Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

TYRANIDS HUNTERS 1000pkt (White Scars znikają, hehe)...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
k n o w z
Kapitan



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 12:25, 09 Kwi 2006    Temat postu: TYRANIDS HUNTERS 1000pkt (White Scars znikają, hehe)...

co myślicie o takiej rozpisce:

HQ
Chaplain (bike, a.armour, t.honours, a.mantle) - 200pkt

TROOPS
Biker Unit (5) (f.charge, dowódca z t.honours i p.weapon) - 200pkt
Biker Unit (5) (f.charge, dowódca z t.honours i p.weapon) - 200pkt

FAST ATTACK
Land Speeder Tornado (a.cannon) - 80pkt
Land Speeder Tornado (a.cannon) - 80pkt
Jump Packs Unit (5) (p.pistol, dowódca z t.honours i p.weapon) - 155pkt

ELITES
Terminators (5) (f.charge, 4xp.claws, 1xt.hammer i shield) - 215pkt

HEAVY SUPPORT
Land Rider (e.armour) - 255pkt (oczywiscie terminatorzy w środku)
Devastator Squad (5) (1xm.luncher, 1xlascannon) - 130pkt

RAZEM: 1500pkt


Ostatnio zmieniony przez k n o w z dnia Sob 17:50, 15 Kwi 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 21:04, 09 Kwi 2006    Temat postu:

bardzo ciekawa. aż żem szyszeczke z wrażenia postawił
Powrót do góry
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 11:50, 10 Kwi 2006    Temat postu:

Przy tej ilości broni z S8+ możesz mieć problemy z większymi bydlakami np jak bikerami w szarży nie zdejiesz zombiego (bardzo prawdopodobne) to skład możesz spisać na straty, no i do wożenia desantu lepszy (choć droższy) jest jednak crusader.
Ale generalnie rozpiska całkiem fajna
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profanator
Weteran



Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: po prostu z TEAM DAMAGE

PostWysłany: Pon 18:15, 10 Kwi 2006    Temat postu:

Nie jestem pewien czy bikersi mogą brać Furious charge...
...
Trochę brakuje mi Thunder Hammera na kapelanie i broni specjalnych na motorkach (co do land raidera to Piotr ma rację)
...
Ja wyrzucił bym AssSquad a zamiast tego wyżej wymienione bajery i trzecie tornado.
...
Trochę ten Devastator mi nie podchodzi (zamiast laski dał bym 2 rakietnice)
...
Ciekawa rozpiska... Wszystko jeździ,lata skacze i wozi się czyli to co tygrysy lubią najbardziej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spajdi
Gość






PostWysłany: Pon 19:16, 10 Kwi 2006    Temat postu:

...własnie, tylko wystawiając w Elitach musisz wykupić Furious Charge, w troopsach nie możesz wykupić żadnego skilla...
...mi tam rozpiska się podoba... Very HappyVery Happy...przynajmniej nie na strzał...Very Happy
Powrót do góry
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 9:57, 11 Kwi 2006    Temat postu:

Niekture trait dają możliwość dawania skilów troopsom, fastom i HS tylko nie pamiętam które to trait i do jakich skilów dają dostęp
Oskar to jest armia Skarsów wedle flufu to oni na motorkach pocinają, dodatkowo z fasta do troopsa można przenieść (traitem) tylko motorki wszelkiego rodzaju, packowców to najwyżej do elity a czymś troops trzeba jednak zapełnić
Knowz niekorciło cię może przed wywaleniem devków (do takiej rozpiski pasują jak pięść do nosa) i zamiast nich dodania bike squadom po Attakbiku z multimeltą? jeżeli dobże pamiętam koszty punktowe to zostało by ci jeszcze punktów minimum na upgrade landraidera w lepszą wersję i ewentualnie na młotek albo chociaż fist dla kapelana
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k n o w z
Kapitan



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 16:33, 11 Kwi 2006    Temat postu:

zastanowie się nad tym jeszcze...
a co do F.Charge to źle doczytałem się w Codexie (myślałem, że każdy squad motorków może to wykupić, a tu zonk)...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Lord Dowódca



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Wto 16:40, 11 Kwi 2006    Temat postu:

Mi tam się nawet podoba, jak na oko amatora Smile Chociaż jakoś nie widzę siebie grając takim czymś.

PS. 200 POST!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k n o w z
Kapitan



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 17:49, 15 Kwi 2006    Temat postu:

przemyślałem tamtą rozpiskę i jednak nie podoba mi się...
tu mam nową, ale tym razem na 1000pkt:

HQ:
Commander (T.Armour, A.Mantle, Master-crafted T.Hammer, S.Shield) - 191pkt

TROOPS:
Marines (5) (Lascannon) - 95pkt
Scouts (5) (M.Luncher) - 80pkt

ELITES:
Terminators (5) (2xA.Cannon) - 245pkt
Dreadnought (Venerable, T.Hunter) - 155pkt

FAST ATTACK:
Land Speeder Tornado (A.Cannon) - 80pkt

HEAVY SUPPORT:
Predator Annihilator (Lascannons, E.Armour) - 150pkt

RAZEM:
996pkt

jak widać jest to armia typowo na strzał... każdy Marines w armii ma wykupioną umiejętność P.Enemy (Tyranids), bo myśle o fajnej klimatycznej, skonwertownej armii w stylu Tyranids Hunters, która poradzi sobie nie tylko z Tyranidami ( Very Happy )... co do strategi to jest prosta: strzelamy... Scouci wystawiają się tak, by wróg nie mógł chować wszystkich pojazdów (hehe)... Terminatorzy idą do przodu i strzelają, a za nimi podąża Commander (dzięki czemu jest nie do zabicia strzelaniem)... kolejna zaletą Commandera jest to, że z jego Liderki korzysta reszta armii... to chyba tyle...
czekam na oceny...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nemezis
Czempion



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Wawa

PostWysłany: Sob 22:05, 15 Kwi 2006    Temat postu:

Ja i tak wole zamiast commandera chaplaina - prosty powod: 4+inv, power weapon no i z motorkiem to i tak ty bedziesz zawsze sarzowal wiec tu lepiej chaplain wypada no i nie musisz dawac smiesznego master crafted czegokolwiek ... zamiast tego masz t.honory czyli +1 atak... No i oczywiscie s.shield zabiera ci jeden atak na sarzy wiec tu tez lepiej wypadal kapelan bo ma 4+ inv zawsze w zestawie :]
Po drugie to skauci ze snajperkami i h.bolterem lepiej sie spisuja przeciwko piechocie niz tacy sami tylko z missailem - czytaj doswiadczenie w poslugiwaniu sie takimi skautami :] Na 4+ wszystko ranisz czyli jak w przypadku paru twardych przeciwnikow w 40stce to sie to jednak przydaje :] Wraithlordy, Avatary i inne scierwo Razz
Elity mi sie bardzo podobaja bo uzywam takiego samego morderczego zestawu :] Jak najwiecej Assault Cannonow :] Roks!!
Hehe... piszesz ze to ma byc rozpisaka typowo na Tyranidow? A co robi t.hunter na Dredim :] Taki szczegolik :] Hehe...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k n o w z
Kapitan



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 6:26, 16 Kwi 2006    Temat postu:

Dreadnought ma T.Hunter i dodałem to nie wiedząc na co wydać te punkty (też myślałem o tym, że to nie klimatyczne, ale z drugiej strony Dreadnought to najprawdziwszy weteran, przeżył nawet własną śmierć, więc jest bardzo doświadczony w walce), ale jak się zastanowić to może masz rację i wyrzucę to... co do Commandera to Master-crafted wywalam (ale nie dam mu T.Honours, bo typek dostaje to automatycznie przy ubieraniu Terminatorki) i zrobiłbym po prostu typka takiego samego jak wcześniej tylko, że z P.Fistem i P.Weapon i I.Halo... nie chcę w rozpisce na 1000pkt umieszczać Chaplaina bo 1)Commander daje możliwość korzystania z jego Liderki (co w armii na strzał jest ważne, by móc strzelać do kogo chcesz), 2)Chaplaina ma teraz każdy i nie chcę kserować kolejnej armii z Chaplainem na motorku, 3)na więcej punktów i tak na bank sobie zrobie Chaplaina na motorku ( Very Happy )...

okej... tu jest rozpiseczka po poprawkach:

HQ:
Commander (T.Armour, A.Mantle, P.Fist, P.Weapon) - 176pkt

TROOPS:
Marines (7) (Lascannon, Plasma Gun) - 137pkt
Scouts (5) (M.Luncher) - 80pkt

ELITES:
Terminators (5) (2xA.Cannon) - 245pkt
Dreadnought (Venerable, E.Armour) - 130pkt

FAST ATTACK:
Land Speeder Tornado (A.Cannon) - 80pkt

HEAVY SUPPORT:
Predator Annihilator (Lascannons, E.Armour) - 150pkt

RAZEM:
998pkt

i oczywiście dla wszystkich Suffer Not Alien To Live (Tyranids) i We Stand Alone... Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nemezis
Czempion



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Wawa

PostWysłany: Pon 15:38, 17 Kwi 2006    Temat postu:

Eee... Ta armia jest na Tyrkow?? Zagraj nia najpierw z Tyranidami to pogadamy :] Dogadaju sie z Markiem izagraj nia a zapewniam cie ze bedziesz musial ja dopracowac...
A tak apropo to F.Charge dla Drediego tez by sie przydalo... Gosciu z 5I i 10S moze cos narobic :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k n o w z
Kapitan



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 17:05, 17 Kwi 2006    Temat postu:

ta armia będzie miała klimat i jedną zasadę (P.Enemy) przeciwko Tyranidom, ale jest złożona tak by mogła wygrać z każdym... chodzi mi o to, że fluffem i wyglądem będzie anty Tyranidzka...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nemezis
Czempion



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Wawa

PostWysłany: Wto 17:27, 18 Kwi 2006    Temat postu:

No wiesz... moja armia p.enemy ma na bazie :] Takze jesli bedzie miala wyglad i wogole klimat anty Tyranidzki to looz :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin