Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DE na Bitwe o Białystok

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 18:23, 06 Kwi 2011    Temat postu: DE na Bitwe o Białystok

Jesli jets ktos ciekawy czym gralem na BoBie to tutaj przedstawiam swoja rozpiske:

Lord na koniku, z pendantem, halabrada bijaca zawsze z s6, jajakiem czarnego smoka(zioniecie i t6) oraz dragonhelmem. HA, SDC. absolutnie must have, jest nie do przecenienia. Najbardziej uniwersalna jednostka w rozpisce, twarda, mobilna, wielozadaniowa.

Duza czarownica z dodatkowa kostka do rozpraszania oraz sztyletem-shadow- robila gre,wlasciwie cala armia chodzila dookola niej.

Mala magiczka dark- wlasciwie to tylko raz udalo mi sie przebic czarem z niej, imo drogi trzymasz scrolla...dodatkowo dalem jej 6+ warda na maszyny-nie przydal sie, ale mogl.

kociolek-bsb- wlasciwie to nie wiem jak to jest, bo niby potrzebny, ogromnie boostuje oddzialy, natomiast chyba nie potrafilem go optymalnie uzywac. nadaje sie ne czesc armii.

40 warriorow-fcg,plonace ataki, tarcze- moj faworyt, tani jak barszcz oddzial wyplacajacy mase atakow, natomiast okrutnie mieciutki- zawsze to jednak alternatywa dla korsarzy.

19 kusznikow fcg, myslalem ze to bedzie moj atut, dodatkowy game breaker, natomiast w wiekszosci zajmowali sie nianczeniem magiczek, strasznie ciezko nimi cokolwiek ustrzelic...za duzo skirmishow i mocnycj jednosek z duzym pancerzem albo wysokim T.

Dark rides, czasem sobie mysle ze trzeba bylo zainwestowac w cos innego, sprawdzili mi sie w jednej grze natomiast wlasciwie to oni ja ustawili, wiec tn oddzial moze zostac, w najgorszym wypadku przetrzyma te 85pkt.

Harpie-nie stracilem ich tylko raz, natomiast w najbardziej nefralgicznych momentach sa nieodzowne. Chociaz jeden oddzial musi byc. Co dziwniejsze, nie uzywa sie ich juz do niszczenia maszyn, bo z reguly kombat jest tak szybki ze jesli obroncy przegraja to linie strzelcow gina w nastepnym impecie. Wazniejsze jest aby wejsc w lepszy kombat przy uzyciu harpii niz aby nie dac do siebie strzelac.

Gwardia-fcg, AP- absolutny gamebreaker, praktycznie niszcza wszystko na swojej drodze, zal ze moze byc ich tak malo.

shades-myslalem ze 3 male oddzialy to przesada, ale czesciej wlasciwie uzywalem ich do sciagania wrogisch fastow i odginania szarz(czarem jednoczesnie) niz do 7ed kitrania i ostrzeliwywania wroga.

hydra- 0-1, jesli wprowadzi sie ja do kombatu szybko, to jest to zdecydowanie jedna z najsilniejszych jednostek w grze, natomiast jest bardzo wrazliwa na ostrzal, przynajmniej ten ciezszy. Jak dojdzie to pozamiatane, natomiast szkoda ze tak zadko dochodzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necromanter
Gość






PostWysłany: Śro 21:36, 06 Kwi 2011    Temat postu:

Grałem z tym i wiem, że to jest bardzo dobra rozpa. Co do małej czarownicy to może byłbo by lepiej gdyby miała inny lore, chociaż przy dużej czarce i tak wątpię, że dla niej zostają kości, jednak fajna alternatywa chociażby dlatego że zawsze jak nie wyjdzie Ci dispel na dużej czarce to masz jeszcze +2 z małej zawsze to jakiś bonus. O shadach,gwardii i hydrze nie ma co się wypowiadać bo to zdecydowanie najlepsze oddziały w całym booku uniwersalne i mega mocne must have all the time:) Kocioł to najlepsze co można mieć zwiększa możliwości oddziałów o 100% jest nieodzowny w rozpach klockowych. Koleś z pedantem to czysta abstrakcja....A co do kuszników to jednak gdzieś muszą te magiczki siedzieć więc mogą zostać. w sumie nie wiele można tu zmienić nie naruszając koncepcji gry.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin