Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

WFB Vampire Counts 1500

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saji
Czempion



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:36, 13 Paź 2009    Temat postu: WFB Vampire Counts 1500

Heroes:

Vampire 165
+Dark Acolyte(+1 mlvl) , dispel scroll

Vampire 140
+Dark Acolyte(+1 mlvl)

Necromancer 70
+extra necromany spell


Core:

20x Skeletal Warriors 180
+ FCG


20x Skeletal Warriors 180
+ FCG


5x Dire Wolves 40

5x Dire Wolves 40

5x Dire Wolves 40

Special:

20x Grave Guards 310
+ FCG , Screaming Banner

10x Grave Guard 160
+ FCG , Great weapons



Rare:

Varghulf 175

Total:

1500pts
Modele:89
PD:7
DD:4

Moja pierwsza rozpiska wampirami , nie jestem pewien czy nie ma błędów , w szczególnosci jesli chodzi o power dice'y i dispel dice'y.
Poza tym rady i sugestie mile widziane , w zwiazku z tym ze nie wiem co sie sprawdza a co nie brałem to co mi sie podoba , i tu licze na
was - mam nadzieje że mi pomożecie - dobrą radą odnosnie przydatnosci poszczegolnych jednostek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 22:00, 13 Paź 2009    Temat postu:

odnosnie wampirow to pierwsza rzecz to ukladasz przepakowanych herosow, oni moga miec 50pkt w przedmiotach magicznych i 50 w bloodlinach, reszta armii jest tylko dodatkiem do nich w zaleznosci w jakim stylu chcesz ich zlozyc.

szkielety fajne i mega klimatyczne, ghule natomiast lepiej sie sprawdzaja jesli myslisz o ochronie wampira ktory by mial chodzic w takim klocku. 4T i 2A to jednak cos czego nie ma kazda armia. ale glosy sa rozne.

wilki wiele zyskaly w obecnej edycji, mysle ze sa warte kaze go punkta wydanego na nie. strasza wrogie maszyny, odginaja szarze, sa fastem co ulatwia manewrowanie i sa kosmicznie tanie.

gwardia fajna, niestety bardzo utrudnia gre i moim zdaniem nie wspolgra z vargulfem, niestety wolna piechota, choc twarda [potrzebuje oslony w postaci banshe i jej kompanow.

co do samego vargulfa- fajna jednostka, jednak gw do tego stopnia przegielo wyjce ze praktycznie jest to rzadko wystawiana figurka, ale ma ogromny potencjal, z drugiej strony nie przejedzie sam klocka albo nie rozkreci czolgu...a wyjce owszem.

rozpiska fajna ale nie widac tutaj potegi tej armii, ten drugi klocek GG jest imo zbedny, dopakuj herosow, nekromanci praktycznie niewystawialni w tej edycji ale moim zdaniem uzyteczni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
saji
Czempion



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 6:05, 14 Paź 2009    Temat postu:

W sumie jest to pierwsza rozpiska , myslalem tez o bardziej defensywnej w ktorej faktycznie uzyl bym wraithów z banshee. W takim razie odejme tez Grave guardów z great weaponami.

Kilka pytan odnosnie samych herosów , wiadomo są rózne kombinacje składania bohaterów jednak do czego nadaja sie najbardzej vampiry(herosi) , powinienem isc nimi w magie czy raczej zadbac o umiejetnosci walki?

Opłaca sie wystawiać więcej Grave Guardów niż taki 1 oddział dwudziestu , moze warto wystawic jeszcze 1 albo taki sam albo mniejszy?

Bo domyslam sie ze coby Herosi tak szybko nam nie pogineli trzeba dać im obstawe (np grave guardów) , a może lepiej chociazby jednemu wykupić "Spectral form" co czyni go eterycznym i wrzucić do oddziału Wraithów z banshee?


Ostatnio zmieniony przez saji dnia Śro 6:06, 14 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 7:45, 14 Paź 2009    Temat postu:

wampiry maja na tyle bogaty wybor pomiedzy bloodlinami i przedmiotami ze zlozysz z nich cokolwiek bedziesz chcial. jak chcesz pod walke to przynajmniej jednego skladasz jak biegacza , +1cr, bieganie na 9 cali - lub steed i ekwipunek- dajesz mu hate to jest juz powaznym zagrozeniem, tak samo jak dark acolyte z innymi przedmiotami potrafi sporo namieszac. ta eterycznosc, ekstra jak dasz generalowi i bedziesz sie kitral...bo teraz sporo armii ma jednak te magiczne ataki i zdjecie calego oddzialu razem z banshee przy odrobinie farta moze nie zajac nawet calych 2 rund(jest to mega mocny oddzial ale wszystko abolutnie wszystko u przeciwnika skupi sie na tym aby nie pozwolic mu sie wlaczyc do walki). proponuje pobrac army buildera pod eksperymenty, a jesli nie lubisz, to dlugopis i kartke papieru Wink

gg jeden oddzial wystarcza, moze na 2k+ ktos wystawia 2 ale ponizej jescze nie widzialem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Snipa
Lord Administrator



Dołączył: 21 Cze 2005
Posty: 1238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 9:25, 14 Paź 2009    Temat postu:

Jeżeli masz wampiry bez sprzętu to trochę lipa. Nawet jak są w oddziale. Wystarczy, że jakiś oddział ich zaszarżuje i zwyklaki mogą im wklepać. Przy wampirach możesz iść w magię i nieźle ich przykoksować do walki co się zawsze opłaca bo szkieletami dużo ran nie nabijesz. Wink Akurat eteryczny hero to dla mnie lipa od wraithów tylko trochę różni się statystykami a nie może mieć sprzętu więc to strata punktów.
Co do oddziałów to 10 grave guardów to trochę słabo bo taki oddział za bardzo nie powalczy ani nie jest w stanie za bardzo manewrować. Wilków to bym polecał co najmniej 6 w oddziale bo w trochę większej liczbie są w stanie nawet nieźle zamieszać. Na ostatnim turnieju 6 moich wilków przegoniło 10 krasnoludzkich strzelców. Nie wyszedł im test strachu i ziuu poszli bez walki. Smile

PS. DD masz 5 Wink


Ostatnio zmieniony przez Snipa dnia Śro 12:32, 14 Paź 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necromanter
Gość






PostWysłany: Pon 0:47, 26 Paź 2009    Temat postu:

Bardzo słabe. Tak jak pisali poprzednicy. Bez obcięć kości powinieneś dużo bardziej wymaksować magię, która jest mega w przypadku vc. Do tego to jakoś kiepsko złożone te klocki, zupełnie do mnie nie przemawiają.....
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin