Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

IG na turniej 1800
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zioło
Chorąży



Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olszyn

PostWysłany: Wto 23:33, 25 Sty 2011    Temat postu:

Masz na 50 gwardzistów 15 ataków z power weapona + komisarz, Trafiasz na 4+, a ranisz na 5+ zawsze tych kilku marinsów dziabnie, a oprócz tego masz koło 100 zwykłych ataków. Zamiast tego można oczywiście wystrzelić z lasgunów, a z first line fire, second line fire, mamy jakieś 150 strzałów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olek
Czempion



Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Wto 23:35, 25 Sty 2011    Temat postu:

Dobra to ile kosztuje ta przyjemność i czy lepiej za te punkty nie brać jakiegoś shootingu (ale to tylko takie looźne sugestie)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zioło
Chorąży



Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olszyn

PostWysłany: Wto 23:38, 25 Sty 2011    Temat postu:

Coś koło 300-350
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olek
Czempion



Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Wto 23:39, 25 Sty 2011    Temat postu:

Co!? Za jednego power weapona : O
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zioło
Chorąży



Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olszyn

PostWysłany: Wto 23:42, 25 Sty 2011    Temat postu:

Nie no za cały skład, power weapon kosztuje 10 punkcików
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kero
Czempion



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Czw 10:36, 03 Mar 2011    Temat postu:

aktualizacja. Wyrzuciłem jednego leman russa a na jego miejsce wstawiłem trzeci skład z plazmami. Ponad to jest w miarę więcej piechoty


HQ
5x Drużyna dowodzenia kompanii 145
Melta
Melta
Melta
chimera

Lord Komisarz 85
Rękawica energetyczna

Troops

Pluton Piechoty:

5x Drużyna dowodzenia plutonu 40
Działko automatyczne

10x Drużyna piechoty 60
Działko automatyczne

10x Drużyna piechoty 60
Działko automatyczne

10x Drużyna piechoty 60
Działko automatyczne


Drużyna Weteranów 160
Karabin plazmowy
Karabin plazmowy
Karabin plazmowy
Chimera

Drużyna Weteranów 160
Karabin plazmowy
Karabin plazmowy
Karabin plazmowy
chimera

Drużyna Weteranów 160
Karabin plazmowy
Karabin plazmowy
Karabin plazmowy
chimera




Fast attaca

Vendetta 130

Vendetta 130

3x Szwadron Sentineli zwiadowczych 120
Działko automatyczne
Działko automatyczne
Działko automatyczne


Leman russ 150

Leman Russ 165
Działo laserowe

Leman Russ Demolisher 165



Razem: 1790
Modeli: 79
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spyro
Gość






PostWysłany: Czw 15:08, 03 Mar 2011    Temat postu:

ostatnio grałem z takim cudem jak leman z pięcioma plasma cannonami myślę ze to byłoby lepsze niż demolisher ale nie wiem ile taka przyjemność kosztuje XD
Powrót do góry
Zioło
Chorąży



Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olszyn

PostWysłany: Czw 16:06, 03 Mar 2011    Temat postu:

Na infantry składach daj koniecznie laski i wywal jedengo sentinela. Fajna by była jakaś manticora, czy coś co moze landka uszkodzić na daleki zasieg. Ja bym osobiście dał jescze melty na jednych weteranach.

Ostatnio zmieniony przez Zioło dnia Czw 16:07, 03 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kero
Czempion



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Czw 22:04, 03 Mar 2011    Temat postu:

laski zamiast autocannonów? nie jestem przekonany do takiego rozwiązania za bardzo, do ciężkiej roboty mam demolishera i 2 vendetty no i comand z meltami więc p-panca mam dość. Autocannony są przeciw piechocie. Wolę zostawić 3 sentinele bo 2 z kolei nie mają sensu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pią 12:25, 04 Mar 2011    Temat postu:

Akurat plutony z autocannonami sa spoko imo Smile Ale bym wrzucił albo oddzial veteranow albo maly command squad z meltami w chimerze. 1 oddzial da sie wymanewrowac, 2 daja Ci praktycznie kontrole na cala szerokosc stolu. Dlaczego duzy command ma tylko 3 melty? Fajny jest myk, aby veteranom w chimerach kupowac las/auto cannon, bo poki nie potrzebujesz jezdzic chimera (a zazwyczaj nie trzeba Wink) to mozesz stac w miejscu i strzelac las/auto cannonem z fire pointa, a jak wrog wyjedzie to wysiadka i ciezki plasma shooting Smile Jakbys wywalil oddzial z plutonu piechoty to by Ci chyba starczylo na ciezkie bronie do veteranow.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kero
Czempion



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pią 12:46, 04 Mar 2011    Temat postu:

u commanda sa 4 melty policzone, tylko zapomniałem zapisać. może przydałyby by się dwa takie oddziały, to bym wtedy wymienił jeden skład z plazmami na skład z meltami

Pytanie mam jeszcze takie, jak powinienem grać taką armią? Domyślam się że pluton piechoty stoi i strzela z autocanonów Lemany raczej też będą stały, mają bowiem zasięg na cały stół. Demolisher raczej będzie musiał podjechać, bo zasięg 24 jest raczej krótki. Vendetty i Sentinele też będą latać po stole i atakować co popadnie. Senty wyślę na jakąś piechotę. Weteranów z plazmami też poślę w polę na zasadzie "searcz & destroy"
Command squad zostawię przy piechocie, żeby służył za kontrę w razie ataku i jako możliwość wsparcia czołgów w krótkim dystansie.

Jak z rozstawieniem?
Takie na razie mi pomysły wchodzą na myśl poprawcie mnie bo zwykle dużo kopię na samym rozstawieniu

Annichilacja. Równomiernie po całym stole od boku do boku. Lecieć falą do przodu na zasadzie blietzgriegu w miarę możliwości kryjąc się za skałami. Wada: jak przeciwnik całą armią weźmie mnie z flanki to mi ją wybije.

Ćwiartki: Piechota w środku, pojazdy na bokach, czołgo z przodu.
Szybkie chimery i vendetty rozlatują się na boczne ćwiary i gryzą z boku, czołgi i sentinele przodem

Dawn od War: Wystawiam autocannony i command squad, zeby w następnej turze mogły już strzelać. Reszta wjeżdża na mapę w II turze na pełnym gazie (zwłaszcza chimery ) żeby zdobyć zasięg. reszta rusza się delikatnie bo zarówno vendetty lemany jak i sentinele mają 48 i więcej zasięgu więc raczej im starczy.

Jakieś sugestie jak to zmienić Smile ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pią 12:56, 04 Mar 2011    Temat postu:

Ale gdzie Ty chcesz jechac? Jedziesz do przodu, to przeciwnik szybciej do Ciebie dojedzie i szybciej bedzie szarzowac, a wtedy juz masz gnoj. Generalnie musisz jak najdluzej strzelac, bo w hth to zje Cie kazda armia. Dlatego musisz trzymac sie krawedzi stolu i dopiero jak juz otworzysz wszystkie transportery przeciwnik to pojechac na znaczniki chimerami z veteranami.

Dlaczego piszesz, ze reszta wjezdza na stol w 2 turze? W DoW wszystko wyjezdza w 1 turze. Od drugiej juz nie ma night fightu, wiec w 1 wyjezdzasz, a w drugiej juz normalnie strzelasz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kero
Czempion



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pią 13:43, 04 Mar 2011    Temat postu:

aaa, to pomyliło mi się trochę.

Stac w miejscu? Ale chimerami chyba powinienem podjechać trochę, żeby plazmy mialy zasięg, no i vendettami ruszać, zeby ich tak łatwo nie można było zestrzelić. cover jest od 12 cali jak się przeleci?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pią 13:53, 04 Mar 2011    Temat postu:

Od PONAD 12" czyli albo strzelasz albo cover. Poza tym jak ruszasz sie 12" to walisz tylko z 1 lascannona, szkoda tych 2 pozostalych. Nie musisz jechac specjalnie aby wejsc w zasieg plasm, przeciwnik sam przyjdzie.

Ostatnio zmieniony przez Ederus dnia Pią 13:54, 04 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kero
Czempion



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pią 19:33, 04 Mar 2011    Temat postu:

czy skoro mam stać w jednym miejscu nie lepiej pozbawić weteranów chimer, żeby stali w jednym miejscu a te punkty zainwestować coś co ma większą silę razenia? za 3 chimery można spokojnie kupić mantikorę, hydre, hellhoundalub jakies inne cudo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin