Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Turniej local class "Kampania Wrześniowa" 13.09.08

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Nie 19:07, 31 Sie 2008    Temat postu: Turniej local class "Kampania Wrześniowa" 13.09.08

Cytat:

Turniej odbędzie się dnia 13.09.08 w Klubie Garnizonowym przy ulicy Saperskiej 1.

Sędzia Główny: Paweł Korpal
Sędzia pomocniczy: Olek Śleszyński i Piotr Mariański
Limit miejsc: 18

Wpisowe: 5zł
Zasady:

1. Armie na 1500 pkt, Force Organisation 1-2 Hq, 2-6 Troops, 0-3 Elites 0-3, Fast Attack 0-3, Heavy Support 0-3. Zakazane jest wybór 2 takich samych slotów HQ, 3 takich samych Elit, FA, HS.

2. Nie można używać Special Characters ani bohaterów imiennych (za wyjątkiem Beliala i Sammaela)

3. Dopuszczone armie: wszystkie armie i jednostki oficjalne, oraz, po uprzednim zgłoszeniu sędziemu: Citadel Journal, Chapter Approved, White Dwarf (pod warunkiem, że zasady do tychże armii nie zostały zmienione przez nowe kodeksy);

4. Dopuszczone są podręczniki Imperial Armour (za wyjątkiem Super Heavy vehicles, Gargautan Creatures i Flyers).

5. Dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries;

6. Zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities;

7. Nie można korzystać z Minor Psychic Powers opisanych w "It's all in the mind";

8. Rozpiski należy przesyłać na adres [link widoczny dla zalogowanych] za poprawne rozpiski przesłane w terminie do 10 września 2008 r. uczestnik otrzyma 3 pkt do klasyfikacji turnieju. (w temacie zgłoszenia proszę wpisywać "Kampania Wrześniowa")"

9. Gramy na stolach 60"x48"

10. Obowiązują oficjalne FAQ oraz PKZ gramy na 5ed.

11. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jestrównież posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team').Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.

12. Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych,
które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.

13. Lasy mają wirtualne drzewka na krawędziach. Polega to na tym, że lasy dają 4+ cover save piechocie i 5+ cover save pojazdom i monsterom na zasadzie „nie wiadomo czy są zasłonięte do połowy”.

14. Armie nie muszą być pomalowane ale odbędzie się ocena malowania:

0-5 malowanie
0-4 konwersje
0-3 podstawki
0-2 WYSIWYG (Jak się ma 100% to wtedy 2 punkty, jak brakuję do 2 rzeczy to 1)

15. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.

16. W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których
rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par.

17. Gracze mogą używać „rozsądnych” proxów. Posiadnie proxów automatycznie daje 0 punktów z sekcji hobbystycznej.

18. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania
w myśl jego postanowień.

19. Misje:

I. Dowódca

Strefy rozstawienia – Dawn of Wat

Cele misji:
-Każdy scoring unit 12" od środka stołu jest wart 562VP
-Otrzymuje się normalne VP za zabite jednostki przeciwnika
-Za zabicie najdroższego HQ przeciwnika otrzymuje się jego wartość VP

Zasady Specjalne – rezerwy, random game length, inspirujący

Inspirujący – Dopóki najdroższe HQ żyje wszystkie sojusznicze jednostki mają przerzut testów morale. Jeśli zostanie zabite najdroższe HQ to wszystkie pozostałe oddziały w armii muszą wykonać pinning test. Jednostki fearless i pojazdy nie muszą wykonywać testu.

II. Bohaterowie


Strefy Rozstawienia – Ćwiartki (Spearhead)

Cele misji:
-Ćwiartki neutralne są warte 562VP, a ćwiartka przeciwnika 1125VP
-Otrzymuje się normalne VP za zabite jednostki przeciwnika
-Przed bitwą gracze muszą wybrać wśród swoich jednostek oddział "bohaterów". Jeśli "bohaterowie" przeżyją bitwę dostaje się tyle VP ile są warci. Czyli za oddział za 152pts byśmy dostali 152VP.

Zasady specjalne – rezerwy, night fight (pierwsze 2 tury), random game length, Bombardowanie

Bombardowanie - Przed pierwszą turą należy rzucić D6 za wszystkie oddziały/jednostki na stole. Na 6 oddział otrzymuje D6 zranień (przysługuje normalny save). Jeśli oddział poniesie jakiekolwiek straty to musi wykonać pinning test. Pojazdy na 6 dostają efekt "Shaken".

III. Zmienna Grawitacja

Strefy rozstawienia – „Trójkąty”

Cele misji:
- stół podzielony na 6 stref - każda po 24” (dzielona swoja krawędź rozstawienia) na 20” (dzielona boczna krawędź stołu) każda 562 punktów

Zasady Specjalne – rezerwy, random game length, zmienna grawitacja

Zmienna Grawitacja – Na początku każdej tury gry (nie każdej tury gracza) wykonuje się rzut D6 i rozpatruje się z poniższą tabelą:

1 (Wysoka Grawitacja) – Jednostki poruszające się po trudnym terenie mają o jedną D6 mniej na test na trudny teren (minimum 1). Skimmery, jump infantry i jetbikes mają ruch skrócony o 3” (maksymalny ruch do strzelania i wysadzania jednostek też jest skrócony o 3”). Pojazdy poruszające się po ziemii, monstra i motory poruszają się normalnie.
2-5 (Normalna Grawitacja) – Wszystkie jednostki poruszają się normalnie
6 (Niska Grawitacja) - Jednostki poruszające się po trudnym terenie mają o jedną D6 więcej na test na trudny teren. Skimmery, jump infantry i jetbikes mają ruch dłuższy o 3” (maksymalny ruch do strzelania i wysadzania jednostek też jest dłuższy o 3”). Pojazdy poruszające się po ziemii, monstra i motory poruszają się normalnie.

Tabela wyników:
0-200 10:10
201-400 11:9
401-600 12:8
601-800 13:7
801-1000 14:6
1001-1200 15:5
1201-1400 16:4
1401-1600 17:3
1601-1800 18:2
1801-200019:1
2001+ 20:0

Czasówka:
10:00-10:15 zapisy
10:15-12:15 1 bitwa (30min przerwy na jedzenie i oceny hobbystyczną)
12:45-14:45 2 bitwa
15:00-17:00 3 bitwa
17:15 Sprzątanie i ogłoszenie wyników


Zgłoszenia:

R - sprawdzona rozpiska

WYNIKI:
1 BRAK Maciej Sudnikiewicz SM:BA Olsztyn 51 11
2 BRAK Adrian Gawe3 SM Olsztyn 47 9
3 BRAK Micha3 Krygiel Tyranids Olsztyn 40 7
4 BRAK Aleksander ?leszynski Tau Olsztyn 38 5
5 BRAK Pawe3 Korpal Eldars Olsztyn 37 4
6 BRAK Piotr Marianski Orks Olsztyn 35 3
7 BRAK Piotr Katkowski Eldars Olsztyn 33 2
8 BRAK Mateusz Zielinski Chaos Olsztyn 0 2


Ostatnio zmieniony przez Ederus dnia Pią 18:49, 03 Paź 2008, w całości zmieniany 17 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
saji
Czempion



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:09, 31 Sie 2008    Temat postu:

ZgŁaShAm SiEm ChOpAkI.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zioło
Chorąży



Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olszyn

PostWysłany: Pon 6:31, 01 Wrz 2008    Temat postu:

Co do nazwy turnieju to może:

Pola chwały, Ku chwale Imperatora albo turniej na ścieżce Wojennej, czy coś w ten deseń


Ostatnio zmieniony przez Zioło dnia Pon 6:37, 01 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ARDIAN
Zbrojny



Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: olsztyn

PostWysłany: Pon 8:05, 01 Wrz 2008    Temat postu:

mój typ to ''TRATATATA''
pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
saji
Czempion



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 8:59, 01 Wrz 2008    Temat postu:

A może Nieśmiałe Herbatniki? ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zaylek
Żółtodziób



Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:31, 03 Wrz 2008    Temat postu:

proponuje 'how good to be baranek'
niestety tym razem bartoszyce sie nie pojawia X<
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 9:27, 08 Wrz 2008    Temat postu:

zapostujcie na GV panowie, może sie ktoś wybierze;-)
Powrót do góry
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Sob 20:35, 13 Wrz 2008    Temat postu:

Gratulacje dla zwycięzcy i reszty podium Wink. Dzięki za bitwy dla Gromka, Arrrdiana i Pitera oraz Olka i Gromka przy organizacji Smile. Mam nadzieję, że się podobało Smile. Następny turniej pewnie za miesiąc, AHOY!!

p.s. Wyniki są w pierwszym poście


Ostatnio zmieniony przez Ederus dnia Sob 21:54, 13 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olek
Czempion



Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Sob 22:09, 13 Wrz 2008    Temat postu:

Dzięki wszystkim za gre gratuluję zwycięzcom, a to raport z tego turnieju Very Happy .

Pierwsza Bitwa Mike i tyranidzi 11 - 9

Mike miał 4 carnifexy i tyranta do tego zantropa dwa lictory , 18 genków i gaunty.

Generalnie Mike zaczał nie przejąłem inicjatywy. Więc zaczeło sie jego armia biegła ku moim pozycjom ja powoli starałem sie wszystko rozstrzelać w drugiej turze outflank totalnie
o tym zapomniałem, ale na szczęście nic strzasznego sie nie stało Smile .Potem deep lictorów i wpadli w moje crissy nie było za wesoło, ale okazało sie, że crissy sa twarde utrzymały
turę kombatu. Genki Mika pokazały swoja wyporności i przerzyły taka salwe ze normalnie powinno zginąć ich z dwa razy więcej niż tam stało. W nastepnej turze crissom pomogły krootkie i razem ukatrupili
genki, ale mimo to nie było ciekawi bo 4 grubych podbiegło pod moje rybki. I został sie tylko jeden devil i hammer z szejkiem. W ostatniej swojej turze udało mi sie zrobić akcje za 2k
punktów. Na środku stołu stał odział genów i gauntów do tego składu podleciała rybka z wojownikami kasty ognia oraz 5 chłopaków z buta. Zaczeło sie strzelanie skurcz niebieskich
palców na spustach i nie było co zbierać z xenosów. Zaczeliśmy mierzyć co jest w środku okazało sie, że Michasiowi zabrakło parę cali aby jego składy zascorowały zatem moje dwa
odziały wojowników ognia pokazały na co je stać. Dzięki temu udało mi sie uniknąć porażki, a nawet wygrać

Druga bitwa Spyro 9 - 11

Spyro miał Chaplin, DC, 4 Attack biki, 3 asslut squady, 2 devki inkq i 3 rhinosy.

Bombardowanie u mnie crisisy każdy traci po ranie i do tego ginie 3 pathfinderów ja za to zabiłem 2 DC. Zacząłem szybko rozwaliłem dwa rhinosy tak, aby Maćkowi utrudnić poruszanie
sie po stole Wink . Potem DC doleciało do środeczka stołu i tam przyjeło na klatę sporo, ale pokazali, że są twardzi i generalnie zgineło dówch na terenie plus jeszcze jeden od strzelania.
z drugiej strony podejechali po mnie attack bike, reszta armi stała i czekała na niewiadomo co, devki łupały po moich rybkach udało im sie zimobilizowac jednego devila i hammera.
Motorki wyjechały na środek i czekały, aż dostaną salwę i sie złożą. Jednak tak sie nie stało. DC 3 ture przestało w coverze na środku. 4 tura DC wylatuje i do Brodków zabrakło jakiś
2" cali ale rybka była w zasięgu i 4 DC i kapelan rozwalili ją. Potem DC morduje brodki, aby następnie zginąć. Od tego momentu zaczeła sie moja walka o zblokowanie wszystkich ćwiartek bo
w tej turze wyległy po ćwiartkach wszytskie oddziały Maćka. Do ćwiartki na górze pobiegł jeden składzik fire worriorów tam stał również hammer więc o tamtą ćwiarę już sie nie bałem.
W mojej ćwiartce stali pathfindersi więc też loozik Cool została tylko ostatnia ćwiartka boczna. Do tamtej pobiegł szef i fire worriorzy. W tamtej ćwiartce stały dwa składy assalut.
Assalutowcy rozwalili fire worriorów zostal sie szef na ostatni woundzie który zablokował ćwiartke. Zatem plan sie udał i zablokowałem wszystkie ćwiartki.

Ostatni bitwa Gromek 10 - 10 (przewaga małych punktów na korzyśc Gromka)

Gromek miał Warboss w mega armour NObz 8 plus 3 w mega armour do tego 20 ard boyzów, lotasi, motorki, wagon, SAG.

Bitwa miał być jednoczesni półfinałem ligi, więc stres był większy Very Happy. Zaczałem na dzień dobry dwa reile w wagona immobil potem hammer w motorki i SAG jakieś tam delikatne straty SMS po
truckach. Gromek podjeżdza do mnie strzela po mojej armi ale nic specjalnego sie nie dzieje. Druga tura wybiegaj nobzi i rozwalaja dwie rybki mimo to że ruszyłem je powyżej 6", ale cóz 4
6-tki na trafienie i nie ma devila. Zacząłem sie szybko cofać w ciagu kilku nastepncy tur nie było juz żadenj rybki. Hammer zniknął od 11 penetracji i glana. Skończył mi sie stół, a orki
były blisko. Próbowałem rozstrzeląc Nobz-ów, ale byli zbyt twardzi i przyjeli dużo na klate (inv 5+ i fell no pain) w sumie zabiłem z 3 nobzów. Gralismy sektory więc do jednego pobiegły
krooty w środkowym w mojej strefie zostały crisisy i ard boyzi a drugi skrajny zajeli Nobzi.

Skończyłem na 4 miejscu Smile .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ARDIAN
Zbrojny



Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: olsztyn

PostWysłany: Nie 14:43, 14 Wrz 2008    Temat postu:

Dzięki za gry spoko turniej nowe mariany jakoś dają radę
a jak ktoś jakimś dziwnym trafem znajdzie u siebie duży zielony templejt to proszę o kontakt
pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin