Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Demon Princ [40k]
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 12:24, 18 Lis 2005    Temat postu: Demon Princ [40k]

Piszcie tu jaką konfigurację tego pakera lubicie / nielubicie*. I jak go uzywacie Very Happy
*opcja dla tych co go nie wystawiają [bo niemogą/niechcą], ale ich zdaniem widzą go stanowczo za często naprzeciwko swoich wojsk...

Na początek moja ulubiona:
-upgrade wzrostu [wiadomo inaczej to on jest demonem tylko z nazwy]
-dredaxe + ccw
-speed
-+1T
-+1A
-inv
-kolce
-granaty
-FC
-MoCU
-visage
Dzieki speedowi ma duże szanse na szarżę w pierwszej turze, w szarzy wyciąga 6 najczęściej trafia na 3+ i ma przeżut jednego nie trafienia. Siła 6 względnie właściwość toporka, zapewniają mu przyzwoite żuty na ranienie minimum 4+ i kombinacja MC i dredaxe'a sprawia że rany które zada nie zatrzymuja sie na jakichs śmiesznych polach siłowych i innych oszukańczych śmieciach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 13:30, 06 Lut 2006    Temat postu:

Ja lubię takiegi Demon Princa, bo MoCU nie daje mu odporności na psychologię. A skoro gram Alaitoc, to on zaczyna grę spinowany.
Powrót do góry
Olek
Czempion



Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Wto 18:38, 28 Mar 2006    Temat postu:

A nie lepiej dać mu szkrzydła tak figurka wygląda znacznie lepiej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 11:14, 29 Mar 2006    Temat postu:

Figurka może i wyglada lepiej ale manewrowość ma gorszą
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spajdi
Gość






PostWysłany: Śro 15:19, 29 Mar 2006    Temat postu:

...no tu jestem po stronie Kenda (i innych)...taki Demon ze skrzydłami, ma tylko 12' cali ruchu i 6' szarży, co daje 18'cali.....Demon na Speedzie na dobrym rzucie na fleeta ma 24' cale max, min 19'cali (po co ja to pisze :/)...mobilność trochę większa Very Happy.....
....no chyba że twa armia strzela, a ty chowasz demona za górką, gdy ktoś podejdzie to chop wylatuje i szarżuje...to też nie głupie(w klubie widziane) Very Happy...Razz...no i skrzydła o wiele lepiej wyglądają...Razz kwestia gustu...
Powrót do góry
Profanator
Weteran



Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: po prostu z TEAM DAMAGE

PostWysłany: Sob 15:20, 01 Kwi 2006    Temat postu:

Demon ze speedem nie przeskoczy górki a jerzeli będzie miał dojść do przeciwnika później niż w 2 turze to skrzydełka są lepsze... Bardziej przewidywalne(bez rzucania kostkami) i można się konkretnie schować (Właśnie wbiegam do budynku gdy... 1 na fleeta i lipa)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spajdi
Gość






PostWysłany: Nie 12:30, 02 Kwi 2006    Temat postu:

...ostatni przykład z życia wzięty, kendo's demon wybiega, rzuca 6 na fleeta i takim sposobem dobiega do Spiderów, zabija jednego, a potem ginie Very HappyVery Happy
Powrót do góry
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 12:02, 03 Kwi 2006    Temat postu:

To by wypadek przy pracy, pozatym demon nie pobiegl 6 na fleet tylko na regu i co ma wspólnego szybkość poruszania się demona z jego skutecznością w hth?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spajdi
Gość






PostWysłany: Pon 14:46, 03 Kwi 2006    Temat postu:

...no w sumie masz racje, to był szał, mój bład...ale przy takim fakcie warto bylo uwzglednic jak wyszedl pojedznek Spiderow z demonem...Very HappyVery Happy
Powrót do góry
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 9:34, 04 Kwi 2006    Temat postu:

To jak wyszedł ten pojedynek było winą zdradzieckich kostek a nie demona
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profanator
Weteran



Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: po prostu z TEAM DAMAGE

PostWysłany: Śro 15:32, 05 Kwi 2006    Temat postu:

Tak tak zwalaj winę na kostki... Gdybyś upuścił więcej krwi dla Mrocznego Pana to by się nie zdarzyło... Przed ostatnim turniejem rozcieńczyłem krew sokiem pomidorowym żeby pucharek był pełniejszy ale Mroczny się pokapował i co ?! 8 miejsce
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 10:04, 06 Kwi 2006    Temat postu:

Cytat:
Tak tak zwalaj winę na kostki

No ewentualnie Spajdi się skapnoł i przesunoł pod stołem magnes współpracujący z dociążaczem w moich kostkach Very Happy
Cytat:
Gdybyś upuścił więcej krwi dla Mrocznego Pana to by się nie zdarzyło Przed ostatnim turniejem rozcieńczyłem krew sokiem pomidorowym żeby pucharek był pełniejszy ale Mroczny się pokapował i co ?! 8 miejsce

Zgłaszasz się na ofiarę?

A to trzy nowe wersje demona na różne okazje

Dla IW
-upgrade wzrostu [wiadomo inaczej to on jest demonem tylko z nazwy]
-dredaxe + ccw
-speed
-+1W
-+1A
-inv
-kolce
-granaty
-FC
-MoCU

Jak kazdy widzi z poprzednią wersją różni go to że poprawka T i visage zostały zamienione na dodatkowy wound. Wynika to z moich doświadczeń które wskazują na to że przeciwnicy zwykle strzelają demonowi po pysku broniami dla których różnica 5 tafa a 6 tafa to żedna róznica bo albo mają te 8+ siły albo rendingują, dodatkowo dzieki brakowi visaga istnieje szansa na to że demon bedzie sie klepał z resztkami odziałuktóry szarżował przez turę przeciwnika (brak ostrzału w demona) a w swojej bedzie juz szarżował w coś nowego

Dla zwykłego chaosu
-upgrade wzrostu
-dredaxe + ccw
-speed
-+1W
-colar i FnP
-inv
-kolce
-granaty
-FC
-MoK
W tej wersji mutacja została zastąpiona przez zestaw colar of khorn i fell no pain, dzięki atakowi za mark khorna ilość ataków sie nie zmieniła za to wydatnie wzrosła przeżywalność demona - dzięki colarwi to force wepony i inene psychiczne syfy do mordowania właściciele moga sobie wsadzić, a fell znacząco poprawia szanse na odbicie prawie wszystkich obrażeń ze strzelania i dużej części w combacie

wersja anty armiom porno strzeleckim (tau, gwardia, marinsowe SAFH'y):
-upgrade wzrostu
-dredaxe + ccw
-speed
-+1W
-+1A
-inv
-kolce
-granaty
-FC
-MoS
-czarodziej
-5 minorów slanesha
drogie bydle ale dzieki baaardzo dużej szansie na wylosowanie syreny praktycznie nietykalny ze strzelania Twisted Evil

I jeszcze drobny patencik nad którym się zastanawiam przeciwko IG i ewentualnie armiom mocno strzeleckim z dredami na przeczekanie tury przeciwnika: daję demonowi kraka, szarżuję na kurczaka lub dreda (w drugim wypadku wskazane jest żeby miał odstrzelony DCCW) i deklaruję uzycie kraka Very Happy Jezeli walker jest mobilny krak trafia na 6+ a potem jeszcze musi się przebićprzez panceż, z drugiej strony walker w hth jest prawie niegroźny czyli w tuze przeciwnika demona nie można odstrzelić w fazie walki już biję już normalnie i dzięki monster creatur demontuję złomna części pierwsze Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profanator
Weteran



Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: po prostu z TEAM DAMAGE

PostWysłany: Pią 18:35, 07 Kwi 2006    Temat postu:

Plan bardzo clever... Chyba go zastosuję...
gorzej jeśli kostki nie będą współpracować Razz

Chodziło mi o to że 8 miejsce w turnieju jest wyraźnym znakiem od Khorne'a abym słuźył mu z najwięksym poświęceniem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 11:46, 10 Kwi 2006    Temat postu:

To rozwalaj sentinela, a potem stój jak głupi i czkaj na plombę z demola, a przypadku gdyby nie trafił na laski, plasmy i co tam jeszcze Imperator do spułki z Adeptys Mechanikus dał gwrdzistom do zabawy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Sob 11:38, 02 Gru 2006    Temat postu:

Prince Nurgle'a 276pkt Very Happy
(MoN, spiky bits, fragi, bionika, aura, essence, speed, stature, strength, visage, manreaper, sorcerer, 6 kosci na minory, warp talisman i oczywiscie furious charge) Czekam na komentarze Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin