .. hehe.. :: POZDRO ::
Powrót do góry
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Nie 17:38, 04 Gru 2005    Temat postu:

Masz racje i pozniej by krazyly plotki, ze orkowie sa smieciaarzami i tancza czacze jak ty to ujmujeszXD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:55, 04 Gru 2005    Temat postu:

Co do teleportowania to bazowalem na dawn of war i nie uwarzam ze to dla orkow nie mozliwe Smile juz pole silowe potrafia tworzyc Smile. A jezeli orkowie by tak transportowali sie na pole bitwy to wyobrazcie sobie co by gretchiny wtedy robily Very Happy spadaly na dziurawych spadochronach Smile i sluzyly jako zywa tarcza Smile .A wtedy: sierzant xxx zostal zabity przez gretchina ktory spadl z nieba powodujac wtrzas mozgu Very Happy
Pozdro Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Nie 19:17, 04 Gru 2005    Temat postu:

Orkowie moze nie maja technologii, ale maja nieograniczona wyobraznie (pozdro dla mekaniakow)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:49, 04 Gru 2005    Temat postu:

Ederus the Farseer of Der napisał:
Orkowie moze nie maja technologii, ale maja nieograniczona wyobraznie (pozdro dla mekaniakow)

Nie ma to jak porzadne sformulowanie Very Happy (pozdro Ederus)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profanator
Weteran



Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: po prostu z TEAM DAMAGE

PostWysłany: Nie 20:49, 04 Gru 2005    Temat postu:

Orki nie mają technologii??? A niby kto montuje niczym mc'gyver (albo MEK gajwer) ze znalezionego złomu shooty które biją na łeb imperialne latarki albo potężne zzapguny zdolne zrobić z Landraidera kupę frytek. A co do pól siłowych i teleporterów w orkowym wydaniu działają nieznacznie gorzej niż imperialne lecz są rzadko spotykane... Podczas wojny o Armageddon Orkimedes konstrułował telepertery i mnóstwo Gargantów co były SHHOOTY&STOMPY&DAKKA itp. Lepsze Tytany robią tylko Edarzy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 22:45, 04 Gru 2005    Temat postu:

Orki mi przypominają takich punków z amerykiz lat 80 ,, qrcze nosili na sobie tyle żelaza że jakby przetopić i zważyć to by z 15kg wyszło Very Happy Ale porównanie do mak'gejvera? LOL! Przecież one to wszystko robią instynktownie i drogą ewolucji ( tak, grzyby też ewoluują) w ich instynkcie zapisane są polecenia: " kopiuj Inmperium,, nie wychodzi ?? trudno, ważne żeby strzelało, a jak? to już nie ważne " :DDD
Powrót do góry
k n o w z
Kapitan



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 23:12, 04 Gru 2005    Temat postu:

ale jeżeli już by miały się teleportować to każdy powinnien zdać save, żeby sprawdzić czy teleportacja się udała... to by odzwierciedlało zaawansowanie techniczne urządzeń zielonoskórych...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 11:02, 05 Gru 2005    Temat postu:

Sam bawię sie orkami i uważam ze mają sporo niedociągnięć [ albo inaczej mówiąc są nieprzystosowane do aktualnej edycji] ale uważam że zmiany Gromka są... dziwne?... chore?... nieprzemyślane? nie wiem. Za to wiem że mi się nie podobają. Orczy bs jest jaknajbardziej normalny jezeli zajzeć do flufu. kolesie nawet podczas natarcia na wroga częściej strzelają dla samego chałasu niż po to żeby kogoś zastrzelić, z tego samego powodu ich bronie maja taki straszny kaliber - większy nabój = większy chałas. pozostałe pomysły idą dla mnie w tym samym tonie zwłaszcza że większość oparta jest o )&^&*($* mechanikę gry komputerowej...
O eldarach wolę nawet się niewypowiadać....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 14:48, 05 Gru 2005    Temat postu:

Panowie, jest dobrze. Ziomki z GW jednak mysla zanim cos zrobia. Moim zdaniem wszystko jest gyt i powinno tak zostac [chyba ze GW sam cos zmieni]
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 1 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin