Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wakacyjna Liga Patrolowa
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Crazy Dwarf
Zbrojny



Dołączył: 24 Lip 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:50, 20 Cze 2014    Temat postu: Wakacyjna Liga Patrolowa

Zapraszam do udziału w Wakacyjnej Lidze Patrolowej WH40k.
Liga zaczyna się 30 czerwca, a kończy 31 sierpnia 2014 roku.

Zasady ligi:
1. Gramy na zasadach 6. edycji (wyłącznie rulebook, kodeksy, oficjalne FAQ), misje losowane z podręcznika.
2. Armie na 800 punktów, proxy dopuszczone w granicach rozsądku (nie można grać podstawkami). Gramy na stołach 48x48 cali.
3. Bitwy rozgrywane są w sklepie Crazy Dwarf; wyniki publikowane będą na naszym FB.
4. Dopuszczona dowolna ilość zmian armii/rozpisek w trakcie trwania ligi.
5. Gramy tylko raz z jednym przeciwnikiem – nie ma rewanżu.
6. Udział w lidze zaliczony po rozegraniu minimum 3 bitew.
7. FOC: 0-1 HQ; 2-6 Troops; 0-1 Elite; 0-1 Fast Attack; 0-1 Heavy Support;
8. Ograniczenia ogólne – gramy bez: lataczy; fortyfikacji; sojuszy; formacji.
9. Ograniczenia jednostek/oddziałów: max toughness 5; max pancerz pojazdów – 32 (suma: 1 bok + przód + tył); max save/inv – 3+; max wounds HQ – 2.
10. Wpisowe do ligi – 10 zł. Całość wpłat przeznaczona na nagrody (kredyt sklepowy).


Ostatnio zmieniony przez Crazy Dwarf dnia Pią 10:51, 20 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:12, 20 Cze 2014    Temat postu:

Takie moje spostrzeżenia nad którymi warto byłoby się zastanowic

1) Często w patrolach było ograniczenie do broni strzeleckiej w stylu maks 8s czy zakaz ordnance.

2) Dałbym na wszelki wypadek limit jaki można wydać na skład aby deathstary nie latały np 300 pkt dla oddziału i 150pkt dla pojedynczego modelu.

3) Warto pomyśleć czy nie zrobić czegoś takiego że można wystawiać HQ które ma 3 woundy i więcej nawet tylko wtedy i tak są one zmiejszane do 2. Są armie które mają tylko HQ z trzema woundami a tak byłoby ciekawiej,

4) Dodałbym możliwość rewanżu, patrole są krótkie więc można byłoby od razu rozegrać rewanż co zajmie tyle co zwykła bitwa na +/- 1500pkt

Po za tym zgłaszam się
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ducky
Zwiadowca



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 17:26, 20 Cze 2014    Temat postu:

Ja też będę ! Wink
Tym razem Gromek moje Chopaki Cię zmasakrują jak lewaków Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:33, 20 Cze 2014    Temat postu:

Nie strasz, nie strasz Wink zobaczymy w bitwie czyje chopaki będą masakrować Wink.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kero
Czempion



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pią 20:19, 20 Cze 2014    Temat postu:

Zgłaszam się wstępnie.

Proponuję ograniczenie punktowe oddziałów, żeby właśnie nie było jedno składowych armii.

Proponuję dlatego 150 na oddział i 100 dla pojedynczego modelu, z tym że nie wiem czy pojazd liczy się jako oddział (czyt. jednostka/unit) czy jako pojedynczy model, gdzie widziałem przede wszystkim HQ
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crazy Dwarf
Zbrojny



Dołączył: 24 Lip 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:35, 20 Cze 2014    Temat postu:

Panowie, wszystkie ograniczenia podałem w pierwszym poście. Innych nie przewiduję. Regulamin zostanie jedynie uzupełniony jutro o zasady punktacji. Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Torne2179
Gwardzista



Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:20, 20 Cze 2014    Temat postu:

A może chociaż zmiana maksymalnych woundów na 3, już tłumaczę dlaczego. Otóż rulebook do 6. edycji wymaga by każda armia zawierała 1 warlorda, który musi być modelem z najwyższą liderką ze slotu HQ. Z ograniczeniem do 2 woundów, nie można wystawić ani gwardii (astra-cośtam), ani tyranidów, ponieważ żadna z tych armii nie ma jednostki spełniającej te ograniczenie.

Dodatkowo, misje z rulebooka są dosyć słabo zbalansowane na tak małe punkty. Znacznie lepiej sprawdziłaby się jedna prosta misja w stylu np. "walki o jajo proroka".
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:16, 21 Cze 2014    Temat postu:

Pamiętaj Arek o dodaniu tego zapisu co rozmawialismy w sklepie czyli te wszystkie restrykcje z punktu 9 dotyczą również bitwy czyli nie można sobie podbić sv czy tougha itd do 2+ czy powyżej 6.

Pamiętaj o wymyśleniu patrolowych misji Smile


Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Sob 16:17, 21 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crazy Dwarf
Zbrojny



Dołączył: 24 Lip 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:44, 21 Cze 2014    Temat postu:

Wpis jest, podgląd na fejsie. Misje są w trakcie opracowania, na pewno będą dwie już testowane, czyli "jajo proroka" i killbox. Wrzucę tu jutro poprawki.
Pro forma przypominam, że rulebook WH40k nie jest spisem zasad dogmatycznych, o czym dzisiaj mieliśmy przyjemność dyskutować, a jego naczelną zasadą jest "dogadajcie się". Z takiego też założenie wychodzimy, kształtując zasady tej ligi. Q.e.d.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gruzbal
Weteran



Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Miasto Doznań

PostWysłany: Nie 6:54, 22 Cze 2014    Temat postu:

Zasady tej ligi nie pozwalają grać na Inkwizycji

-ktoś tu nie lubi jak się heretyków pali?


Ostatnio zmieniony przez gruzbal dnia Nie 6:55, 22 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 8:14, 22 Cze 2014    Temat postu:

Ja osobiście bym inkwizycji zezwolił grać na jej foqu, może z ograniczeniem 1 HQ ale 0-3 elity ale lepiej z ich normalnym foqiem bo i tam mogą wystawić 3 oddziały

Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Nie 8:14, 22 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ducky
Zwiadowca



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 10:44, 22 Cze 2014    Temat postu:

Gromek gramy mecz otwarcia ? Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:02, 22 Cze 2014    Temat postu:

Ducky jak najbardziej Wink

To od razu przedstawię terminarz kiedy mogę grać

Soboty ( o ile coś mi nie wypadnie)
Ze względu że patrol szybko się gra również mogę w tygodniu w Crazy dwarfie po 16 (akurat bym wracał z pracy to bym zajechał na bitewkę)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ducky
Zwiadowca



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 11:05, 22 Cze 2014    Temat postu:

No dla mnie w tygodniu po 1600 też idealnie pasuje po pracy. To co 30 czerwca, poniedziałek po 1600 ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:38, 22 Cze 2014    Temat postu:

Ok Cool

W takim razie


Dakka dakka beginz !!!


Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 1 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin