Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Propozycje wlasnych zasad dot. armi lub bitewniaka
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:43, 25 Mar 2006    Temat postu:

Wlasniie odgrzebalem stary temacik taka zasada do w40k, a o to w tym chodzi (zasada prosta jest) ze zasieg sztrzelecki dzieli sie na 3 i na przykladzie: bazooka p zasiegu 36'' (12"" * 3) wiec jezeli przeciwnik do ktorego sie strzela jest w zasiego do maks 12"" to do bs +1, jezeli od 12 do 24 to normalny bs a jezeli od 24 do 36 to -1bs, snajperki i zalozmy niektore jednostki by mogly negowac te -1 lub dostawac +2 zamiast +1 itede. Wiem ze to jesr takie gdybanie ale IMO sadze ze to by zmienilo troche gre Smile .
Ogolnieco o tym sadzicie Smile (nie chodzi mi o to zeby ja wprowadzac) Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Sob 19:46, 25 Mar 2006    Temat postu:

W sumie nie glupie, tak samo powinny byc premie jesli sie strzela do duzego oddzialu (10+) typa to jakies +1 bs, bo jest roznica miedzy 10, a np. 3 typami
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profanator
Weteran



Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: po prostu z TEAM DAMAGE

PostWysłany: Nie 10:29, 26 Mar 2006    Temat postu:

Mam tutaj dla was fajny link...
Jak chcecie się pobawić tp kiedyś można nawet tak zagrać jakąś małą bitewke.
...
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 16:02, 27 Mar 2006    Temat postu:

Ja napiszę o Dark Eldarach, którzy są mocni jak ktoś napisał.
Szkoda, że grają nimi takie tłumy i wygrywają często turnieje.
Oczywiście da się grać ale nie idzie to łatwo. Ale nie płaczę ok.
Najgorzszy jest strasznie mały wybór jednostek oraz niegrywalność niektórych. Fajnie wyglądają jetbajki i hellioni ale praktycznie są do niczego bo momentalnie giną. Motory są teraz lipne odkąd marinsowe mają turbo co było ich wcześniejszą przewagą. A eldarskie mogą się ruszyć w assaulcie. Hellioni mają fajny klimat ale tak samo często się ich widzi jak raptorów CSM. Tyle, że to jest cały fast attack DE.
Mandrejki co z tego że skradają się jak później mają 3S i 5+ save w CC. Byle taktikal ich bije.
Oczywiście jest kilka dobrych stron ale mało można wykombinować z takiego army lista. Strasznie podobne są rozpiski. Brak jakiegoś czołgu z dachem, który wytrzyma jedną salwę assault cannona. A o Scrougeach pomysłu pana Gave T. lepiej już nie napiszę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pon 18:23, 27 Mar 2006    Temat postu:

Ja uwazam, ze grywalny jest chyba tylko wych cult teraz, ale na zwyklych tez sie da tylko trzeba jak czlowiek zrobic rozpe. A moim zdaniem to powinno wygladac tak:
1) 3 squady Scourges, powinny byc uzywane z 4 splinter cannonami i succubusem z agonizerem
2) dwa troopy raider squadow (czy jakos tak to sie zwie), a raider z lanca
3) 3 squady wychek, kazdy w raiderze, a raidery znowu z lanca
4) Archon klasycznie
5) Moze 3 haemonculich, kazdy z agonizerem i granatami i tez w raiderze

Powiem szczerze, moim zdaniem talosy spadaja szybciej niz cos zniszcza (strzelanie kiepskie, a nie sa jakies mega szybkie, a konkretnie za wolne w stosunku do T), a ravagery czy jakos tak nie sa przydatne. Ewentualnie grotesques nie sa jeszcze glupie, ale brak jakichs dobrych cc weaponow to ich wada, ale feel no pain nie jest glupi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 10:05, 28 Mar 2006    Temat postu:

Cytat:
1) 3 squady Scourges, powinny byc uzywane z 4 splinter cannonami i succubusem z agonizerem


Drogie i ma małe szanse dojścia do wroga (minmax może taką ekipę skasowć salwą bolterów) a dmuchawki przydają sie tylko na lżejszą piechotę (a i to pod warunkiem że nie siedzi toto w coverku 4+) tak naprawdę to właśnie pogardzone przez ciebie talosy i ravagery są lepsze. Talos porusza się ze standardową szybkością dla dużych bydlaków (czyli tych multi woundowych i T6) a w walce wręcz może narozrabiać i to nieźle. Ravager to z kolei świetna platforma przeciw czołgom lub bardzo ciężkiej piechocie, fakt że krócha ale kombinacja terenów na stole zgodnych z zasadami 4 edycji, manewrowości i umiejętności gry moze sprawić że pojazd bedzie morderczy.

Cytat:
2) dwa troopy raider squadow (czy jakos tak to sie zwie), a raider z lanca

Droższe i łatwiejsze do zniszczenia (o społowieniu nie wspomnę) niż standardowy minmax mrocznych w dodatku opcje broni są społowione i jeżeli mają latać w raideże to nie mogą mieć lancy bo będzie bezużyteczna

Cytat:
5) Moze 3 haemonculich, kazdy z agonizerem i granatami i tez w raiderze

Sugeruję zajżeć do codeksu bo wydaje mi się że widziałem tam zapis zabraniający psychopatom kożystanie z pewnych broni pozatym sami raiderów mieć nie mogą, obstawy również nie mają więc trzeba ich doklejać do już istniejących składów, a jeżeli taki skład zacznie uciekać po społowieniu to uciekną razem z nim (dlatego archon najlepiej czuje się luzem Very Happy )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Wto 15:18, 28 Mar 2006    Temat postu:

Ale kendo zauwaz, ze ten ravager ma bardzo male szanse na przezycie, bo nie da rady byc tak ukrytym, zeby mogl do czegos strzelac, a to cso do niego nie Very Happy . Talos... Zwykla piechota go moze stluc, a d6 atakow to zwodnicza kochanka... 7 sily to tez roznie bywa szczerze powiem, bo na czolgi niezbyt dobre, demony, albo jakies inne koksy, tez kiepsko i 4I tylko... Scourges nie uwazam za dobre, ale z HS nie wiem czy moze nie najbardziej przydatne. Nadal twierdze, ze tylko chyba wych cultem da sie tak grac normalnie (6 squadow wychek mysle, ze zrobi swoje Very Happy , a wych lord jest lepszy od archona, bo ma dodge)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 9:53, 29 Mar 2006    Temat postu:

Cytat:
Ale kendo zauwaz, ze ten ravager ma bardzo male szanse na przezycie, bo nie da rady byc tak ukrytym, zeby mogl do czegos strzelac, a to cso do niego nie

Przeczytaj proszę jeszcze raz ten kawałek o rawangerach z mojego poprzedniego posta dobra?

Cytat:
Talos... Zwykla piechota go moze stluc

To ile on ma T bo mi się wydawało że 6 co sprawia że zwykła piechote morduje go na 6 a on ma jeszcze pancerz na 3+
Cytat:
d6 atakow to zwodnicza kochanka

Taki jego urok, wolałbyś żeby miał 3 lub 4 ataki za to był droższy?
Cytat:
7 sily to tez roznie bywa szczerze powiem, bo na czolgi niezbyt dobre, demony, albo jakies inne koksy, tez kiepsko

Przeciw ciężkim pojazdom to on ma zasadę która mu znacząco poprawia skuteczność a jak klepie lekkie to może zniej zrezygnować na rzecz ilosći ataków, S7 przeciwko większości przeciwników spokojnie wystarczy żeby klepać na 4+ lub lepiej jedyny wyjątek to eldarski zombi (już niedługo mam nadzieję Twisted Evil ), fakt instanta nie zrobi ale przeciwko charakterom lepiej posłać któregoś lorda z agonem i pełną strzykawką Very Happy
Cytat:
4I tylko

Blodthirster na ten przykład też tyle ma...
Cytat:
Scourges nie uwazam za dobre, ale z HS nie wiem czy moze nie najbardziej przydatne.

to odpuść sobie wogule ciężkie wsparciie a punkty przekiejruj w nakoksowane HQ albo gdzie indziej, względnie zostaw swoich normalnych kuzynów w spokoju ty świętoszkowaty lunatyku widzący inaczej Very Happy (swoją drogą to co trzeba zażyć / wypalić żeby mieć takie widzenia jak farseerzy ? Twisted Evil )
Cytat:
Nadal twierdze, ze tylko chyba wych cultem da sie tak grac normalnie (6 squadow wychek mysle, ze zrobi swoje , a wych lord jest lepszy od archona, bo ma dodge)

zapominasz o lepszej inicjatywie i wych weponach z bazy
pozatym z cultem masz ten problem że jest równie morderczy na krótki dystans co zwykły cabal, postrzelać też może tylko jest znacznie bardziej podatny na perswazję --> petrz statystyki obronne zwyklaków
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profanator
Weteran



Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: po prostu z TEAM DAMAGE

PostWysłany: Śro 14:11, 29 Mar 2006    Temat postu:

Ja wiem co trzeba wciągnąć!!! Powiem Ci jak obiecasz że trochę kupisz...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 16:02, 29 Mar 2006    Temat postu:

Archon, shadowfield, agoniser, splinter pistol, trophy rack, gruesome
talisman, plasma gren, haywire gren
Incubi Master, tormentor helm, punisher, plasma gren, haywire gren
8 Incubi,
Raider

Haemonculus, destructor, scissorhands
8 grosteques
Raider

wych succubus, plasma i haywire gren
8 wych with wych weapons, 2 shredders
Raider

succubus, jetbike, poisoned blades
4 reaver jetbikes

Sybarite, soul seeking ammo, 9 warriors, 2 splinter cannons
Sybarite, soul seeking ammo, 9 warriors, 2 splinter cannons

5 scourge, 4 dark lances
5 scourge, 3 splinter cannons

//a co myślicie o takiej rozpisce??(dla DE)
Powrót do góry
Nemezis
Czempion



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Wawa

PostWysłany: Śro 18:05, 29 Mar 2006    Temat postu:

Jak dla mnie to DE sa fajni lecz aby cokolwiek z nimi zrobic w tych ich pojazdach z 10 pancerza trzeba byc niezlym strategiem... Bo jak dotad gralem kilka razy z DE i te pojazdy zawsze wyparowywaly... Zreszta najlepsza z rospisek w rekach miernego gracza nic nie zdola - i nie wyskakujcie mi tu z samograjami!! :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 9:47, 30 Mar 2006    Temat postu:

Cytat:
//a co myślicie o takiej rozpisce??(dla DE)

Sadzę że powinna się znaleźć w innym dziale forum... załuż tam temat z tą rozpiską a tego posta zedytuj choćby w ten sposób: "do dyskusji zapraszam do [link do tematu w dziale o taktykach]" i to raczej szybko zanim którś mod tu zajży...

Cytat:
Bo jak dotad gralem kilka razy z DE

A ile doświadczenia mieli twoi przeciwnicy? Munio musi się jeszcze sporo nauczyć o tej grze, a Wrzesiek grał na turnieju dla fanu i pierwszy raz chyba eldarami
Cytat:
i te pojazdy zawsze wyparowywaly

tu ameryki nie odkryłeś pojazdy DE zwykle nie przetrzymują bitwy do końca, ale ich zadaniem nie jest przetrwac bitwę tylko dowieźć desant gdzie trzeba, lub rozwalić największe zagrożenia ze strony przeciwnika, potem no cóż... parę dodatkowych terenów z coverem 4+ też się może przydać Very Happy
Cytat:
i nie wyskakujcie mi tu z samograjami

jakos żadnego jeszcze tu nie widziałem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 15:23, 30 Mar 2006    Temat postu:

Naprawdę zacznę kasować takie posty. Jest dział rozpiski itd.
Talos ma 7T i kosi piechotę i pojzady bo za każde trafienie w pojazd poza pierwszym dostaje +1S. Jeżeli mógłbym coś w nim zmienić to przyspieszyć go bo to jednak skimmer i dać opcję wykupu innej broni do strzelania jak w zwykłych drednotach. Bo ten sting to nico słabe. A TL D.lance za oczywiście dodatkową opłatą byłoby naprawdę fajną sprawą i maszynka była by git.
Haemoculus jest HQ więc trzech to jakieś nieporozumienie. Można najwyżej 2 na jeden HQ choice. Mają niską cenę więc można się pobawić z nimi.
Same wyches to lipa bo nie mają prawie sejwa od strzelania a po strąceniu raidera co jest śmiesznie proste ginie 2/3 odziału.
A twój Archon Munio to nie przesadzony z tym osprzętem. A ten punisher to nie gorszy od agonisera ? Jeżeli na maksa wyciągniesz 6siły a będzie problem z Demonem , Wraithlordem itd. Poza tym tylu Inkubów to ostra ekstrawagancja - ile to punktów ??
Scrouge za drogie IMO i za łatwo giną. A po co te shredery wychom?! one fleetują i walczą wręcz a nie ostrzeliwują się. NAstępne rozpy do odpowiedniego działu. Pozdr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 9:48, 31 Mar 2006    Temat postu:

Cytat:
succubus, jetbike, poisoned blades

Ato jest chyba nielegalne bo zatruty majcher jest dwuręczny a na motorku nie można dwuraków używać...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nemezis
Czempion



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Wawa

PostWysłany: Pią 12:02, 31 Mar 2006    Temat postu:

No wy gadacie o osprzecie a (chyba?) nikt nie zaczol rozmowy o pkt... Np jak czytalem ostatnio kodex DH to zobaczylem ze bohater DH 3 woundowy kosztuje 145pkt i jest ostro pakniety, a moj Champion wraz z przysiega (3+ trafianie w cc) kosztuje 140pkt... Jak dla mnie to Champion powinien kosztowac mniej lub bohater DH wiecej...

Jak przegladam niektore kodexy to mi sie rece zalamuja... Jaki ci z GW maja przelicznik ze niekytore jednostki sa tanie i mordercze a niektore zadrogie i nic nie robia...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 6 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin