Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

MASTER "BattleCannon 2014" - regulamin
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek
Sierżant



Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn, Świątynia Avatara

PostWysłany: Czw 0:56, 15 Maj 2014    Temat postu: MASTER "BattleCannon 2014" - regulamin

Zapraszam serdecznie w imieniu organizatorów jak i klubu.

Turniej Warhammer 40k „BattleCannon 2014"

Imprezę zasponsorują
:

Uniwersytet Warmińsko - Mazurski


Kromlech


MicroArt Studio


Studio Malarskie Painting Machine

Painting Machine jako jeden ze sponsorów zastrzega sobie prawo, że jako jedyne studio malarskie może reklamować swoją działalność podczas trwania imprezy.

Spellcrow


Studio Fotograficzne FotoMax


1. Informacje ogólne:

Data: 28 - 29.06.2014r (Sobota i niedziela)
Miejsce: Olsztyn, sala UWM przy ul. Żołnierskiej 14 (tak jak w zeszłym roku)
Na terenie UWM obowiązuje zakaz spożywania alkoholu.
Wpisowe: 25 zł/ osoba (bez noclegu)
Noclegi:
- 30zł/ osoba za noc w pokoju 3 osobowym
- 40 zł/ osoba za noc w pokoju 2 osobowym
- 25 zł/ studenci za noc w pokoju 3 osobowym, jeśli mają ważną legitymację
Akademik ten co zawsze, na ulicy Żołnierskiej obok sali turniejowej.
Opłata za nocleg będzie pobierana indywidualnie przy wejściu do akademika dlatego też nie będziemy zbierać przedpłat za akademiki.
Osoby, które chcą nocować w akademikach muszą przesłać do dnia 23. 06. maila z danymi personalnymi na adres mailowy podany poniżej, ze wskazaniem w temacie "Rezerwacja miejsca w akademiku"
Kontakt: battlecannon2014@gmail.com - zarówno w sprawie dopuszczenia modelu, zgłoszenia na turniej czy wysłania rozpiski.

2. Regulamin:

- Gramy na zasadach 7 edycji
- Gramy na 1850 punktów
- Organizacja armii: standardowy FOC na podstawową armię + 1 ograniczony na sojuszników + Inkwizycja (czyli tak jak to wyglądało w 6 ed.)
- Fortyfikacje dopuszczone: Aegis, Bastion, Skyshield Landing Pad
- Sojusze: dopuszczone
- Zabronione: Escalation, Stronghold Assault, Datasheets, Formation, Lords of War
Sędzia Główny: Rudzik
Sędziowie pomocniczy: Mysiek
Organizator: Piotr Katkowski, Maciej Sudnikiewicz
Patronat: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Olsztyński Klub Fantastyki "Miscast", Akademicki Klub Fantastyki "Olifant"
- Gramy na zasady: PKZ, URP wraz z aneksami, oficjalne Faq-i


3. Zgłoszenia i przedpłaty:
Zgłoszenia należy wysyłać na adres mailowy: battlecannon2014@gmail.com, w temacie proszę wpisać "BC 2014 Zgłoszenie" natomiast w treści podać imię, ksywkę (opcjonalnie), nazwisko, identyfikator ligowy.

Przedpłaty nie są obowiązkowe jednak osoby z przedpłatami mają zapewnione uczestnictwo i pierwszeństwo przed osobami, które takich przedpłat nie uiściły.

nr. konta: 16 1500 1562 1015 6025 6231 0000
Tytuł przelewu: BC przedpłata, Imię i nazwisko
Dane: Maciej Sudnikiewicz, Kasztanowa 10, 10-156 Olsztyn
Kwota: 25 zł
Opłaty za nocleg w przelewie NIE będą przyjmowane. Nocleg opłacany jest indywidualnie przy wejściu do akademika.


4. Dokumentacja:

Gracze zobowiązani są posiadać czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę wraz z jej kopią dla sędziego, oraz kodeksy/zasady swojej armii, a oprócz tego także kostki, miarki oraz wzorniki, których używają.
Rozpiski i wszelkie z nimi związane wątpliwości należy przysyłać na adres battlecannon2014@gmail.com . W temacie wiadomości proszę o wpisanie "BC2 2014 Rozpiska". Gracze, którzy wyślą zgłoszenia wraz z poprawną rozpiską do dnia 22.06.2014r do godz. 23:59 - otrzymają +3 pkt. liczone do rankingu głównego.
W przypadku gdy gracz powołuje się na zasady swojej armii nie posiadając ich sędzia może rozstrzygnąć spór na jego niekorzyść.


5. Sankcje:

Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nieujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie, w której oszukiwali (20:0).
Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
Przyłapanie na „ustawianiu” wyników skutkuje dyskwalifikacją.
Awanturowanie się na turnieju z jego uczestnikami, sędziami lub organizatorami grozi dyskwalifikacją.


6. Klasyfikacje terenowe:

Tereny na stołach ustawiają sędziowie i tylko oni mogą je zmieniać;
- w ruinach na potrzeby poruszania się ściany traktujemy, jako teren dostępny, bez potrzeby wychodzenia przez drzwi, okna – oczywiście LOS sprawdzamy tak jak widać
- poziomy w budynkach traktujemy zgodnie z opisem z podręcznika głównego
- pierwszy poziom górek traktujemy jak zwykły teren a drugi poziom ( >4”), jako teren „impassable”
- wodę w kanałach traktujemy, jako teren trudny i niebezpieczny, teren samych kanałów jak teren dostępny


7. W wyniku losowania gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par.


8. Stoły:

Wymiar 72”x48”


9. Ocena hobbystyczna:

Gracze zobowiązani są posiadać w pełni pomalowane armie przynajmniej 3 podstawowymi kolorami nie wliczając w to podkładu. Ponadto w trakcie turnieju odbędzie się ocena modelarska wliczana do rankingu głównego. Obowiązuje bezwzględny zakaz proksowania i zastępowania modeli innymi figurkami. W przypadku stwierdzenia niezastosowania się do zakazu dany model, a w rażących przypadkach armia mogą zostać usunięte ze stołu i zdyskwalifikowane z turnieju.
Łącznie z sekcji hobbistycznej można otrzymać maksymalnie 20 dużych punktów.

Podstawki (0-3 DP):
+ 1 pkt za podstawki pokryte posypką lub innym podstawowym materiałem, podstawowe wykończenie podstawek
+ 1 pkt za podstawki wykończone na poziomie wyższym niż podstawowy, podstawki zawierają elementy scenerii, podstawki mają bardziej złożoną strukturę (użyto więcej niż jednego materiału/ efektu)
+ 1 pkt za rozróżnienie podstawek oddziałów, podstawki pasują do schematu armii i jej koncepcji sprawiając wrażenie podłoża po którym przemieszcza się jedna armia

Malowanie (0-6 DP):
+ 1 pkt za użycie jednej z podstawowych technik malarskich, modele nie są "pomazane" aby tylko spełnić wymóg 3 kolorów
+ 1 pkt za użycie więcej niż jednej z podstawowych technik malarskich, modele sprawiają wrażenie skończonych w zakresie malarskim
+1 pkt za użycie profesjonalnych technik malarskich pozwalających na uzyskanie specjalnych efektów (takich jak cień, rozjaśnienie od źródła światła padające pod odpowiednim kątem itp.)
+ 1 pkt za rozróżnienie oddziałów i zachowany schemat armii, modele nie sprawiają zbieraniny jednostek z różnych armii
+ 1 pkt za pomalowanie szczegółowe armii, pomalowane szczegóły na modelach (np. oczy, eldarskie kamyczki itp.)
+ 1 pkt za wystąpienie w armii modeli, które mają na sobie " Freehand'y" (nie mylić z kalkomanią, stworzenie własnych wzorów na pustej szacie, wizerunki postaci na pojazdach itp.)

WYSIWYG (0 - 2 DP):
+ 1 pkt za zachowanie pełnego wysiwyg'u
+ 1 pkt za wysiwyg wraz z elementami liczonymi jako standardowe uzbrojenie często nie pokazanymi na modelu

Konwersje (0-3):
+ 1 pkt za podstawowe konwersje nie ingerujące w strukturę modelu (np. zmiana broni)
+ 1 pkt za konwersje ingerujące w strukturę modelu (np. zmiana pozycji modelu) i/lub dodanie własnych elementów wykonanych z tworzyw modelarskich (np. dorobienie tuniki z green stuff'u)
+ 1 pkt za konwersje wykonane na bardzo wysokim poziomie (model sprawia wrażenie jakby został kupiony w takiej postaci)

Czapeczka Turniejowicza (0-1 DP):
Zgodnie z tradycją olsztyńskich turniejów ma być to wyjątkowo dziwne lub śmieszne nakrycie głowy Wink

Test wiedzy (0-5 DP):
Test wiedzy oparty głównie na pytaniach z zakresu fluff'u, nie zaś zasadach.

Punkty z poszczególnych sekcji hobbistycznej zbieramy w dowolnej konfiguracji jeżeli spełniamy wymogi. Nie ma hierarchii przeskakiwania w punktach na zasadzie "odhaczenia" kolejnych wymogów. Przykład: Mamy armie pomalowaną podstawowymi kolorami z użyciem jednej techniki malarskiej (1 pkt), która ma wykończone szczegóły (1 pkt) i freehand'y (1 pkt). Daje to nam łącznie 3 pkt za malowanie.


10. Harmonogram:

I Dzień Sobota (28.06)
9.00 - 10.00 Zapisy
10.00 - 12.30 I Bitwa
12.45 - 15.15 II Bitwa
15.30 - 18.00 III Bitwa

II Dzień Niedziela (29.06)
10.00 - 12.30 IV Bitwa
12.45 - 15.15 V Bitwa
15.45 Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród


11. Misje:

-W każdej misji jeden oddział może zajmować/blokować tylko jeden objective, w przypadku zajmowania więcej niż jednego gracz wyraźnie musi zadeklarować, który znacznik zajmuje dany oddział.
-Objective’y zajmowane są na koniec gry, chyba że zapis w misji stanowi inaczej
-We wszystkich misjach obowiązują: Rezerwy, Deep Strike, Infiltracja, Night fight - zgodnie z podręcznikiem
-We wszystkich misjach obowiązuje random game length, czyli 5 tur, 6 tura na 3+, 7 tura na 4+.
-W każdej misji obowiązują następujące cele dodatkowe”:
Slay the warlord, linebreaker, first blood, po 1VP każdy
-W przypadku wybicia jednostek przeciwnika przed ukończeniem ostatniej tury gracz zdobywa tyle objectiv’ów ile ma scoring unitów. Oczywiście górnym limitem jest limit możliwych objectiv’ów.


Scenariusz I:
Strefa rozstawienia: Vanguard Strike
Cel główny: Relikt na środku stołu wart 4VP
Cele poboczne: Mobilne znaczniki (D3+3) wystawiane naprzemiennie minimum 12” od siebie. Każdy znacznik warty jest 2VP, First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker, Kill Pointy- każde 2KP różnicy daje 1VP przy możliwości zdobycia maksymalnie 3VP.
Mobilne znaczniki oznaczają to, że odział może je podnieść i kontynować dalej grę. Aby podnieść znacznik odział musi poświęcić na to 1 dowolną fazę (strzelanie, szarże, ruch itd z wyjątkiem fazy mocy psychicznych). Aby przejąć znacznik od przeciwnika należy albo WYGRAĆ z nim walkę, nie koniecznie wybijając cały odział, a np zadając większą ilość ran. W przypadku śmierci odziału ze znacznikiem od strzelania, znacznik zostaje tam, gdzie był ostatni model z odziału.

Scenariusz II:
Strefa rozstawienia: Dawn of War
Cel główny: Anihilacja- każdy zabity 1 KP wart jest 1 VP
Cele poboczne: First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker, znacznik na środku stołu wart 3VP

Scenariusz III:
Strefa rozstawienia: Hammer & Anvil
Cel główny: spadające znaczniki- na początku tury 2,3 oraz 4 w 2 miejscach na stole (po 12” od bocznych krawędzi) pojawia się po 1 znaczniku. Znacznik ten skaterujemy kolejno 4D6 w I turze, 3D6 w 3 turze i 2D6 w 4 turze nie uwzględniając HIT’a. Każdy znacznik warty jest 2VP.
Cele poboczne: First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker.

Scenariusz IV:
Strefa rozstawienia: Ćwiartki 36”x24” z odpychaniem 12” od środka.
Cel główny: Znacznik na środku wart 4 VP, ćwiartka przeciwnika 3VP, boczne ćwiartki po 2VP, własna ćwiara 1VP przy czym ćwiartka jest kontrolowana w momencie posiadania w niej większej ilości scoring unit’ów niż przeciwnik. Każdy scoring może zamować TYLKO JEDNĄ ćwiartkę + ewentualnie środek.
Cele poboczne: First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker

Scenariusz V:
Strefa rozstawienia: Dawn of War
Cel główny: Znacznik na środku stołu wart 4 VP
Cele poboczne: 4 znaczniki wystawiane naprzemiennie minimum 12” od siebie. Każdy znacznik wart jest 2 VP,First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker, Kill Pointy- każde 2KP różnicy daje 1VP przy możliwości zdobycia maksymalnie 3VP

Do wszystkich misjii:
W przypadku gdy obydwaj gracze mają scoringi w danej strefie wygrywa ten, który ma w nim więcej troopsów. Znacznik/ ćwiartka, w której obydwaj gracze posiadają jednakową ilość scoringów/ troopsów nie daje nikomu ptk.
Przykład: Gracz A ma w ćwiartce/ przy znaczniku Drednought'a i Oddział Centurionów gracz B ma w tej samej ćwiartce/ znaczniku troops składający się z 10'ciu Guardianów. Ćwiartka/ znacznik kontrolowana jest przez gracza B.


Punktacja:
0 różnicy- 10: 10
1 pkt różnicy- 11: 9
2 pkt różnicy- 12: 8 itd.


12. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.


Limit graczy: 63
Zgłoszenia: (pamiętajcie, że aby się zgłosić trzeba wysłać mail na [link widoczny dla zalogowanych])

1. Jarosław “Ketchup” Grabczyński N R
2. „El_Piszczu R +P
3. Marcin „Nathaniel” Sprawka N R +P
4. Aleksander "Marinechaosu" Sternik N R +P
5. Bartłomiej "b00g" Ptak gd101 N R +P
6. Bartosz 'Bagli' Czołczyńsk N R +P
7. Maciej „Spyro” Sudnikiewicz
8. Marcin „Asarnil” Sokolowski R +P
9. Sebastian "Bajer" Bajer N
10. Michał "SuCHaR" Sochacki N R +P
11. Przemysław "Przemosan" Czyrwik N +P
12. Marcin "Guardian" Opałka N +P
13. Sebastian "Dexiu" Nowak N +P
14. Łukasz Perzanowski N
15. Jan Cieślicki N
16. Mariusz ‘Marios’ Krakowczyk R
17. Robert "Pewex" Gliński N
18. Piotr 'Maestro' Gotowiec. N R +P
19. Jakub "Vladdi" Podruczny 2N R +P
20. Marek Urban N+2N R +P
21. Tadeusz “Cahir” Buchowski +P
22. Karol Peek N -P
23. Maciej Kamiński N R
24. Jacek „Squido” Obłaza +P
25. Maciej "Blady Kris" Klorek R +P
26. Andrzej Bełz N R +P
27. Maciej ‘Crazyman” Ptasiński +P
28. Krzysztof „Prezes” Kalinowski R
29. Paweł „Bosfor” Siedlewicz +P
30. Maciej "Cebul" Cebula 2N R +P
31. Radosław "Inkq Aximand" Szerląg R +P
32. Piotr "Gos" Gosiewski N +P
33. Leszek "Lakshman" Dziubek
34. Janek Zientalsk
35. Bartek "Bartosh" Śmieszek +P
36. Aleksander Olszak N R
37. Wojciech Olszak N R
38. Przemysław „Homeini” Maciąg N
39. Paweł „Trej” Morawski R +P
40. Michał Szczepaniak N
41. Bartosz 'Ken' Wójcicki N R
42. Krzysztof „Zły” Białek
43. Bosfor R
44. Marek Frankowski R
45. Mateusz "FiLooT" Filary R +P
46. Konrad 'Lucypher' Kucharski R +P

N = nocleg; R = rozpiska; P = przedpłata


Ostatnio zmieniony przez Piotrek dnia Śro 21:32, 25 Cze 2014, w całości zmieniany 22 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Czw 10:10, 15 Maj 2014    Temat postu:

Będę Smile No i IMO jeśli na etc będzie grana 6ed, to darujcie sobie pre-etc nie ma co męczyć całego środowiska starą edycją dla max 8 osób, które nie wiadomo czy będą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Sierżant



Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn, Świątynia Avatara

PostWysłany: Śro 18:14, 28 Maj 2014    Temat postu:

Up regu.
Reszta cały czas w toku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Misha
Zwiadowca



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 18:43, 28 Maj 2014    Temat postu:

proponuję ban na demonologię
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spyro
Gość






PostWysłany: Śro 22:29, 28 Maj 2014    Temat postu:

bany w zasady z rulebooka raczej nie przejdą ;p. Poza tym, co w niej jest takiego przegiętego z czym nie da się wygrać?Very Happy
Powrót do góry
gruzbal
Weteran



Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Miasto Doznań

PostWysłany: Czw 5:14, 29 Maj 2014    Temat postu:

demonologia - parę dziesiątek pink horrorów przyzywanych które co turę przeciwnika będzie mu dodawać kości mocy (bo z tego co pamiętam ten oddział ma psykery lvl 1
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Czw 9:33, 29 Maj 2014    Temat postu:

Póki co słyszałem o jednej bitwie, gdzie faktycznie pojawiła się kosmiczna ilość pinków, ale rzuty w niej były skrajne. No i w 5 turze był remis. Warto zagrać mastera z malefix, przynajmniej zobaczymy czy to faktycznie aż tak broken jest.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Misha
Zwiadowca



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 10:16, 29 Maj 2014    Temat postu:

Spyro napisał:
bany w zasady z rulebooka raczej nie przejdą ;p. Poza tym, co w niej jest takiego przegiętego z czym nie da się wygrać?Very Happy


A co powiesz na 1000 przyzwanych punktów w grze na 1500?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spyro
Gość






PostWysłany: Czw 12:06, 29 Maj 2014    Temat postu:

Przyzywane jednostki tez dodają WP do bazowej ilości? I z tego co czytam to tym razem łatwiej o perile. Na najbliższym lokalu będzie można to przetestować
Powrót do góry
Janosik
Weteran



Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 15:10, 29 Maj 2014    Temat postu:

Spyro napisał:
Przyzywane jednostki tez dodają WP do bazowej ilości?


Z tego co ja czytałem, w niektórych odpowiedziach po premierze rulebook'a m.in na 3++ to tak faktycznie jest, że Pinki dodają WP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:43, 29 Maj 2014    Temat postu:

Spyro .... to kiedy ten najbliższy lokal Smile ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Misha
Zwiadowca



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 18:34, 29 Maj 2014    Temat postu:

Spyro napisał:
Przyzywane jednostki tez dodają WP do bazowej ilości? I z tego co czytam to tym razem łatwiej o perile. Na najbliższym lokalu będzie można to przetestować


demony łapią normalne perile a eldary mają ghosthelmy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gruzbal
Weteran



Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Miasto Doznań

PostWysłany: Czw 19:31, 29 Maj 2014    Temat postu:

Kiedy lokal?

Organizatorzy, co Wy na to by dopuścić dobrze skserowane podręczniki pod warunkiem że będą zbindowane.

dlaczego:
-cena rb z tymi dwoma dodatkowymi książkami jest dla mnie narazie nie do przeszkoczenia i być może dla wielu innych.
-orginały niszczeją podczas masterów o ile mały rb jak się trochę pogniótł czy gdzieś lekko rozdarł to mnie nie bolało ale blizny na moim deksie SW trochę mnie irytują po ostatnim masterze.
-granie na ally generuje wiecej makulatury do noszenia a kserówki można tak przygotowac by były tylko najważniejsze i istotne wiadomości

Co sądzicie o tej propozycji?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Sierżant



Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn, Świątynia Avatara

PostWysłany: Czw 22:05, 29 Maj 2014    Temat postu:

Co do lokalu.
Ja mogę coś zorganizować w okolicach weekendu 14-15 czerwca, czyli 2 tyg przed masterem. Narazie niestety toczę boje nieskończone na uniwerku i nie mam czasu nawet upgrade'ować regu do mastera.
Co do podręczników.
Jeżeli chodzi o dopuszczanie kserówek na masterach itp itd to nie mogę na to przyzwolić oficjalnie bo to bezczelne łamanie praw autorskich. Oczywiście można mieć kserówki jeśli ktoś posiada orginał.
Co do lokalnych naszych turniejów to w regulaminach dalej będą stać zapisy o wymogach co do zasad armii, ale uważam też za nonsens noszenia ze sobą ton podręczników więc jak dla mnie spis najważniejszych i problematycznych zasad wystarczy i nikt się nie będzie czepiał. Z resztą, przecież na naszych turniejach na dobrą sprawę możesz przyjść bez armii, podręczników, w samych gaciach a i tak nie będziesz miał pkt karnych. Jeżeli będzie ten turniej "pre-master" to na pewno będziemy musieli się zaopatrzeć w ksero głównego podręcznika, najlepiej w sztukach więcej niż 1.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Sierżant



Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn, Świątynia Avatara

PostWysłany: Sob 0:22, 31 Maj 2014    Temat postu:

UP regu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin