Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rozpski z ambitnym komentarzem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Olek
Czempion



Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Śro 20:53, 19 Mar 2008    Temat postu: Rozpski z ambitnym komentarzem

Taki temat gdzie każdy moze napisać swoja rozpiske i bardzo ważną rzeczą jest komentarz co do działania oraz ocena jednostek.


Zaczne rozpiską tau na 1300.

Comander 132 9/10
- Plasma
- Missile pod
- Airbursting fragmentation projector(ciasteczko/placek)
- multitracker

Generalnie wymyślił to konfiguracje Eman Cool. Ze swoim "ciasteczkiem" smiem twierdzić, że sieje postrach. Dla wszystkich któczy sie nie orientuja broń ma siłe 4 i sciąga covery jest to duży blast i guess 18". Do tego chłopak ma BS 5, ale dosyć cześto nie trafia. Jest on bohaterem niezaeżnym co sprawia, że ciżko jest go zobaczyć na stole wystarczy nim dosyć inteligentnie zagrać.

Troops

Fire worriors(6)180 6/10
Devilfish 8/10
- Sms
- Multitracker
- Decoy lunchers
- 2x seeker missile luncher


Tak jak fire worriors generalnie są moim zdaniem bez szaleństw to jest to chyba najsensowniejszy sposób wystawiania ich. Devilfish daje duże możliwości taktyczne, a do tego jest transporterem i moze zasłaniać przed szarżą zatem konieczne, ale przydatne.

Kroots(10)121 8/10
- Shaper
- kroot hound(5)

Tanie i skuteczne masa ataków i woundów. Do tego chłopaki sie infiltrują. Koniecznośc w armi tau jedyna sensowna kontra. nie jest co prawda kroot mercenise, ale dają sobie radę.

Elites

2x Sokle's Crisis(3)162 9/10
- Twin-linked Plasma, shield drona
- 2x Twin-linked Missile pod, BSF

Jak to mawia Paweł: "Sokles wiedział co robi." i przyznam duża przeżywalność dzięki dronce i do tego wysoka skutecznośc w strzelaniu, a konkretnie w trafianiu, dzieki temu, że bronie są sprzeżone. Odział generalnie ma dosyć sporą mobilność, a do tego prowadzi dosyć irytująca dla przeciwnika ostrzał.


2 xHammerhead 195 9/10
- Rail gun
- SMS
- Multitracker
- Target Lock
- Balck sunfilter
- Decoy lunchers
- 2x Seeker missile luncher

Dla mnie nic dodać nic ując bardzo silny pojazd. Wielka mobilność bardzo mocny strzał dzieki reil-owi oraz SMS. Doskonaly do zasłaniania sie przed szarżą, a do tego można nim przesuwać Falcony Very Happy.

2 x Tetra 60 8/10
-Targeting array
- Decoy lunchers

Świetny pojazd tani i bardzo przydatny do grania tau. Jest to najbardziej mobilny marker w armi. Pojazdy te mają scout move co bardzo przydaje sie w ustawieniu ich już na poczatku w dogodnej pozycji, Niesety nie zawsze są dopuszczane na turnieje, ale na szczęscie nie zdarza sie to zbyt często.


Podsumowując jest to możliwie mobilna armia. Z kontrą w postaci krootów. Generalnie grając tą armią trzeba jak najdłużej unikać walki ponieważ kończy sie to źle dla armi tau.


Ostatnio zmieniony przez Olek dnia Sob 21:32, 22 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Śro 21:12, 19 Mar 2008    Temat postu:

W gdańsku testowałem orków na 1300 i chciałem się podzielić swoimi odkryciami, skala 10 punktowa Wink.

Warboss na motorze z bajerami w tym fist 9/10
Tani, twardy, jak dojedzie to morduje i jest fajnie, zginie to nie duża strata, daje możliwość wzięcia oddziału nobzów w troops. Dać mu tylko save 3+ i byłby idealny Wink.

Shock Attack Gun 6/10
Czasami napsuje coś, ale tak to mało robi, niemobilny, nie scoruje i może nam zabić jakiś oddział. Śmieszny i wprowadza dreszczyk emocji, ale na mastera bym nie brał.

Lootasi 7/10
Niemobilni, ściągają ogień, ale mocny wygar i dosyć tani. W dużych ilościach za dużo biorą do buzi, ale "piątki" można śmiało brać.

Shoota BOYZ! 8/10
Gdyby to byli slugga boyz dałbym chyba 10/10, bo tani, mocni, scorują i w trucku naprawdę mobilni. Natomiast shoota boyz są fajni, ale często fleet jest potrzebny. Na duże stoły nie warto, ale na małe można jeszcze to rozważyć.

Storm boyz 9/10
Szybcy, mocny wygar, nie za drodzy, fajni i ogólnie wypas. Tylko za często rzucam "1" na dodatkowy ruch i dlatego TYLKO 9 Wink.

BattleWagon 7/10
Deffrolla została stworzona aby niszczyć Twisted Evil, ale za dużo ściąga ognia i do tego open-topped i dosyć szybko schodzi. Będę nadal używał, ale bez big shoot tylko z deffrollą i orczym niezbędnikiem.

Tyle o orkach. Armia jest bardzo fajna, ale jest naprawdę ciężko z tau i wych cultem na night fight Wink. Nie wiem jak z tyrkami, bo jeszcze nie grałem, ale raczej też lekko nie będzie. Po przemyśleniach i rozmową z kilkoma PG Wink obecnie kminię coś takiego:

Warboss na motorze

2x 5 lootasów

8 nobzów z FnP, invem, fistem i 6 big choppami, banerem w trucku

12 boyz z fistem w trucku

12 boyz z fistem w trucku

13 storm boyz z fistem

Battle Wagon z Deffrollą i RPJ, grot riggers, armour plates

1300


Ostatnio zmieniony przez Ederus dnia Czw 11:44, 20 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:26, 20 Mar 2008    Temat postu:

Paweł co do drugiej rozpiski to może dak wagonowi reinforced ram (ale widzię że masz full points), i tak w nim nic nie jeździ Smile. Nobzi gites bo podobny patent ja używam tylko że z warbossem dołączonym. Stormboyz jak zwykle krieg Wink. A ja na mastera będe brał SAG ;D. Kurde jak dekle z GW wprowadzą zasade że bronie defensywne to max 4 siły to zwalą battlewagony i będą jedynie te z Deff rolą śmigać bo tylko one się będą opłacać x/.

Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Czw 8:27, 20 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Czw 10:17, 20 Mar 2008    Temat postu:

Ten wagon ma być maxymalnie tani Smile. Tutaj głównie służy do zasłaniania. Prawda jest taka, że on i tak spadnie szybko, a im tańszy tym mniejszy ból Smile.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:43, 20 Mar 2008    Temat postu:

Ja bym do odziału nobzów dał waaaagh banner o ile chcesz Smile Ja go daję bo w mojej konfiguracji robi rzeźnie Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Czw 11:45, 20 Mar 2008    Temat postu:

Zapomniałem napisać o banerze Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mike
Czempion



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 0:50, 21 Mar 2008    Temat postu:

1 x Lord (Orb, Destroyer Body, Solar, Chronometron) - 170

Mobilne, ma 6T i daje wstawanie oraz świeci w ciemnościach - konkret.

2 x 10 Necron Warriors - 360

Musi być.

5 x Destroyers - 250
5 x Destroyers - 250

Morze pestek, mobilne, niszczy wszystko na zasięg.

1 x Monolith - 235

Fajne, ma 14AV, filtruje, blokuje, wkurza, ludzie go nienawidzą.

TOTAL - 1295
PHASE OUT : 31/7


Ostatnio zmieniony przez Mike dnia Pią 0:51, 21 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pią 11:42, 21 Mar 2008    Temat postu:

Necroni raczej nie pasują do tematu "rozpiske z ambitnym komentarzem", bo tu nie ma co komentowac Rolling Eyes Poza tym wstawiłeś za taniego lorda, ten powinien kosztować 200 chyba.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olek
Czempion



Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Sob 12:16, 22 Mar 2008    Temat postu:

Mike jeśli to jest twoim zdaniem ambitny komentarz to bardzo mi przykro Confused Generalnie zgodze sie z Pawłem u Necronów nie ma co komentować, ale mogłeś sie postrać a nie teksty w stylu:
Mike napisał:
Mobilne, ma 6T i daje wstawanie oraz świeci w ciemnościach - konkret.

Morze pestek, mobilne, niszczy wszystko na zasięg.

Fajne, ma 14AV, filtruje, blokuje, wkurza, ludzie go nienawidzą.

Chyba że to jest dla Ciebie ambitne Confused.


Ostatnio zmieniony przez Olek dnia Sob 19:23, 22 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:50, 23 Mar 2008    Temat postu:

Komentarz - krótki tekst o charakterze opiniotwórczym. Zaczynamy od przedstawienia faktów, które chcemy skomentować, a następnie zamieszczamy własne opinie na dany temat. W tego typu wypowiedziach można używać słów nacechowanych emocjonalnie, by poprzez nie wpływać na czytelnika. Komentarz powinien kończyć się podsumowaniem - wnioskiem autora, puentą lub pytaniem retorycznym skierowanym do odbiorcy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:37, 26 Cze 2008    Temat postu:

Warboss (mega armour, attack squig,cybork body, bosspole) 130pkt
Twardy, silny i uzupełnia największą wade nobzów czyli liderke. Generalnie gość ładnie niszczy czyniąc z nobzami rzeż, jednak jego wadą jest mała mobilność..... naprawdę mała bo spowalnia trochę odział ale dzięki 2+ sv byle ktoś go nie zabije Smile.
Ocena 8/10

Big mek (SAG, eavy armour) 100pkt
Srogo losowy ork, raz zrobi armagedon przeciwnikowi a raz mi jednak mimo wszystko daje dużo radochy z gry. Ponadto jego daleki zasięg, duży placek oraz ap 2 nie pozwala przeciwnikowi na wożonko np: termochami lub czyms przęgiętym bo zawsze mogą paść 6,6....lub 1,1 Wink
Ocena: 8-/10

Elita: 240pkt
2x5 lootas 2x75pkt
Nie mobilni a ich wytrzymałość zależy od covery, jednak ich fire power jest zacny, jednak ich minusem jest to że obojętnie czy damy mały czy duży odział to nigdy nie jest doskonale. Aczkolwiek wnoszą pozytywną siłe ognia.
Ocena: 7/10


6xTankbusta 90pkt
Gdyby rakiety były tanie jak w dawnym kodeksie nie widziałbym dla nich miejsca... ale nie są dlatego tank buści wnoszą bazoki i nie wychodzi to drogo. Do tego ich klimat......jednak jak w przypadku wszystkich prawie orków trzeba uważać aby się nie wystawić... Generalnie nie należy ich lekceważyć (nawet jak nie masz pojazdów Wink.
Ocena 7+/10

Troops: 582pkt
12xboyz (nob z fistem oraz boss pole, 1x Rokkit launcha, frag) 134pkt
Truck (rpj, gr, rr) 50pkt
Hmm, co tu dużo mówić, Ederus kiedyś o nich pisał. Dobry skład aczkolwiek ja wole ardboyzów Wink.
8/10

8x Nobz (2x fist, painboss, waaagh banner, huge choppa, 8x cybork body, 8x frag) 308pkt|
Truck (rpj, gr, rr) 50pkt
Czapki z głów, ci to są kozaki, z lewej wchodzą z prawej wychodzą Very Happy. Srogo drodzy aczkolwiek cholernie trudni do zabicia a do tego rezają nieźle. Żeby ich zniszczyć przeciwnik musi często wszystkie swe siły skierować przeciwko nim. Są silni ale ich koszt jest srogi dlatego
9/10

10x gretchins +slaver 40pkt
Myśleliście że herlaki to przęgięcie, przy nich herlaki czy DC to cieniasy...... tak naprawde wziąłem ten odział dla beki oraz po to żeby dawał mi szczęśćie w kostkach.
3/10


F.A. 300pkt
10x stormboyz (nob z fistem oraz bosspole) 160pkt
Turbo szybcy i dobrzi w walce wręcz. Jednak sv typowo orczy więc trzeba bardzo uważać (a pare razy moją nie uwagę przeciwnik wykorzystał i po odziale)
8+/10
4x Motory (nob z fistem oraz bosspole) 140pkt
Szybkie i tough, generalnie planuje mieć 6 ale 4 też się sprawdzała tylko długa od flamerów bo inaczej krucho. Jednak dobry odział to związywania jakiś odzaiłów nie combatowych.
8/10

H.S. 310pkt
Battlewagon (rpj, gr, deff rolla, armour plates, 2x big shoota) 140pkt
Ten battlewagon służył jako transporter i generalnie się sprawdził oprócz 1 bitwy kiedy wybuchł zranił bustasów, i stormów. Jednak Deff rolla to jest to:D.
8/10

Battlewagon (rpj, gr, reinforced ram, armour plates, 3x big shoota, ard case, kannon) 155pkt
Ten miał na celu nawiązać jako tako osztzał z przeciwnikiem i tak jak kolega zasłaniać. Generalnie dobrze tylko na Ved już nie tak skuteczny ale na turnieju pełnił swą role.
8-/10

II Rozpa (tylko 1 mecz)
Warbuggie (TL rokkit launcha, grot riggers) 40pkt
Taki mały ale daję dużo możliwości, szybko ginie ale gibka noga. Załuje że nie wziąłem go do 1 rozpy.
7/10

6xburna boyz (3x mekaniaków z Big Shoota) 90pkt
Podobnie też załuje że nie wziąłem ich zamiast jednego składu lootasów, generalnie mają potencjął ale nie wykazali go w tej 1 bitwie. Dobry składzik i posztrzela i da popalić
7+/10

Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin