Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Bydgoszcz

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Necromanter
Gość






PostWysłany: Śro 9:31, 07 Mar 2007    Temat postu: Bydgoszcz

Z czymś takim wybieram się do Bydgoszczy,co sądzicie??


LORD

Lord+ warhorse 249
grail vow
armour of agilulf (10ws, zawsze używać muszę tarczy)
sword of the Lady’s champion(zawsze na 3+ wounduje)
virtue of confidience(re-roll do hita i wounda)
generał armii

HEROES

Paladin+ warhorse 132
questing vow
Army battle standard
sword of might(+1s)
virtue of duty(+1 combat resultion do puki żyje generał)

Damsel+ 120
2* Dispel scroll

Damse2+ 125
dispel scroll
chalice of malfleur
warhorse

Paladin+ 136
warhorse
grail vow
shield
lance
vitue of ideal(+2ws ; +1 I ; +1 A ; -1 Ld w 6”)

CORE UNITS

8*Realm+ command 216

8*errant+ command 201
erranty banner (+1s w rzarży ; -2Ld for Impetuous tests)

5*realm+ musician 128

5*realm+ musician 128

5*realm+ musician 128

10*bowmen+ skirmish 70

SPECIAL UNITS

5*questing+ command 192
war banner(+1 Combat resultion)

3*Pegasus+ musician 175

Battle pilgrims 118

RARE UNITS

Trebuchet 90

Trebuchet 90


Total=2298


Casting pool - 4
Dispel pool - 4\5

Moźe trochę mało siły ognia ,ale za to dużo jednostek"przeszkadzjek"Razz
Powrót do góry
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 11:50, 07 Mar 2007    Temat postu:

-przeszkadzajki - erranci nie byliby tańsi?
-tylko dwa odziały o znaśnej (dobrej jeśli dowodzi bochater) sile przebicia na te punkty może być mało
-ponieważ ten "idealny" gościu bruździ ci na Ld czyli powinien być trzymany w pewnej odległości od głównych sił to może dobrym pomysłem byłoby wsadzenie go na pegaza i wysłanie przeciwko maszynom/małym wnerwiającym oddziałom/luzem łażącym magom?
-nie wiem jak teraz quesci się sprawdzają odkąd dwóraki na koniach zostały odcięte nie lepiej za te punkty kolejny solidny walec realmów posłać?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necromanter
Gość






PostWysłany: Śro 15:42, 07 Mar 2007    Temat postu:

Erranci są tańsi ,ale zarazem są dużo gorsi...
Mam nadzieje,że te 2 oddzialy starczą...
Na pegazie to niewiele zrobi,a tak to jest pożądny gościu w oddziale ,a pozatym już ja wymyślilem coś takiego ,żeby Ld trzymać...
Queści w mojej wersji uważam,że są lepsi od 8 rycerzy....
Powrót do góry
Alex
Lord Dowódca



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Czw 12:43, 08 Mar 2007    Temat postu:

Myslałeś może nad oddziałem Grali? Mocni to są oni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 13:00, 08 Mar 2007    Temat postu:

Ale wtedy trzeba by było się pozbyć jednego trebusha, a biorąc pod uwagę siłę przebicia armii te dwa spadające co turę głazy mogą zaważyć o tym czy się nie przegara...
Chociaż z drógiej strony jakby wyjąć katapultę i ulepszyć questów na grali + zwiększyć im liczebność to rozpiska mogłaby zyskać na sile przebicia...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Lord Dowódca



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Czw 16:56, 08 Mar 2007    Temat postu:

O coś takiego mi chodziło. Grale wiadomo mają odpowiednią liczbe ataków, by "spestkować" w walce wręcz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necromanter
Gość






PostWysłany: Czw 17:38, 08 Mar 2007    Temat postu:

Po pierwsze nie licze na to ,że katapulty dużo zrobią.Dobrze będzie jak raz uda mi się z nich trafić i tylko jedna wybuchnie,ale to jest niezly straszak i na tym mi zależy.Grale jasne,że są fajni ,ale zdecydowanie za drodzy,a i tak wszystko będzie w nich prólo więc szkoda punktów.A w takiej wersji ciężko jest znaleźć glówną silę uderzeniową i dobrze,a tak naprawde 3 oddzialy się przebijają przez prawie wszystko,a są naprawdę niepozorne....Taka moja wizja.A co myślicie o magi??Wytrzyma??
Powrót do góry
Alex
Lord Dowódca



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Pią 10:52, 09 Mar 2007    Temat postu:

Według mnie powinna. I zobaczysz, ta magiczka zniszczy wszystko xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 11:09, 09 Mar 2007    Temat postu:

Aleks jak się bierze dwoje magów na skrolach bez poprawiania poziomów to po to żeby przed magią bronić siebie a nie magią wroga gnembić Confused
Necro z tym co masz powinieneś się utrzymać do momentu dojścia w cc z przeciwnikiem wiec chyba jest jak trzeba
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1363
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 9:00, 11 Mar 2007    Temat postu:

Dużo przeszkadzajek i chyba za dużo. Na te punkty masz tylko tak naprawdę dwa porządne oddziały, Te po pięciu to niestety ale cudów nie zdziałają. Ja bym tu coś zredukował i dodał jeszcze jeden oddział konkret. Generał to na co skonfigurowany? W pojedynki ma wchodzić czy jakoś tak? Z s4 dużo ciosów się od pancerzy będzie odbijać. Taki mało efektywny. W oddziale jak siedzi to powinien kroić po oddziałach i CR nabijać. Nie musi mieć jakiejś super zbroi tylko dobry scyzoryk. A rzeźnikom rzucasz czempiona na pożarcie. Reszta bohaterów chyba ok. 2 damselki mogą powkurzać.
Questingi jak dla mnie to jakoś kiepskie teraz ale jak lubisz to ok.
Pielgrzymi są fajni. Może i lepiej za to kawalerię by było ale mi się dla klimatu to podoba, że są. Trebuszety to mogą się spłacić. A przeciwnik ma mus żeby coś z nimi zrobić. Więc to ok. pomysł. Chłopki z łukami jak zwykle ok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necromanter
Gość






PostWysłany: Nie 9:28, 11 Mar 2007    Temat postu:

A więc napisze wstępną relację z turnieju i z moich refleksji nad rozpiską:
a więc magia w 3 bitwach nic nie zrobiła,ale też nikt mi nic nie zrobił więc jest loos.
5 wieśniackich rycerzy(dużo szczęścia w tym było przyznaje)wzięła na klate szarże lorda elfickiego na smoku on zabił jednego i przegrał kombata o 1 uciekł a ja się po nim tylko przejechałem.
Lord z tym przedmiotem dość nieźle się sprawował nie mam do niego zarzutów i w woli wyjaśnienia on ma zawsze o 1 więcej siły niż przeciwnik T więc myśle ,że się opłaca szczególnie na jakieś monstra.
Wyniki to 2 mecze dla mnie 16:4 obydwa i jesten w plecy 8:12.Dlatego uważam,że rospa jest niezła...Pielgrzymi każdą bitwę przeżyli:DVery Happy
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin