Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

WARMACHINE

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 21:37, 07 Sty 2007    Temat postu: WARMACHINE

W Warmachine ziemia drży,gdy z tempem rozpędzonej lokomotywy w gwałtownej walce ścierają się sześciotonowe automaty z żelaza i stali,a działa plujące ołowiem rozrywają z łatwością stalowe płyty ochronne,a magiczne burze szalejące na polach bitew Żelaznych Królestw sprawieją,że nawet bogowie nie ośmielają się brać w nich udziału!!!

Tu liczy się przede wszystkim odwaga,agresywny styl gry i oczywiście łut szczęścia.

Wejdź do świata Żelaznych Królestw-sprawdź,czy starczy ci odwagi???

Szybka,brutalna gra bitewna-tu nie ma miejsca dla ostrożnych graczy.

Unikalne zdolnośc każdego Golema pozwalają tworzyć dziesiątki combosów.

Wyjątkowy i barwny świat-daleko odbiegający od standardów fantasty.

Mała recenzja^^^ Wink
Sam w sobie system bitewny przypomina trochę realia dziewiętnastowiecznej Europy z tym,że w tym świecie obok techniki funkcjonuje też i magia.Oczywiście pierwsze maszyny skonstruowały krasnoludy i takie tam...Ważne,że ziema została podzielona pomiędzy 4 potężne rasy xD:
-Cygnar,najbardziej technologicznie rozwinięte państwo.Golemy z Cygnaru posiadają najpotężniejsze bronie strzeleckie,są jednak słabo opancerzone.
-Khador,królestwo z północy kontynentu,posiada one najbardziej pancerne jednostki,które powoli suną w stronę wroga (grając Khadorem możecie mieć pewność,że wasze jednostki przeżyją ostrzał i dopadną wroga)
-Cryx,koszmarne królestwo rządzone przez Smokolicza,jednostki Cryxu to w większości potwory rodem z sennego koszmaru,są one połączeniem maszyn i elementów "żywych".
-Menoth,fanatycy z południa,ruszają do boju z hasłem "Spalić heretyków" ich golemy prawie dorównują opancerzeniem machinom Khadorskim.
Cóż dodać-fajny system Wink Lecz nikt w niego w klubie nie gra,więc może są chętni do rozkręcenia go i grania??? Więcej można dowiedzieć się na [link widoczny dla zalogowanych] a figurki,które są naprawde ładne na [link widoczny dla zalogowanych] . Uprzedzam jednak,że jest to spory wydatek...
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 21:28, 09 Sty 2007    Temat postu:

W warmachine może kiedyś będę grał Menothami,bo mi się fixy nawet spodobały.ale jeszcze nie widziałem zasad do systemu a więc narazie to takie gdybanie xp poza tym niedawno zacząłem grać w battla
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 23:20, 09 Sty 2007    Temat postu:

ale w warmachine nikt u nas jak narazie nie gra tak więc żeby było ciekawie to kilka osób musiałoby zacząć

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 23:27, 09 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 19:58, 11 Sty 2007    Temat postu:

Po to ten temat chyba napisałem żeby jakoś ten system rozkręcić w naszym klubie Wink

p.s. mi też się bardzo podobają figurki Menothów i jak coś to właśnie nimi bym grał choć nie wykluczam jeszcze Cygnaru Smile
Czy ktoś może jest chętny żeby zagrać na proxach w Warmachine na próbę??? A potem to się zobaczy,czy wogóle warto kupić figsy Smile
Powrót do góry
Profanator
Weteran



Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: po prostu z TEAM DAMAGE

PostWysłany: Nie 14:20, 04 Lut 2007    Temat postu:

Siemka chłopaki!

chciałbym wskazać wam parę cech systemu o których nie wspomnieli twórcy (pograło się)

Kombosy są na prawde niespektakularne i w większośći polegają na wykorzystaniu umiejętności podstawowych a nie na łączeniu ich z innymi (to jest właśnie definicja kombosa)

Przedział zasięgów broni, szybkości i szarży skazuje cię na ciągłe mierzenie dystansów przed podjęciem każdej akcji (upierdliwe i dynamika trochę traci ale fanom działek z batla by się spodobało)
- jeżeli nie bedziesz tego robił to pierwszy nieudany ruch skończy się twoją wtopą. Na małe punkty ten kto pierwszy się pośliźgnie przy mierzeniu dystansów lub na rzucie kośćmi przegrywa.

Warjacki w które gracz nie alokuje punktów focusu są praktycznie bezradne i nic nie robią a jeżeli wypakujeszpunkty na kontrolę dwóch jacków nie rzucisz zaklęć. (opłaca sie mieć jednego albo dwa jacki na warcastera inaczej masz nadprogramowe nicnierobiace bolki)

Idea dania broni niektórym warcasterom mija się z celem. Są tak mięccy że jedno wpadnięcie na cokolwiek innego kończy się rozpłaszczeniem delkwenta.

Dużo bezsensownych jednostek oraz brak możliwości konfiguracji sprawia że jest trochę biednie i ogranicza możliwośc manipulowania rozpiską.

Systemik jest betonowy: można robić szybkie łatwe przegięcia (ładowanie na tych samych trikach przy braku zmiany rozpiski może nudzić...)

Tak czy siak warto spróbować czegoś nowego nie?
Jakby ktoś się podjarał to moge zagrać (PW)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin