Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Demony - Lohost Evolution

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 11:11, 28 Wrz 2010    Temat postu: Demony - Lohost Evolution

Ostatnio na rozegranym turnieju wynalazlem taka rozpiske, udalo sie wygrac turniej ale bylo kilka momentow w ktorych zwatpilem w te armie.

1 Keeper of Secrets @ 550.0 Pts
General; Magic Level 1
Spirit Swallower [100.0]

1 Herald of Khorne @ 215.0 Pts
Battle Standard
Armour of Khorne [15.0]
Firestorm Blade [25.0]
1 Juggernaut @ [0.0] Pts

1 Herald of Tzeentch @ 165.0 Pts - Life
Magic Level 2
Master of Sorcery [25.0]
Spell Breaker [25.0]

1 Herald of Tzeentch @ 165.0 Pts - Metal
Magic Level 2
Master of Sorcery [25.0]
Spell Breaker [25.0]

20 Bloodletters of Khorne @ 307.0 Pts
Standard; Musician
Icon of Endless War [25.0]
1 Bloodreaper @ [12.0] Pts

26 Pink Horrors of Tzeentch @ 342.0 Pts
Musician
1 Iridescent Horror @ [12.0] Pts

5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts

5 Flesh Hounds of Khorne @ 175.0 Pts

1 Fiends of Slaanesh @ 55.0 Pts
1 Fiends of Slaanesh @ 55.0 Pts

5 Flamers of Tzeench @ 175.0 Pts
5 Flamers of Tzeench @ 175.0 Pts

Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 0
Models in Army: 79
Total Army Cost: 2499.0

Przemyslenia...

KoS, delikatny i drogi, zabojczy w walce ale najpierw musi do niej dojsc. Jeden falszywy ruch moze kosztowac przegrana bitwe. Na szczescie odporny na wiekszosc instant killerow z magii dzieki 6 sily i jeszcze wyzszej inicjatywie. Watpie aby przezyl jakies spotkanie z piechota na ktorej bedzie 6 czar z szadowa. Nie mam pomyslu czym go zastapic...

Kornita na jugerze nie bedzie mogl wystepowac w tej rozpisce, dzieki brakowi lookouta spada od byle czego. Niszczacy system pancerny BSB odchodzi.

Heraldzi teczy...narazie nie wiem jak ich ocenic, bo dzieki 2 dispellom mam wzgledy spokoj i 4 czarodziejow do channelowania, ale...maja tylko 2 poziomy magii, niby znaja cale domeny, ale sie nie przebijaja :/

Horrory, to oddzial must have, niestety w tej liczbie nie jest to chyba optimum, poniewaz ani nie mam tego 4 levelu ani nie moge dlugo utrzymac 3 lewelu, oddzial ktory w walce praktycznie nie istnieje bez boosta a kosztuje koszmarne pkt.

Blodki...zdecydowanie za malo ich w tej rozpisce Very Happy game breaker, wszystko w nich strzela, boja sie nawet krasnoludzkie klocki, dzieki duzej sile i kB oraz siedzacemu w nich heraldowi dajacemu hate. Sztandar z dorzutem d6 do pierwszej szarzy jest absolutnie nie do przecenienia.

Furie, wiele osob na ogolnymforum mowilo ze to koniec tej jednostki, natomiast ja zobaczylem dla niej inne zastosowania, wlasciwie doskonale, skoro nie da sie juz taktycznie szarzowac na skirmish, to dostajey oddzial szybki, mobilny i tani do zdejmowania maszyn i/lub odginania szarz.

Psy...mam z 18 sztuk, niestety albo wszystkie na raz znajda sie w rozpisce najlepiej w jednym oddziale, albo wszystkie zostaja w domu. Ogolnie nie warto wspominac o tej jednostce. chyba ze ktos ma zalozenie taktyczne dla nich jakies. Zdecydowanie out.

Fiendy, jeden fiend to smiech Wink do odginania szarz i jedzenia maszyn. Natomiast zastanawiam sie nad wystawieniem np 4 sztuk w jednym oddziale, wyglada zachecajaco w formacji 3+1 wychodzi 15A S4 AP WS4 I6 + stompy...za jedyne 220pkt majac 10 MV oddzial rekompensuje sobie 4T i 3W. Kuszace.

Flamery Smile nic dziwnego ze w poprzedniej edycji byli balansowani jako pierwsza jednostka Smile nic sie nie zbienilo, a moze jednak Wink moga teraz strzelac po marszu. Sycaco, zastanawiam sie nad zwiekszeniem liczebnosci oddzialow do 2x6.

Po kilku modyfikacjach wyszlo mi cos takiego:


1 Lord of Change @ 615.0 Pts
General; Magic Level 4
Dark Magister [25.0]
Master of Sorcery [25.0]
Power Vortex [30.0]

1 Herald of Slaanesh @ 120.0 Pts
Torment Blade [5.0]
Siren Song [25.0]

22 Daemonettes of Slaanesh @ 331.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Ectasy [25.0]
1 Alluress @ [12.0] Pts

1 Herald of Khorne @ 165.0 Pts
Battle Standard
Armour of Khorne [15.0]
Firestorm Blade [25.0]

21 Bloodletters of Khorne @ 319.0 Pts
Standard; Musician
Icon of Endless War [25.0]
1 Bloodreaper @ [12.0] Pts

1 Herald of Tzeentch @ 165.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Metal
Master of Sorcery [25.0]
Spell Breaker [25.0]

10 Pink Horrors of Tzeentch @ 132.0 Pts
Standard

5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts

6 Flamers of Tzeench @ 210.0 Pts
6 Flamers of Tzeench @ 210.0 Pts

1 Fiends of Slaanesh @ 55.0 Pts
1 Fiends of Slaanesh @ 55.0 Pts

Additional Casting Dice: 1
Additional Dispel Dice: 0
Models in Army: 83
Total Army Cost: 2497.0

Dlaczego? Nie oplaca sie moim zdnaiem pchac pkt w oddzial horrorow ktory ma dispellowac, jesli juz chce duzy dispell to rownie dobrze mozna wziac wrone...

Wrona, mag 4 lv (nie wiem jaka domena, niezastanawialem sie nad tym), ma na sobie +1PD, ignorowanie pierwszego miscasta, oraz znajomosc jednego wybranego lora magii. Potezna zabawka ktora tez w walce moze sie wykazac.

Korniszon(ek), juz nie tak zabojczy, coz zrobic, ale ma LoS w oddziale co gwarantuje mu wieksza przezywalnosc w dobie ostrzalu artyleryjskiego.

Herald slanesha, niweluje niekorzystne ustawienia na stole, chroniac pobliskie jednostki i taktycznie wystawiajac przeciwnika pod szarze w boczek blodkow. Mieczyk na monstery, po trafieniu musi zdac Ld albo nie zaatakuje, w dobie wszechobecnych BSB niebardzo przydatny, ale kosztuje tylko 5 pkt.

Herald teczy, 2lv mag znajacy magie metalu, trzymacz skrola, wygoda + bezpieczenstwo w przypadkach pancernych oddzialow lub lataczy pancernych, dzieki sygnaturce z metalu mozna sobie pozwolic na lekka ignorancje co do nich.

Demonetki, fajny szybki oddzial (Mv6 I5) z 2A S3 AP, dzieki heraldowi dostaja ASF i maja wtedy przerzuty przeciwko wiekszosci jednostek piechoty przeciwnika, sztandar ma pozwolic przestac niewygodny kombat gdy przegrywam o duzo w rundzie syrenki Wink

Blodki, lekko wiecej, ale nie duzo bo nie ma pkt.

Flamery w 6, ale znowu sie zastanawiam czy to az tak potzrebne...za nie moznaby dopakowac piechocie po 3 modele...eh.

Fiendy, narazie zostaja tak jak sa.

Furie oczywiscie tez Wink


Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Wto 11:35, 28 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 11:19, 02 Lis 2010    Temat postu:

Na Ko"North"exie zagralem nareszcie na male punkty, bez lorda...wszystko pieknie jesli inne armie tez nie moga wystawiac lordow, natomiast formaty 1600-2200 bola demony niesamowicie poniewaz nie miesci sie sensowny grejter...

Ale do rzeczy:

1 Herald of Tzeentch @ 165.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Life
Master of Sorcery [25.0]
Spell Breaker [25.0]

1 Herald of Khorne @ 215.0 Pts
Battle Standard
Great Standard of Sundering [50.0]
Armour of Khorne [15.0]
Firestorm Blade [25.0]

32 Bloodletters of Khorne @ 451.0 Pts
Standard; Musician
Icon of Endless War [25.0]
1 Bloodreaper @ [12.0] Pts

14 Pink Horrors of Tzeentch @ 210.0 Pts
Standard; Musician
1 Iridescent Horror @ [12.0] Pts

5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
6 Flamers of Tzeench @ 210.0 Pts
3 Fiends of Slaanesh @ 165.0 Pts

Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 0
Models in Army: 74
Total Army Cost: 1596.0


Zamysl dosyc prosty, furie odginaja szarze tak aby blodki mialy jakis dogodny cel na wjazd. Fiendy i flamery zdejmuja mniejsze przeszkadzajki i oslaniaja flanki. Heraldzi zlozeni najoptymalniej.

Nie przydal mi sie sztandar z -2 do casta...
Nie idzie przebic sie magia z jednym heraldem teczy chocby znal i 2 domeny.
Blodki bez wsparcia wypadaja slabo, nie ma czym rozbijac oddzialow ktore mimo iz nie nie maja wiekszej sily to maja wiecej atakow...
Fiendami chyba nigdy nie naucze sie grac :/
BSB slabszy, bardziej podatny na wszelkie ataki nawet z mala sila.
Flamery to zawsze blyszczacy punkt w tej armii, natomiast nawet one nie poradza sobie z pancernymi oddzialami...

Jednym slowem, ciezko sie gra tym w porownaniu do poprzedniej edycji.
Armia zostala zbalansowana, nie wymienia sie jej juz w bezwzglednej czolowce armii w WFB. I dobrze Smile Gra staje sie znowu klimatyczna niz sportowa. Co bym zmienil w tej rozpisce?

Przebudowalbym heraldow, BSB nie dalbym magicznego sztandaru i plonacych atakow, zabralbym spelbreakera teczowcowi, postaralbym sie wstawic slanesha z syrena.

Wstawilbym kosztem jednych furii i zaoszczedzonych punktow z heraldow demonetki. Takze nadliczbowe horrory trafilyby tutaj.

Wychodzi cos takiego 1 Herald of Tzeentch @ 140.0 Pts
General; Magic Level 2
Master of Sorcery [25.0]

1 Herald of Khorne @ 140.0 Pts
Battle Standard
Armour of Khorne [15.0]

1 Herald of Slaanesh @ 120.0 Pts
Siren Song [25.0]
Torment Blade [5.0]

6 Flamers of Tzeench @ 210.0 Pts

5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts

30 Bloodletters of Khorne @ 427.0 Pts
Standard; Musician
Icon of Endless War [25.0]
1 Bloodreaper @ [12.0] Pts

20 Daemonettes of Slaanesh @ 252.0 Pts
Standard

10 Pink Horrors of Tzeentch @ 132.0 Pts
Standard

1 Fiends of Slaanesh @ 55.0 Pts

Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 0
Models in Army: 81
Total Army Cost: 1596.0

Troche jeszcze sie zastanawiam czy warto inwestowac w horrory... zamiast nich mozna dac muzyka demonicom, dodac sklad furii, dodac fienda(jeden spada szybko z ostrzalu) i byc moze wystarczy na czempiona dla demonic. Tylko ze wtedy flamery zostaja nianka dla heralda teczy i w fazie magii wyszystko bedzie do niego uderzalo nie wspominajac o strzelaniu...ale moze nie bedzie tak zle. Musze to kiedys wyprobowac Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin