Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Halo Stars 2K9 24-25 Października

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 15:39, 23 Wrz 2009    Temat postu: Halo Stars 2K9 24-25 Października

• Czas i miejsce turnieju: 24 – 25 Października 2009 r., IV Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Prusa w Szczecinie, ul. Św. Kingi.

• Koszt akredytacji za turniej wynosi 40zł. (w cenie pizza w sobotę)

• rozpoczęcie turnieju – godz. 9.00.

• Skład Sędziowski
- Maciej "Wołek" Wołowski, tel. 0 503 948 734,
- Marcin Kropopek
- Konrad "Wisielec" Zaleski


• zgłoszenia: [link widoczny dla zalogowanych]


• Sponsorem turnieju jest Klub Gier Strategicznych MONOLIT

• Pytania i uwagi można kierować bezpośrednio do sędziego głównego na adres: [link widoczny dla zalogowanych]

• Ilość miejsc jest ograniczona dlatego decydować będzie kolejność zgłoszeń. Zapisy będą przyjmowane do 20.10.2009 r. Rozpiski należy przysyłać do Sędziego Głównego. Za poprawną rozpiskę przesłaną w terminie gracz otrzymuje dodatkowy 3 pkt. Rozpiski zostaną opublikowane 22 października.

• Do turnieju dopuszczone zostaną armie nie przekraczające 2250 pkt. zbudowane według Standard Force Organization. Obowiązują FAQ i PKZ.

Dopuszczone armie:
Dopuszczone do gry są następujące armie:

Codex: Space Marines
Codex: Blood Angels (pdf ze strony GW)
Codex: Dark Angels
Codex: Black Templars
Codex: Space Wolves
Codex: Eldar
Codex: Dark Eldar (również Wych Cult)
Codex: Chaos Space Marines
Codex: Chaos Daemons
Codex: Orks
Codex: Witch Hunters
Codex: Daemon Hunters
Codex: Tyranids
Codex: Imperia Guard
Codex: TAU Empire
Codex: Necrons
Kroot Mercenaries (nie są dopuszczeni jako allies)

• nie dopuszczone są podręczniki Imperial Armour

• Dopuszczony jest Imperial Armour Update vol.2 [link widoczny dla zalogowanych] Oprócz deathstorma i drop poda drednota.

•Obowiązują „Szczecińskie lasy występujące w Warszawie” Very Happy – każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature.

• dopuszczone są jednostki sojusznicze

•dopuszczeni są bohaterowie specjalni.

• Marines mający bazowo ccw, bp i bolter nie muszą mieć wymodelowanych wszystkich tych broni.

• zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities,pojazdy super heavy i flyery.

• W wyniku losowania gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Każdy gracz stoczy w sumie 5 bitew, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów". Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par np. tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym samym przeciwnikiem.

• Osoby biorące udział w turnieju muszą posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii oraz dodatkowe zasady np. do Deathwatch Kill Team). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć kwestię na jego niekorzyść.

• Armie muszą być w całości pomalowane.

• Jednostki muszą być reprezentowane przez adekwatne figurki (WYSIWYG jest niezbędny).

• Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.

• Każde pełne 5 minut spóźnienia z oddaniem wyników bitwy będzie skutkować 2 pkt karnymi.


Rozegranych będzie 5 bitew:

• Sobota:

• 8.30- 9.30 Zapisy

• 9.30 – 12.30 Bitwa I

• 12.45 – 15.45 Bitwa II

• (od godz. 15.45 do 16.45 - przerwa obiadowa)

• 16.45 – 19.45 Bitwa III

• Niedziela:

• 9.00 – 12.00 Bitwa IV

• 12.15 – 15.15 Bitwa V

• 15.20 Ogłoszenie Wyników


• Ocena Armii:

• Pomalowanie armii: 0 - 6 pkt.

• Konwersje: 0 - 3 pkt.

• Podstawki 0-3 pkt

• WYSIWIG 0-3

• Test Wiedzy 0-10 pkt



• Gracze wybiora najłądniejszą armię, tak zwany Players Choice. Gracz z największa liczbą głosów otrzyma dodatkowe 2 pkt. do rankingu hobbystycznego.

• Na turnieju zostanie przeprowadzony test wiedzy za który można uzyskać 10pkt.

• Na koniec turnieju każdy gracz może przyznać fair play jednemu ze swoich przeciwników. 1 fair play = 1 pkt

• Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.

• Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.

• Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.

• Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

• Tabelka Punktowa
Po misji sprawdzany taktyczny wynik bitwy czyli:
0 objectivów lub 1-2 kill pontów więcej 10-10
1 objectiv lub 3-4 kill pontów więcej 15-5
2 objectivy lub 5-6 kill pointów więcej 16-4
3 objectivy lub 7-8 kill pointów więcej 17-3

Następnie liczymy victory pointy i porównujemy pkt. Widełki graczowi z mniejszą ilością pkt odejmują DP a graczowi z większą ilością pkt dodają DP.



Czyli np wygrałem o 3 kill pointy.
jest 15-5 dla mnie ale przeciwnik miał 500vp różnicy wiecej

według widełek to jakieś -1/+1 Dp
więc jest 14-6 dla mnie.


0-375 +0/-0 DP
376-750 +1/-1 DP
751-1125 +2/-2 DP
1126-1500 3+/-3 DP
1501-1875 +4/-4 DP
1876-2250 +5/-5 DP

Ilość dużych pkt przeciwnika nie może spaść poniżej 0 z bitwy.

• Misje:

1. Przedmieścia Hive'a:
Rozstawienie: Dawn of War
Długość gry:6 tur
Cel: 2 znaczniki w strefie gracza,
swoje znaczniki po 300vp, wroga po 600vp
Zasady: Rezerwy, deepstrike

2.Killing spree
Rozstawienie: Spearhead
Długość gry:5 tur,6 na 3+,7 na 4+
Cel: Kill Pointy (anihilation)
Zasady: Rezerwy, Furia Khorne'a: Za każdą turę bez zdobytego killpointa tracisz 300vps. Nie można zejść poniżej zera.

3. Wspomnienie Machariusa
Rozstawienie: Pitched Battle
Długość gry:6 tur
Cel: za każdy scoring(liczy się jako objectiv co do wyniku bitwy) w 12'' od środka pod koniec bitwy dostajesz 350vp, jeżeli masz ich więcej niż wróg, to dodatkowo jednorazową premię 500vps
Zasady: Rezerwy, deepstrike

4. Inspirujący przywódca
Rozstawienie: stare cleanse (trójkąty 18")
Długość gry: 6 tur
Cel: 5 znaczników po 450vp
Rules: Rezerwy, deesptrike, Inspirujący Przywódca: Raz na grę, na początku tury gracza który używa tej zasady, wybrany oddział HQ daje strefę o promieniu 6', w której własne jednostki dostają ALBO +1 BS, ALBO +1WS ALBO +1 atak ALBO +1 do inicjatywy ALBO przerzut morale.

5. Totalna Rozwałka
Rozstawienie: Dawn of War
Długość gry: 5 tur,6 na 3+,7 na 4+
Cel: Kill Pointy (anihilation)
Zasady: rezerwy, deepstrike.


Zapraszam Wink

I proszę o przyklejenie Wink

Zgłoszenia:
20 Graczy z Niemiec
21.Emeryt
22.Inki
23.Miszczu
24.Raca
25.Afro
26.Kheed
27.Marios
28.Pająk
29.Josef Knecht
30.Nanker
zapraszam Wink


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 15:36, 24 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zioło
Chorąży



Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olszyn

PostWysłany: Śro 16:46, 23 Wrz 2009    Temat postu:

Z chęcią się u was pojawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 15:44, 27 Wrz 2009    Temat postu:

małe zmiany w regulaminie co do pkt z bitew i IA.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin