Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problemy z: zasadami; z brakiem zasad; z interpretacją
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 20, 21, 22  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 7:46, 31 Lip 2006    Temat postu:

W zasadach chyba stoi że jak monster ma jakieś specjalne bronie to w walce z pojazdami to wybiera czy bije monsterowe S+2d6 czy używa tych specjalnych broni
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nemezis
Czempion



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Wawa

PostWysłany: Pon 14:02, 31 Lip 2006    Temat postu:

Nie wiem nie znam sie az tak na zasadach chalasu Razz Ale jesli tam tego zapisku nie ma to taki demon moglby zinstantowac Land Raidera(tak powiedzial Pawel) Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 15:36, 31 Lip 2006    Temat postu:

Jaśniej moźna? Nic nie skumałem Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pon 16:31, 31 Lip 2006    Temat postu:

Powiem tak kendo. Jesli monster ma jakis UPGRADE DO SILY tak jak np. wraithlord to nie ma 2d6 na pojazdy a rending przeciez nie zwieksza sily Smile . A zinstantowac moze Smile . Daemon prince ma 6 sily na szarzy (przynajmiej moj Smile ) i jak wyrzuci 2 x 6 na przebicie i pozniej kolejne 2 x 6 to wychodzi lacznie 28 Very Happy .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 6:35, 02 Sie 2006    Temat postu:

Nie bo rending również podpada pod kategorię tego typu broni. Z tego co wiem nie można mieć 3d6 na przebijanie pancerza...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Śro 9:27, 02 Sie 2006    Temat postu:

Jakby to dzialalo to mozna byloby by miec 4d6 na przebijanie Very Happy ale mowi sie trudno Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 9:40, 02 Sie 2006    Temat postu:

I to dziala. To jest normalny rending jak w asslout cannonie.
Powrót do góry
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 14:37, 10 Sie 2006    Temat postu:

Wani juz to wyjaśniłem ale żeby nie wprowadzać innych czytających ten temat w błąd:
Przy zasadzie monsterów napisano że jeżeli broń żeczonego monstera nie modyfikuje mu siły lub nie ma innych zasad specjalnych wtedy monster klepie pojazdy z S+2d6; rending jest jak najbardziej zasadą specjalną więc albo monsterek decyduje się klepać pojazd zwykłą bronią/pięściami (czy co tam mu pięści zastępuje) albo bije tym co mu daje rendinga. Przy okazji ponieważ demon żeby mieć rending musi wykupić talony które uniemożliwiają kożystanie z jakiejkolwiek innej broni musi bić pojazdy z S+d6 i ewentualnie dodatkową kostką z rendinga fajnie co? :d
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Sob 18:48, 12 Sie 2006    Temat postu:

Kolejne pytanie.
Frag grenade'y zwiekszaja inicjatywe do 10, a w coverze tez ma sie 10. Czy jak jednostka z markiem slanesha szarzuje z fragami w cover to bije pierwsza?? Bo tez ma 10, a zmniejsza przeciwnikowi i o 1 czyli cel szarzy ma 9 Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profanator
Weteran



Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: po prostu z TEAM DAMAGE

PostWysłany: Sob 19:06, 12 Sie 2006    Temat postu:

granaty i cover dają niemodyfikowalne 10 więc nie

spójrz na doom siren Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nemezis
Czempion



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Wawa

PostWysłany: Nie 18:48, 13 Sie 2006    Temat postu:

Aha to looz :p Czyli wychodzi ze moj vow na +1S i -1I w cowerze posysa Razz 10I i 5S - spoko....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Snipa
Lord Administrator



Dołączył: 21 Cze 2005
Posty: 1238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 15:30, 26 Paź 2006    Temat postu:

Mam małe pytanko: czy jeżeli nie można na turnieju kożystać z codex assasins to czy można brać ich do innych armii np. witchhunterów?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczur
Gwardzista



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:29, 26 Paź 2006    Temat postu:

To cokolwiek problematyczne. Z Ordo Malleus (Grey Knights) możesz jako sojuszników wziąć 0-1HQ i 0-1 Elites. Żeby wziąść zabójcę musisz mieć inkwizytora, który ma silniejszą wersję (inquisitor lord, pochodzi z HQ) i słabszą (inquisitor z elites). Zabójcy oczywiście są elitą, tak więc jedyne co pozostaje to - inki z HQ za 45p i zabójca z elit.
Taka sama kombinacja jest u WH. Tyle że Ordo Malleus posiada bardzo fajny przedmiot, jakim jest Emperor's Tarot, tak więc jeśli już to inki od GK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nemezis
Czempion



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Wawa

PostWysłany: Czw 18:56, 26 Paź 2006    Temat postu:

A czy w kodexie ich masz? Jesli tak to mozesz poniewaz to integralna czesc podrecznika i nikt nie moze ci ich zabronic wziac... Bo Demon Haunters tak maja....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczur
Gwardzista



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:15, 26 Paź 2006    Temat postu:

Cóż, zdaje mi się, że skoro musiałby zabójców brać z Codex: Assassins, i pyta się o ewentualne inne źródła, to raczej ich w codexie nie ma...
Deamon Hunters i Witch Hunters mają w swoich codexach zabójców, których można wziąść jako sojuszników. Tyle, że by wystawić assassina trzeba mieć też inkwizytora.
A jako że sojusznicy to wybór 0-1 HQ i 0-1 elites, to slot elitów trzeba zużyć na zabójcę, a slot HQ na lorda inkwizytora (bo nie można kupić tańszej wersji inkwizytora, która zajmuje slot elites) jeśli chce się mieć zabójcę u space marines.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 20, 21, 22  Następny
Strona 15 z 22

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin