Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

TK 8edycja- Lohost evolution

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 21:37, 28 Sie 2010    Temat postu: TK 8edycja- Lohost evolution

Witam, chcialbym sie podzielic troche swoimi przemysleniami i taktykami w 8 edycji. Na pierwszy ogien poszly Tomb Kings, format 2250 a przeciwnik to Orłoś. Gralem czym takim:

Unnamed2500 Pts - Tomb Kings Army

1 * Tomb King @ 282.0 Pts
Casting Order (x1); General; Great Weapon; Light Armour; Shield
Wizarding Hat [100.0]

1 Liche High Priest @ 315.0 Pts
Casting Order (x1); Hierophant
Hieratic Jar [25.0]
Cloak of the Dunes [20.0]
Collar of Shapesh [25.0]

1 Liche Priest @ 325.0 Pts
Casting Order (x1)
Talisman of Preservation [45.0]

1 Casket of Souls @ [165.0] Pts
Light of Death

2 Casket Guard @ [0.0] Pts
Great Weapon; Light Armour

1 Tomb Prince @ 154.0 Pts
Casting Order (x1); Light Armour; Shield
Brooch of the Great Desert [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Golden Sigil Sword [15.0]

19 Skeleton Warriors @ 195.0 Pts
Bow; Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]

1 Champion @ [10.0] Pts

9 Skeleton Warriors @ 95.0 Pts
Bow; Musician

1 Champion @ [10.0] Pts

10 Skeleton Warriors @ 85.0 Pts
Bow; Musician

10 Skeleton Warriors @ 85.0 Pts
Bow; Musician

1 Tomb Swarm @ 45.0 Pts

3 Skeleton Chariots @ 120.0 Pts

20 Tomb Guard @ 322.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Icon of Rakaph [40.0]

1 Champion @ [12.0] Pts

1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts

1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts

1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts

1 Screaming Skull Catapult @ 110.0 Pts
Skulls of the Foe

1 Screaming Skull Catapult @ 110.0 Pts
Skulls of the Foe

Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 0
Models in Army: 90
Total Army Cost: 2498.0

Ogolnie jak na poczatki przystalo mase bledow z obu stron, Orłoś zapomnial wystawic rydwan a ja dodatkowych 10 lucznikow Wink

O rozpisce. Ktos by sie zapytal dlaczego taki rozstaw bohaterow i dlaczego takie przedmioty?
Duzy licz-to maksymalnie mobilny generator inkantacji, rzuca 2 razy z 3 kosci, hieratic jar, na najwazniejszy moment w vbitwie gdyby te 6 kosci to za malo bylo.
King-dwa zadania, pierwsze to mozliwosc brania rydwanow w corach, oraz druga, jest nosicielem czapki magicznej, ktora czyni z niego 2lv maga z dostepem do losowej magii ale znajacym calego lora...wszystkie kosci magii generowane z wiatrow magii przechodza praktycznie przez niego. Niestety slabiutki w walce.
Priest-chodzi o kaszkiet, gdy w 8 edycji MR dziala inaczej, mozna postraszyc pprzeciwnika boundem o poziomie 2k6, dzialajacym na wszystko co go widzi jak krzyk banshee, ogolnie sam priest jest tylko dodatkiem do kaszkietu, ale zawsze to jedna inkantacja wiecej na 2k6 oraz jakze przydatny ward 4+.
Prince-nosiciel scrola i pomniejszy zabijaka, dzieki 2+ warda na flaming ataki, 4+ sejwa oraz mieczykowi ktory daje inicjatywe 10 mozna sie wbic w jakis pomniejszy oddzial i go anihilowac.

Łucznicy- teraz podstawowa jednostka u TK, popelnilem blad ze rozbilem ich na duzo mniejszych oddzialow, ale to zostanie naprawione Wink plonace magiczne ataki na 20 lucznikach ktorzy trafiaja zawsze na 5+, jest niezlym straszakiem na jednostki z regenka i eteryki.

Swarm-limit do 25%core, dodatkowe wystawienie za 45 pkt...not bad.

Rydwany- dobra niszczarka do lekkich jednostek, szybka i zabojcza dla malych oddzialow piechoty...nie uzywac jej tak jak ja do szarzowania cezkiej kawalerii Razz

Skorpiony- powiedzmy ze sie splacily, ale 2 wyszly po missfire, wiec nie powiem czy 3 to duzo czy malo.

Gwardia-must have, nadal takze w tej edycji z kingiem biegaja troche szybciej Smile

Katapulty-oto najwieksza zagadka tej edycji, zdjalem hydre, ale z drugiej strony nie radzilem sobie z 10 kusznikow...

Kaszkiet-przeciwnik sie boi, bo z zasady bije to po jego wazniejszych oddzialach, wiadomo ze 100goblinom wielkiej krzywdy nie zrobie, ale odpalenie flary jest bardzo satysfakcjonujace.

Ogolnie po bitwie, TK maja potencjal, gra sie nimi ciezej niz w poprzedniej edycji pomimo ze odchodzi mierzenie zasiegow...trezba pomyslec o wiekszym zabezpieczeniu magii, jednak jeden skroll to malo. Jak wymysle cos sensownego to wrzuce jako modyfikacje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 12:14, 29 Sie 2010    Temat postu:

Po glebszej analizie, uwazam ze kilka zmian jest koniecznych

Po pierwsze king, z 2rakiem ma 7 sily i te 4 ataki, ale bije ostatni a nigdy nie moge wybrac zeby go nie uzywac gdy walcze np przeciwko czemus co ma KB i uzyc warda z tarczy i broni recznej, nie powiem, gdyby nie to ze udalo mi sie ostatnio zakombinowac to prawdopodobnie assasin zabilby mi go w pierwszej rundzie. Obowiazkowo znika GW, czasem te 6+ warda jest nieocenione.

Po drugie lucznicy, majac duzo malych oddzialow ryzykuje kondensacje ostrzalu przeciwnika i wylaczanie po jednym co runde, nie udaje sie wskrzesic wszystkich ktorych stracilem, wiec cos zostaje dobite w nastepnej rundzie itd. Z 3 malych oddzialow zostaje jedna 10 z muzykiem, pozostale lacze w 20 FCG - ma to i statica i strzela w najgorszym wypadku tak jak w poprzedniej edycji w formacji 2 szeregi po 10. niestety nie mozna dac temu oddzialowi magicznej szmatki, a jest kilka ciekawych...najwazniejsze jednak chyba jest to ze dzieki sztandarowi i ilosci, dostaje wazny punkt w scenariuszu blood and glory, co przy stracie jednego sztandaru nie daje mi auto loosa.

Po trzecie: skorpiony, w sumie 255 pkt, ktore nijak sie nie licza do wystawien bo wole je wykopywac...obawiam sie ze trzeba to zminic i albo zagrac na 2 wykopujacych sie swarmach i gigancie albo moze na uszakach, w najgorszym wypadku wystawiac ich normalnie w deployu.

Rozpiska po zmianach

Unnamed2500 Pts - Tomb Kings Army

1 Tomb King @ 276.0 Pts
Casting Order (x1); General; Light Armour; Shield
Wizarding Hat [100.0]

1 Liche High Priest @ 315.0 Pts
Casting Order (x1); Hierophant
Cloak of the Dunes [20.0]
Collar of Shapesh [25.0]
Hieratic Jar [25.0]

1 Liche Priest @ 325.0 Pts
Casting Order (x1)
Talisman of Preservation [45.0]
1 Casket of Souls @ [165.0] Pts

1 Tomb Prince @ 154.0 Pts
Casting Order (x1); Light Armour; Shield
Brooch of the Great Desert [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Golden Sigil Sword [15.0]

19 Skeleton Warriors @ 195.0 Pts
Bow; Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
1 Champion @ [10.0] Pts

19 Skeleton Warriors @ 185.0 Pts
Bow; Standard; Musician
1 Champion @ [10.0] Pts

10 Skeleton Warriors @ 85.0 Pts
Bow; Musician

1 Tomb Swarm @ 45.0 Pts

3 Skeleton Chariots @ 120.0 Pts

20 Tomb Guard @ 322.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Icon of Rakaph [40.0]
1 Champion @ [12.0] Pts

1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts

1 Screaming Skull Catapult @ 110.0 Pts
Skulls of the Foe

1 Screaming Skull Catapult @ 110.0 Pts
Skulls of the Foe

Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 0
Models in Army: 90
Total Army Cost: 2497.0

Ktos ma jakies sugestie moze? Wydaje mi sie ze mam tez gotowe pomysly na DE i Demony, co do HE to chyba i tak wszyscy wiedza jak wygladaja w obecnej edycji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 18:49, 07 Wrz 2010    Temat postu:

Po glebszym zastanowieniu, doszedlem do wniosku ze pomimo iz poprzednia rozpiska gra sie nadwyraz przyjemnie to jednak za bardzo bazuje ona na kingu i tym ze akurat jest mozliwosc interpretacji kapelusza na korzysc TK, ale co jesli kapelusz stanie sie bezuzyteczny?

Oto moj pomysl na wykorzystanie potencjalu TK w magii:

1 * Tomb King @ 259.0 Pts
Casting Order (x1); General; Great Weapon; Shield
Armour of Destiny [50.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]

1 Liche High Priest @ 315.0 Pts
Casting Order (x1); Hierophant
Cloak of the Dunes [20.0]
Collar of Shapesh [25.0]
Hieratic Jar [25.0]

1 Liche Priest @ 325.0 Pts
Casting Order (x1)
Talisman of Preservation [45.0]
1 Casket of Souls @ [165.0] Pts
Light of Death

1 * Tomb Prince @ 143.0 Pts
Casting Order (x1); Great Weapon; Light Armour; Shield
Brooch of the Great Desert [25.0]
Dragonhelm [10.0]

1 Liche Priest @ 140.0 Pts
Casting Order (x1)
Dispel Scroll [25.0]

3 Skeleton Chariots @ 120.0 Pts

19 Skeleton Warriors @ 195.0 Pts
Bow; Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
1 Champion @ [10.0] Pts

19 Skeleton Warriors @ 185.0 Pts
Bow; Standard; Musician
1 Champion @ [10.0] Pts

10 Skeleton Warriors @ 85.0 Pts
Bow; Musician

1 Tomb Swarm @ 45.0 Pts

19 Tomb Guard @ 295.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of the Undying Legion [25.0]
1 Champion @ [12.0] Pts

1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts

1 Screaming Skull Catapult @ 110.0 Pts
Skulls of the Foe

1 Screaming Skull Catapult @ 110.0 Pts
Skulls of the Foe

Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 0
Models in Army: 89
Total Army Cost: 2497.0

King, zyskal ochrone 4+ i 4+, ma sile 7, niestety bije ostatni, ale poza tym ma 2+ warda na plonace ataki. Dzieki pierscionkowi, moge wszystkie kosci rzucic na bounda, przeciwnik wiedzac ze mam grozniejsze rzeczy pewnie wpusci dzieki czemu mam magiczny plonacy pocisk na 24" o wysokim casting value.

Duzy licz. tak jak bylo, jego pomoc jest nieoceniona, przedmioty bez zmian.

Prince, po cieciu kosztow wyszlo ze niestey nie ma magicznego scyzoryka, ale nadal ma 2+ warda na flamingi i z GW sile 6, bije ostatni niestety a sejwa ma slabego :/ cale 4+, nosiciel skrolla w postaci broszy.

Kaszkiet, razem z liczem, to powazny cel i ciezki do zdjecia, kaszkiet broni sie sam majac 10Tafa i 4 woundy, a dodatkowo ma od licza 4+ warda, no i licz moze go leczyc, moc kaszkietu dziala na wyobraznie przeciwnika i watpie aby ktokolwiek nie zostawil przynajmniej 2 kosci do rozpraszania.

Dodatkowy licz, niby tylko jedna inkantacja na 2 kosciach ale suma jest calkiem niezla, do tego obrona antymagiczna wzrasta. Popchniecie w najmniej oczekiwanym momencie to to co przeciwnika boli najbardziej.

Swarm - dodatkowe wystawienie i calkiem fajna jednostka do ganiania lataczy lub odginania.

Lucznicy, jak widac zez mian, trzon armii

Rydwany, kontra na lekkie jednostki

Gwardia, tym razem w wersji ekonomicznej, wskrzeszaja sie ze sztandaru, w koncu generuje kosci casta i glupio byloby ich nie uzyc, wiec drugi boundspell daje taka mozliwosc. Ikona jest super, ale mozliwosc robie prawie tego samego z muzykiem...jest odrobine tansze.

Skorpiony, mysle ze to moze byc bol jesli chodzi o parki maszynowe, zawsze 3 to lepiej niz 2 Razz

Katapy...pod warunkiem ze same nie spadaja to nie do przecenienia oddzial, bo zdejmuje hydry, bije piechote, wzbudza paniki, piekna sprawa Smile

Ogolnie rozpiska nie ulegla jakims wiekszym modyfikacjom jednak staralem sie przede wszystkim rekompensowac spadek potencjalu magii, wobec tego wyglada to tak ze, mam 2 boundspelle na ktore uzywam te 7 statystycznych kosci, inkantacja princa na jednej kosci, pozniej 2 inkantacje z kinga po jednej kosci kazda, pozniej mali liczowie po jednej z 2 kosci kazdy, pozniej duzy licz z 3 kosci ale 2 razy, na koniec inkantacja z kaszkietu na 2 kosciach. (1+1+1+2+2+3+3+2+boundy) ewentualnie jeszcze 3 kosci za sloiczek na duzym liczu...moze zalamac nerwowo, prawda? Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 14:43, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Wiec na dniach zostanie uscislone ze jednak magiczny kapelutek daje tylko 2 czary, w sumie przedmiot duzo traci, pytanie czy w tej edycji TK moga sie bez nie obyc? watpliwe. Po zmianach rozpiska wyglada tak

1 Tomb King @ 276.0 Pts
Casting Order (x1); General; Light Armour; Shield
Wizarding Hat [100.0]

1 Liche High Priest @ 335.0 Pts
Casting Order (x1); Hierophant
Hieratic Jar [25.0]
Cloak of the Dunes [20.0]
Talisman of Preservation [45.0]

1 Liche Priest @ 330.0 Pts
Casting Order (x1)
Brooch of the Great Desert [25.0]
Collar of Shapesh [25.0]
1 Casket of Souls @ [165.0] Pts
Light of Death

1 Liche Priest @ 165.0 Pts
Casting Order (x1)
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]

1 Tomb Swarm @ 45.0 Pts

19 Skeleton Warriors @ 195.0 Pts
Bow; Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
1 Champion @ [10.0] Pts

19 Skeleton Warriors @ 185.0 Pts
Bow; Standard; Musician
1 Champion @ [10.0] Pts

10 Skeleton Warriors @ 85.0 Pts
Bow; Musician

3 Skeleton Chariots @ 120.0 Pts

24 Tomb Guard @ 370.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Mirage Standard [40.0]
1 Champion @ [12.0] Pts

1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts

1 Screaming Skull Catapult @ 110.0 Pts
Skulls of the Foe

1 Screaming Skull Catapult @ 110.0 Pts
Skulls of the Foe

Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 0
Models in Army: 93
Total Army Cost: 2496

Najwazniejsze zmiany:

King - ciagle w czapeczce, mimo wszystko umozliwia spory boost magii, a w zwiazku z tym ze nie jest u TK najlepiej z jednostkami kombatowymi...staje sie ten pan nieodlaczna czescia programu.

Duza licza - dostaje 4+ warda, dzieki temu nie jestem uwiazany w 4 calach od swoich jednostek, a takze dzieki temu collar zwalnia sie dla goscia z kaszkietu.

Mala licza + kaszkiet - ten system jest fantastyczny, przeciwnik zostawia na to zawsze te 2 kosci, licz dostal broszke-skrolla, oraz ciagle ma 4+ "warda" dzieki collarowi, niestety to wymusza postawienie obok chocby swarma do przerzucania ran.

Najwieksza zmiana to zmiana princa na mala liczke, niestety prince nie jest na tyle mocny zeby sie tutaj znalezc, licz jest jeszcze slabszy, ale ma mozliwosc rzucania inkantacji na 2 kosciach, moze wziac skrolla, i jeszcze ma pierscionek.

Antymagia wzrasta o mozliwosc channelowania na dodatkowym magu czyli teraz 4 kosci, co jakis czas wypadnie 6, 2 skrole w armii, czary na kingu + pierscionek jak duzo sie wyturla w fazie magii, do tego opdstawowe kosci na inkantacje wygladaja tak 1+1(king)+3+3(duza licza)+2+2(mala licza i skrzynka)+2(mala licza) co daje 14 kosci+kosci do casta+ ewentualne uzycie sklika z duzej liczy czyli dodatkowe 3 kosci.

W rozpisce jest o jednego skorpiona mniej, niestety chcialem wiecej gwardzistow bo 20 szybko sie konczy...

Gwardia ma sztandar oslaniajacy od ostrzalu, ktorego pelno jest w tej edycji. nie jest to staly punkt rozpiski tylko kolejna proba, ikona w tej edycji ze wzgledu na znaczenie muzyka nie jest juz tak konieczna.

Do nastepnego.


Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Śro 10:02, 22 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 22:54, 06 Gru 2010    Temat postu:

Przed turniejem grudniowym, postanowilem wyprobowac takie oto cacko:

1 Tomb King @ 276.0 Pts
Casting Order (x1); General; Light Armour; Shield
Wizarding Hat [100.0]

1 Liche High Priest @ 345.0 Pts
Casting Order (x1); Hierophant
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Golden Ankrha [45.0]
Warrior Bane [5.0]

1 Liche Priest @ 330.0 Pts
Casting Order (x1)
Brooch of the Great Desert [25.0]
Collar of Shapesh [25.0]
1 Casket of Souls @ [165.0] Pts
Light of Death

1 Icon Bearer @ 142.0 Pts
Battle Standard; Light Armour
Standard of the Sands [75.0]

4 Skeleton Chariots @ 180.0 Pts
Standard

4 Skeleton Chariots @ 180.0 Pts
Standard

1 Tomb Swarm @ 45.0 Pts

19 Skeleton Warriors @ 195.0 Pts
Bow; Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
1 Champion @ [10.0] Pts

10 Skeleton Warriors @ 85.0 Pts
Bow; Musician

10 Skeleton Warriors @ 85.0 Pts
Bow; Musician

24 Tomb Guard @ 375.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Icon of Rakaph [45.0]
1 Champion @ [12.0] Pts

1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts

1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts

1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts

3 Carrion @ 72.0 Pts

1 Bone Giant @ 220.0 Pts
2ndWeapon; Heavy Armour

1 Screaming Skull Catapult @ 110.0 Pts
Skulls of the Foe

1 Screaming Skull Catapult @ 110.0 Pts
Skulls of the Foe

Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 0
Models in Army: 93
Total Army Cost: 3000.0

Gra tym jest naprawde fajna, przynajmniej poki przewaga magii jest po stronie TK. Gralem ze Snajperem testowa bitwe, oberwalem 16-4. Na swoja obrone mam tylko swoja niefrasobliwosc w grze duzym liczem.
Do rzeczy:

King-myslalem ze cokolwiek go rozwala z wjazdu, zwlaszcza ze ma czapeczke tylko i nic poza 6+ warda w cc i jakiegos zalosnego sejwa. Zdecydowanie uskutecznia magie, niezaleznie od wylosowanych czarow zawsze cos da sie rzucic.

Licz-jego strata boli najbardziej, ale chyba nawet nie dlatego ze armia zaczyna sie sypac, co poprzez ogromne oslabienie potencjalu magicznego gdy go zabraknie. Ten magiczny scyzoryk to taka lipa bo nie mialem co dac za te 5 pkt.

Priest i kaszkiet-kaszkiet zarowno moze byc game-breakerem jak i zupelnie nie splacajacym sie badziewiem. Jego podstawowym atutem jest obnizanie o 1 casta wrogich magow oraz to ze przeciwnik zawsze trzyma te 2 lub wiecej kosci na niego.

BSB- tutaj zaskoczenie, postanowilem sprobowac takiego zestawu, w polaczeniu z katapami (o ile cokolwiek ustrzela) moze namieszac w rundzie zbierania przeciwnika, nie mowiac ze obcina marsz gdy trzeba.

Rydwany-w konfiguracji ze sztandarem, 4 sztuki sobie jakos radza, natomiast bez szalu, najwieksza niewiadoma w rozpisce.

Przy tej ilosci sztandarow na rywanach, bsb, na piechodzie, zdecydowalem sie na ekonomiczniejsze wersje lucznikow + 1 duzy oddzial z plonacymi atakami.

3 scorpiony. I nic wiecej dodac i nic ujac...najlepsza jednostka TK w tej edycji.

Sepy-nie mialem okazji ich uzyc bo zeszly od pocisku zanim sie ruszyly, mysle ze to jednostka typu- ratuj licza i odegnij szarze.

Katapy- moje wielkie rozczarowanie, pomimo duzej ilosci strzalow koszmarnie nieskuteczne.

Gigant-a to transfer sezonu, radzi sobie z piechota z sila 3, nie jest az tak mocny zeby przejechac samodzielnie jakis twardszy klocek, ale od tego sa inne jednostki.

Gwardia, niesmiertelny i staly gwozdz programu. Pomimo mojej poczatkowej niecheci, wracam do ikony, poniwaz jesli nawet VC maja tyle smiecia do przeszkadzania to jest to po prostu musowa opcja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 15:41, 27 Sty 2011    Temat postu:

Format EURO zmusil mnie do zrewidowania troche mojego pojecia o TK.
Dzieki jako takiemu obcieciu niektorych mykow rozpiski TK znow wracaja do lask.

Unnamed2400 Pts - Tomb Kings Army

1 Tomb King @ 273.0 Pts
Casting Order (x1); General; Shield
Wizarding Hat [100.0]

1 Liche High Priest @ 295.0 Pts
Casting Order (x1); Hierophant
Brooch of the Great Desert [25.0]
Collar of Shapesh [25.0]

1 Liche Priest @ 165.0 Pts
Casting Order (x1)
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]

2 Tomb Swarm @ 90.0 Pts

13 Skeleton Warriors @ 137.0 Pts
Bow; Standard; Musician
1 Champion @ [10.0] Pts

13 Skeleton Warriors @ 137.0 Pts
Bow; Standard; Musician
1 Champion @ [10.0] Pts

3 Skeleton Chariots @ 120.0 Pts

3 Skeleton Chariots @ 120.0 Pts


1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts

6 Ushabti @ 390.0 Pts

18 Tomb Guard @ 283.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of the Undying Legion [25.0]
1 Champion @ [12.0] Pts

1 Screaming Skull Catapult @ 110.0 Pts
Skulls of the Foe

1 Screaming Skull Catapult @ 110.0 Pts
Skulls of the Foe

Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 0
Models in Army: 74
Total Army Cost: 2400.0

Jest to wersja testowa rozpiski, natomiast dlaczego tak...

Krol z czapka to juz must have, inaczej potencjal magiczny idzie sobie w pi. niestety zabraklo pkt na lekka zbroje, ktora moim zdaniem jakos specjalnie nie byla przydatna do tej pory.

Duzy licz- wersja ekonomiczna zeby miescil sie z z kingiem w slotach lordow. Skrol i najtanszy ward 4+ w grze.

Maly licz- znowu skrol i pierscionek, poniewaz mam malo magicznych pociskow. Przydaje sie do wrzucenia kostek na wiatry magii.

Swarmy- tanie wystawienie lub wykopanie sie jesli chce miec blizej skorpiony...

Lucznicy, bez nich nie ruszam sie z domu.

Rydwany w malej ilosci do sciagania smiecia i dobiania kombatow gwardii i uszatek.

Skorpiony - must have.

Uszatki - jescze na nich nie gralem, nie wiem co potrafia, ale patrzac na statysyki moga sie okazac oddzialem ktory na stale zagosci w mojej rozpie, dzieki stompom i atakom z sila 6, ws 4, 3A wygladaja ciekawie, natomiast T4 troche mnie niepokoi.

Gwardia w tej odslonie, natomiast ciagle mnie zastanawia czy nie lepiej dac jednak ikony...poniewaz jest ich malo zdecydowalem ze narazie wystartuja z boundspelem dozywiajacym ich.

Klopy...patrzac na metagame innych armii, jest to musowy punkt programu.

Teraz tylko jakies testy i sie okaze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin