Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Moc WAAAGH czyli orki na 1500 wfb

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 20:18, 01 Lut 2010    Temat postu: Moc WAAAGH czyli orki na 1500 wfb

Jak już wróciłem do batla to wróciła do mnie fascynacja naróznorodniejszą armią. Może czas zacząć zbierac druga;]. Ale zabawiłem się rozpiskami i chetnie posłucham komentarzy, może poz względem przymiarek do zbierania armii.

moc Waaagh

Herosi

Black orc - 160p
boar, heavy armour
magiczne - Martog's best basha, enchanted shild, Beard of Barbus, colar of zorg

Blac orc bsb - 160p
Magic Mork's spirit totem


Night goblin shaman - 130p
Yan Khel Mushroom, Yellow Kidney Stone of Xet, magic moshroms(2)

Cory

Wolf riders(5) z muzykiem, włócznie, łuki - 76
Wolf riders(5) z muzykiem, włócznie - 71p
Nights goblins(20) - 114p
muzyk, 2 fanoli
Nights goblins(25) - 129p
muzyk, 2 fanoli

Specjale

3 * rok loba z ork bulem - 225p
black orks(14) - 233p
sztandar, Banner of Gholan

Rary
trole(3) - 120p
doom diver catapult - 80


total 1498


Jak ktoś mógłby od razu się wypowiedzieć:
Czy bsb z banerem generujacym kości dispela za ranki generuje owe kosci jesli jest w oddziale goblinów choc baner jest orcs only?(on orkiem jest)

Drobne wytłumaczenie herosi- generał - 1+sv, 7ws, 5s i immun na panic, fear i terror, monstery tłuką na 6
bsb - generator dispela
szaman - dispel i 2 grzybki(d6 do casta) do zabawy, jednostki w 12' nie testuja fear i terror szażując
rozpiska robiona na balancing patchu
Taktyka
dobra zabawa z 4 katapultami Cool
jeden porządny oddział czarnych orków, osłaniany trolami i 2 klockami goblinów. Do tego 2 fasty do zadań specjalnych.
Na paskudne eteryki niezawiele ale jak na orki i tak dużo - magiczna bron na generale, magiczne ataki czarnych orków i może jakiś czar wejdzie.
Cast pool: 4 i 2 grzybki
dispel pool: zmienna, na poczatku 7, na 1 turę 10 kości
a dispel scrole są dla słabych Very Happy


Proszę zwłaszcza o krytyczne komentarze.
pozdrawiam.
Powrót do góry
Necromanter
Gość






PostWysłany: Pon 20:27, 01 Lut 2010    Temat postu:

Chętnie z tym zagram żeby udowodnić że orki przy jakimkolwiek dopakowaniu nie dają rady. Tak samo jak z DoCh nie ważne jak się je tnie to i tak są mocne.

Ogólnie nie jestem przekonany do black orców. Koleś z totemem musi mieć dzika. Co do maga to ten 2 lv jest ni z dupy ni z pietruchy, bo i tak jak nie rzuci ifki to nic nie wejdzie. Jeszcze jedą rok lobę wymieniłbym na 2 bolce. Co do n.goblinów to 20 to zdecydowanie za mało zrób 25 i będziesz miał 2 klocki do osłaniania parku maszynowego. Fajnie by było gdybyś znalazł punkty na 4 trolla i rozumiem że z nimi biega generał??
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 20:49, 01 Lut 2010    Temat postu:

Rzeczywiście dzik, 1 lv, dispel scroll zamiast grzybków, a i gobliny po25 się przy tym zmieszczą. Ale moim zdaniem katapa lepsza jest niż 2 bolce. Tez nie jestem przekonany do czarnych orków ale jak już coś zaszarżują to pewnie zbierać co nie będzie(atakują wszystkimi modelami z jednostki czyli na przykład z 2 czopami to 28 ataków z siłą 5). Może nie jest to łatwe ale można. a generał raczej w orkach, ale to zalezy od sytułacji.
Powrót do góry
Necromanter
Gość






PostWysłany: Pon 21:29, 01 Lut 2010    Temat postu:

Problem w tym że mają 4 mv żadko kiedy ktotkolwiek da Ci wjechać a jak już nawet to będzie pewien że nie dasz rady przejechać tego w co będziesz wjeżdżał. Problem jest taki z trolami że muszą mieć niańkę bo jednak jak wyjdą z zasięgu Ld generała to stupidity na 4 je miażdży i nic już nie zrobią. Ja obowiązkowo wstawiając trolle brałbym czarnucha na dziku do nich i masz mega oddział uderzeniowy. I może zamiast orków wrzuć shoppersów i np rydwan pod orkiem. IMO nie potrzebujesz totemu 4 kości i scroll powinny starczyć.
Powrót do góry
korek
Chorąży



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Północy...

PostWysłany: Wto 12:30, 02 Lut 2010    Temat postu:

@Necromanter - gdzie ty widzisz w tej rozpisce, że szaman ma drugi poziom? Swoją drogą to ja bym jednak polecał - magia z małego waaagh jest spoko Very Happy.

Co do Black Orcs, to z Banner of Gholan - miażdżą, o ile dojdą oczywiście, dlatego dorzucił bym im tarcze i zwiększyć ich ponad 15... Nie będą tacy miękcy dla obstrzału a jak już dojdą to i tak możesz zadeklarować, że będą walczyć dwiema chopa'mi (Armored to da teeth). No i nie bój się pakować w nich punktów z tym generałem i sztandarem na 99% nie zejdą z pola bitwy.
Łuki na fastach możesz sobie podarować - strata 5 punktów.
Zamiast Enchanted Shield obadaj Spikeful Shield Smile
BSB to chyba do trzymania w głębokim lesie, bo przy pierwszej lepszej walce wręcz albo przy lepszym obstrzale pójdzie do piachu... Lepiej dać mu lepszy sprzęt zamiast magicznego sztandaru i wsadzić do klocuszka Black Orc'ów razem z generałem...
Trole - dobry pomysł, ale lepiej trzymać ich zaraz przy klocku generała. Dołączenie im BSB na dziku to też nie jest zły pomysł.
Co do Corów, to ja bym się zastanowił czy zamiast jednego klocka nocników (tego słabszego), nie wrzucić Savage Orc'ów... tak z 15-stu.
2x Spear Chukka zamiast trzeciego Loobber'a to też nie najgorszy pomysł...

Tyle z moich przemyśleń na gorąco...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necromanter
Gość






PostWysłany: Wto 12:49, 02 Lut 2010    Temat postu:

Korek -- po koszcie punktowym szamana Confused

Osobiście wątpie że nie zejdą, ale nawet z takim założeniem to kiepsko jest mieć ponad 200 pts w czymś co nic nie robi ;/

Może magia nie jest słaba, ale przy jednym 2 lv czarodzieju nic nie rzucisz i to mogę Ci zagwarantować, to nie de że z 4 kości coś pociśniesz i będziesz liczył na ifkę.

Nie mam pojęcia jak chcesz grać ale wystawiając trolle obowiązkowo musisz wrzucić tam czarnucha na dziku w jakiejkolwiek kombinacji...
Powrót do góry
korek
Chorąży



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Północy...

PostWysłany: Wto 13:11, 02 Lut 2010    Temat postu:

Necromanter napisał:
Korek -- po koszcie punktowym szamana Confused

Faktycznie - moje niedopatrzenie - punkt dla Ciebie.

A co do szamana to byś się zdziwił, jak wiele nerwów gnojek potrafi popsuć przeciwnikowi... Twisted Evil Poza tym mówimy o rozpisce uniwersalnej a nie wymierzonej na konkretną armię, więc w takim wypadku jeden dwupoziomowy szaman to wg mnie niezbędne minimum...


Ostatnio zmieniony przez korek dnia Wto 13:15, 02 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 13:39, 02 Lut 2010    Temat postu:

to ja was chlopaki pogodze Smile
typ gry na 1 magu opira sie na caddym, do trzymania skroli albo innego antymagicznego badziewia, przeciwko uniwersalnym rozpiskom nie ma mozliwosci poza HE i DOCH aby ktos pojechal magia cokolwiek z jednym magiem(zaraz Kamil mi powie ze DE tez daja rade Razz -ale go nie sluchajcie on ma zboczenie Wink ). Najciezsza rozpe z jaka gralem kiedykolwiek na orkach mial Radek, zwykle gral na magu duzym i malym, z boundami tam jakimis potrafili napsuc krwi. Czarnuch obowiazkowy przy trolach. tak jak Kamil, klopa na bolce. Klocki orkowe drogie od groma i niestety ale nie ustoja, wystarczy zeby jakis bsb w niego wjechal i 28atakow moze sie chowac bo nie beda mialy w co trafiac... Orki teraz to jedna z najciezszych armii do gry, nie wybaczaja bledow i trzeba kazda jednostke szanowac. Moim zdaniem powinny nasladowac DE-gejownie...inaczej jest kosmicznie ciezko.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necromanter
Gość






PostWysłany: Wto 15:58, 02 Lut 2010    Temat postu:

Akurat tutaj się zgodzę z Lohostem, 2 lv mag daje tyle co 1 tylko jest o 30-35 pts droższy. Akurat jak ktoś by mi mówił,że De 2lv czarodziejka może starczyć to może by mnie przekonał ( bo np. ma kosmicznego farta do rzucania ifek na 4 kościach), ale nie ma co ukrywać, albo bierzesz dwóch 2 lv magów i może Ci magia wyjdzie na te punkty albo caddyego i tyle. Rozwiązania pośrodku nie dają rady (oprócz He i DoCh)
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin